Сабақтың
|
1-тапсырма. Тыңдау және талдау.
Мәлімет
|
|
|
басы
|
жинау.
|
1. Фонохресто-
|
|
|
«Дені саудың – жаны сау» бөлімі
бірнеше
|
матия. Музыка,
|
|
|
тақырыптарды қамтиды. Ол: қозғалыс,
тазалық,
|
2-сынып.
|
|
|
дұрыс тамақтану мен спортпен
шұғылдану
|
Құлманова Ш.,
|
|
|
Сүлеймено-
|
|
|
мәселелері. Сондықтан алғашқы
тақырыптардың
|
|
|
ва
Б., Мирманов Н.
|
|
|
бірі ретінде «Кел, билейік» тақырыбында
оқушылар
|
|
|
2. Қазақша
|
|
|
Дәулеткерейдің шығармашылығымен
танысып,
|
|
|
уикипедия.
|
|
|
«Қосалқа» күйін тыңдайды, ақпарат
жинақтайды.
Күй қалай орындалып
тұр?
Қандай
аспапта?
Күйші дегеніміз
кім?
Куйді тыңдағанда көз
алдарыңызға не елестеді?
Қос алқа дегенді қалай
түсінесіз?
|
|
|
|
|
|
Оқулықта суреттегі қыз
бейнесімен қатар күй
|
|
|
|
|
|
атауын анықтауда мына түйінді
сөздер берілген:
|
|
|
|
|
|
«би, сұлу бейне, алқа
сылдыры».
|
|
|
|
|
|
Бұл «Қосалқа» атауының екі
алқа таққанының
|
|
|
|
|
|
көрінісі емес, қыздың барлық
сәндік әшекейлері
|
|
|
|
|
|
кіретінін көрсетеді.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сабақтың
|
Келесі тапсырмалар импровизациялау,
орындау
|
|
|
ортасы
|
мен талдауға бағдарланған.
Мұғалім оқушыларды
|
Музыка оқулығы
|
|
|
топқа бөліп, «Қосалқа» күйіне би қимылын
ойлап
|
(Музыка,
|
|
|
табуын ұсынады. Оқулықта
|
2-сынып)
|
|
|
қарапайым би түрінің элементтері
енгізілген.
|
|
|
|
Оқушылар күй кіріспесі мен әуенін
анықтағаннан
|
Нота
|
|
|
кейін би қимылына қозғалыстық
түсіндірмелер
|
хрестоматиясы
|
|
|
ұсынылады. Күй кіріспесінің әуені
оқулықта
|
(Музыка,
|
|
|
ноталық жазылым арқылы берілген.
Мұғалім
|
2-сынып)
|
|
|
оқушылармен бірге оларды
әуендетіп, нотамен
|
|
|
|
қосылып орындайды. Үлгі
оқулықта көрсетілген.
|
Фонохрестоматия.
|
|
|
«Айналма», «толқын» қимылдарына
қарапайым
|
Музыка,
|
|
|
анықтамалар беріледі.
|
2-сынып.
|
|
|
2. Күйдің келесі әуеніне
қыздар сырға, білезік, тарақ,
|
Құлманова Ш.,
|
|
|
Сүлейменова Б.,
|
|
|
айна, түрлі қимыл қозғалыстар жасайды.
Мысалы,
|
|
|
Мирманов Н.
|
|
|
сырғаны көрсету.
|
|
|
|
|
|
Қалған қимыл қозғалыстарын оқушылардың
өздері
|
|
|
|
таңдайды.
|
|
|
|
Ұлдар күй әуенін дауысымен орындап,
ұрмалы
|
|
|
|
музыкалық аспаптармен
сүйемелдейді.
|
|
|
|
Сонымен қатар ноталық сауаттылық
бойынша
|
|
|
|
балалар
соль
кілтімен, ре
және
фа
ноталарының
|
|
|
|
жазылу ережелерімен танысады.
Ноталардың
|
|
|
|
әуендету биіктігін тыңдаған күй мен
орындау
|
|
|
|
арқылы бақылайды.
|
|
|
|
Талдау.
|
|
|
|
Мұғалімге оқушылардың шығарған
билерін
|
|
|
|
сыныпта талқылауды ұсынуына
болады.
|
|
|
|
Мұғалім талдау барысында би
қозғалыстарын
|
|
|
|
|
|
|