Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
k;asmcsdlk;vcwv
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Жиделі орта мектебі КММ
Жиынтық бағалау қорытындылары бойынша талдау мәліметтері
1 - тоқсан Қазақ тілі пәні бойынша
Сынып: 4 Оқушылар саны: 4
Мақсаты: БЖБ, ТЖБ нәтижелерін талдау
Пән |
Орын- даған |
|
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|
|||||
төмен |
орта |
жақсы |
жоғары |
|
|||||||
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|
|
|
|||||
қазақ тілі |
|
|
оқушы саны |
|
|||||||
БЖБ |
4 |
10 |
2 |
1 |
1 |
50% |
100% |
||||
БЖБ |
4 |
10 |
2 |
1 |
1 |
50% |
100% |
||||
ТЖБ |
4 |
12 |
2 |
1 |
1 |
50% |
100% |
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
БЖБ |
4.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша негізгі тұсын түртіп алу және солардың негізінде мәтіннің мазмұнын айту |
4.4.1.3 - айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді анықтап жазу; 4.4.1.1 - сөзге қосымшалар жалғауда дыбыс үндестігін ескеріп қолдану |
|
БЖБ |
4.3.7.1 - құрмалас сөйлемнің тыныс белгісін қою |
4.3.5.1 стилистикалық қателерді мұғалімінің көмегімен анықтап түзету, жазба жұмысын пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық нормаларға сәйкес өз бетінше редакциялау; |
|
ТЖБ |
4.1.4.1 - тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып монолог 4.2.3.1 - мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру |
4.4.1.3 - айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді анықтап жазу; |
|
|
|
-
БЖБ, ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
жоғары 85-100%, 1 білім алушы Джансеитова Сезім.
жақсы 65-84% 1 білім алушы – Советқан Аңсар
орта 40-64%, 6 білім алушы – Бауржанқызы Таңнұр, Кәкібаева Әдемі
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
Сынып білім алушылары жоғарыда көрсетілген оқу мақсатына байланысты тапсырмадан қателіктер жіберді.
4.4.1.3 - айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді анықтап жазу;
4.4.1.1 - сөзге қосымшалар жалғауда дыбыс үндестігін ескеріп қолдану
4.3.5.1 стилистикалық қателерді мұғалімінің көмегімен анықтап түзету, жазба жұмысын пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық нормаларға сәйкес өз бетінше редакциялау;
-
Жоспарланған түзету жұмысы:
Сынып білім алушыларымен қиындық тудырған оқу мақсаттары бойынша қайталау жұмыстарын ұйымдастыру. Жақсы, орта балл алған білім алушылармен түсіндіру жұмыстарын ұйымдастыруды қарастыру.
Педагог: Аскарова Г.Ж
Жиделі орта мектебі КММ
Жиынтық бағалау қорытындылары бойынша талдау мәліметтері
1 - тоқсан Әдебиеттік оқу пәні бойынша
Сынып: 4 Оқушылар саны: 4
Мақсаты: БЖБ, ТЖБ нәтижелерін талдау
Пән |
Орын- даған |
|
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||||
төмен |
орта |
жақсы |
жоғары |
||||||
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|
|
||||
қазақ тілі |
|
|
оқушы саны |
||||||
БЖБ |
4 |
10 |
2 |
1 |
1 |
- |
60% |
100% |
|
БЖБ |
4 |
10 |
2 |
1 |
1 |
- |
60% |
100% |
|
ТЖБ |
4 |
12 |
2 |
1 |
1 |
- |
65% |
100% |
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
БЖБ |
4.1.1.1 шығарманың мазмұнын толық түсіну, кейбір тұстарын нақтылау, оқиғаның себеп-салдарын анықтау үшін сұрақтар қою және жауап беру 4.1.5.1 өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіру |
4.2.7.1 шығармадан әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу, эпитет, аллитерация, әсірелеу) табу және оларды қолдану. |
|
БЖБ |
4.2.3.1 шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу 4.2.6.1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау |
4.3.1.1 оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру |
|
ТЖБ |
4.2.3.1 шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу |
4.2.6.1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау |
|
|
|
1.БЖБ, ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
жоғары 85-100% 6 білім алушы – Джансеитова Сезім.
жақсы 65-84% 11білім алушы – Советқан Аңсар
орта 40-64%, 8 білім алушы – Бауржанқызы Таңнұр, Кәкібаева Әдемі
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
Сынып білім алушылары жоғарыда көрсетілген оқу мақсатына байланысты тапсырмадан қателіктер жіберді.
4.3.1.1 оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру.
4.2.7.1 шығармадан әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу, эпитет, аллитерация, әсірелеу) табу және оларды қолдану.
4.2.6.1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау
Жоспарланған түзету жұмысы:
Сынып білім алушыларымен қиындық тудырған оқу мақсаттары бойынша қайталау жұмыстарын ұйымдастыру. Жақсы, орта балл алған білім алушылармен түсіндіру жұмыстарын ұйымдастыруды қарастыру.
Педагог: Аскарова Г.
Жиделі орта мектебі КММ
Жиынтық бағалау қорытындылары бойынша талдау мәліметтер
за І четверть по предмету Русский язык
Класс: 4 Количество учащихся:4 Педагог: Аскарова Г.Ж