Калашников автоматын (қол пулеметін) жартылай бөлшектеу жəне жинақтау.

Тақырып бойынша 27 материал табылды

Калашников автоматын (қол пулеметін) жартылай бөлшектеу жəне жинақтау.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстандық құндылықтар негізінде азаматтық жауапкершілік пен патриотизм, парасаттылық пен адалдық, ар-ождан, адамгершілік қасиеттерін бойына сіңірген, үйлесімді дамыған тұлға қалыптастыру. «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы аясында жастарды тәрбиелеу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары

     

Бөлім: 4

Атыс дайындығы

Мектеп

Әбіш Кекілбаев атындағы BINOM SCHOOL мектеп лицейі

Педагогтің аты-жөні

Уалиев Сагдат Муратович

Күні:

24.02.2025ж

Сынып: 10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Калашников автоматын (қол пулеметін) жартылай бөлшектеу жəне жинақтау.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.4.5.2 Оқушылар Калашников автоматын жұппен, топпен жұмыс істей отырып, тәжірибе жүзінде жартылай бөлшектеп, жинауды үйренеді. Автомат механизмі мен бөлшектерінің қолданылуымен танысады.

Құндылықтарға баулу

Қазақстандық құндылықтар негізінде азаматтық жауапкершілік пен патриотизм, парасаттылық пен адалдық, ар-ождан, адамгершілік қасиеттерін бойына сіңірген, үйлесімді дамыған тұлға қалыптастыру.

«Біртұтас тәрбие» бағдарламасы аясында жастарды тәрбиелеу.

Сабақтың мақсаты

Калашников автоматын жартылай бөлшектеп, және бөлшектегеннен кейін жинақтай алу.

Қаруды бөлшектеу және жинақтау тәртібін қатаң сақтау қажеттілігін түсіну.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезеңі

(5 мин)

Оқытушы взвод командирінен рапорт қабылдайды. Оқушылармен амандасады, түгендейды, киім үлгілерін тексереді.




Взвод командирі оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға рапорт береді.

Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай көтермелеу сөздер қолдану.

Өте жақсы, жақсы.

АӘжТД

оқулығы


Өткен тақырыпты қайталау

(5 мин)

Өткен тапсырманы сұрау:

  • Калашников автоматының бөлшектерін табу;

  • Оқтың ұңғыдан ұшып шығуының себебі неде?

- Оқ ауада ұшқан кезде оған қандай күштер әсер етеді?

Сұрақтарға жауап береді.

Химия, физика пәндерімен байланыстырады.

Көтермелеу сөздер қолдану.

Өте жақсы, жақсы.

Слайд

Жаңа сабақ

(10 мин)

























1. Ой қозғау

2. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

3. Қауіпсіздік ережелерін жеткізу:

- автоматты толық емес бөлшектеу үстел үстінде немесе таза төсеніш жайылып жүргізіледі; бөлшектер мен механизмдер бөлектенген ретімен қойылады;

- ауыстырылғыш төмен түсіріліп, оқтықта оқтың бар жоғы тексерілгеннен кейін, автомат ұңғысын 45 және одан жоғары көтеріп барып шүріппені ұрыстық қайтарудан босатамыз;

- қаруды адамдарға бағыттауға қатаң түрде тыйым салынады.

4. Автоматты жартылай бөлшектеп, жинақтауды тәжірибе түрінде жасап көрсету.

5. Автоматты жартылай бөлшектеп, жинақтаудың нормативтерімен таныстыру.

БӨЛШЕКТЕУ (ЖАЛПЫ ӘСКЕРЛІК):

«Үздік» -    13 сек;

«Жақсы» -   14 сек;

«Қанағат» -   17 сек.

ЖИНАҚТАУ (ЖАЛПЫ ӘСКЕРЛІК):

«Үздік» -     23 сек;

«Жақсы» -    25 сек;

«Қанағат» -   30 сек.

6. «Wordwall.net» ресурсы арқылы Калашников автоматын жинақтау викторинасын өткізу.


Жаңа тақырыпты табады.

Қауіпсіздік ережелерін мұқият тыңдайды.






Автоматты жартылай бөлшектеп, жинақтаудың ретін есте сақтайды.







Ұялы телефон арқылы сілтемеге өтіп, автоматты жинақтайды.

Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай көтермелеу сөздер қолдану.


















Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай көтермелеу сөздер қолдану.

Слайд


АӘжТД

оқулығы






Калашников автоматының ММГ-АК-74 макеті

Слайд





Ұялы телефон


https://wordwall.net/ru/resource/85272688/

Сергіту сәті

(3 мин)

Ойын. Бөлімшелер әскери шендерді көрсетілген қалташықтарға орналастырып жарысады.

Погондарды әскери шендерге сәйкес жылдам орналастырады.

Көтермелеу сөздер қолдану.

Өте жақсы, жақсы.

Погондар, қалташықтар.

Таймер

Жаңа тақырыпты бекіту

(17 мин)

1. Жұптық жұмыс. Әр бөлімшеден 2 оқушыдан шығып, тәжірибе түрінде ММГ-АК-74 автоматын жартылай бөлшектеп, жинақтайды. 1-шісі бөлшектейді, 2-шісі жинақтайды.

2. Топтық жұмыс. 3 бөлімше шығып, автоматты жартылай бөлшектеп, жинақтап, норматив орындайды.

ММГ-АК-74 автоматын жартылай бөлшектеп, жинақтайды.

Көтермелеу сөздер қолдану.

Өте жақсы, жақсы.

ММГ-АК-74 автоматының макеті.

3 дана

Таймер

Қорытынды

(5 мин)

Рефлексия, өзін-өзі бағалау, оқушыларды бағалау, қорытындылау.

Үйге тапсырма беру:

1. Оқулық, 67-78 (55-66) беттерді оқу.

2. «Wordwall.net» ресурсы арқылы Калашников автоматын жинақтауды қайталау.

Ұялы телефонмен «Padlet.com» сілтемесі арқылы кері байланысты жасайды.

Көтермелеу сөздер қолдану.

Өте жақсы, жақсы.

Ұялы телефон

https://padlet.com/





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.02.2025
179
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі