Жусан иісі 6-сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Жусан иісі 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Арман пв Қазақ әдебиеті
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: «Мен балаң жарық күнде сәуле қуған»

Мектеп:

Пән: қазақ әдебиеті

Мұғалім:

Сабақтың тақырыбы:

С.Мұратбаев "Жусан иісі" повесі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау;

Сабақтың мақсаты

Әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтайды.

Құндылық

Заң және тәртіп: оқушылардың құқықтық жауапкершілігін арттырып, тәртіп нормаларына сауатты көзқарас қалыптастыру.

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


5 минут

Ұйымдастыру кезеңі

  1. Амандасу

  2. Назарларын сабаққа аудару

  3. Үй тапсырмасын пысықтау.


«Өрмекші торы» әдісі арқылы бір-біріне жіпті лақтырып, үйге берілген тапсырма бойынша сұрақтар қояды.


Қызығушылықты ояту.


- Жусан туралы не білесіңдер?

- Жусанды иіскеп көрдіңдер ме?

- Жусан қайда өседі?

Жусан – түрік баласы үшін қасиет пен киеге ие. Туған жеріңнің, ата мекеніңнің, кіндік қаның тамған топырағыңның символы. Жусан- басқа топырақта өспейді, өзге экожүйені қаламайды, бөтен топырақты жерсінбейтін өсімдік.

Қазақстанда жусанның 81 түрі өседі. Ол Қазақстанның көптеген шөлді аймақтарында кездеседі. Жусанның биіктігі 10 -60 см, кейде 1,5 – 2 метрдей болады. Жусан –құнарлы мал азығы, дәрілік, бояуыштық, витаминді, эфир майлы өсімдік.















Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыруға атсалысады.

«Өрмекші торы» әдісі арқылы бір-біріне жіпті лақтырып, үйге берілген тапсырма бойынша сұрақтар қояды.

Сұрақтарға жауап береді.


ҚБ

Мақтау , мадақтау

6-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы



Сабақтың ортасы



35 минут

«Тұлғаны таны» әдісі. Оқушылар үйде ізденіп келген мәліметтері бойынша және оқулықтағы мәліметтер бойынша тұлға тауралы мәліметтер жинайды.


Кім? Қашан? Қайда?

Мұғалім 15.10.1936 ж Алматы облысы

Жазушы 13.03.2007 ж. Ескелді ауд.туға

Аудармашы Алматы қ қайтыс

Редактор

Әдебиет теориясынан өткендерді еске түсірсек:

Жанр- тек, түр

1. Жанр тегі:

  1. Лирика

  2. Эпос

  3. Драма

2. Фабула -көркем шығармада суреттелген оқиғаны рет- ретімен жүйелеу.

3. Сюжет- өзара жалғасқан оқиғалар тізбегі, біртұтас желісі .


  1. Сайын Мұратбкеовтың «Жусан иісі» хикаятынан үзінді тыңдау.

Шығарма үзіндісін тыңдап болсақ, тапсырмаларды орындайық.

1-тапсырма Шығарманың жанры мен фабуласын анықтаңдар.

Сайын Мұратбековтың

« Жусан иісі » хикаятына талдау

Жанрлық тегі:

Жанрлық түрі:

Фабуласы:

Тапсырманы орындап болсақ; жазғандарымызды тексереміз.

Жанрлық тегі: эпос .

Жанрлық түрі: хикаят

Фабуласы:

1.Балалық шақты еске түсіру.

2. Аянның әжесімен ауылға келуі.

3. Ауыл балаларымен достасуы.

4. Хат тануға деген құлшынысы.

5.Ойнап жүріп тобығын тайдырып алуы.

6. Балаларға ертегі айтуы.

7. Әжесінің қайтыс болуы.

8. Туысқаны Бапайдың үйіне көшіп баруы.

9.Майдандағы ағасынан қаралы хат алуы

10. Аянның қаладағы интернатқа кетуі.

2- тапсырма: Шығарманың сюжеттік- композициялық құрылымына талдау.

Композициялық құрылымы

Оқиға тізбегі

1

Оқиғаның басталуы


2

Оқиғаның байланысуы


3

Оқиғаның дамуы


4

Оқиғаның шиеленісуі


5

Оқиғаның шарықтау шегі



Оқиғаның шешім



2- тапсырманың тексереміз.


Композициялық құрылымы

Оқиға тізбегі

1

Оқиғаның басталуы

Аянның әжесімен ауылға келуі


2

Оқиғаның байланысуы

Ауыл балаларымен достасуы


3

Оқиғаның дамуы

Аянның тобығын тайдырып алуы, содан көрген азаптары


4

Оқиғаның шиеленісуі

Әжесінің қайтыс болып, Бапай қарияның үйін паналауы

5

Оқиғаның шарықтау шегі

Майдандағы әкесінен қаралы хат алуы


6

Оқиғаның шешім

Аянның ауыл балаларымен қоштасуы.

Қаладағы балалар үйіне жіберілуі


3-тапсырма.

«ТАЛҚЫЛАУ КЕСТЕСІ»



Тақырыбы


Негізгі кейіпкерлер


Кейіпкерлердің әрекеті


Осы әрекетке итермелеген не нәрсе?


Кейіпкерлердің бойындағы қасиет


Әңгіме қалай аяқталады?
































Дескриптор:

-шығарманың жанрын анықтайды;

-шығарма фабуласымен танысады.




























Шығарманың сюжеттік- композициялық құрылымына талдау жасайды.


Дескриптор:

- Оқиғаның басталуын, байланысын талдайды;

- Оқиғаның дамуы, шиеленісуін талдайды;

- Оқиғаның шарықтау шегі, шешімін талдайды.
































Дескриптор:

-сұраққа жауап береді;

-өз ойын дәлелдеу үшін шығармадан мысалдар келтіреді;

-сюжеттік желісін толық түсінеді.





ҚБ




























ҚБ






























ҚБ







6-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы


Дәптер


Слайд


Үлестірмелер










https://yout https://youtu.be/1IeJMGLj1awu.be/1 https://youtu.be/1IeJMGLj1awIeJMGLj1aw


Сабақтың соңы

5 минут


Кері байланыс:


«3-2-1»

Cабақтан алған 3 маңызды ақпарат;

Сабақта қиындық тудырған 2 аспекті;

Сабақта ұнаған 1 іс-әрекет.


Үй тапсырмасы: жаттау

Кері байланыс береді

Қолдау

слайд



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.01.2025
215
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі