Кәсіби бағдар беру

Тақырып бойынша 18 материал табылды

Кәсіби бағдар беру

Материал туралы қысқаша түсінік
Кәсіби бағдар беру
Материалдың қысқаша нұсқасы

66 Қазығұрт жалпы орта білім беретін мектебі

    Әдебиеттік оқу

Бөлім:


Мұғалімнің аты-жөні

НұржановаА 87016094001

Күні:

24.10.2024ж

Сынып: 4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

23 Тоқсандық жиынтық бағалау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.1.3.1 Шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің

дамуын болжау, оның себебін түсіндіру

4.2.6.1Кейіпкердің/кейіпкерлердің іс- әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін

мәтіннен тауып, салыстырып бағалау

4.2.2.1 Шығарманы қайта құруға, интерпретациялауға және бағалауға

негізделген сұрақтар қою және жауап беру



Тыңдалым және айтылым

1-тапсырма

Мәтінді мұқият тыңда.Мәтінге тақырып қой. Жасаған болжамыңның себебін түсіндір.

Shape1

______________________________________________________________________________

Қазақстан – біздің туған Отанымыз, кең-байтақ әрі көркем ел. Қазақстан жер көлемі жағынан

әлемде тоғызыншы орында, ал халқы достық пен бірлікті ту еткен көпұлтты мемлекет. Еліміздің бас қаласы – Астана. Қазақстанда табиғаты алуан түрлі: кең далалар, асқар таулар, айдын көлдер мен шөлейтті аймақтар бар. Елдің шығысында – биік Алтай таулары, ал батысында – Каспий теңізі жатыр. Қазақстанның табиғи байлығы өте мол, бұл жерлерде мұнай, газ, металл кен орындары да бар. Қазақстан – тәуелсіз, егеменді, көпұлтты, әрі бейбітшілікті сүйетін ел. Біз өз Отанымызды қорғап, оны көркейту үшін әрқашан бірге болуымыз қажет.















[1]

1. Қазақстанның астанасы қай қала?

A) Алматы

B) Астана

C) Шымкент

D) Орал

2.Қазақстан жер көлемі бойынша әлемде нешінші орында?

A) Бірінші

B) Оныншы

C) Тоғызыншы

D) Бесінші

3.Қазақстанның қай аймағында Алтай таулары орналасқан?

A) Солтүстік

B) Оңтүстік

C) Батыс

D) Шығыс

4.Қазақстанның негізгі байлығы не болып табылады?

A) Теңіздер

B) Мұнай, газ, металл кен орындары

C) Өзендер мен көлдер

D) Ормандар

5. Қазақстан қандай құндылықтарды бағалайды?

A) Соғыс пен қарулы қақтығыстарды

B) Бейбітшілік пен тұрақтылықты

C) Экономикалық дағдарыст

D) Экологиялық мәселелерді [5]

2- тапсырма

Суреттерді пайдаланып, тыңдалған мәтінге сәйкес әңгіме құрап айт



Тыңдалым және айтылым

1-тапсырма

Мәтінді мұқият тыңда.Мәтінге тақырып қой. Жасаған болжамыңның себебін түсіндір.

Shape2

______________________________________________________________________________

Қазақстан – біздің туған Отанымыз, кең-байтақ әрі көркем ел. Қазақстан жер көлемі жағынан

әлемде тоғызыншы орында, ал халқы достық пен бірлікті ту еткен көпұлтты мемлекет. Еліміздің бас қаласы – Астана. Қазақстанда табиғаты алуан түрлі: кең далалар, асқар таулар, айдын көлдер мен шөлейтті аймақтар бар. Елдің шығысында – биік Алтай таулары, ал батысында – Каспий теңізі жатыр. Қазақстанның табиғи байлығы өте мол, бұл жерлерде мұнай, газ, металл кен орындары да бар. Қазақстан – тәуелсіз, егеменді, көпұлтты, әрі бейбітшілікті сүйетін ел. Біз өз Отанымызды қорғап, оны көркейту үшін әрқашан бірге болуымыз қажет.















[1]

1. Қазақстанның астанасы қай қала?

A) Алматы

B) Астана

C) Шымкент

D) Орал

2.Қазақстан жер көлемі бойынша әлемде нешінші орында?

A) Бірінші

B) Оныншы

C) Тоғызыншы

D) Бесінші

3.Қазақстанның қай аймағында Алтай таулары орналасқан?

A) Солтүстік

B) Оңтүстік

C) Батыс

D) Шығыс

4.Қазақстанның негізгі байлығы не болып табылады?

A) Теңіздер

B) Мұнай, газ, металл кен орындары

C) Өзендер мен көлдер

D) Ормандар

5. Қазақстан қандай құндылықтарды бағалайды?

A) Соғыс пен қарулы қақтығыстарды

B) Бейбітшілік пен тұрақтылықты

C) Экономикалық дағдарыст

D) Экологиялық мәселелерді [5]

2- тапсырма

Суреттерді пайдаланып, тыңдалған мәтінге сәйкес әңгіме құрап айт































.


_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

[1]






Оқылым

3- тапсырма

Мәтінді түсініп оқы. Тапсырмаларды орында.

Shape3

Күз – жылдың төрт мезгілінің бірі және еңбекке толы кезең. Бұл мезгілде табиғат ерекше өзгеріп, алтын түске боялады. Ағаштардың жапырақтары сарғайып, жерге түсіп, ауа салқындай бастайды. Күзде адамдардың еңбегі де көбейеді, өйткені бұл уақыт өнім жинау, қысқа дайындық жасау кезеңі. Ауыл шаруашылығында күзгі еңбек өте маңызды. Егіншілер егіс алқаптарында піскен астықты жинап, қоймаларға тасиды. Картоп, сәбіз, қызылша және басқа да көкөністер қазылады. Алма, алмұрт, жүзім және басқа да жемістер де дәл осы уақытта толық піседі. Шаруалар әрбір өнімді уақытында жинап, оны сақтап қалуға тырысады. Бұл жұмыстардың бәрі – ұзақ жаз бойы төккен еңбектің жемісі.
















1.Күз мезгілінде табиғат қандай түске боялады?

A) Жасыл

B) Қызыл

C) Алтын

D) Көк

2. Ауыл шаруашылығында күзгі еңбек не үшін маңызды?

A) Қар еру үшін

B) Жаздық өнімдерді жинау үшін

C) Өнімдерді егу үшін

D) Піскен өнімдерді жинау үшін

3.Күзде қандай көкөністер жиналады?

A) Қияр мен қызанақ

B) Қауын мен қарбыз

C) Картоп, сәбіз, қызылша

D) Күріш пен мақта

4.Мәтіннің негізгі ойына сәйкес болатын мақал -мәтелді анықтап, белгіле ().

Shape4

Shape7 Shape6 Shape5

Күздің бір күні – қыстың мың күні.

Еңбек түбі – береке.




5.Мәтінге тақырып қой.________________________________________________________

[5]

Жазылым

4-тапсырма

Оқылымға берілген мәтінге жаңа кейіпкер немесе оқиға қосып, мәтінді аяқтап жаз.


___________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________


[6]








Балл қою кестесі 1нұсқа

Сөйлеу әрекеті

Жауап

Балл

Қосымша ақпарат

Тыңдалым және айтылым

Білім алушының ықтимал жауабы;

Мәтіннің кейіпкері сұхбаттасына өз елінің, мемлекеті туралы мақтанышпен әңгімелеп береді.Себібі мәтіннің бастапқы бөлімінде кейіпкердің өз елінің табиғатын сипаттаған тұстары берілген, оның сөзіне еліне деген мақтаныш сезімі байқалды.

1

Тапсырманың мазмұнына сәйкес баламалы жауап қабылданды.

Тақырыпқа сәйкес болжам жасайды.

B) Астана

1




C) Тоғызыншы

1

D) Шығыс

1

B) Мұнай, газ, металл кен орындары

1

B) Бейбітшілік пен тұрақтылықты

1

Білім алушының ықтимал жауабы;

Қазақстан Республикасы – тәуелсіз

мемлекет. Жерінің үлкендігі жағынан

дүниежүзінде 9-орында. Жері шежірелі, кең-байтақ.

Қазақстан – көп ұлтты мемлекет. Елімізде әр ұлт

байтақ. Жан-жануарлар мен өсімдіктерге өте бай.

1

Ойын жүйелі еркін жеткізеді.


Барлығы

7


Оқылым


1

Мәтінді оқиды

C) Алтын

1


D) Піскен өнімдерді жинау үшін

1


C) Картоп, сәбіз, қызылша


1


Күздің бір күні – қыстың мың күні.

1


Мәтінге тақырып қояды

1


Барлығы

6


Жазылым


1

Тапсырманың мазмұнына сәйкес баламалы жауап қабылданды.

1

Мәтінге жаңа оқиғалар/кейіпкерлер қосып, жетілдіріп жазады.

1

Ойын еркін,әсерлі етіп,толық жеткізеді.

1

Мәтіннің құрылымдық бөліктерін сақтайды.

1

Орфографиялық және пункуациялық қателер жібермейді


Барлығы

5

18




Тыңдалым және айтылым

1-тапсырма

Мәтінді мұқият тыңда.Мәтінге тақырып қой. Жасаған болжамыңның себебін түсіндір.

Shape8

_______________________________________________________________________

Асан – ата-анасының ерке баласы, бірақ ол өзінің апасына жиі көмектесуді ұнатады. Апасы оған әрқашан үй шаруасын үйретіп, еңбектің маңыздылығын түсіндіріп отырады. Бір күні Асан мектептен келгенде, апасы үйдің ішін жинап, кешкі ас дайындап жатқанын көрді.

Апа, мен сізге көмектесейін, – деді Асан.

Апасы: – Рақмет, балам. Мен қазір кешкі ас дайындап жатырмын. Сен көкөністерді жуып, турап берсең жақсы болар еді, – деді.

Асан тез арада қолын жуып, көкөністерді жуып, турауға кірісті. Ол өте мұқият жұмыс істеп, көкөністерді ұқыпты етіп турады. Асанның көмегімен кешкі ас жылдам дайын болды. Апасы да қатты риза болып, оның еңбегін мақтады.

Сен өте жақсы бала болыпсың, Асан. Көмегіңнің арқасында біз тез дайындалып қалдық. Жұмысты бірге істеген қандай жақсы! – деп қуанды апасы.

Кешкі астан кейін Асан тағы да апасына көмектесті. Ол ыдыстарды жуып, үстелді жинап қойды. Апасы бұл жолы да ризашылықпен қарап:

Сен өте еңбекқор бала болдың. Еңбектің бағасын білетін адам әрдайым табысты болады, – деді.





















1.Асан кімге жиі көмектеседі? [1]

A) Әкесіне

B) Ағасына

C) Апасына

D) Әжесіне

2.Апасы Асаннан қандай көмек сұрады?

A) Еден жууын

B) Көкөністерді жуып, турауын

C) Шай дайындауын

D) Сырттағы гүлдерді суаруын

3.Асанның қандай әрекетіне апасы риза болды?

A) Үй тапсырмасын орындағанына

B) Достарымен ойнағанына

C) Көкөністерді ұқыпты турағанына және кешкі ас дайындауға көмектескеніне

D) Ойыншықтарын жинағанына

4.Апасы Асанға қандай кеңес берді?

A) Көп ойнау керек деп айтты

B) Үйден шықпай оқу керек деді

C) Еңбекқор адам әрдайым табысты болады деп айтты

D) Достарымен жиі кездесу керек деді

5. Асанның көмегі арқылы қандай құндылық көрсетілді?

A) Білім алу

B) Қамқорлық және еңбекқорлық

C) Демалыс пен ойын

D) Достармен қарым-қатынас [5]

2- тапсырма

Суреттерді пайдаланып, тыңдалған мәтінге сәйкес әңгіме құрап айт.

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________ [1]

Оқылым

3- тапсырма

МShape9

1991 жылы Қазақстан тәуелсіз мемлекет болып жарияланып, өзінің егемендігін алды. Осы күннен бастап, еліміз дамудың жаңа жолына түсті.

Қазақстан – бейбітшілік пен тұрақтылықты бағалайтын ел. Біздің мемлекетімізде әртүрлі ұлттар мен ұлыстар тату-тәтті өмір сүріп жатыр. Барлығы бірлесіп, Қазақстанның дамуына өз үлестерін қосып келеді. Біздің ортақ мақсатымыз – елімізді одан әрі гүлдендіріп, болашақ ұрпаққа жарқын өмір сыйлау.

Қазақстанның болашағы – жастардың қолында. Бүгінгі таңда жастарымыз сапалы білім алып, жаңа технологияларды игеріп, әлемдік деңгейде танылып келеді. Біздің Отанымыздың әрбір азаматы өз еліне үлес қосуға ұмтылып, туған жерін мақтан тұтады.

Қазақстан – тәуелсіз, егеменді, көпұлтты, әрі бейбітшілікті сүйетін ел. Біз өз Отанымызды қорғап, оны көркейту үшін әрқашан бірге болуымыз қажет.


әтінді түсініп оқы. Тапсырмаларды орында.















1.Қазақстан тәуелсіздігін қай жылы алды?

A) 1995

B) 1991

C) 2000

D) 1986

2.Қазақстанда неше ұлт өкілдері тату-тәтті өмір сүреді?

A) Бір ұлт

B) Тек қазақтар

C) Бірнеше ұлт өкілдері

D) Тек еуропалықтар

3.Қазақстанның болашағы кімдердің қолында?

A) Жастардың

B) Егде жастағы адамдардың

C) Мемлекет басшысының

D) Ғалымдардың

4Shape11 Shape10

Отан отбасынан басталады.

.Мәтіннің негізгі ойына сәйкес болатын мақал -мәтелді анықтап, белгіле ().

Shape13 Shape12

Отансыз адам – ормансыз бұлбұл.



5.Мәтінге тақырып қой.________________________________________________________

[5]

Жазылым

4-тапсырма

Оқылымға берілген мәтінге жаңа кейіпкер немесе оқиға қосып, мәтінді аяқтап жаз.


___________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________


[6]


Балл қою кестесі 2нұсқа

Сөйлеу әрекеті

Жауап

Балл

Қосымша ақпарат

Тыңдалым және айтылым

Мәтіннің тақырыбын қояды

1


C) Апасына

1


B) Көкөністерді жуып, турауын

1


C) Көкөністерді ұқыпты турағанына және кешкі ас дайындауға көмектескеніне


1


C) Еңбекқор адам әрдайым табысты болады деп айтты


1


B) Қамқорлық және еңбекқорлық


1


Сурет бойынша әңгіме айтады

1

Тапсырманың мазмұнына сәйкес баламалы жауап қабылданды.

барлығы

7




1

Мәтінді оқиды

Оқылым

B) 1991

1


C) Бірнеше ұлт өкілдері

1


A) Жастардың

1


Отансыз адам – ормансыз бұлбұл.

1


Мәтінге тақырып қояды

1


Барлығы

6


Жазылым


1

Тапсырманың мазмұнына сәйкес баламалы жауап қабылданды.

1

Мәтінге жаңа оқиғалар/кейіпкерлер қосып, жетілдіріп жазады.

1

Ойын еркін,әсерлі етіп,толық жеткізеді.

1

Мәтіннің құрылымдық бөліктерін сақтайды.

1

Орфографиялық және пункуациялық қателер жібермейді


Барлығы

5

18


























































































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.10.2025
57
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі