|
Пән: физика Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Термодинамика негіздері |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты жөні: Жердентапканова Д.Т. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 «а» -сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Жылу үдерістерінің қайтымсыздығы, термодинамиканың екінші заңы; |
||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаты (оқу жоспарына сілтеме) |
8.3.2.18– термодинамиканың екінші заңының мағынасын түсіндіру; |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар істей алады: термодинамиканың екінші заңының мағынасын түсіндіре алады; Көптеген оқушылар істей алады: қайтымды және қайтымсыз процестерге мысалдар келтіре алады; Кейбір оқушылар істей алады: қатынас ыдыстарға негізделіп жасалған қолданыстағы суқұбырларының жұмыс істеу принципін түсіндіре алады |
||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
1.Оқытудың тілдік мақсаты: Оқушылар қайтымды және қайтымсыз процестерге мысалдар келтіру арқылы термодинамиканың екінші заңын ауызша немесе жазбаша сипаттай алады 2.Пәндік лексика және терминалогия:
3.Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Ортақ түптері бар ыдыстар ..... ыдыстар деп аталады. Кез келген пішінді қатынас ыдыстардағы бдіртекті сұйықтың беттеріне түсетін ауаның атмосфералық қысымы бірдей болады, онда ........ Суқұбырларының жұмыс істеу принципі ...... негізделген. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Оқушылар өз бетімен жұмыс істеуге, бірін-бірі сыйлап өзара ынтымақтастықта болуға, өзін - өзі жетілдіруге және алған білімдерін өмірде қолдануға дағдыланады. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Пән аралық байланыс |
Математика – есептер шығару (амалдар қолдану) Тарих – ғылым мен техниканың даму тарихынан |
||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім
|
|
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||
|
Сабақтың басы (10 мин) 4 мин 6 мин |
Сәлемдесіп, оқушылар арасында сенімді сыйластықты қалыптастыруға ықпал жасап, көтеріңкі көңіл-күй тілеу. Жағымды орта қалыптастыру. «Жұлдызша» әдісі бойынша 4 топқа бөлу.
«Интервью» әдісі. Микрафон арқылы сұрақ қойылады, сұраққа жауап берген оқушы келесі оқушыға сұрақ қойып, осылай жалғасады.
Қалыптастырушы бағалаудың түрі «Бас бармақ» тәсілі. |
|
|||||||
|
Сабақтың ортасы
10 мин 7 мин
8 мин
|
(G) «Ирек» стратегиясы. Оқушыларға жаңа тақырыпты мағынасына қарай бөліктерге бөліп беремін. Әр топ сынып оқушыларға, өздеріне берілген мәтіндерін түсіндіріп шығады. «Бұлар қайдан шықты?» сұрағына жауап іздейді. Мұндағы басты мақсат – әр оқушы осы тақырыпты түгелдей қамтуында.
Қалыптастырушы бағалаудың түрі «Көңілді бауырсақтар» тәсілі.
(G) «Кубизм» стратегиясы Әр топқа 6 жағына есеп жазылған кубик тастау арқылы жүргізіледі. Тақырыпты жан-жақты зерделеуге мүмкіндік туады. Дескрипторлары бойынша топ жетекшісі саралап, талдап мұғалім өзі кері байланыс жасайды.
(I, E) Кейбір оқушылар қолжетімді дерек көздерін пайдалана отырып суқұбырларының жұмыс істеу принципі бойынша «Ғылыми жоба» жұмысын жазады және соны қорғап шығады.
|
|
|||||||
|
|
|||||||||
|
Сабақтың соңы 10 мин |
Тақырыпты SWOT әдісімен қорытындылау. Оқушыларға тақырып бойынша туындайтын мүмкіндіктер мен күдіктер туралы қорытынды жасауына мүмкіндік береді.Оқушылардың өз ойын еркін жеткізуіне итермелейді. Жетістікке ұмтылуға итермелейді.
Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы». Сабақ соңында қатысушылар баспалдақтың қай тұсында тұрғанын белгілейді, түсініктеме береді. Тапсырманы орындай алмадым Аздап қиналдым Тапсырманы орындай алдым Үй жұмысы: қатынас ыдыстарға өз қоршаған ортаңнан 3 мысал келтіру. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жылу үдерістерінің қайтымсыздығы, термодинамиканың 2 заңы
Жылу үдерістерінің қайтымсыздығы, термодинамиканың 2 заңы
|
Пән: физика Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Термодинамика негіздері |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты жөні: Жердентапканова Д.Т. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 «а» -сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Жылу үдерістерінің қайтымсыздығы, термодинамиканың екінші заңы; |
||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаты (оқу жоспарына сілтеме) |
8.3.2.18– термодинамиканың екінші заңының мағынасын түсіндіру; |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар істей алады: термодинамиканың екінші заңының мағынасын түсіндіре алады; Көптеген оқушылар істей алады: қайтымды және қайтымсыз процестерге мысалдар келтіре алады; Кейбір оқушылар істей алады: қатынас ыдыстарға негізделіп жасалған қолданыстағы суқұбырларының жұмыс істеу принципін түсіндіре алады |
||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
1.Оқытудың тілдік мақсаты: Оқушылар қайтымды және қайтымсыз процестерге мысалдар келтіру арқылы термодинамиканың екінші заңын ауызша немесе жазбаша сипаттай алады 2.Пәндік лексика және терминалогия:
3.Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Ортақ түптері бар ыдыстар ..... ыдыстар деп аталады. Кез келген пішінді қатынас ыдыстардағы бдіртекті сұйықтың беттеріне түсетін ауаның атмосфералық қысымы бірдей болады, онда ........ Суқұбырларының жұмыс істеу принципі ...... негізделген. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Оқушылар өз бетімен жұмыс істеуге, бірін-бірі сыйлап өзара ынтымақтастықта болуға, өзін - өзі жетілдіруге және алған білімдерін өмірде қолдануға дағдыланады. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Пән аралық байланыс |
Математика – есептер шығару (амалдар қолдану) Тарих – ғылым мен техниканың даму тарихынан |
||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім
|
|
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||
|
Сабақтың басы (10 мин) 4 мин 6 мин |
Сәлемдесіп, оқушылар арасында сенімді сыйластықты қалыптастыруға ықпал жасап, көтеріңкі көңіл-күй тілеу. Жағымды орта қалыптастыру. «Жұлдызша» әдісі бойынша 4 топқа бөлу.
«Интервью» әдісі. Микрафон арқылы сұрақ қойылады, сұраққа жауап берген оқушы келесі оқушыға сұрақ қойып, осылай жалғасады.
Қалыптастырушы бағалаудың түрі «Бас бармақ» тәсілі. |
|
|||||||
|
Сабақтың ортасы
10 мин 7 мин
8 мин
|
(G) «Ирек» стратегиясы. Оқушыларға жаңа тақырыпты мағынасына қарай бөліктерге бөліп беремін. Әр топ сынып оқушыларға, өздеріне берілген мәтіндерін түсіндіріп шығады. «Бұлар қайдан шықты?» сұрағына жауап іздейді. Мұндағы басты мақсат – әр оқушы осы тақырыпты түгелдей қамтуында.
Қалыптастырушы бағалаудың түрі «Көңілді бауырсақтар» тәсілі.
(G) «Кубизм» стратегиясы Әр топқа 6 жағына есеп жазылған кубик тастау арқылы жүргізіледі. Тақырыпты жан-жақты зерделеуге мүмкіндік туады. Дескрипторлары бойынша топ жетекшісі саралап, талдап мұғалім өзі кері байланыс жасайды.
(I, E) Кейбір оқушылар қолжетімді дерек көздерін пайдалана отырып суқұбырларының жұмыс істеу принципі бойынша «Ғылыми жоба» жұмысын жазады және соны қорғап шығады.
|
|
|||||||
|
|
|||||||||
|
Сабақтың соңы 10 мин |
Тақырыпты SWOT әдісімен қорытындылау. Оқушыларға тақырып бойынша туындайтын мүмкіндіктер мен күдіктер туралы қорытынды жасауына мүмкіндік береді.Оқушылардың өз ойын еркін жеткізуіне итермелейді. Жетістікке ұмтылуға итермелейді.
Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы». Сабақ соңында қатысушылар баспалдақтың қай тұсында тұрғанын белгілейді, түсініктеме береді. Тапсырманы орындай алмадым Аздап қиналдым Тапсырманы орындай алдым Үй жұмысы: қатынас ыдыстарға өз қоршаған ортаңнан 3 мысал келтіру. |
|
шағым қалдыра аласыз






















