Пән: Сауат ашу Мектеп: 2 Күні: 6.12.2017 Сынып: 1 «Ә» Мұғалімнің аты-жөні: Хайруллаева Д |
Сабақтың тақырыбы:
| Менің отбасым. І дыбысы мен әрпі |
Оқу мақсаттары:Барлық оқушыларКөптеген оқушыларКейбір оқушылар | 1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіруӘріпті тану, дыбыстау, ажырату, сөз ішінен таба алу.Сөздерді буынға бөлу, дыбыстық талдау жасау, тізбектей оқу.Сөз құрау, сөйлем құрау, тиісті әріпті табу.
|
Бағалау критерийлері
| Әріпті таниды, ажыратады.Дыбыспен сәйкестендіреді. |
Құндылықтарды дарыту | Мәңгілік ел идеясының басты 7 құндылығының біріншісі Қазақстан Тәуелсіздігі және Астана құндылығын басшылыққа ала отырып, оқушыларды еліне, бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | Өнер, әдебиеттік оқу сабағы |
Акт қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. |
Бастапқы бөлім | Сөздерді буынға бөліп оқиды, сөз ішінен таба алады, өз отбасы мүшелерін атайды, өлең жолдарын құрайды. |
Сабақтың барысы |
|
Сабақтың жоспарланған кезеңі | Сабақта жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы3-5 минут
| Құрметті балалар! Бүгінгі сабағымыз ерекше. Себебі бізге қонақтар келді.Біз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Дүниені аралап,Оқып білім аламыз.Көзді салып қараңыз,Былай қанат қағамыз.– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!-балалар олай болса мына гүлдер арқылы мен сендерге өзімнің жылуымды таратқым келіп отыр. Өздеріңе ұнаған гүлдерді алып өз топтарыңызға жайғаса қойыңдар. |
Гүлдің түстері арқылы топқа бөлу.
|
Сабақтың ортасы20-25 минут
| Қайталау – білім анасы.Әліппе әнін тыңдату арқылы өткен әріптерді еске түсіреді.-№ 1 тапсырма. Сұрақ - жауап - Дыбыстар мен әріптердің айырмашылығы неде?- Дыбыстар неше топқа бөлінеді?- Сөз қалай жасалады?- Сөз бен сөйлемнің айырмашылығы неде? 1 - Шығармашылық тапсырма: * Әр топқа әріп қиындыларын беріп сөз құрастыру.
ДескрипторДыбыстық талдау жасадыБуынға бөлді.Қалыптастырушы бағалау: топтар бір-бірін смайликтер арқылы бағалайды.
Дыбыстардың әлеміне саяхатқа шығып, видеоны көріп, І әріппен танысу Ширату: - Балалар біздің өтіп жатқан тарауымыз қалай аталады? « Видео жазба көрсету және талқылау» әдісі арқылы жаңа тақырыпқа болжау жасау.
№ 2 тапсырма. Тыңдалым. 66-бет. Мәтінді мұқият тыңда. Сұрақтарға жауап беру.Әсет әжесіне қадалған түйме үшін не деуі мүмкін?Әжесі немересіне ше?
№3 тапсырма. Оқылым. ДескрипторСөздерді буындап, толық оқыды.Кері байланыс: смайлик арқылы бағалау |
Әр сөздің мағынасын түсіндіру. Талдау.
(2 видео)
(3 видео)
|
Сергіту сәті | «Оқуда озат боламын» | Видео караоке |
| № 4 тапсырма. ЖазылымДәптермен жұмыс.
2 - Шығармашылық тапсырма: Берілген суреттерге сөйлем құрау. Дескриптор1 . сөйлем құрап білді.2 . сөйлемнің мағынасын түсіндіре алды. Қалыптастырушы бағалау: «шапалақ» арқылы бір-бірін бағалайды. |
|
Сабақтыңсоңы10-15 минут | РефлексияБүгінгі сабақта не істедік?Сабақ қызықты болды ма?Нені үйрендің?Неден қиналдың?Әр бала стикерге өз атын жазып баспалдаққа жапсырады | Баспалдақ суреті |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Қабілетті оқушылар тапсырма № 1 Әр топқа әріп қиындыларын беріп сөз құрастыру.Тапсырма № 2 Берілген суреттерге сөйлем құрау. | Бағдаршам арқылы бағалауШапалақ арқылы Смайлик арқылы бағалауСтикер арқылы бағалау | Топпен жұмыс жасағанда, партада дұрыс отырулары қадағаланадыСергіту сәтін жасау кезіндегі қауіпсіздік |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |