Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жылу қозғалтқыштарының пайдалы әрекет коэффициенті
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.2 А Термодинамика негіздері |
Мектеп: Целиноград ауданы, №48 Нұресіл орта мектебі |
|||
Күні:27.11.2018 |
Мұғалімнің аты-жөні:Куралбаева Г.Л. |
|||
Сынып: 8 А |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||
Сабақтың тақырыбы |
Жылу қозғалтқыштарының пайдалы әрекет коэффициенті |
|
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.3.2.19 – жылу қозғалтқышының пайдалы әрекет коэффициентін анықтау; 8.3.2.21 – жылу қозғалтқыштарын жетілдіру жолдарын ұсыну |
|||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар : – жылу қозғалтқыштарының жұмыс істеу принципін біледі, жылу қозғалтқыштарының ПӘК біледі. Көпшілік оқушылар: жылу қозғалтқыштарының жетілдіру жолдарын анықтайды . Кейбір оқушылар: жылу қозғалтқыштарының пайдалы әсер коэффициентін есептейді, формуласын қолданады және жылу қозғалтқыштарын жетілдіру жолдарын ұсынады. |
|||
Бағалау критерийі |
– жылу қозғалтқыштарының жұмыс істеу принципін біледі, жылу қозғалтқыштарының ПӘК біледі. -жылу қозғалтқыштарының жетілдіру жолдарын анықтайды . - жылу қозғалтқыштарының пайдалы әсер коэффициентін есептейді, формуласын қолданады және жылу қозғалтқыштарын жетілдіру жолдарын ұсынады. |
|||
Ойлау дағдылары |
Білу, түсіну, қолдану,талдау. |
|||
Тілдік мақсаттар
|
Лексика мен сөзтіркестері:коэффициент, идеал қозғ., Ванкель, роттор,дизель… Пәнге қатысты сөздіктер мен терминдер:ПӘК, идеал жылулық, максимал шамалар, күн энергиясы Диалогтар мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Жылу мәшинелерінің пайдалы әсер коэффициенті деп…. , жылу қозғалтқыштарының жұмыс істеу принципі дегеніміз…, Ванкель қозғалтқышы …, Дизель... Болашақ қозғалтқышы.... |
|||
Құндылықтарға баулу
|
Жылу қозғалтқыштарының пайдалы әрекет коэффициентін анықтай отырып экономикамыздың дамуына үлес қосатын және осы саланы дамытатын азаматтарды тәрбиелеу. |
|||
Пәнаралық байланыс |
Есепті шығаруда математикалық амалдар қолданады, тарихи деректемелерге сүйене отырып мысалдар келтіреді . |
|||
Алдыңғы білім |
Жылу қозғалтқыштарының жұмыс істеу принципі, құрылысы және ПӘК туралы білімдерін толықтырады |
Сабақ барысы |
|||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
|||||||||
Сабақтың басы 5 минут |
( G )«Сұрақты аялдама» Оқушылар шеңбер құрып жүрдек пойыз ойынын ойнайды. Кездескен сұрақтарға жауап береді. 1) Тоңазыту қондырғылары дегеніміз не? 2)Тоңазыту құрылғыларының құрылысы және жұмыс істеу принциптері қандай? 3)Тоңазыту құрылғылары қалай пайдаланылады? Бағалау Смайликтер арқылы қолпаштау Топқа бөлу Барбарис, ирис және карамель конфеттерін пайдаланып бөлінеді. Үй тапсырмасын сұрау (G)«Интервю» әдісі бойынша 1) Жылу қозғалтқыштарының түрлерін ата. 2)Бензинді қозғалтқыштың құрылысы. 3)ІЖҚ жұмысы қалай іске асырылады. 4) Бу турбиналары туралы не білеміз. 5)Турбина сатысы қандай қызмет атқарады? Бағалау «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі бойынша |
|
|||||||||
Сабақтың ортасы 10 минут 10 минут 5 минут 6 минут |
(W) 1-тапсырма «Жылу қозғалтқыштарының жұмысы» атты видео «Ромбтық жіктелім» әдісі бойынша сабақтың негізгі мәселесін ашу.
ПӘК
Толық жұмыс Пайдалы жұмыс
Т А Q
карбюратор Дизель
формула
Бағалау. Мадақтау арқылы бағалау
( I ) 2-тапсырма «ойлан тап» әдісі кестені толтыр.
Бағалау қол шапалағы арқылы жүргізіледі (I) 3-тапсырма «Есептейік ескерейік» Жылу машинасы бір цикл ішінде 200Дж жылу шығарып, 300Дж жұмыс атқарады.Жылу машинасының пайдалы әрекет коэффициенті неге тең?
(W)4-тапсырма «Суреттер
сөйлейді» (әрбір топқа кестелер
таратылады және сол кестемен жұмыс жасалады)
Бағалау «Бес саусақ» әдісі бойынша
( І )4- тапсырма «Адасқан формула» әдісі бойынша білімді пысықтау. 1 . ŋ=Q1 – Q2/ А1 2. Q1 = А/Q + Q2 3. ŋ=Т1 – Т/ Т1 Бағалау Ынталандыру арқылы бағалау |
Интернет ресурстары және 8 сынып оқулығындағы 81 беттегі кесте |
|||||||||
Сабақтың соңы 4 минут |
Үйге тапсырма «болашақ көлігі» атты тақырыпта эссе жазу (60 сөз) Рефлексия «БББ» әдісі арқылы кесте толтыру.
|
|
|||||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
|||||||||
Сабақ барысында бірінші «Сұрақты аялдама» стратегиясын қолдана отырып сынып белсенділігін арттырып алуды көздеймін. Сыныпты топқа бөлу барысында түрлі конфеттер таратып балаларды топқа бөлемін. «Интервю» әдісі бойынша үй тапсырмасын тексере отырып, бекіту мақсатында пайдаландым. Топ бір оқушыны журналист ретінде интервю алу үшін басқа топқа жібереді. «Ромбтық жіктелім» әдісін сабақтың негізгі мәселесін ашу үшін пайдаландым. Тапсырманың алдында «Жылу қозғалтқыштарының жұмысы» атты видео көрсетілімнен соң әр топта түрлі тапсырмалар орындайды және жүргізілген жұмыстарын дәлелдемелер жасайды. «ойлан тап» әдісі кестені толтыру және «Есептейік ескерейік» тапсырмасы әрбір оқушының сабақ барысында алған мәлімет деңгейін анықтауға мүмкіндік береді
|
Бағалау Смайликтер арқылы қолпаштау .
«Екі жұлдыз бір тілек» әдісі бойынша
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |