Кемел адам образы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Кемел адам образы

Материал туралы қысқаша түсінік
8-сыныптарға арналған қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар. Бұл "Атамұра" баспасы бойынша жасалған 1-тоқсан материалдар.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Қазақ әдебиеті

7-сабақ


Бөлім:

1-бөлім: «Дананың сөзі- ақылдың көзі»


Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты :

Күні:

Сынып: 8

Қатысушылар саны:


Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы

Кемел адам образы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.2.2.1 - автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау;

8.3.2.1 - шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру.

Сабақтың мақсаты

Автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісіне талдау жасай алады.

Шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға бере алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың

басталуы

5 минут














Сабақтың

ортасы

8 минут

























7 минут


































7 минут






















8 минут















5 минут



















Сабақтың соңы

5 минут







Ұйымдастыру кезеңі

«Гүлмен тілек»

( сергіту және топқа біріктіру)

1-топ : «Йассауи»

2- топ : «Абай»

Талқылау барысында сабақ тақырыбы мен оқу мақсаты анықталып, таныстырылады

1.Йассауи хикметтерінде көрініс тапқан құндылықтарды анықтаңыз.

2.Қазіргі өмір құндылықтарымен салыстырыңыз.

1-тапсырма

Топтық жұмыс

1-топ:

Шығармадағы құндылықтарды салыстыра талдаңыз .

Шығарма

лар

Материал

дық құндылығы

Рухани құндылығы

Йассауи «Даналық кітабы»



Абай қара сөздері



2-топ:
Шығармалардың жаңашылдығына баға беріңіз.



Ясауи «Даналық кітабы»

Абай қара сөздері

Көтерілген мәселе



Қазіргі кездегі өзектілігі



2-тапсырма

Жеке жұмыс

Шығарма үзінділеріндегі көріністерді талдаңыз. Заманауи тұрғыда салыстыру жасаңыз.

Шығарма үзіндісі

Салыстырмалы талау

Ақылға ерсең ғаріптерді мейіріммен сүй,
Мұстафадай елді кезіп, жетімді жый.
Дүниеқоңыз, пасықтардан бойыңды тый,
Бойым тыйып дариядай тастым, міне.


Сөзді айттым кімдерге де етсе талап,
Ашық сөйлеп жақын жанды жанға балап.
Ғаріп, пақыр, жетімдердің басын сипап,
Діні қатты халайықтан қаштым, міне.


Үмбет болсаң, ғаріптерге жақын болғыл,
Аят, хадис айтқандарға құлақ салғыл.
Ырзық берсе, тағдырға қанағат қылғыл,
Қанағат қылып сауық шарабын іштім, міне.


3-тапсырма

Үзіндідегі кейіпкердің сипатын ашудағы тілдік ерекшелігіне талдау жасаңыз.

Зікір салып, мүсәпір-дуана болдым,

Хақтан өзег бір сөз де сөйлемес болдым.

От іздеген көбелектей шәкірт болдым,

Шоқ болып, күйіп-жанып ұштым, міне.


Жалған атақтан арылып, сәби болдым,

Алла атын айта-айта, ашық болдым.

Аллаға бар жаныммен адал болдым,

«Фанафи Алла» мақамына салдым, міне.


Сүннеттерін бекем ұстап, үмбет болдым,

Жер астына жалғыз кіріп, нұрға толдым.

Сопылардың мақамына жақын болдым,

Нәпсіні көңіл пайдасымен шаныштым, міне.

4-тапсырма

«Аквариум» әдісі

Йассауидің рухани әлемін әр адамның таза ұстауы турасындағы философиялық көзқарасы туралы пікір алмасыңдар.



10-тапсырма.(оқулықтан)

Мұғалімнің көмегімен қиямет, мұсылман, мүрит, пір, жамағат, дәруіш, дұға сөздерінің мағынасын анықтап, дәптерлеріңе жазыңдар. Аталған сөздердің бүгінгі күні қолданысына зер салыңдар.

Қиямет-Ислам дініндегі 0 дүние туралы ағым.

Мұсылман - Ислам дінің қабылдаған, Аллаға мойынсұнған адам.

Мүрит- пірге қол беру.

Пір - қажы, қазірет, ишан сияқты ірі дін басыларына байланысты қолданылатын ұғым.

Жамағат - ең алдымен бірлік, ынтымақ, сабыр мен парасат.

Дәруіш-дүниедегі істер мен қызықтардан бас тартқан оқшауланушы адам.

Дұға - Аллаға жалбарынып, әр нәрсенің кайырлысын сұрау дегенді білдіреді


Рефлексия :«JNSERT» кестесі

Біле

тінім

Білгені

ме сәйкес келмейтіні

Мен

үшін жаңалық

Таңқал

дыр

ды









Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлдерді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған кейіпкер аттары бойынша топқа біріктіріледі.




Оқушылар өз қөзқарастарын мысалдар арқылы жеткізеді.


Шығармадағы құндылықтарды салыстыра талдайды.


















Шығармалардың жаңашылдығына баға береді.







Шығарма үзінділеріндегі көріністерді талдайды. Заманауи тұрғыда салыстыру жасайды.































Үзіндідегі кейіпкердің сипатын ашудағы тілдік ерекшелігіне талдау жасайды.


Үлгі: Зікір салып, мүсәпір-дуана болдым,

Хақтан өзег бір сөз де сөйлемес болдым.

 Автор өзін зікір салып, дуана болдым деп сипаттауы пәни дүниеден баз кешкенін, Құдайға құлшылық жасап, ел кезіп, ешқандай дүние-мүлік иеленбей өмір сүруге бекінгенін, тақуа адам болғанын бейнелейді.




«Аквариум әдісі» - балаларға мәселені «қоғам алдында» талқылауға ұсынғандағы диалог формасы. Шағын топ белгілі бір мәселе бойынша диалогті жүргізуге кімге сеніп тапсыруға болатынын таңдайды. Кейде тілек білдірушілер бірнеше болуы мүмкін. Қалған барлық оқушылар көрермен рөлін атқарады. Сондықтан да мұны «аквариум» деп атайды.





Мұғалімнің көмегімен қиямет, мұсылман, мүрит, пір, жамағат, дәруіш, дұға сөздерінің мағынасын анықтап, дәптерлеріне жазады..









Оқушылар «JNSERT» кестесі толтырғаннан кейін топ спикері оқушылардың жауаптарын оқып, қорытындылайды.

Мұғалім оқушы жауаптарына

кері байланыс береді



Ауызша мадақтау арқылы бағалау Жарайсың! Тамаша!

Керемет!





Дескриптор

Білім алушы

-шығармадағы құндылықтарды анықтайды;

-құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырады

-жаңашылды

ғына баға береді;






«шапалақ» әдісі арқылы қолдау білдіреді.



Дескриптор

Білім алушы

-шығарма үзінділеріндегі көріністерді талдайды;

-заманауи тұрғыда салыстыру жасайды;

-материалдық, рухани құндылықтарға баға береді.


Берілген тапсырмалардың барлығын «ноутбук» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау

Оқулық

8-сынып

«Атамұра» баспасы

2018жыл




Ахмет Йассауи хикметтері, Абай өлеңдері мен 17 қара сөзі

http://infoportal.kz/ru/content/1-hikmet





























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2024
192
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі