Жылу мөлшері. Заттың меншікті жылу сыйымдылығы. 8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жылу мөлшері. Заттың меншікті жылу сыйымдылығы. 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жылу мөлшері. Заттың меншікті жылу сыйымдылығы. 8 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы 8.3.

72 О.Есімов жалпы орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Нартбаев Ә.

Сынып 8

Қатыскандар

Қатыспағандар

Сабақтың тақырыбы:

Жылу мөлшері. Заттың меншікті жылу сыйымдылығы.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.3. 2.5. Жылу алмасу процесі кезінде алған немесе берген жылу мөлшерін есептеу

8.3. 2.6.Заттың меншікті жылу сыйымдылығының мағынасын түсіндіру.


Сабақтың мақсаты:

  • Жылу мөлшері, заттың меншікті жылу сыйымдылығы ұғымдарының физикалық мағынасын білу, формуласын жазу.

  • Заттың меншікті жылу сыйымдылығының мағынасын түсіндіре отырып, жылу алмасу кезіндегі алған немесе берген жылу мөлшерін есептеу.

  • Тұрмыс-техникада жиі қолданылатын заттардың меншікті жылу сыйымдылықтарын сипаттау.

Бағалау критерийлері

  • Жылу мөлшерінің және меншікті жылусыйымдылықтың мағынасын, физикалық шамаларын, өлшем бірліктерін біледі;

  • Жылу алмасу процесі кезіндегі жылу мөлшерін есептейді;

  • Заттың меншікті жылу сыйымдылығына мысалдар келтіре алады.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология:

жылу мөлшері, заттың меншікті жылу сыйымдылығы, калория және т.б. тақырыпта кездесетін жаңа терминдерді ауызша талқылап түсіндіремін.

Мысалы: калория сөзі –калор –жылу, қызу деген латын сөзінен алынған.

Құндылықтарға баулу

Жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығын дарытуда бақылау жүргізуге, зерттеуді жүйелеуге түсінік беруді үйрету.

Пәнаралық байланыс

Есептер шығару кезінде математикамен байланысады. Калория терминін қарастыру кезінде биология пәнімен байланысады.

Алдыңғы білім

Біледі: Дүниетану пәнінен жылу ұғымын біледі.Өткен сабақтардан жылу берілудің түрлерін біледі.

Білуі керек: Жылу мөлшері мен заттың меншікті жылусыйымдылығын

Қосымша: Теорияны практикамен байланыстырады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин

Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесу,оқушыларды түгелдеу, сабаққа назарын аудару. Оқушыларды сандар көмегімен шағын топқа біріктіру

(бір таңбалы, екі таңбалы, үш таңбалы, төрт таңбалы)


Кесте лер,

үлестірме материалдар,

  1. минут

Білу, түсіну

айтылым

тыңдалым

  1. Үй тапсырмасын тексеру «Серпілген сауал» әдісі


Түрткі, сынама, қайта бағыттау сұрақтары


А) Сәуле шығару дегеніміз не? Мысал келтіріңдер.

Б) Сәуле шығарудың түрлері қандай?

В) Қандай денелер сәулені жақсы жұтады?

Г) Күннен жерге түсетін жылу алмасудың сәуле шығару жолымен жүзеге асырылатынын нақты пікірлер түрінде түсіндіру.

Е) 4 - жаттығу

Дескриптор

- Сәуле шығарудың физикалық мағынасын түсінеді

-Табиғаттағы және техникадағы жылу берілуге мысалдар келтіре алады

-Жаттығудағы есептерді шығара алады

флипчарт.

Сабақтың ортасы

12 минут


білу, түсіну


оқылым, айтылым,

сын тұрғысынан ойлау
















Бірлескен жұмыс

Оқылым,

Тыңдалым,

Айтылым




















Түсіну,

Тәжірибе жасау,

зерттеу




5мин








5 минут


















Оқылым,

Жазылым,

Тыңдалым,

талдау


8мин























2 минут

Жаңа тақырып

Топтарға мозайкалар беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу.

Оқушыларға БББ кестесін таратамын, қолданатын ұғымдар мен тірек сөздер беріп толтыртамын. Бірнеше минут бойында әрбір оқушы тірек сөздер арқылы берілген тақырыпқа байланысты бар білгендерін бағаналарға толтырып жазады.

Жылу берілу кезінде ішкі энергияның өзгеруінің өлшемін жылу мөлшері деп атайды және оны Q-мен белгілейді.

Басқаша айтқанда, жылу берілу кезінде дененің алатын немесе жоғалтатын энергиясы жылу мөлшері болып табылады.

Денені қыздыруға қажетті жылу мөлшерін есептеп шығаруды үйрену үшін оның неге байланысты екенін анықтап алайық.

өлшем бірлігі

Белгілі заттың масса бірлігінің температурасын 10С-қа өзгертуге қажет жылу мөлшерін көрсететін физикалық шаманы меншікті жылу сыйымдылық деп атайды.

; өлшем бірлігі

Жұптық жұмыс: «Пилот - Штурман»

(Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы)

Жұптар берілген формуланы және өлшем бірлікті түсіндіреді.

1) 2) 3) 4)кг

Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру

Дескриптор :

  • Жылу мөлшерін сипаттайтын шамаларды анықтайды.

  • Заттың меншікті жылусыйымдылығының анықтамасын біледі.

  • Заттың меншікті жылусыйымдылығына мысалдар келтіре алады.

  • Есеп шығаруды меңгереді.


Құрал-жабдықтар: (Қолданылатын құрал-жабдықтарды жазыңдар)

Эксперимент барысы:

1)Бір колбаға күнбағыс майын, екінші колбаға су құйылады.

2)Колбаларды қыздырамыз

3)Колбадағы сұйықтың температурасына қарап меншікті жылу сыйымдылықтарын анықтаңдар.

Дескриптор:

Құрал-жабдықтарды ажырата алады.

Судың температурасына қарай заттың меншікті жылу сыйымдылығын анықтай біледі.

2- Эксперимент

Құрал-жабдықтар: (қолданылатын құралдарды жазыңдар)

__________________________________________________

_____________________________________________________



Мақсаты: Затқа берілген жылу мөлшерінің сол заттың массасына тәуелділігін анықтау.

Эксперименттің барысы:

  1. 2 колбаға ____________ құйыңдар;

  2. Колбаларды штативке орнатыңдар;

  3. Әр колбадағы_____________________ өлшеңдер;

  4. Спирт шамды жағып, колбаларды бір уақытта қыздырыңдар;

  5. 2 минуттан кейін_______________________өлшеңдер;

  6. Кестені толтырыңдар:



V

T1

T2

T

1 колба




2 мин

2 колба




2 мин

Дескриптор:

  • Құрал жабдықтарды ажырата алады.

  • Берілген жылу мөлшерінің сол заттың массасына тәуелділігін біледі.

  • Кестені толтыра алады

  • Себебін салыстыра отырып түсіндіреді

Деңгейлік тапсырмалар:

250г суды 50С-қа дейін қыздыру үшін қанша жылу мөлшері кетеді?

0,2кг жезден жасалған бөлшектің температурасы 3650С. Ол 150С-қа дейін суытылғанда қоршаған ортаға қанша жылу мөлшерін береді?

84кДж жылу мөлшерін бере отырып, қанша мөлшердегі суды100С-қа көтеруге болады?

168кДж жылу мөлшерін алған 4л судың температурасы неше градусқа көтеріледі?

Дескриптор:

  • Берілген шамаларды белгілей алады

  • Өлшем бірліктерін ХБЖ-ға түрлендіре алады

  • Қажетті формулаларды қолданады

  • Есептеулер жүргізеді

Әрбір тапсырмадан соң оқушыларға ауызша және жазбаша кері байланыс беріп отырамын.

«Бұл-жақсы жауап»

«Сен жетістіктерге жетудесің!»

Сенің тәжірибені сипаттауың нақты және логикалық түрде.

Келесі жолы саған өз көзқарасыңа қателіктерің туралы ойлану қажет.

«Бұл мен күткен жауап емес»


Үйге: тақырыпты оқу. 6 – жаттығу. №7,8,9,10

Мозайкалар,

БББ кестесі



Саралау:

Сіз қандай тәсілмен қолдау көрсетпексіз?



  • Әрбір оқушының жеке қажеттіліктеріне сәйкес тапсырма мен нұсқаулар беру

  • Материал мен әдістерді іріктеп оқушылардың қарқынын жеделдету

  • Диалог және қолдау көрсетуді қажет ететін оқушыларды ынталандыру.


Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз



  • Бағалауды жүзеге асыру үшін жеке, жұптық, топтық жұмыс түрлерін жүргізу

  • Сол жұмыстар арқылы оқушыларды қолдап, ынталандырып отыру

  • Оқушылардың өзін-өзі бағалауы жүріп отырады

  • Әрбір кезең бойынша оқушылардың жеткен жетістіктері бағалау критерийімен салыстырылып өлшеніп, тапсырмаларды орындауда дескрипторлар ұсынылып, оқушының оқу қай деңгейде екенін ауызша және жазбаша кері байланыс беріп, хабарлап отырамын.



Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Физика кабинетіндегі қауіпсіздік техникасы ережелер н сақтау



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.02.2019
1498
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі