Жылу қозғалтқыштарының пайдалы әрекет коэффиценті

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жылу қозғалтқыштарының пайдалы әрекет коэффиценті

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал 8 сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары. Ұстаздар үшін таптырмас материал. Ашық сабақ өту кезінде пайдасы өте көп
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: физика

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Термодинамика негіздері


Күні:

Мұғалімнің аты жөні: Жекрдентапканова Дина

Турдахуновна


Сынып: 8-сынып

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы

Жылу қозғалтқыштарының пайдалы әрекет коэффициенті

Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаты

(оқу жоспарына сілтеме)

8.3.2.19-жылу қозғалтқышының пайдалы әрекет коэффициентін анықтау

8.3.2.21- жылу қозғалтқыштарын жетілдіру жолдарын ұсыну

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар істей алады: жылу қозғалтқыштары туралы түсінік беріп, олардың жұмыс істеу принциптерімен таныстырып, жылу қозғалтқыштарының пайдалы әрекет коэффицентін және техниканың дамуындағы жылу қозғалтқыштарының рөлән түсіндіре алады.

Көптеген оқушылар істей алады: жылу қозғалтқыштарының жұмыс істеу принципін құрылысын түсіне алады.

Кейбір оқушылар істей алады: жылу қозғалтқыштарының түрін құрылысын және ПӘК-ті есептей алады.


Бағалау критерийі

  • Жылу қозғалтқыштарынң пайдалы әсер коэффициентінің физикалық мағынасын түсінеді

  • Жылу қозғалтқыштарының ПӘК-ң формуласын біледі және есеп шығаруда қолдана алады.

  • Жылу қозғалтқыштарын жетілдіру жолдарын ұсына алады,және арттыру жолдарын талдап,болжай алады.

Тілдік мақсаттар


1.Оқытудың тілдік мақсаты:

Жылу қозғалтқыштарының пайдалы әрекет коэффициентінің заңдылықтарын ауызша және жазбаша сипаттай алады.

2.Пәндік лексика және терминалогия:

Пайдалы әрекет коэффициенті,Қыздырғыштан алынған жылу мөлшері,

Ішкі энергия,Жұмыс,Темпераура,

3.Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

Ортақ түптері бар ыдыстар ..... ыдыстар деп аталады.

Кез келген пішінді қатынас ыдыстардағы бдіртекті сұйықтың беттеріне түсетін ауаның атмосфералық қысымы бірдей болады, онда ........

Суқұбырларының жұмыс істеу принципі ...... негізделген.

Жаңа тақырып бойынша терминология:

Қазақша

Орысша

Ағылшынша

Жылу

Тепло

Heat

Температура

Температура

Temperature

Жұмыс

Работа

Work done

Қыздырғыш

Нагреватель

Heater

Пайдалы әрекет коффициенті

Коэффициент полезного действие

Efficientcy





Құндылықтарды дарыту



Қоршаған ортаны қорғау негізінде жылу машиналарының маңызы мен жетістіктерін есепке ала отырып,экологиялық тұрғыда білім беру.

Пән аралық байланыс

Тарих – ғылым мен техниканың даму тарихынан,география

Алдыңғы білім



  • Термодинамика заңына сәйкес поршеньнің атқаратын жұмысы

  • Адиабаталық процесс

  • Термодинамиканың I және II заңы

Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



Ресурстар

Сабақтың басы

(10 мин)


4 мин









6 мин










  1. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесіп, оқушылар арасында сыйластықты қалыптастыруға ықпал жасап,сабаққа қатысуын және дайындығын қадағалау.

Топтың аттары жазылған стикерді тақтаға жапыстырып,сол стикерлер арқылы сыныпты топқа бөлемін.

1-топ.Жұмыс

2-топ.Жылу мөлшері

3-топ.Температура

  1. (W) Үй тапсырмасын сұрау.

«Интервью» әдісі.

Микрафон арқылы сұрақ қойылады, 1 топ,2-ші топқа,2-ші 3-ші топ оқушыларына сұрақ қойып, осылай жалғасады.

1.Жылу қозғалтқышы дегеніміз не?Қозғалтқыштардың қандай түрлерін білесіңдер?

2.Ампен,Вольтметр дегеніміз не?

3.  Изотермиялық процесс кезінде идеал газдың ішкі энергиясы қалай өзгереді?
2. Изохоралық процессте жұмыс істеліне ме?
3. Изобаралық процесс кезіндегі жұмыс туралы түсінік.
4. Изобаралық процессте газдың істейтін жұмысын қалай табуға болады?
5. Изотермиялық ұлғаюда газ күйін график арқылы сипаттау.
6. Адиабаталық процесс деген не?
7. Термодинамиканың І заңы деген не?
8. Қандай процесс қайтымсыз болып саналады?

Қалыптастырушы бағалаудың түрі «Бас бармақ» тәсілі.

Оқушыларды смайликтер беру арқылы бағалаймын.

























Сабақтың ортасы

  1. мин




10 мин









7 мин









































8 мин












(G) «Ирек» стратегиясы.

Оқушыларға жаңа тақырыпты мағынасына қарай бөліктерге бөліп беремін. Әр топ сынып оқушыларға, өздеріне берілген мәтіндерін түсіндіріп шығады. «Бұлар қайдан шықты?» сұрағына жауап іздейді. Мұндағы басты мақсат – әр оқушы осы тақырыпты түгелдей қамтуында.



Қалыптастырушы бағалаудың түрі

«Көңілді бауырсақтар» тәсілі.



(G) «Кубизм» стратегиясы

Әр топқа 6 жағына есеп жазылған кубик тастау арқылы жүргізіледі. Тақырыпты жан-жақты зерделеуге мүмкіндік туады. Дескрипторлары бойынша топ жетекшісі саралап, талдап мұғалім өзі кері байланыс жасайды.

  1. Қатынас ыдыстағы бағанының биіктігі 17,2 см су, биіктігі 20 см дизелдік отынның бағанын теңестіретін болса, дизелдік отынның тығыздығы қандай болады? pсу=1000 кг/м3.

  2. Қатынас ыдыстарға су құйылған. Сол жақтағы ыдысқа аздап су құйсақ қандай өзгеріс болады? Неліктен?

  3. Салмақсыздық жағдайында қатынас ыдыстар заңы орындалады ма?

  4. Қатынас ыдыстарың сол тармағына су, ал оң тармағына керосин құйылған. Керосин бағанасының жоғарғы деңгейінің керосиннің жоғарғы деңгейінен қаншалықты төмен екенін есепте.

  5. Қатынас ыдыстардың қасиеттері қандай тұрмыстық бұйымдарда пайдаланылады?

  6. Қатынас ыдыстың ішінде сынап пен су бар. Су бағанының биіктігі 68 см. Сынап деңгейлері бірдей болу үшін, қатынас ыдыстың сол жағына қандай биіктікте керосин құю керек? pсу=1000 кг/м3, pкер=800 кг/м3.



Бағалау критерилері

Дескрипторлар

Қатынас ыдыстардың формуласын пайдалана отырып есептер шығара алады

  1. Берілген жаза алады;

  1. ХБЖ-не келтіреді;

  1. Формуланы жазып, түрлендіре алады;

  1. Математикалық амалдарды орындайды және жауабын дұрыс шығарады



(I, E) Кейбір оқушылар қолжетімді дерек көздерін пайдалана отырып суқұбырларының жұмыс істеу принципі бойынша «Ғылыми жоба» жұмысын жазады және соны қорғап шығады.




































Сабақтың соңы

10 мин

Тақырыпты SWOT әдісімен қорытындылау. Оқушыларға тақырып бойынша туындайтын мүмкіндіктер мен күдіктер туралы қорытынды жасауына мүмкіндік береді.Оқушылардың өз ойын еркін жеткізуіне итермелейді. Жетістікке ұмтылуға итермелейді.





Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы».

Сабақ соңында қатысушылар баспалдақтың қай тұсында тұрғанын белгілейді, түсініктеме береді.

Тапсырманы орындай алмадым

Аздап қиналдым

Тапсырманы орындай алдым

Үй жұмысы: қатынас ыдыстарға өз қоршаған ортаңнан 3 мысал келтіру.





















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.01.2019
816
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі