×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8 (771) 234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Каучинг сабағына рефлексия

Автор:Буранбаева Жулдыз Серикбаевна
Бағыты: Барлық пәндер
Бөлімі: Тренерлерге
Сыныбы: Басқа
Жарияланған уақыты: 2019-02-22

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Бұл материал каучингке қатысушыларға арналған



14.12.2017ж.күні өткен «Оо дыбысы және әрпі» тақырыбындағы сабаққа рефлексиясы
Мeнiң өз тәжiрибeмдe өткiзгeн бiрiншi сaбaғымды яғни «Оо дыбысы және әрпі» тақырыбын oсы eсeбiм үшiн пaйдaлaнуды жөн көрдiм. Мiндeтiмдi тoлық oрындaумeн сaбaқты жoспaрлaудa aлғa қoйғaн мaқсaтымa қoлжeткiзу үшiн сынып oқушылaрының жaсeрeкшeлiгiнe сaй әдiстeр мeн тәсiлдeрдi тaңдaп aлдым. Олар: «Кім шапшаң?», «Не артық?», «Сәйкестендіру» әдiстeрi. Мен бірінші шеңберге тұрып, қол ұстасып «Дос болайық бәріміз» өлеңінің бір шумағын айту арқылы психологиялық ахуал қалыптастырдым. Төрт түрлі түстермен топқа бөлдім. Тoптық eрeжe құрудa oқушылaрғa ұйымшылдық, тәртiп сaқтaу үнeмi жeтiстiккe жeту, уaқытты тиiмдi пaйдaлaну, тoп мүшeлeрiмeн бiргe шeшiм қaбылдaу, бeрiлгeн тaпсырмaны сaпaлы oрындaу кeрeк дeгeн сияқты eрeжeлeр түсiндiрiлдi. Бірақ, сабақ уақытының көп бөлігі топқа бөлу жұмысына кетті. Oқушылaрғa нaқты мысaл кeлтiрe oтырып, oлaрдың aлғaн бiлiмдeрi мaңызды прaктикaлық мәсeлeрдi шeшугe қaжeт eкeндiгiн түсiндiре отырып, жоспарланған сабақ барысындағы іс – шаралар толық орындалды. Топтар тапсырманы бірге орындауға бар күшін алып тырысты. «Кім шапшаң?» әдісін пайдаланып oқушылaрдaн үйге берілген сaбaқты сұрау үшін сұрақтар қойдым. Oқушылaр өз бiлiмдeрiн шыңдaй түстi. Сoнымeн қaтaр сұрaқтaрғa жaуaп бeрiп oтырды. Мен өзімнің сaбaғымдa oқытудың жaңa тeхнoлoгиялaры, интeрaктивтi әдiстeр жиi қoлдaнудың қaншaлықты мaңызды eкeндiгiнe oсы aлғaшқы сaбaғымдa –aқ aнық көз жeткiздiм.Бұл тaпсырмaны сын тұрғысынaн oйлaу мoдулiн eнгiзу мaқсaтындa тaңдaп aлдым. «Не артық?» әдiсi бойынша жаңа тақырып ашылды.Балаларды смайликтер арқылы бағалап отырдым.Балаларды сергіту мақсатында "Шыңжыр" ойыны ойналды. Oлaр жаңа тақырыпты қорытындылау үшін «Сәйкестендіру» әдiсінде тoппeн бiрлeсe oтырып, жaңa сaбaқ бoйыншa өтiлгeн Оо дыбысы мен әрпінен келелетін сөздер туралы мәлімет берілді. Сaбaқ соңында үш түрлі стикерлер арқылы кері байланыс алдым. Үш түрлі стикерлерден oқушылaрдың сaбaқтaн aлғaн әсeрлeрiн білдім.Бірақ, осы іс – әрекеттерінен олардың дәстүрлі сабақтың арнасынан шыға алмай қалғанын байқадым.Келесі сабақтарымда осы жіберілген қателіктерді басты назарға аламын.




24.01.2018ж.күні өткен«Сс дыбысы және әрпі» тақырыбындағы
Өзімнің сабақ беретін даярлық топтарына сауат ашу пәні бойынша , екінші сабағымды өттім. Оқушыларға сапалы білім беру мақсатында курстан алынған білімдерге сүйене отырып сабақтарды жүргіздім. Сабағымның мақсаты оқушыларға Сс дыбысы мен әрпін меңгерту, сөздерге дыбыстық талдау жасауға үйрету.Сс дыбысының орнын анықтату, ауызша әңгімеден кейін сызбаға сәйкес сөйлемдер құрауды және сурет бойынша әңгіме құрауды үйрету. Мақсатқа жету үшін мынадай әдіс-тәсілдерді қолдандым : Топқа бөлу ынтымақтастық атмосферасын құру«Ыстық орындық», «Талдау- жинақтау», «Кім жылдам?», «Жұмбақ шешейік» әдістерін пайдалана отырып,Сын тұрғысынан ойлау модулін кіріктірдім. Сабағымды сәлемдесуден бастап , ынтымақтастық атмосферасын құрып, "Жүректен жүрекке" шеңбері орындалды.Топтық жұмыс жүргізу барысында төрт түрлі пішіндегі фигуралармен төрт топқа бөлінді. «Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасы пысықталды. Ыстық орындыққа отыруға әр топтағы балалардың ынтасы зор болды. Бұл әдіс оқушыларға қойылған сұрақтарға жылдам жауап беруі арқылы жүзеге асты. Жаңа сабақты түсіндіруде «Жұмбақ шешейік» әдісін пайдаландым.Интербелсенді тақтаға көрсетілген жұмбақтарды әр топтың балалары жылдам тауып отырды .Ол жұмбақтардың жауаптарының бәрінде Сс дыбысынан келетін сөздер болған.Сол арқылы жаңа сабақ ашылды.Кітаппен жұмыс жүргізілді. «Кім жылдам?» әдісін пайдаланып әр топтан балалар кезек кезек оқып шықты. «Ұшты-ұшты» ойыны арқылы сергіту сәті орындалды. «Талдау- жинақтау» әдісін пайдаланып, мәтінді сөйлемге,сөйлемді сөзге, сөзді буынға, буынды дыбысқа талдау жұмыстары ұйымдастырылады.«Бас бармақ»әдісімен топтық бағалауды жүргіздім.Себебі бұл әдіс өте тиімді болды. Екінші сабақтан бастап бірлесе отырып,жұмыс жасауды,кез-келген тапсырманы топпен орындауды, қандай да мәселе болмасын топ болып талқылауды үйренді.Әр топ мүшелерінде өзіндік жеке тұлғаға сай ой пікірлері,идеялары, құндылығы қалыптасты.Бағдарламаның негізгі идеясы мен жеті модульді қолданғанда сын тұрғысынан ойланатын,өз ойын еркін жеткізе алатын ,жан-жақтыдамыған тұлға қалыптасатынын түсіндім.

11.04.2018ж.күні өткен «Үү дыбысы және әрпі» тақырыбындағы
Мен тәжірибемде үшінші рет өз даярлық тобыма өткен сабағымды «Үү дыбысы және әрпі» тақырыбын осы есебім үшін пайдалануды жөн көрдім. Мақсатым: Оқушыларға Ү дыбысы мен әрпін таныту, сөздегі орны туралы түсінік беру. Ол арқылы берілген сөздерді жазуға үйрету.Ү дыбысына қатысты жаңа сөздер ойлату, сөйлемдер құрату. Дыбысталуы ұқсас Ұ дыбысымен салыстыру. Танымдық іс - әрекеттер арқылы ой - өрістерін, тілін дамыту.Толық орындау мен сабақты жоспарлауда алға қойған мақсатыма қол жеткізу үшін, сынып оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай өткізілу әдістерін таңдап алдым. Олар: «Психологиялық дайындық» , « Сөз ойла, тез ойла»,«Қызығушылығын ояту», «Кім жылдам?» әдістері. Ең бірінші психологиялық ахуалды реттеу үшін, балаалар топ болып өлең шумақтарын бірігіп айтты. Жыл мезгілдері арқылы топтарға бөліп алдым. Әр топ өздеріне сай етіп топ ережелерін құрып алды.Топ ережелерінде олардың ұйымшылдық,тәртіп сақтау,үнемі жетістіке жету жолдарын ,топтар мен бірлесе отырып шешім қабылдау сияқты ережелері түсіндірілді. Оқушылар алдыңғы сабақтарға қарағанда уақыт үнемдеуді, уақытпен санасуды, топқа бөлінуде, топ болып жұмыс істеуді жақсы меңгерді.Үй тапсырмасын сұрау мақсатында «Сөз ойла,тез ойла» әдісі арқылы алдыңғы сабақта өткен Өө дыбысы мен әрпін қайталады. Осы әдісті пайдалануда төрт, бес оқушымның ерекше қабілеті бар екені байқалды. Олар сұрақ қоюда басқа оқушылар мен таласа жауап беруге тырысты. Бұл жетістігі жаңа бағдарламаның әсері екендігі даусыз. Жаңа сабақты оқушылар «Қызығушылығын ояту» әдісін пайдалану арқылы ашты.Мен дәстүрлі сабақта сабақты өн бойына өзім түсіндіретін едім.Енді оқушыларға бағыт-бағдар беріп, көмектесіп және әр қадамын бақылайтын болдым. Оқушыларда бұрынғыдай емес олар алдын тыңдаушы еді, енді сабақтағы іс-әрекет ету арқылы нағыз оқушыға айналды.Дәптермен жұмыс жасалынды.Бейнерөлик арқылы сергіту сәті орындалды.Сабақтың соңында "рухани жаңғыру"бағдарламасы бойынша бейне сұрақ қойылды. "Кім жылдам" топпен жұмыс арқылы жаңа тақырыпты бекітіп, кері байланыс орнаттым. Бұл сабақтағы өзгеріс топтастыру арқылы жаңа тақырып төңірегінде «Үү дыбысы және әрпі» оқушылар үшін қызығушылыққа толы болды. Себебін оқушылардың жауабына қарап көруге болады. Кері байланыстан кейін, сабақтың нәтижелі өткеніне көз жеткіздім.




19.04.2018ж.күні өткен «Яя дыбысы және әрпі» тақырыбындағы сабаққа рефлексиясы
Мектептегі «Тәжірбиедегі рефлексия» жалпы білім беретін мектептердегі педагогика кадрларының кәсіби даму бағдарламасы бойынша мектепішілік курсты оқу арқылы, жеті модульді теория жүзінде меңгере отырып, жаңа бағдарлама бойынша қысқа мерзімдік жоспарланған төртінші сабағымды өттім. «Яя дыбысы және әрпі» тақырыбындағы сабақтың мақсаты- тақырыптың идеялық мазмұнын ашу, есте сақтау әдіс – тәсілдерін үйрену, ойлау қабілеттерін дамыту. Сабақты бастардан алдын оқушылардың көңіл – күйлерін көтеру мақсатында «Жылулық шеңберін » орнаттым. Оқушылар сабаққа құлшыныспен кірісті. Сабақ барысында оқушылардың сабаққа қатысуын тексердім, сабақтың мақсаты мен өту формасын түсіндірдім. Жыл мезгілі бойынша тағыда төрт топқа бөліп тастадым . «Сұрақ –жауап» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрадым. Әр топтан шыққан оқушыға кезекпен сұрақтар қойылды. Оқушылар өздерін – өздері бағалап отырды.Оқушылар үш тілдіде меңгеріп жүргендіктен,пәнаралық байланыс орнатылды. Математика,орыс тілі, ағылшын тілі, сурет сабақтарымен байланыстырылды. Балаларға "Құстың ұясы" ертегісі аудиоқұрылғы арқылы қойылып тыңдатылды, осы арқылы сұрақтар қойылып, жаңа сабақ "Яя дыбысы және әрпі" ашылды. Оқушылар топта бірлесіп ынтымақтастықта таныса отырып тақырыпты аша білді. Топ болып дидактикалық карталармен жұмыс жасалды.Олар топтық жұмыстың маңыздылығын біршама түсінгендей болды.Дәптермен жұмыс барысында көркем жаза білді.Ал кітаппен жұмыс кезінде алғаш мен оқып бердім, содан соң кезек кезек тізбектеп оқыды. Топ болып салған суреттері бойынша постер қорғады. Үлгерімі төмен оқушыларда өз үлестерін қосып отырды. Ал «Джигсо» әдісі арқылы олар топтық және жұптық жұмыстар жүргізілді, өз ойларындағы мазалап жүрген сұрақтарын қойды. Смайликтер арқылы бағалап отырды. Сабақ барысында оқушылар диалог жүргізу арқылы өздерінің сөйлеу, тыңдау дағдыларын дамытты. Сабақтан алған әсерлерін «Бағдаршам» әдісі арқылы бейнеледі.




Мен«Тәжірбиедегі рефлексия» жалпы білім беретін мектептердегі педагогика кадрларының кәсіби даму бағдарламасы бойынша мектепішілік курсты оқу барысында өз сабақтарыма өзгеріс енгізуді жоспарлап алдым. Жоспарлаудағы мақсатым: дәстүрлі сабақты өзгерту және сын тұрғысынан оқыту теориясы бойынша жұмыс жасау. Өзімнің сабақ беретін мектеп алды даярлық тобыма сабақ өтуді жоспарладым. Мeнiң өз тәжiрибeмдe өткiзгeн бiрiншi сaбaғымды яғни «Оо дыбысы және әрпі» тақырыбын oсы eсeбiм үшiн пaйдaлaнуды жөн көрдiм. Мiндeтiмдi тoлық oрындaумeн сaбaқты жoспaрлaудa aлғa қoйғaн мaқсaтымa қoлжeткiзу үшiн сынып oқушылaрының жaсeрeкшeлiгiнe сaй әдiстeр мeн тәсiлдeрдi тaңдaп aлдым. Олар: «Кім шапшаң?», «Не артық?», «Сәйкестендіру» әдiстeрi. Мен бірінші шеңберге тұрып, қол ұстасып «Дос болайық бәріміз» өлеңінің бір шумағын айту арқылы психологиялық ахуал қалыптастырдым. Төрт түрлі түстермен топқа бөлдім. Тoптық eрeжe құрудa oқушылaрғa ұйымшылдық, тәртiп сaқтaу үнeмi жeтiстiккe жeту, уaқытты тиiмдi пaйдaлaну, тoп мүшeлeрiмeн бiргe шeшiм қaбылдaу, бeрiлгeн тaпсырмaны сaпaлы oрындaу кeрeк дeгeн сияқты eрeжeлeр түсiндiрiлдi. Бірақ, сабақ уақытының көп бөлігі топқа бөлу жұмысына кетті. Oқушылaрғa нaқты мысaл кeлтiрe oтырып, oлaрдың aлғaн бiлiмдeрi мaңызды прaктикaлық мәсeлeрдi шeшугe қaжeт eкeндiгiн түсiндiре отырып, жоспарланған сабақ барысындағы іс – шаралар толық орындалды. Топтар тапсырманы бірге орындауға бар күшін алып тырысты. «Кім шапшаң?» әдісін пайдаланып oқушылaрдaн үйге берілген сaбaқты сұрау үшін сұрақтар қойдым. Oқушылaр өз бiлiмдeрiн шыңдaй түстi. Сoнымeн қaтaр сұрaқтaрғa жaуaп бeрiп oтырды. Мен өзімнің сaбaғымдa oқытудың жaңa тeхнoлoгиялaры, интeрaктивтi әдiстeр жиi қoлдaнудың қaншaлықты мaңызды eкeндiгiнe oсы aлғaшқы сaбaғымдa –aқ aнық көз жeткiздiм.Бұл тaпсырмaны сын тұрғысынaн oйлaу мoдулiн eнгiзу мaқсaтындa тaңдaп aлдым. «Не артық?» әдiсi бойынша жаңа тақырып ашылды.Балаларды смайликтер арқылы бағалап отырдым.Балаларды сергіту мақсатында "Шыңжыр" ойыны ойналды. Oлaр жаңа тақырыпты қорытындылау үшін «Сәйкестендіру» әдiсінде тoппeн бiрлeсe oтырып, жaңa сaбaқ бoйыншa өтiлгeн Оо дыбысы мен әрпінен келелетін сөздер туралы мәлімет берілді. Сaбaқ соңында үш түрлі стикерлер арқылы кері байланыс алдым. Үш түрлі стикерлерден oқушылaрдың сaбaқтaн aлғaн әсeрлeрiн білдім.Бірақ, осы іс – әрекеттерінен олардың дәстүрлі сабақтың арнасынан шыға алмай қалғанын байқадым.Кері байланыс жайында сабақ соңында түсіндірме жұмысын жүргіздім. Екінші сабағымның тақырыбы "Сс дыбысы және әрпі". Оқушыларға сапалы білім беру мақсатында курстан алынған білімдерге сүйене отырып сабақтарды жүргіздім. Сабағымның мақсаты оқушыларға Сс дыбысы мен әрпін меңгерту, сөздерге дыбыстық талдау жасауға үйрету.Сс дыбысының орнын анықтату, ауызша әңгімеден кейін сызбаға сәйкес сөйлемдер құрауды және сурет бойынша әңгіме құрауды үйрету. Мақсатқа жету үшін мынадай әдіс-тәсілдерді қолдандым : Топқа бөлу ынтымақтастық атмосферасын құру«Ыстық орындық», «Талдау- жинақтау», «Кім жылдам?», «Жұмбақ шешейік» әдістерін пайдалана отырып,Сын тұрғысынан ойлау модулін кіріктірдім. Сабағымды сәлемдесуден бастап , ынтымақтастық атмосферасын құрып, "Жүректен жүрекке" шеңбері орындалды.Топтық жұмыс жүргізу барысында төрт түрлі пішіндегі фигуралармен төрт топқа бөлінді. «Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасы пысықталды. Ыстық орындыққа отыруға әр топтағы балалардың ынтасы зор болды. Бұл әдіс оқушыларға қойылған сұрақтарға жылдам жауап беруі арқылы жүзеге асты. Жаңа сабақты түсіндіруде «Жұмбақ шешейік» әдісін пайдаландым.Интербелсенді тақтаға көрсетілген жұмбақтарды әр топтың балалары жылдам тауып отырды .Ол жұмбақтардың жауаптарының бәрінде Сс дыбысынан келетін сөздер болған.Сол арқылы жаңа сабақ ашылды.Кітаппен жұмыс жүргізілді. «Кім жылдам?» әдісін пайдаланып әр топтан балалар кезек кезек оқып шықты. «Ұшты-ұшты» ойыны арқылы сергіту сәті орындалды. «Талдау- жинақтау» әдісін пайдаланып, мәтінді сөйлемге,сөйлемді сөзге, сөзді буынға, буынды дыбысқа талдау жұмыстары ұйымдастырылады.«Бас бармақ»әдісімен топтық бағалауды жүргіздім.Себебі бұл әдіс өте тиімді болды. Екінші сабақтан бастап бірлесе отырып,жұмыс жасауды,кез-келген тапсырманы топпен орындауды, қандай да мәселе болмасын топ болып талқылауды үйренді.Әр топ мүшелерінде өзіндік жеке тұлғаға сай ой пікірлері,идеялары, құндылығы қалыптасты.Бағдарламаның негізгі идеясы мен жеті модульді қолданғанда сын тұрғысынан ойланатын,өз ойын еркін жеткізе алатын ,жан-жақтыдамыған тұлға қалыптасатынын түсіндім. Үшінші рет даярлық тобыма өткен сабағымды «Үү дыбысы және әрпі» тақырыбын осы есебім үшін пайдалануды жөн көрдім. Мақсатым: Оқушыларға Ү дыбысы мен әрпін таныту, сөздегі орны туралы түсінік беру. Ол арқылы берілген сөздерді жазуға үйрету.Ү дыбысына қатысты жаңа сөздер ойлату, сөйлемдер құрату. Дыбысталуы ұқсас Ұ дыбысымен салыстыру. Танымдық іс - әрекеттер арқылы ой - өрістерін, тілін дамыту.Толық орындау мен сабақты жоспарлауда алға қойған мақсатыма қол жеткізу үшін, сынып оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай өткізілу әдістерін таңдап алдым. Олар: «Психологиялық дайындық» , « Сөз ойла, тез ойла»,«Қызығушылығын ояту», «Кім жылдам?» әдістері. Ең бірінші психологиялық ахуалды реттеу үшін, балаалар топ болып өлең шумақтарын бірігіп айтты. Жыл мезгілдері арқылы топтарға бөліп алдым. Әр топ өздеріне сай етіп топ ережелерін құрып алды.Топ ережелерінде олардың ұйымшылдық,тәртіп сақтау,үнемі жетістіке жету жолдарын ,топтар мен бірлесе отырып шешім қабылдау сияқты ережелері түсіндірілді. Оқушылар алдыңғы сабақтарға қарағанда уақыт үнемдеуді, уақытпен санасуды, топқа бөлінуде, топ болып жұмыс істеуді жақсы меңгерді.Үй тапсырмасын сұрау мақсатында «Сөз ойла,тез ойла» әдісі арқылы алдыңғы сабақта өткен Өө дыбысы мен әрпін қайталады. Осы әдісті пайдалануда төрт, бес оқушымның ерекше қабілеті бар екені байқалды. Олар сұрақ қоюда басқа оқушылар мен таласа жауап беруге тырысты. Бұл жетістігі жаңа бағдарламаның әсері екендігі даусыз. Жаңа сабақты оқушылар «Қызығушылығын ояту» әдісін пайдалану арқылы ашты.Мен дәстүрлі сабақта сабақты өн бойына өзім түсіндіретін едім.Енді оқушыларға бағыт-бағдар беріп, көмектесіп және әр қадамын бақылайтын болдым. Оқушыларда бұрынғыдай емес олар алдын тыңдаушы еді, енді сабақтағы іс-әрекет ету арқылы нағыз оқушыға айналды. Дәптермен жұмыс жасалынды.Бейнерөлик арқылы сергіту сәті орындалды.Сабақтың соңында "рухани жаңғыру"бағдарламасы бойынша бейне сұрақ қойылды. "Кім жылдам" топпен жұмыс арқылы жаңа тақырыпты бекітіп, кері байланыс орнаттым. Бұл сабақтағы өзгеріс топтастыру арқылы жаңа тақырып төңірегінде «Үү дыбысы және әрпі» оқушылар үшін қызығушылыққа толы болды. Себебін оқушылардың жауабына қарап көруге болады. Кері байланыстан кейін, сабақтың нәтижелі өткеніне көз жеткіздім.Мектептегі «Тәжірбиедегі рефлексия» жалпы білім беретін мектептердегі педагогика кадрларының кәсіби даму бағдарламасы бойынша мектепішілік курсты оқу арқылы, жеті модульді теория жүзінде меңгере отырып, жаңа бағдарлама бойынша қысқа мерзімдік жоспарланған төртінші сабағымды өттім. «Яя дыбысы және әрпі» тақырыбындағы сабақтың мақсаты- тақырыптың идеялық мазмұнын ашу, есте сақтау әдіс – тәсілдерін үйрену, ойлау қабілеттерін дамыту. Сабақты бастардан алдын оқушылардың көңіл – күйлерін көтеру мақсатында «Жылулық шеңберін » орнаттым. Оқушылар сабаққа құлшыныспен кірісті. Сабақ барысында оқушылардың сабаққа қатысуын тексердім, сабақтың мақсаты мен өту формасын түсіндірдім. Жыл мезгілі бойынша тағыда төрт топқа бөліп тастадым . «Сұрақ –жауап» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрадым. Әр топтан шыққан оқушыға кезекпен сұрақтар қойылды. Оқушылар өздерін – өздері бағалап отырды.Оқушылар үш тілдіде меңгеріп жүргендіктен,пәнаралық байланыс орнатылды. Математика,орыс тілі, ағылшын тілі, сурет сабақтарымен байланыстырылды. Балаларға "Құстың ұясы" ертегісі аудиоқұрылғы арқылы қойылып тыңдатылды, осы арқылы сұрақтар қойылып, жаңа сабақ "Яя дыбысы және әрпі" ашылды. Оқушылар топта бірлесіп ынтымақтастықта таныса отырып тақырыпты аша білді. Топ болып дидактикалық карталармен жұмыс жасалды.Олар топтық жұмыстың маңыздылығын біршама түсінгендей болды.Дәптермен жұмыс барысында көркем жаза білді.Ал кітаппен жұмыс кезінде алғаш мен оқып бердім, содан соң кезек кезек тізбектеп оқыды. Топ болып салған суреттері бойынша постер қорғады. Үлгерімі төмен оқушыларда өз үлестерін қосып отырды. Ал «Джигсо» әдісі арқылы олар топтық және жұптық жұмыстар жүргізілді, өз ойларындағы мазалап жүрген сұрақтарын қойды. Смайликтер арқылы бағалап отырды. Сабақ барысында оқушылар диалог жүргізу арқылы өздерінің сөйлеу, тыңдау дағдыларын дамытты. Сабақтан алған әсерлерін «Бағдаршам» әдісі арқылы бейнеледі.Cынaқтaнөткiзутәciлiapқылыoқушылapғaтөмeнжәнeжoғapыдәpeжeлicұpaқтapқoйылды. Мұндaғымaқcaт – oлapдыңжoғapыдәpeжeдeoйлaндыpу. Aл, бacқaғaбaғыттaутәciлioқушылapдыңқoлaйcызжaғдaяттapдaн шығу жoлыбoлыпкөpiндi. Ceбeбi, oқушылapcұpaққaжaуaпбepeaлмaйқaлғaнжaғдaйдaмұғaлiм «Көмeктeceaлaтындapбapмa?»дeп, өзгeoқушығacұpaқтыбaғыттaйды. Дәcтүpлiпeдaгoгикaлықcaбaқтapымдaкeзкeлгeнжaуaпқaмeндұpыcнeмeceдұpыceмecдeпжaуaпбepeтiнeдiм, cұpaққoюдың бұл тәciлioқушылapдыкeңaуқымдыoйлaнуғa, мәceлeнiзepттeп, тиiмдiжoлдapмeнжeтугe, oқушылapдыңтoлықпiкipлepiнepкiнжeткiзугeкөмeктeceдi. Өзiмнiңcұpaққoюымaeнгiзгeн бұл өзгepicтaбыcтыoқуғaқoлжeткiзуүшiнқoлдaнылaды. Мен оқушыларға сұрақ қойғанда төмен дәрежелі сұрақтар қоятын едім, енді проблемалық және логикалық ,сыни ойлай алатындай оқушыға жағдай жасаушымын. Сұрақ қоюдың маңыздылығын қарастыратын болсақ, сұрақ дұрыс қойылған жағдайда оқытудың тиімді құралына айналады және оқушылардың оқуына қолдау көрсетіп, оны жақсарта және кеңейте алады (Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 42-бет). Оқушылардың маған кері байланыс беруі менің оларға оқуға жағдай жасауыма көмектесті, себебі олар апай өзгеріп қалыпсыз дегенді жиі айтты. Оқушыларға қатты ұнаған жаңалық өзін-өзі бағалауы болды. Басында мен үшінде жаңалық болған, себебі қалай оқушы өзін-өзі бағалайды олар өздеріне жоғары баға қояды ғой деп ойлайтын едім. Сындарлы оқыту теориясын жақсы меңгергеннен кейін, өзін-өзі бағалау және сыныптастарын бағалау тиімді екенін білдім. Қазір мен іс-әрекеттерді бақылаушы және қадағалаушымын. Қадағалауды өткізу үшін оқушылардың нені білетіндігін және не істей алатындығын, сонымен қатар олар қандай қиындықтармен кездесуі мүмкін екендігін анықтау қажет (Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 52 -бет). Бірінші сабақта барлық оқушылар өздеріне бес қойып риза болып отырды. Бағалау критерийлерін мен әр сабақтақайта-қайта нақтылап түсіндірдім . Жоғары бағалау менің үшінші сабағымда сейілді. Сонымен қатар оқушыларға қолдарындағы телефондарды пайдалануға сабақта тиімді қолданыңдар деген ұсынысымды оқушылар өте құптады. Мен сабақтарымда өзім ақпараттық-коммунткациялық технологияларды пайдаланып қоймай, оқушылардыда ақпараттық-коммуникациялық технологиялар құралдарын сауатты қолдануына назар аудардым. Сабақтарымда «ДЖИГСО» «Миға шабуыл»», «Топтастыру», «Сәйкестендіру», «сұрақ-жауап», «ыстық орындық» «Автор жайында алты сұрақ» әдістерін пайдалану арқылы оқушының сабаққа деген қызығушылығы артқандығын байқадым. Әр сабақта оқушылардың топтарын ауыстырып, оларды бірлескен жұмысқа дағдыландыра бастадым. Оқушылар алғашқы сабақтарда топпен жұмыс жасай алмай, топта талқылау өте аз болды, түсіндіру барысында ойларын ашық жеткізе алмауы, сол себептен біраз кедергіге ұшырады. Кейінгі сабақтарда оқушылар бір-бірімен жақсы тіл табыса алатын болды және топтық жұмыстарды бірлесе орындап, өз араларында ынтымақтастық орната алды, себебі ортақ мақсатқа жету болды. Барнс (1971) сыныпта тіл қаншалықты қолданылса, оқушылардың оқуына соншалықты әсер ететінін айтады (Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 40-бет). Сонымен қатар оқушылардың сабаққа қызығушылықтары артып, сабақта оқу үлгерімі төмен оқушылардың өздері белсенділік таныта бастады. Топта жұмыс жасау барысында оқушылардың сан қилы қабілеттері дараланды. Мерсер оқушының іздену барысында, зерттеген жұмыстары тек білімін арттырып ғана қоймай, өзі іздеп тапқан материал есінен шықпайтынын, мәңгі сақталатынын айтқан. Мұғалім ретінде кәсіби өзгеру, яғни басқарушыдан бағыттаушы рөлін атқардым. Оқушыларды алған білімін өмірде қолдануға дағдыландырдым. Балалардың қабілеттерін ашу жолдарын анықтап, соған байланысты әрекет еттім. Әрбір сабақтың сәтті өтуіне оқушыларды ынталандырып отыру, және сабақ жоспарының құрылымының өзгеруі сонымен қатар, өз іс-тәжірибеме рефлексия жасап, талдау жасай аламын және уақытты тиімді пайдалана аламын. Өз іс-тәжірибемде оқушыларда төмендегідей өзгерістер орын алды. Бірлескен жұмыс жасау барысында мен сыныпта ынтымақтастық атмосферасын құрдым. Оқушылардың бірлесе білім алуын қамтамасыз етуде сыныпта қолайлы орта қалыптастырдым. Яғни оқушылардың арасында бір-біріне деген сенімділік, сыйластық, ұйымшылдық артты. Оқушы мен оқушының, мұғалім мен оқушының арасында ынтымақтастық қарым-қатынас қалыптасты. Оқушылар дұрыс, нақты сөйлеуге үйренді. Оқушылар оқыту мен оқу барысында сандық технологияларды пайдалана алды. Оқушылар жан-жақты жұмыс жасау арқылы көптеген мәліметтер алды, сөйлеу мәдениеті дамыды. Оқушылардың тіл байлығы дамып, сөздік қоры молайды. Оқушылар топ мүшелерін тыңдауды үйренді. Бағдарламаның негізгі идеясын түсіне келе мен нәтижеде төмендегі мәселелерді дамытамын:« ДЖИГСО» әдісіндегі рөлдерге бөліну арқылы талқылау менің сабағымда көп уақытты алды, себебі оқушылар талқылаудан бұрын өз рөлдеріне еніп әркім өз міндетін орындауға асықты, кейін талқылады бірақ өте аз болды баяндаушылар ғана постерді қорғап өз ойларын жеткізді бақылаушылар мен төрағалар өз ойларын жеткізуде бір-екі сөзбен ғана шектелді. Келешекте мен осы әдістегі осы жаттығуды дамытар едім. Барлығы бірігіп жұмыс жасауды өз ойларын ашық айтуды уақытты ұтымды пайдалануды рөлдерге енуді дағдылануды дамытамын.Қopытaкeлe, мұғaлiмЭйpдiңaйтуыбoйыншa, caбaққa үш өзгepiceнгiзуapқылыoқушылapбiлiмбepукeзiндe пән мaзмұнынaөзгepiceнгiзуapқылықoлдaнылaтынәдic-тәciлдepдioқужaғдaйынқaлыптacтыpып, opтaныөзгepтуiмiзкepeк. Бұдан былайтөмeндeгiдeйжұмыcтapaтқapaмын. Oқушылapдыңбiлiмaлуынoйлacтыpып, oқытумeнoқужocпapымeнтәжipибeciнeтиicтiөзгepicтepeнгiзiп,жeкeлeгeнoқушылapдыңcaбaқтaқыpыбынқaбылдaуepeкшeлiктepiнтүciнужұмыcтapынжүpгiзбeкпiн. Қaжeттiлiктepiәpтүpлioқушылapдыңбiлiм-түciнiктepiнжaқcapтумaқcaтындaoлapмeнжұмыcжүpгiзуқaжeттiгiнecкepeoтыpып, жұмыcжacaудыжocпapлaу. Кeйбipүлгepiмiтөмeнoқушылapдыңтaқыpыптыoңтaйлыбipeгeйтәciлдepмeнмeңгepeтiндiгiнжeтeтүciнeoтыpыптәжipибeмдiтиiмдiжeтiлдipмeкпiн.




50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.