Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Жиделі орта мектебі КММ

    Жиынтық бағалау қорытындылары бойынша талдау мәліметтері

    1 - тоқсан Қазақ тілі пәні бойынша

    Сынып: 4 Оқушылар саны: 4

    Мақсаты: БЖБ, ТЖБ нәтижелерін талдау



    Пән




    Орын-

    даған




    Макс балл


    ЖБ балдарының пайыздық мазмұны


    Сапа %



    Үлгерім %


    төмен

    орта

    жақсы

    жоғары


    0-39%

    40-64%

    65-84%

    85-100%






    қазақ

    тілі





    оқушы саны


    БЖБ

    4

    10

    2

    1

    1

    50%

    100%

    БЖБ

    4

    10

    2

    1

    1

    50%

    100%

    ТЖБ

    4

    12

    2

    1

    1

    50%

    100%




    Қол жеткізілген мақсаттар

    Қиындық тудырған мақсаттар

    БЖБ

    4.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша негізгі тұсын түртіп алу және солардың негізінде мәтіннің мазмұнын айту

    4.4.1.3 - айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді анықтап жазу;

    4.4.1.1 - сөзге қосымшалар жалғауда дыбыс үндестігін ескеріп қолдану

    БЖБ

    4.3.7.1 - құрмалас сөйлемнің тыныс белгісін қою


    4.3.5.1 стилистикалық қателерді мұғалімінің көмегімен анықтап түзету, жазба жұмысын пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық нормаларға сәйкес өз бетінше редакциялау;

    ТЖБ

    4.1.4.1 - тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып монолог

    4.2.3.1 - мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру

    4.4.1.3 - айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді анықтап жазу;




    1. БЖБ, ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

    жоғары 85-100%, 1 білім алушы Джансеитова Сезім.

    жақсы 65-84% 1 білім алушы – Советқан Аңсар

    орта 40-64%, 6 білім алушы – Бауржанқызы Таңнұр, Кәкібаева Әдемі

        2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

    Сынып білім алушылары жоғарыда көрсетілген оқу мақсатына байланысты тапсырмадан қателіктер жіберді.

    4.4.1.3 - айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді анықтап жазу;

    4.4.1.1 - сөзге қосымшалар жалғауда дыбыс үндестігін ескеріп қолдану

    4.3.5.1 стилистикалық қателерді мұғалімінің көмегімен анықтап түзету, жазба жұмысын пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық нормаларға сәйкес өз бетінше редакциялау;

    1. Жоспарланған түзету жұмысы:

    Сынып білім алушыларымен қиындық тудырған оқу мақсаттары бойынша қайталау жұмыстарын ұйымдастыру. Жақсы, орта балл алған білім алушылармен түсіндіру жұмыстарын ұйымдастыруды қарастыру.  

    Педагог: Аскарова Г.Ж







    Жиделі орта мектебі КММ

    Жиынтық бағалау қорытындылары бойынша талдау мәліметтері

    1 - тоқсан Әдебиеттік оқу пәні бойынша

    Сынып: 4 Оқушылар саны: 4

    Мақсаты: БЖБ, ТЖБ нәтижелерін талдау



    Пән




    Орын-

    даған




    Макс балл


    ЖБ балдарының пайыздық мазмұны


    Сапа %



    Үлгерім %

    төмен

    орта

    жақсы

    жоғары

    0-39%

    40-64%

    65-84%

    85-100%





    қазақ

    тілі





    оқушы саны

    БЖБ

    4

    10

    2

    1

    1

    -

    60%

    100%

    БЖБ

    4

    10

    2

    1

    1

    -

    60%

    100%

    ТЖБ

    4

    12

    2

    1

    1

    -

    65%

    100%




    Қол жеткізілген мақсаттар

    Қиындық тудырған мақсаттар

    БЖБ

    4.​1.​1.​1 шығарманың мазмұнын толық түсіну, кейбір тұстарын нақтылау, оқиғаның себеп-салдарын анықтау үшін сұрақтар қою және жауап беру

    4.​1.​5.​1 өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіру

    4.​2.​7.​1 шығармадан әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу, эпитет, аллитерация, әсірелеу) табу және оларды қолдану.

    БЖБ

    4.​2.​3.​1 шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу

    4.​2.​6.​1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау

    4.​3.​1.​1 оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру

    ТЖБ

    4.​2.​3.​1 шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу


    4.​2.​6.​1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау



    1.БЖБ, ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

    жоғары 85-100% 6 білім алушы – Джансеитова Сезім.

    жақсы 65-84% 11білім алушы – Советқан Аңсар

    орта 40-64%, 8 білім алушы – Бауржанқызы Таңнұр, Кәкібаева Әдемі

        2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

    Сынып білім алушылары жоғарыда көрсетілген оқу мақсатына байланысты тапсырмадан қателіктер жіберді.

    4.​3.​1.​1 оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру.

    4.​2.​7.​1 шығармадан әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу, эпитет, аллитерация, әсірелеу) табу және оларды қолдану.

    4.​2.​6.​1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау

    Жоспарланған түзету жұмысы:

    Сынып білім алушыларымен қиындық тудырған оқу мақсаттары бойынша қайталау жұмыстарын ұйымдастыру. Жақсы, орта балл алған білім алушылармен түсіндіру жұмыстарын ұйымдастыруды қарастыру.

         

    Педагог: Аскарова Г.


    Жиделі орта мектебі КММ

    Жиынтық бағалау қорытындылары бойынша талдау мәліметтер

    за І четверть по предмету Русский язык


    Класс: 4     Количество учащихся:4   Педагог: Аскарова Г.Ж

     
    Предмет

    Писал

    Макс балл

    Процентное содержание баллов суммативного оценивания

    % качества

    % успеваемости

    низкий

    средний

    высокий

    40-64%

    65-84%

    85-100%

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ботакөз Төкенова Аскерханқызы
    19 Мамыр 2023
    301
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    k;asmcsdlk;vcwv

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    k;asmcsdlk;vcwv

    Материал туралы қысқаша түсінік
    n;, nfklfe
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Жиделі орта мектебі КММ

    Жиынтық бағалау қорытындылары бойынша талдау мәліметтері

    1 - тоқсан Қазақ тілі пәні бойынша

    Сынып: 4 Оқушылар саны: 4

    Мақсаты: БЖБ, ТЖБ нәтижелерін талдау



    Пән




    Орын-

    даған




    Макс балл


    ЖБ балдарының пайыздық мазмұны


    Сапа %



    Үлгерім %


    төмен

    орта

    жақсы

    жоғары


    0-39%

    40-64%

    65-84%

    85-100%






    қазақ

    тілі





    оқушы саны


    БЖБ

    4

    10

    2

    1

    1

    50%

    100%

    БЖБ

    4

    10

    2

    1

    1

    50%

    100%

    ТЖБ

    4

    12

    2

    1

    1

    50%

    100%




    Қол жеткізілген мақсаттар

    Қиындық тудырған мақсаттар

    БЖБ

    4.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша негізгі тұсын түртіп алу және солардың негізінде мәтіннің мазмұнын айту

    4.4.1.3 - айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді анықтап жазу;

    4.4.1.1 - сөзге қосымшалар жалғауда дыбыс үндестігін ескеріп қолдану

    БЖБ

    4.3.7.1 - құрмалас сөйлемнің тыныс белгісін қою


    4.3.5.1 стилистикалық қателерді мұғалімінің көмегімен анықтап түзету, жазба жұмысын пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық нормаларға сәйкес өз бетінше редакциялау;

    ТЖБ

    4.1.4.1 - тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып монолог

    4.2.3.1 - мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру

    4.4.1.3 - айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді анықтап жазу;




    1. БЖБ, ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

    жоғары 85-100%, 1 білім алушы Джансеитова Сезім.

    жақсы 65-84% 1 білім алушы – Советқан Аңсар

    орта 40-64%, 6 білім алушы – Бауржанқызы Таңнұр, Кәкібаева Әдемі

        2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

    Сынып білім алушылары жоғарыда көрсетілген оқу мақсатына байланысты тапсырмадан қателіктер жіберді.

    4.4.1.3 - айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді анықтап жазу;

    4.4.1.1 - сөзге қосымшалар жалғауда дыбыс үндестігін ескеріп қолдану

    4.3.5.1 стилистикалық қателерді мұғалімінің көмегімен анықтап түзету, жазба жұмысын пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық нормаларға сәйкес өз бетінше редакциялау;

    1. Жоспарланған түзету жұмысы:

    Сынып білім алушыларымен қиындық тудырған оқу мақсаттары бойынша қайталау жұмыстарын ұйымдастыру. Жақсы, орта балл алған білім алушылармен түсіндіру жұмыстарын ұйымдастыруды қарастыру.  

    Педагог: Аскарова Г.Ж







    Жиделі орта мектебі КММ

    Жиынтық бағалау қорытындылары бойынша талдау мәліметтері

    1 - тоқсан Әдебиеттік оқу пәні бойынша

    Сынып: 4 Оқушылар саны: 4

    Мақсаты: БЖБ, ТЖБ нәтижелерін талдау



    Пән




    Орын-

    даған




    Макс балл


    ЖБ балдарының пайыздық мазмұны


    Сапа %



    Үлгерім %

    төмен

    орта

    жақсы

    жоғары

    0-39%

    40-64%

    65-84%

    85-100%





    қазақ

    тілі





    оқушы саны

    БЖБ

    4

    10

    2

    1

    1

    -

    60%

    100%

    БЖБ

    4

    10

    2

    1

    1

    -

    60%

    100%

    ТЖБ

    4

    12

    2

    1

    1

    -

    65%

    100%




    Қол жеткізілген мақсаттар

    Қиындық тудырған мақсаттар

    БЖБ

    4.​1.​1.​1 шығарманың мазмұнын толық түсіну, кейбір тұстарын нақтылау, оқиғаның себеп-салдарын анықтау үшін сұрақтар қою және жауап беру

    4.​1.​5.​1 өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіру

    4.​2.​7.​1 шығармадан әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу, эпитет, аллитерация, әсірелеу) табу және оларды қолдану.

    БЖБ

    4.​2.​3.​1 шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу

    4.​2.​6.​1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау

    4.​3.​1.​1 оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру

    ТЖБ

    4.​2.​3.​1 шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу


    4.​2.​6.​1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау



    1.БЖБ, ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

    жоғары 85-100% 6 білім алушы – Джансеитова Сезім.

    жақсы 65-84% 11білім алушы – Советқан Аңсар

    орта 40-64%, 8 білім алушы – Бауржанқызы Таңнұр, Кәкібаева Әдемі

        2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

    Сынып білім алушылары жоғарыда көрсетілген оқу мақсатына байланысты тапсырмадан қателіктер жіберді.

    4.​3.​1.​1 оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру.

    4.​2.​7.​1 шығармадан әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу, эпитет, аллитерация, әсірелеу) табу және оларды қолдану.

    4.​2.​6.​1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау

    Жоспарланған түзету жұмысы:

    Сынып білім алушыларымен қиындық тудырған оқу мақсаттары бойынша қайталау жұмыстарын ұйымдастыру. Жақсы, орта балл алған білім алушылармен түсіндіру жұмыстарын ұйымдастыруды қарастыру.

         

    Педагог: Аскарова Г.


    Жиделі орта мектебі КММ

    Жиынтық бағалау қорытындылары бойынша талдау мәліметтер

    за І четверть по предмету Русский язык


    Класс: 4     Количество учащихся:4   Педагог: Аскарова Г.Ж

     
    Предмет

    Писал

    Макс балл

    Процентное содержание баллов суммативного оценивания

    % качества

    % успеваемости

    низкий

    средний

    высокий

    40-64%

    65-84%

    85-100%

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Адам және қоғам Мақала 1 сынып
    19.05.2023
    301
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ботакөз Төкенова Аскерханқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации