Жиделі орта мектебі КММ
Жиынтық бағалау қорытындылары бойынша талдау мәліметтері
1 - тоқсан Қазақ тілі пәні бойынша
Сынып: 4 Оқушылар саны: 4
Мақсаты: БЖБ, ТЖБ нәтижелерін талдау
|
Пән |
Орын- даған |
|
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|
|||||
|
төмен |
орта |
жақсы |
жоғары |
|
|||||||
|
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|
|
|
|||||
|
қазақ тілі |
|
|
оқушы саны |
|
|||||||
|
БЖБ |
4 |
10 |
2 |
1 |
1 |
50% |
100% |
||||
|
БЖБ |
4 |
10 |
2 |
1 |
1 |
50% |
100% |
||||
|
ТЖБ |
4 |
12 |
2 |
1 |
1 |
50% |
100% |
||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
|
БЖБ |
4.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша негізгі тұсын түртіп алу және солардың негізінде мәтіннің мазмұнын айту |
4.4.1.3 - айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді анықтап жазу; 4.4.1.1 - сөзге қосымшалар жалғауда дыбыс үндестігін ескеріп қолдану |
|
|
БЖБ |
4.3.7.1 - құрмалас сөйлемнің тыныс белгісін қою |
4.3.5.1 стилистикалық қателерді мұғалімінің көмегімен анықтап түзету, жазба жұмысын пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық нормаларға сәйкес өз бетінше редакциялау; |
|
|
ТЖБ |
4.1.4.1 - тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып монолог 4.2.3.1 - мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру |
4.4.1.3 - айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді анықтап жазу; |
|
|
|
|
||
-
БЖБ, ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
жоғары 85-100%, 1 білім алушы Джансеитова Сезім.
жақсы 65-84% 1 білім алушы – Советқан Аңсар
орта 40-64%, 6 білім алушы – Бауржанқызы Таңнұр, Кәкібаева Әдемі
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
Сынып білім алушылары жоғарыда көрсетілген оқу мақсатына байланысты тапсырмадан қателіктер жіберді.
4.4.1.3 - айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді анықтап жазу;
4.4.1.1 - сөзге қосымшалар жалғауда дыбыс үндестігін ескеріп қолдану
4.3.5.1 стилистикалық қателерді мұғалімінің көмегімен анықтап түзету, жазба жұмысын пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық нормаларға сәйкес өз бетінше редакциялау;
-
Жоспарланған түзету жұмысы:
Сынып білім алушыларымен қиындық тудырған оқу мақсаттары бойынша қайталау жұмыстарын ұйымдастыру. Жақсы, орта балл алған білім алушылармен түсіндіру жұмыстарын ұйымдастыруды қарастыру.
Педагог: Аскарова Г.Ж
Жиделі орта мектебі КММ
Жиынтық бағалау қорытындылары бойынша талдау мәліметтері
1 - тоқсан Әдебиеттік оқу пәні бойынша
Сынып: 4 Оқушылар саны: 4
Мақсаты: БЖБ, ТЖБ нәтижелерін талдау
|
Пән |
Орын- даған |
|
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||||
|
төмен |
орта |
жақсы |
жоғары |
||||||
|
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|
|
||||
|
қазақ тілі |
|
|
оқушы саны |
||||||
|
БЖБ |
4 |
10 |
2 |
1 |
1 |
- |
60% |
100% |
|
|
БЖБ |
4 |
10 |
2 |
1 |
1 |
- |
60% |
100% |
|
|
ТЖБ |
4 |
12 |
2 |
1 |
1 |
- |
65% |
100% |
|
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
|
БЖБ |
4.1.1.1 шығарманың мазмұнын толық түсіну, кейбір тұстарын нақтылау, оқиғаның себеп-салдарын анықтау үшін сұрақтар қою және жауап беру 4.1.5.1 өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіру |
4.2.7.1 шығармадан әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу, эпитет, аллитерация, әсірелеу) табу және оларды қолдану. |
|
|
БЖБ |
4.2.3.1 шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу 4.2.6.1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау |
4.3.1.1 оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру |
|
|
ТЖБ |
4.2.3.1 шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу |
4.2.6.1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау |
|
|
|
|
||
1.БЖБ, ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
жоғары 85-100% 6 білім алушы – Джансеитова Сезім.
жақсы 65-84% 11білім алушы – Советқан Аңсар
орта 40-64%, 8 білім алушы – Бауржанқызы Таңнұр, Кәкібаева Әдемі
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
Сынып білім алушылары жоғарыда көрсетілген оқу мақсатына байланысты тапсырмадан қателіктер жіберді.
4.3.1.1 оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру.
4.2.7.1 шығармадан әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу, эпитет, аллитерация, әсірелеу) табу және оларды қолдану.
4.2.6.1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау
Жоспарланған түзету жұмысы:
Сынып білім алушыларымен қиындық тудырған оқу мақсаттары бойынша қайталау жұмыстарын ұйымдастыру. Жақсы, орта балл алған білім алушылармен түсіндіру жұмыстарын ұйымдастыруды қарастыру.
Педагог: Аскарова Г.
Жиделі орта мектебі КММ
Жиынтық бағалау қорытындылары бойынша талдау мәліметтер
за І четверть по предмету Русский язык
Класс: 4 Количество учащихся:4 Педагог: Аскарова Г.Ж
|
|
Писал |
Макс балл |
Процентное содержание баллов суммативного оценивания |
% качества |
% успеваемости |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
низкий |
средний |
высокий |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
40-64% |
65-84% |
85-100% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Ботакөз Төкенова АскерханқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз k;asmcsdlk;vcwv
Тақырып бойынша 11 материал табылды
k;asmcsdlk;vcwvМатериал туралы қысқаша түсінік
n;, nfklfe
Материалдың қысқаша нұсқасы Жиделі орта мектебі КММ Жиынтық бағалау қорытындылары бойынша талдау мәліметтері 1 - тоқсан Қазақ тілі пәні бойынша Сынып: 4 Оқушылар саны: 4 Мақсаты: БЖБ, ТЖБ нәтижелерін талдау
жоғары 85-100%, 1 білім алушы Джансеитова Сезім. жақсы 65-84% 1 білім алушы – Советқан Аңсар орта 40-64%, 6 білім алушы – Бауржанқызы Таңнұр, Кәкібаева Әдемі 2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: Сынып білім алушылары жоғарыда көрсетілген оқу мақсатына байланысты тапсырмадан қателіктер жіберді. 4.4.1.3 - айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді анықтап жазу; 4.4.1.1 - сөзге қосымшалар жалғауда дыбыс үндестігін ескеріп қолдану 4.3.5.1 стилистикалық қателерді мұғалімінің көмегімен анықтап түзету, жазба жұмысын пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық нормаларға сәйкес өз бетінше редакциялау;
Сынып білім алушыларымен қиындық тудырған оқу мақсаттары бойынша қайталау жұмыстарын ұйымдастыру. Жақсы, орта балл алған білім алушылармен түсіндіру жұмыстарын ұйымдастыруды қарастыру.
Педагог: Аскарова Г.Ж Жиделі орта мектебі КММ Жиынтық бағалау қорытындылары бойынша талдау мәліметтері 1 - тоқсан Әдебиеттік оқу пәні бойынша Сынып: 4 Оқушылар саны: 4 Мақсаты: БЖБ, ТЖБ нәтижелерін талдау
1.БЖБ, ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: жоғары 85-100% 6 білім алушы – Джансеитова Сезім. жақсы 65-84% 11білім алушы – Советқан Аңсар орта 40-64%, 8 білім алушы – Бауржанқызы Таңнұр, Кәкібаева Әдемі 2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: Сынып білім алушылары жоғарыда көрсетілген оқу мақсатына байланысты тапсырмадан қателіктер жіберді. 4.3.1.1 оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру. 4.2.7.1 шығармадан әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу, эпитет, аллитерация, әсірелеу) табу және оларды қолдану. 4.2.6.1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау Жоспарланған түзету жұмысы: Сынып білім алушыларымен қиындық тудырған оқу мақсаттары бойынша қайталау жұмыстарын ұйымдастыру. Жақсы, орта балл алған білім алушылармен түсіндіру жұмыстарын ұйымдастыруды қарастыру.
Педагог: Аскарова Г. Жиделі орта мектебі КММ Жиынтық бағалау қорытындылары бойынша талдау мәліметтер за І четверть по предмету Русский язык Класс: 4 Количество учащихся:4 Педагог: Аскарова Г.Ж
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













