Материалдар / Кейіпкердің қозғалысы/3 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Кейіпкердің қозғалысы/3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Кейіпкердің қозғалысы ретінде жүргізуге арналған тапсырмалар бар
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

Ұзақмерзімді жоспар тарауы:

1-бөлім. «Программалау (ортақ тақырыбы: «Жанды табиғат»,

«Жақсы» деген немене? «Жаман» деген немене?)

Педагогтың аты-жөні

Бухарбаева Кундызай

Күні


Сынып 3

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Кейіпкердің қозғалысы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


3.4.2.4 программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушы үшін:

Өздеріне ұнайтын тақырыптағы компьютерлік ойындарды әңгімелейді.

Оқушылардың көбі үшін:

Жоба скриптерінде жасырыну мен көрсету командаларының қызметін түсіндіре алады.

Кейбір оқушылар үшін:

Scratch-те ойын құру барысында циклдік алгоритмді қолдануды үйренеді.


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу

І. Қызығушылықты ояту: «Ассоциативті қатар» ойыны

Мұғалім тақтаға бір сөз немесе сабақтың тақырыбын жазады. Оқушыларға бір бетке тақтаға жазылған сөзден пайда болған пікірлерін жазуды ұсынады. Сабақ тақырыбына қатысты ассоциация сөздерді бір қатарға жазып шығу керек.

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.







Жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ:

Scratch ортасында мультфильм, ойын, шағын оқиғалар құрастыруға болады. Scratch ортасында қозғалысты ұйымдастыру ерекше маңызды. Кез келген оқиғалар тізбегін немесе ойын жобасын қозғалыссыз жүзеге асыру мүмкін емес. Scratch ортасында қозғалысты ұйымдастыруда қолданылатын негізгі командалық блоктармен танысамыз (Кесте).


Scratch сахнасы көлденеңінен 480, тігінен 360 нүктеден тұрады. Сахнаның дәл ортасының координатасы: (0, 0). Сандардың алдындағы сызықша таңбасы (–) сахна ор тасын ың сол жағы мен төмен жағындағы нүктелерді белгілеу үшін қажет. Координаталарды жазуда осьтердің атауы көрсетілмейді. Мысалы, 2-суреттегі үйдің орны: (–150, –100).

Топтық тапсырма:

Кейіпкердің төмендегі жоба скриптілері орындалған кездегі қозғалысын бағала. Оның ізін қағазға түсірсең, қандай схема пайда болады?

Дискриптор:

  • Оқушылар берілген скриптілер арқылы қағазға жоба құрады.


Жеке тапсырма: Практикалық тапсырма.

Ертегі екі шағын оқиғадан тұрады:

Арманның қоян мен кездесуі;

Арманның құралаймен кездесуі. «Ормандағы кездесу» ертегісінің жобасын құрамыз.


Дискриптор:

  • Жобаны құруда кейіпкердің сахнада жасырыну мен көрсету іс-әрекетін дұрыс ұйымдастыру маңызды.


Мүғалімді тыңдайды



































Тапсырманы орындайды













Оқушылар компьютер алдына отырып тапсырманы орындайды





























































«Смайлик» әдісі



























«Смайлик» әдісі



Жұмыс дәптері



































А4 парақ

Оқулық













Компьютер, оқулық.

Сабақтың соңы

Кері байланыс: «СМС әдісі

-Мен сабақты жақсы түсіндім

-Өте жақсы түсіндім, сабақ түсінкіті болды.

-Мен мүлдем түсінбедім




Үй тапсырмасы

15 бет, 3 тапсырма орындайды.












Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!