Сабақтың басы
|
Сәлемдесу, оқушыларды
түгендеу
І. Қызығушылықты ояту: «Ассоциативті
қатар» ойыны
Мұғалім тақтаға
бір сөз немесе сабақтың тақырыбын жазады. Оқушыларға бір бетке
тақтаға жазылған сөзден пайда болған пікірлерін жазуды ұсынады.
Сабақ тақырыбына қатысты ассоциация сөздерді бір қатарға жазып шығу
керек.
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
|
|
Жұмыс дәптері
|
Сабақтың ортасы
|
Жаңа сабақ:
Scratch ортасында мультфильм,
ойын, шағын оқиғалар құрастыруға болады. Scratch ортасында
қозғалысты ұйымдастыру ерекше маңызды. Кез келген оқиғалар тізбегін
немесе ойын жобасын қозғалыссыз жүзеге асыру мүмкін емес. Scratch
ортасында қозғалысты ұйымдастыруда қолданылатын негізгі командалық
блоктармен танысамыз (Кесте).
Scratch сахнасы көлденеңінен
480, тігінен 360 нүктеден тұрады. Сахнаның дәл ортасының
координатасы: (0, 0). Сандардың алдындағы сызықша таңбасы (–) сахна
ор тасын ың сол жағы мен төмен жағындағы нүктелерді белгілеу үшін
қажет. Координаталарды жазуда осьтердің атауы көрсетілмейді.
Мысалы, 2-суреттегі үйдің орны:
(–150, –100).
Топтық
тапсырма:
Кейіпкердің
төмендегі жоба скриптілері орындалған кездегі қозғалысын
бағала. Оның ізін
қағазға түсірсең, қандай схема пайда болады?
Дискриптор:
Жеке тапсырма: Практикалық
тапсырма.
Ертегі екі шағын оқиғадан
тұрады:
•
Арманның қоян мен
кездесуі;
•
Арманның құралаймен кездесуі.
«Ормандағы кездесу» ертегісінің жобасын құрамыз.
Дискриптор:
|
Мүғалімді тыңдайды
Тапсырманы орындайды
Оқушылар компьютер алдына
отырып тапсырманы орындайды
|
«Смайлик»
әдісі
«Смайлик» әдісі
|
Жұмыс дәптері
А4 парақ
Оқулық
Компьютер, оқулық.
|