№66 Қазығұрт жалпы орта білім беретін мектебі
Әдебиеттік оқу
|
Бөлім: |
|
|
|
Мұғалімнің аты-жөні |
НұржановаА 87016094001 |
|
|
Күні: |
24.10.2024ж |
|
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.1.3.1 Шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіру 4.2.6.1Кейіпкердің/кейіпкерлердің іс- әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау 4.2.2.1 Шығарманы қайта құруға, интерпретациялауға және бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру |
|
Тыңдалым және айтылым
1-тапсырма
Мәтінді мұқият тыңда.Мәтінге тақырып қой. Жасаған болжамыңның себебін түсіндір.
______________________________________________________________________________
Қазақстан – біздің туған Отанымыз, кең-байтақ әрі көркем ел. Қазақстан жер көлемі жағынан
әлемде тоғызыншы орында, ал халқы достық пен бірлікті ту еткен көпұлтты мемлекет. Еліміздің бас қаласы – Астана. Қазақстанда табиғаты алуан түрлі: кең далалар, асқар таулар, айдын көлдер мен шөлейтті аймақтар бар. Елдің шығысында – биік Алтай таулары, ал батысында – Каспий теңізі жатыр. Қазақстанның табиғи байлығы өте мол, бұл жерлерде мұнай, газ, металл кен орындары да бар. Қазақстан – тәуелсіз, егеменді, көпұлтты, әрі бейбітшілікті сүйетін ел. Біз өз Отанымызды қорғап, оны көркейту үшін әрқашан бірге болуымыз қажет.
[1]
1. Қазақстанның астанасы қай қала?
A) Алматы
B) Астана
C) Шымкент
D) Орал
2.Қазақстан жер көлемі бойынша әлемде нешінші орында?
A) Бірінші
B) Оныншы
C) Тоғызыншы
D) Бесінші
3.Қазақстанның қай аймағында Алтай таулары орналасқан?
A) Солтүстік
B) Оңтүстік
C) Батыс
D) Шығыс
4.Қазақстанның негізгі байлығы не болып табылады?
A) Теңіздер
B) Мұнай, газ, металл кен орындары
C) Өзендер мен көлдер
D) Ормандар
5. Қазақстан қандай құндылықтарды бағалайды?
A) Соғыс пен қарулы қақтығыстарды
B) Бейбітшілік пен тұрақтылықты
C) Экономикалық дағдарыст
D) Экологиялық мәселелерді [5]
2- тапсырма
Суреттерді пайдаланып, тыңдалған мәтінге сәйкес әңгіме құрап айт
Тыңдалым және айтылым
1-тапсырма
Мәтінді мұқият тыңда.Мәтінге тақырып қой. Жасаған болжамыңның себебін түсіндір.
______________________________________________________________________________
Қазақстан – біздің туған Отанымыз, кең-байтақ әрі көркем ел. Қазақстан жер көлемі жағынан
әлемде тоғызыншы орында, ал халқы достық пен бірлікті ту еткен көпұлтты мемлекет. Еліміздің бас қаласы – Астана. Қазақстанда табиғаты алуан түрлі: кең далалар, асқар таулар, айдын көлдер мен шөлейтті аймақтар бар. Елдің шығысында – биік Алтай таулары, ал батысында – Каспий теңізі жатыр. Қазақстанның табиғи байлығы өте мол, бұл жерлерде мұнай, газ, металл кен орындары да бар. Қазақстан – тәуелсіз, егеменді, көпұлтты, әрі бейбітшілікті сүйетін ел. Біз өз Отанымызды қорғап, оны көркейту үшін әрқашан бірге болуымыз қажет.
[1]
1. Қазақстанның астанасы қай қала?
A) Алматы
B) Астана
C) Шымкент
D) Орал
2.Қазақстан жер көлемі бойынша әлемде нешінші орында?
A) Бірінші
B) Оныншы
C) Тоғызыншы
D) Бесінші
3.Қазақстанның қай аймағында Алтай таулары орналасқан?
A) Солтүстік
B) Оңтүстік
C) Батыс
D) Шығыс
4.Қазақстанның негізгі байлығы не болып табылады?
A) Теңіздер
B) Мұнай, газ, металл кен орындары
C) Өзендер мен көлдер
D) Ормандар
5. Қазақстан қандай құндылықтарды бағалайды?
A) Соғыс пен қарулы қақтығыстарды
B) Бейбітшілік пен тұрақтылықты
C) Экономикалық дағдарыст
D) Экологиялық мәселелерді [5]
2- тапсырма
Суреттерді пайдаланып, тыңдалған мәтінге сәйкес әңгіме құрап айт
|
.
_________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ [1]
Оқылым 3- тапсырма Мәтінді түсініп оқы. Тапсырмаларды орында.
Күз – жылдың төрт мезгілінің бірі және еңбекке толы кезең. Бұл мезгілде табиғат ерекше өзгеріп, алтын түске боялады. Ағаштардың жапырақтары сарғайып, жерге түсіп, ауа салқындай бастайды. Күзде адамдардың еңбегі де көбейеді, өйткені бұл уақыт өнім жинау, қысқа дайындық жасау кезеңі. Ауыл шаруашылығында күзгі еңбек өте маңызды. Егіншілер егіс алқаптарында піскен астықты жинап, қоймаларға тасиды. Картоп, сәбіз, қызылша және басқа да көкөністер қазылады. Алма, алмұрт, жүзім және басқа да жемістер де дәл осы уақытта толық піседі. Шаруалар әрбір өнімді уақытында жинап, оны сақтап қалуға тырысады. Бұл жұмыстардың бәрі – ұзақ жаз бойы төккен еңбектің жемісі.
1.Күз мезгілінде табиғат қандай түске боялады? A) Жасыл B) Қызыл C) Алтын D) Көк 2. Ауыл шаруашылығында күзгі еңбек не үшін маңызды? A) Қар еру үшін B) Жаздық өнімдерді жинау үшін C) Өнімдерді егу үшін D) Піскен өнімдерді жинау үшін 3.Күзде қандай көкөністер жиналады? A) Қияр мен қызанақ B) Қауын мен қарбыз C) Картоп, сәбіз, қызылша D) Күріш пен мақта 4.Мәтіннің негізгі ойына сәйкес болатын мақал -мәтелді анықтап, белгіле ().
Күздің бір күні – қыстың мың күні. Еңбек түбі – береке. 5.Мәтінге тақырып қой.________________________________________________________ [5] Жазылым 4-тапсырма Оқылымға берілген мәтінге жаңа кейіпкер немесе оқиға қосып, мәтінді аяқтап жаз. ___________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________
[6]
|
Балл қою кестесі 1нұсқа
|
Сөйлеу әрекеті |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
Тыңдалым және айтылым |
Білім алушының ықтимал жауабы; Мәтіннің кейіпкері сұхбаттасына өз елінің, мемлекеті туралы мақтанышпен әңгімелеп береді.Себібі мәтіннің бастапқы бөлімінде кейіпкердің өз елінің табиғатын сипаттаған тұстары берілген, оның сөзіне еліне деген мақтаныш сезімі байқалды. |
1 |
Тапсырманың мазмұнына сәйкес баламалы жауап қабылданды. Тақырыпқа сәйкес болжам жасайды. |
|
B) Астана |
1 |
|
|
|
C) Тоғызыншы |
1 |
||
|
D) Шығыс |
1 |
||
|
B) Мұнай, газ, металл кен орындары |
1 |
||
|
B) Бейбітшілік пен тұрақтылықты |
1 |
||
|
Білім алушының ықтимал жауабы; Қазақстан Республикасы – тәуелсіз мемлекет. Жерінің үлкендігі жағынан дүниежүзінде 9-орында. Жері шежірелі, кең-байтақ. Қазақстан – көп ұлтты мемлекет. Елімізде әр ұлт байтақ. Жан-жануарлар мен өсімдіктерге өте бай. |
1 |
Ойын жүйелі еркін жеткізеді. |
|
|
|
Барлығы |
7 |
|
|
Оқылым |
|
1 |
Мәтінді оқиды |
|
C) Алтын |
1 |
|
|
|
D) Піскен өнімдерді жинау үшін |
1 |
|
|
|
C) Картоп, сәбіз, қызылша |
1 |
|
|
|
Күздің бір күні – қыстың мың күні. |
1 |
|
|
|
Мәтінге тақырып қояды |
1 |
|
|
|
Барлығы |
6 |
|
|
|
Жазылым |
|
1 |
Тапсырманың мазмұнына сәйкес баламалы жауап қабылданды. |
|
1 |
Мәтінге жаңа оқиғалар/кейіпкерлер қосып, жетілдіріп жазады. |
||
|
1 |
Ойын еркін,әсерлі етіп,толық жеткізеді. |
||
|
1 |
Мәтіннің құрылымдық бөліктерін сақтайды. |
||
|
1 |
Орфографиялық және пункуациялық қателер жібермейді |
||
|
|
Барлығы |
5 18 |
|
|
Тыңдалым және айтылым 1-тапсырма Мәтінді мұқият тыңда.Мәтінге тақырып қой. Жасаған болжамыңның себебін түсіндір.
_______________________________________________________________________ Асан – ата-анасының ерке баласы, бірақ ол өзінің апасына жиі көмектесуді ұнатады. Апасы оған әрқашан үй шаруасын үйретіп, еңбектің маңыздылығын түсіндіріп отырады. Бір күні Асан мектептен келгенде, апасы үйдің ішін жинап, кешкі ас дайындап жатқанын көрді. – Апа, мен сізге көмектесейін, – деді Асан. Апасы: – Рақмет, балам. Мен қазір кешкі ас дайындап жатырмын. Сен көкөністерді жуып, турап берсең жақсы болар еді, – деді. Асан тез арада қолын жуып, көкөністерді жуып, турауға кірісті. Ол өте мұқият жұмыс істеп, көкөністерді ұқыпты етіп турады. Асанның көмегімен кешкі ас жылдам дайын болды. Апасы да қатты риза болып, оның еңбегін мақтады. – Сен өте жақсы бала болыпсың, Асан. Көмегіңнің арқасында біз тез дайындалып қалдық. Жұмысты бірге істеген қандай жақсы! – деп қуанды апасы. Кешкі астан кейін Асан тағы да апасына көмектесті. Ол ыдыстарды жуып, үстелді жинап қойды. Апасы бұл жолы да ризашылықпен қарап: – Сен өте еңбекқор бала болдың. Еңбектің бағасын білетін адам әрдайым табысты болады, – деді.
1.Асан кімге жиі көмектеседі? [1] A) Әкесіне B) Ағасына C) Апасына D) Әжесіне 2.Апасы Асаннан қандай көмек сұрады? A) Еден жууын B) Көкөністерді жуып, турауын C) Шай дайындауын D) Сырттағы гүлдерді суаруын 3.Асанның қандай әрекетіне апасы риза болды? A) Үй тапсырмасын орындағанына B) Достарымен ойнағанына C) Көкөністерді ұқыпты турағанына және кешкі ас дайындауға көмектескеніне D) Ойыншықтарын жинағанына 4.Апасы Асанға қандай кеңес берді? A) Көп ойнау керек деп айтты B) Үйден шықпай оқу керек деді C) Еңбекқор адам әрдайым табысты болады деп айтты D) Достарымен жиі кездесу керек деді 5. Асанның көмегі арқылы қандай құндылық көрсетілді? A) Білім алу B) Қамқорлық және еңбекқорлық C) Демалыс пен ойын D) Достармен қарым-қатынас [5] 2- тапсырма Суреттерді пайдаланып, тыңдалған мәтінге сәйкес әңгіме құрап айт.
______________________________________________________________________ ______________________________________________________________________ [1] |
|
Оқылым 3- тапсырма
М 1991 жылы Қазақстан тәуелсіз мемлекет болып жарияланып, өзінің егемендігін алды. Осы күннен бастап, еліміз дамудың жаңа жолына түсті. Қазақстан – бейбітшілік пен тұрақтылықты бағалайтын ел. Біздің мемлекетімізде әртүрлі ұлттар мен ұлыстар тату-тәтті өмір сүріп жатыр. Барлығы бірлесіп, Қазақстанның дамуына өз үлестерін қосып келеді. Біздің ортақ мақсатымыз – елімізді одан әрі гүлдендіріп, болашақ ұрпаққа жарқын өмір сыйлау. Қазақстанның болашағы – жастардың қолында. Бүгінгі таңда жастарымыз сапалы білім алып, жаңа технологияларды игеріп, әлемдік деңгейде танылып келеді. Біздің Отанымыздың әрбір азаматы өз еліне үлес қосуға ұмтылып, туған жерін мақтан тұтады. Қазақстан – тәуелсіз, егеменді, көпұлтты, әрі бейбітшілікті сүйетін ел. Біз өз Отанымызды қорғап, оны көркейту үшін әрқашан бірге болуымыз қажет. 1.Қазақстан тәуелсіздігін қай жылы алды? A) 1995 B) 1991 C) 2000 D) 1986 2.Қазақстанда неше ұлт өкілдері тату-тәтті өмір сүреді? A) Бір ұлт B) Тек қазақтар C) Бірнеше ұлт өкілдері D) Тек еуропалықтар 3.Қазақстанның болашағы кімдердің қолында? A) Жастардың B) Егде жастағы адамдардың C) Мемлекет басшысының D) Ғалымдардың
4 Отан отбасынан басталады. .Мәтіннің негізгі ойына сәйкес болатын мақал -мәтелді анықтап, белгіле ().
Отансыз адам – ормансыз бұлбұл. 5.Мәтінге тақырып қой.________________________________________________________ [5] Жазылым 4-тапсырма Оқылымға берілген мәтінге жаңа кейіпкер немесе оқиға қосып, мәтінді аяқтап жаз. ___________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________
[6]
|
Балл қою кестесі 2нұсқа
|
Сөйлеу әрекеті |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
Тыңдалым және айтылым |
Мәтіннің тақырыбын қояды |
1 |
|
|
C) Апасына |
1 |
|
|
|
B) Көкөністерді жуып, турауын |
1 |
|
|
|
C) Көкөністерді ұқыпты турағанына және кешкі ас дайындауға көмектескеніне |
1 |
|
|
|
C) Еңбекқор адам әрдайым табысты болады деп айтты |
1 |
|
|
|
B) Қамқорлық және еңбекқорлық
|
1 |
|
|
|
Сурет бойынша әңгіме айтады |
1 |
Тапсырманың мазмұнына сәйкес баламалы жауап қабылданды. |
|
|
барлығы |
7 |
|
|
|
|
|
1 |
Мәтінді оқиды |
|
Оқылым |
B) 1991 |
1 |
|
|
C) Бірнеше ұлт өкілдері |
1 |
|
|
|
A) Жастардың |
1 |
|
|
|
Отансыз адам – ормансыз бұлбұл. |
1 |
|
|
|
Мәтінге тақырып қояды |
1 |
|
|
|
Барлығы |
6 |
|
|
|
Жазылым |
|
1 |
Тапсырманың мазмұнына сәйкес баламалы жауап қабылданды. |
|
1 |
Мәтінге жаңа оқиғалар/кейіпкерлер қосып, жетілдіріп жазады. |
||
|
1 |
Ойын еркін,әсерлі етіп,толық жеткізеді. |
||
|
1 |
Мәтіннің құрылымдық бөліктерін сақтайды. |
||
|
1 |
Орфографиялық және пункуациялық қателер жібермейді |
||
|
|
Барлығы |
5 18 |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Кәсіби бағдар беру
Кәсіби бағдар беру
№66 Қазығұрт жалпы орта білім беретін мектебі
Әдебиеттік оқу
|
Бөлім: |
|
|
|
Мұғалімнің аты-жөні |
НұржановаА 87016094001 |
|
|
Күні: |
24.10.2024ж |
|
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.1.3.1 Шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіру 4.2.6.1Кейіпкердің/кейіпкерлердің іс- әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау 4.2.2.1 Шығарманы қайта құруға, интерпретациялауға және бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру |
|
Тыңдалым және айтылым
1-тапсырма
Мәтінді мұқият тыңда.Мәтінге тақырып қой. Жасаған болжамыңның себебін түсіндір.
______________________________________________________________________________
Қазақстан – біздің туған Отанымыз, кең-байтақ әрі көркем ел. Қазақстан жер көлемі жағынан
әлемде тоғызыншы орында, ал халқы достық пен бірлікті ту еткен көпұлтты мемлекет. Еліміздің бас қаласы – Астана. Қазақстанда табиғаты алуан түрлі: кең далалар, асқар таулар, айдын көлдер мен шөлейтті аймақтар бар. Елдің шығысында – биік Алтай таулары, ал батысында – Каспий теңізі жатыр. Қазақстанның табиғи байлығы өте мол, бұл жерлерде мұнай, газ, металл кен орындары да бар. Қазақстан – тәуелсіз, егеменді, көпұлтты, әрі бейбітшілікті сүйетін ел. Біз өз Отанымызды қорғап, оны көркейту үшін әрқашан бірге болуымыз қажет.
[1]
1. Қазақстанның астанасы қай қала?
A) Алматы
B) Астана
C) Шымкент
D) Орал
2.Қазақстан жер көлемі бойынша әлемде нешінші орында?
A) Бірінші
B) Оныншы
C) Тоғызыншы
D) Бесінші
3.Қазақстанның қай аймағында Алтай таулары орналасқан?
A) Солтүстік
B) Оңтүстік
C) Батыс
D) Шығыс
4.Қазақстанның негізгі байлығы не болып табылады?
A) Теңіздер
B) Мұнай, газ, металл кен орындары
C) Өзендер мен көлдер
D) Ормандар
5. Қазақстан қандай құндылықтарды бағалайды?
A) Соғыс пен қарулы қақтығыстарды
B) Бейбітшілік пен тұрақтылықты
C) Экономикалық дағдарыст
D) Экологиялық мәселелерді [5]
2- тапсырма
Суреттерді пайдаланып, тыңдалған мәтінге сәйкес әңгіме құрап айт
Тыңдалым және айтылым
1-тапсырма
Мәтінді мұқият тыңда.Мәтінге тақырып қой. Жасаған болжамыңның себебін түсіндір.
______________________________________________________________________________
Қазақстан – біздің туған Отанымыз, кең-байтақ әрі көркем ел. Қазақстан жер көлемі жағынан
әлемде тоғызыншы орында, ал халқы достық пен бірлікті ту еткен көпұлтты мемлекет. Еліміздің бас қаласы – Астана. Қазақстанда табиғаты алуан түрлі: кең далалар, асқар таулар, айдын көлдер мен шөлейтті аймақтар бар. Елдің шығысында – биік Алтай таулары, ал батысында – Каспий теңізі жатыр. Қазақстанның табиғи байлығы өте мол, бұл жерлерде мұнай, газ, металл кен орындары да бар. Қазақстан – тәуелсіз, егеменді, көпұлтты, әрі бейбітшілікті сүйетін ел. Біз өз Отанымызды қорғап, оны көркейту үшін әрқашан бірге болуымыз қажет.
[1]
1. Қазақстанның астанасы қай қала?
A) Алматы
B) Астана
C) Шымкент
D) Орал
2.Қазақстан жер көлемі бойынша әлемде нешінші орында?
A) Бірінші
B) Оныншы
C) Тоғызыншы
D) Бесінші
3.Қазақстанның қай аймағында Алтай таулары орналасқан?
A) Солтүстік
B) Оңтүстік
C) Батыс
D) Шығыс
4.Қазақстанның негізгі байлығы не болып табылады?
A) Теңіздер
B) Мұнай, газ, металл кен орындары
C) Өзендер мен көлдер
D) Ормандар
5. Қазақстан қандай құндылықтарды бағалайды?
A) Соғыс пен қарулы қақтығыстарды
B) Бейбітшілік пен тұрақтылықты
C) Экономикалық дағдарыст
D) Экологиялық мәселелерді [5]
2- тапсырма
Суреттерді пайдаланып, тыңдалған мәтінге сәйкес әңгіме құрап айт
|
.
_________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ [1]
Оқылым 3- тапсырма Мәтінді түсініп оқы. Тапсырмаларды орында.
Күз – жылдың төрт мезгілінің бірі және еңбекке толы кезең. Бұл мезгілде табиғат ерекше өзгеріп, алтын түске боялады. Ағаштардың жапырақтары сарғайып, жерге түсіп, ауа салқындай бастайды. Күзде адамдардың еңбегі де көбейеді, өйткені бұл уақыт өнім жинау, қысқа дайындық жасау кезеңі. Ауыл шаруашылығында күзгі еңбек өте маңызды. Егіншілер егіс алқаптарында піскен астықты жинап, қоймаларға тасиды. Картоп, сәбіз, қызылша және басқа да көкөністер қазылады. Алма, алмұрт, жүзім және басқа да жемістер де дәл осы уақытта толық піседі. Шаруалар әрбір өнімді уақытында жинап, оны сақтап қалуға тырысады. Бұл жұмыстардың бәрі – ұзақ жаз бойы төккен еңбектің жемісі.
1.Күз мезгілінде табиғат қандай түске боялады? A) Жасыл B) Қызыл C) Алтын D) Көк 2. Ауыл шаруашылығында күзгі еңбек не үшін маңызды? A) Қар еру үшін B) Жаздық өнімдерді жинау үшін C) Өнімдерді егу үшін D) Піскен өнімдерді жинау үшін 3.Күзде қандай көкөністер жиналады? A) Қияр мен қызанақ B) Қауын мен қарбыз C) Картоп, сәбіз, қызылша D) Күріш пен мақта 4.Мәтіннің негізгі ойына сәйкес болатын мақал -мәтелді анықтап, белгіле ().
Күздің бір күні – қыстың мың күні. Еңбек түбі – береке. 5.Мәтінге тақырып қой.________________________________________________________ [5] Жазылым 4-тапсырма Оқылымға берілген мәтінге жаңа кейіпкер немесе оқиға қосып, мәтінді аяқтап жаз. ___________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________
[6]
|
Балл қою кестесі 1нұсқа
|
Сөйлеу әрекеті |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
Тыңдалым және айтылым |
Білім алушының ықтимал жауабы; Мәтіннің кейіпкері сұхбаттасына өз елінің, мемлекеті туралы мақтанышпен әңгімелеп береді.Себібі мәтіннің бастапқы бөлімінде кейіпкердің өз елінің табиғатын сипаттаған тұстары берілген, оның сөзіне еліне деген мақтаныш сезімі байқалды. |
1 |
Тапсырманың мазмұнына сәйкес баламалы жауап қабылданды. Тақырыпқа сәйкес болжам жасайды. |
|
B) Астана |
1 |
|
|
|
C) Тоғызыншы |
1 |
||
|
D) Шығыс |
1 |
||
|
B) Мұнай, газ, металл кен орындары |
1 |
||
|
B) Бейбітшілік пен тұрақтылықты |
1 |
||
|
Білім алушының ықтимал жауабы; Қазақстан Республикасы – тәуелсіз мемлекет. Жерінің үлкендігі жағынан дүниежүзінде 9-орында. Жері шежірелі, кең-байтақ. Қазақстан – көп ұлтты мемлекет. Елімізде әр ұлт байтақ. Жан-жануарлар мен өсімдіктерге өте бай. |
1 |
Ойын жүйелі еркін жеткізеді. |
|
|
|
Барлығы |
7 |
|
|
Оқылым |
|
1 |
Мәтінді оқиды |
|
C) Алтын |
1 |
|
|
|
D) Піскен өнімдерді жинау үшін |
1 |
|
|
|
C) Картоп, сәбіз, қызылша |
1 |
|
|
|
Күздің бір күні – қыстың мың күні. |
1 |
|
|
|
Мәтінге тақырып қояды |
1 |
|
|
|
Барлығы |
6 |
|
|
|
Жазылым |
|
1 |
Тапсырманың мазмұнына сәйкес баламалы жауап қабылданды. |
|
1 |
Мәтінге жаңа оқиғалар/кейіпкерлер қосып, жетілдіріп жазады. |
||
|
1 |
Ойын еркін,әсерлі етіп,толық жеткізеді. |
||
|
1 |
Мәтіннің құрылымдық бөліктерін сақтайды. |
||
|
1 |
Орфографиялық және пункуациялық қателер жібермейді |
||
|
|
Барлығы |
5 18 |
|
|
Тыңдалым және айтылым 1-тапсырма Мәтінді мұқият тыңда.Мәтінге тақырып қой. Жасаған болжамыңның себебін түсіндір.
_______________________________________________________________________ Асан – ата-анасының ерке баласы, бірақ ол өзінің апасына жиі көмектесуді ұнатады. Апасы оған әрқашан үй шаруасын үйретіп, еңбектің маңыздылығын түсіндіріп отырады. Бір күні Асан мектептен келгенде, апасы үйдің ішін жинап, кешкі ас дайындап жатқанын көрді. – Апа, мен сізге көмектесейін, – деді Асан. Апасы: – Рақмет, балам. Мен қазір кешкі ас дайындап жатырмын. Сен көкөністерді жуып, турап берсең жақсы болар еді, – деді. Асан тез арада қолын жуып, көкөністерді жуып, турауға кірісті. Ол өте мұқият жұмыс істеп, көкөністерді ұқыпты етіп турады. Асанның көмегімен кешкі ас жылдам дайын болды. Апасы да қатты риза болып, оның еңбегін мақтады. – Сен өте жақсы бала болыпсың, Асан. Көмегіңнің арқасында біз тез дайындалып қалдық. Жұмысты бірге істеген қандай жақсы! – деп қуанды апасы. Кешкі астан кейін Асан тағы да апасына көмектесті. Ол ыдыстарды жуып, үстелді жинап қойды. Апасы бұл жолы да ризашылықпен қарап: – Сен өте еңбекқор бала болдың. Еңбектің бағасын білетін адам әрдайым табысты болады, – деді.
1.Асан кімге жиі көмектеседі? [1] A) Әкесіне B) Ағасына C) Апасына D) Әжесіне 2.Апасы Асаннан қандай көмек сұрады? A) Еден жууын B) Көкөністерді жуып, турауын C) Шай дайындауын D) Сырттағы гүлдерді суаруын 3.Асанның қандай әрекетіне апасы риза болды? A) Үй тапсырмасын орындағанына B) Достарымен ойнағанына C) Көкөністерді ұқыпты турағанына және кешкі ас дайындауға көмектескеніне D) Ойыншықтарын жинағанына 4.Апасы Асанға қандай кеңес берді? A) Көп ойнау керек деп айтты B) Үйден шықпай оқу керек деді C) Еңбекқор адам әрдайым табысты болады деп айтты D) Достарымен жиі кездесу керек деді 5. Асанның көмегі арқылы қандай құндылық көрсетілді? A) Білім алу B) Қамқорлық және еңбекқорлық C) Демалыс пен ойын D) Достармен қарым-қатынас [5] 2- тапсырма Суреттерді пайдаланып, тыңдалған мәтінге сәйкес әңгіме құрап айт.
______________________________________________________________________ ______________________________________________________________________ [1] |
|
Оқылым 3- тапсырма
М 1991 жылы Қазақстан тәуелсіз мемлекет болып жарияланып, өзінің егемендігін алды. Осы күннен бастап, еліміз дамудың жаңа жолына түсті. Қазақстан – бейбітшілік пен тұрақтылықты бағалайтын ел. Біздің мемлекетімізде әртүрлі ұлттар мен ұлыстар тату-тәтті өмір сүріп жатыр. Барлығы бірлесіп, Қазақстанның дамуына өз үлестерін қосып келеді. Біздің ортақ мақсатымыз – елімізді одан әрі гүлдендіріп, болашақ ұрпаққа жарқын өмір сыйлау. Қазақстанның болашағы – жастардың қолында. Бүгінгі таңда жастарымыз сапалы білім алып, жаңа технологияларды игеріп, әлемдік деңгейде танылып келеді. Біздің Отанымыздың әрбір азаматы өз еліне үлес қосуға ұмтылып, туған жерін мақтан тұтады. Қазақстан – тәуелсіз, егеменді, көпұлтты, әрі бейбітшілікті сүйетін ел. Біз өз Отанымызды қорғап, оны көркейту үшін әрқашан бірге болуымыз қажет. 1.Қазақстан тәуелсіздігін қай жылы алды? A) 1995 B) 1991 C) 2000 D) 1986 2.Қазақстанда неше ұлт өкілдері тату-тәтті өмір сүреді? A) Бір ұлт B) Тек қазақтар C) Бірнеше ұлт өкілдері D) Тек еуропалықтар 3.Қазақстанның болашағы кімдердің қолында? A) Жастардың B) Егде жастағы адамдардың C) Мемлекет басшысының D) Ғалымдардың
4 Отан отбасынан басталады. .Мәтіннің негізгі ойына сәйкес болатын мақал -мәтелді анықтап, белгіле ().
Отансыз адам – ормансыз бұлбұл. 5.Мәтінге тақырып қой.________________________________________________________ [5] Жазылым 4-тапсырма Оқылымға берілген мәтінге жаңа кейіпкер немесе оқиға қосып, мәтінді аяқтап жаз. ___________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________
[6]
|
Балл қою кестесі 2нұсқа
|
Сөйлеу әрекеті |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
Тыңдалым және айтылым |
Мәтіннің тақырыбын қояды |
1 |
|
|
C) Апасына |
1 |
|
|
|
B) Көкөністерді жуып, турауын |
1 |
|
|
|
C) Көкөністерді ұқыпты турағанына және кешкі ас дайындауға көмектескеніне |
1 |
|
|
|
C) Еңбекқор адам әрдайым табысты болады деп айтты |
1 |
|
|
|
B) Қамқорлық және еңбекқорлық
|
1 |
|
|
|
Сурет бойынша әңгіме айтады |
1 |
Тапсырманың мазмұнына сәйкес баламалы жауап қабылданды. |
|
|
барлығы |
7 |
|
|
|
|
|
1 |
Мәтінді оқиды |
|
Оқылым |
B) 1991 |
1 |
|
|
C) Бірнеше ұлт өкілдері |
1 |
|
|
|
A) Жастардың |
1 |
|
|
|
Отансыз адам – ормансыз бұлбұл. |
1 |
|
|
|
Мәтінге тақырып қояды |
1 |
|
|
|
Барлығы |
6 |
|
|
|
Жазылым |
|
1 |
Тапсырманың мазмұнына сәйкес баламалы жауап қабылданды. |
|
1 |
Мәтінге жаңа оқиғалар/кейіпкерлер қосып, жетілдіріп жазады. |
||
|
1 |
Ойын еркін,әсерлі етіп,толық жеткізеді. |
||
|
1 |
Мәтіннің құрылымдық бөліктерін сақтайды. |
||
|
1 |
Орфографиялық және пункуациялық қателер жібермейді |
||
|
|
Барлығы |
5 18 |
|
шағым қалдыра аласыз














