Материалдар / Кейіпкердің қозғалысы қмж

Кейіпкердің қозғалысы қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
Scratch ортасында мультфильм, ойын, шағын оқиғалар құрастыруға болады. Scratch ортасында қозғалысты ұйымдастыру ерекше маңызды. Кез келген оқиғалар тізбегін немесе ойын жобасын қозғалыссыз жүзеге асыру мүмкін емес. Scratch ортасында қозғалысты ұйымдастыруда қолданылатын негізгі командалық блоктармен танысамыз.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қырқүйек 2024
128
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

Программалау. Ортақ тақырыптар: «Жанды табиғат», «Жақсы» деген немене? «Жаман» деген немене?

Машықкердің аты-жөні:

Неспай Талғат

Күні

17.09.2024

Сынып: 3

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Кейіпкердің қозғалысы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.4.2.4. Scratch (скретч) программалау ортасында ойындарды құру кезінде қайталау алгоритмін іске асыру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Кейіпкерді қозғалтуда координаталарды қолданудың тиімділігін біледі.

Көптеген оқушылар:

Кейіпкер қозгалысын іске қосатын командалар туралы түсіндіре алады.

Кейбір оқушылар:

Scratch ортасында кейіпкерлерді ұйымдастыруды үйренеді.


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Машықкердің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 минут

Ұйымдастыру

  1. Оқушылармен амандасу.

  2. Оқушыларды түгендеу.

  3. Психологиялық ахуал. «Стоп» әдісі

  4. Сабақтың тақырыбын хабарлау және мақсаттарын түсіндіру.

1.Машықкермен амандасады.

2.Жаттығуға белсене қатысады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады


Ауызша мадақтау, ынталандыру

https://youtu.be/_WmfH5EDGTk?si=0YgOo-kGXgN0tEGJ

Сабақтың ортасы

26 минут

Жаңа сабақты түсіндіру

Scratch ортасында мультфильм, ойын, шағын оқиғалар құрастыруға болады. Scratch ортасында қозғалысты ұйымдастыру ерекше маңызды. Кез келген оқиғалар тізбегін немесе ойын жобасын қозғалыссыз жүзеге асыру мүмкін емес. Scratch ортасында қозғалысты ұйымдастыруда қолданылатын негізгі командалық блоктармен танысамыз.



Scratch-те кейіпкер сахнадағы х пен у координаталары арқылы басқарылады. Кейіп кердің сахна жазықтығында көлденең сызық бойына орналасуын – х, ал тік сызық бойына орналасуын у осьтері арқылы көрсетеді. Сол үшін программа құру кезінде кестеде үшінші тұрған блоктың жұмысын білу керек. Мысалы, ойынды қайта бастағанда кейіпкерді бас тапқы орнына қайта әкелу үшін, осы блок қолданылады.


Ертегі екі шағын оқиғадан тұрады:

Арманның қоян мен кездесуі;

Арманның құралаймен кездесуі.


Практикалық жұмыс.

«Ормандағы кездесу» жобасының 4, 5, 6-суреттердегі скриптілеріне талдау жасаңдар. Жобада қолданылған командаларды блоктарға жіктеңдер. Командалардың жобадағы қызметін жазыңдар. Лақтың координата жазық тығын - дағы қозғалыс бағыты берілген (7-сурет). Лақ жүріп өтетін нүктелердің координатасын анықтап,

жазыңдар.












Дескриптор:

  • «Ормандағы кездесу» жобасының 4, 5, 6-суреттердегі скриптілеріне талдау жасайды.

  • Жобада қолданылған командаларды блоктарға жіктейді.

  • - Командалардың жобадағы қызметін жазады.

Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады




























Мұғалімді тыңдайды.
























Тапсырманы орындайды

























Тапсырманы орындайды

























































Ауызша ынталандыру, мадақтау








Презентация










































Сабақтың соңы

5 минут

Сабақты бекіту

Кейіпкерді қозғалтқан кезде координаталарды қалай қолданады? Кестедегі қай команда көп қолданылады? Себебін түсіндір

Рефлексия.


Бекіту тапсырмасын орындайды



Ауызша мадақтау, ынталандыру












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ