Кендебайдың ерліктері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Кендебайдың ерліктері

Материал туралы қысқаша түсінік
Кендебайдың ерліктері
Материалдың қысқаша нұсқасы

40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім:

І бөлім:Таза, мінсіз асыл сөз

Педагогтің аты-жөні:

Утегулова Айала Нусипбаевна

Күні:

5.09.24

Сынып: 5 қазақ әдебиеті

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны.

Сабақтың тақырыбы:

Кендебайдың ерліктері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

5.1.2.1 әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау; 5.2.1.1 әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу;

Сабақтың мақсаты.

Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.

Сабақтың барысы:

Сабақ уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

1.Ұйымдастыру кезеңі

Сабақтың басы

5минут

Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру; Оқушыларды түгендеу.


Алдыңғы білімді тексеру. «Сұрақтар алаңы» әдісі бойынша сұрақтарға жауап беріңдер.

1. «Керқұла атты Кендебай» ертегісі не туралы?

2.Ертегіде қандай құндылық дәріптелген?

3.Ертегінің тәрбиелік мәні неде деп ойлайсыңдар?


Мұғалім білім алушыларды сабақтың алгоритмімен таныстырады. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады. Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады.

-Сәлемдеседі.

-0қу құралдарын дайындайды.

«Сұрақтар алаңы» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.

Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады.

Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.; Әр оқушыны сөз маржандарымен марапаттау. ҚБ 1-10 балл.

Күн.кз

Смарт-фон




2.Жаңа сабақты түсіндіру




5минут








Мұғалім мақсат бойынша қосымша түсінік қалыптастырады.

Шығарманың тақырыбы дегеніміз көркем

шығармаға негіз, арқау болған өмір құбылыстарының түйіні.

Шығарманың идеясы (грекше іdea – түсінік,

елес, бейне) – шығарманы жазған автордың

айтайын деген негізгі ойы.

«Түртіп алу» әдісі

Қажетті мәліметті дәптерге жазып алу ұсынылады.


Білім алушылардың жаңа сабақты меңгергенін тексеру мақсатында

«Саған сұрақ,маған жауап» әдісін пайдалана отырып, «Керқұла атты Кендебай» ертегісі бойынша түсініктерін қалыптастыру мақсатында сұрақ қойып, жауап алады.

Өз ойларымен бөліседі. Білім алушылар жаңа сабақты түсінеді.

Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады.

Қажетті мәліметті дәптерге жазып алады. Білім алушылар

ертегі мазмұнымен танысады

«Саған сұрақ, маған жауап» әдісі арқылы сұраққа жауап береді.

Бағалау критерийі: Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады.

Оқулық 10-22-беттер







Сабақтың ортасы



10минут

Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

1-тапсырма. А)Жеке жұмыс. Ертегіге сай тақырыпты белгілеңдер.

А. Ердің атын ел шығарады.

В. Көз – қорқақ, қол - батыр.

С. Батыр туса, ел ырысы.

Д. Еңбек ерлікке жеткізер.

Ертегіге сай тақырыпты белгілеңіз.

А. Ердің атын ел шығарады.

В. Көз – қорқақ, қол - батыр.

С. Батыр туса, ел ырысы.

Д. Еңбек ерлікке жеткізер.


Ә)Шығарманың идеясын анықтаңдар. Анықтаған идеяңды «ПОПС» формуласы бойынша жазбаша түсіндіріңдер.

  • Бірінші сөйлем: «Менің ойымша, ертегідегі басты идея - .....»

  • Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін ….»

  • Үшінші сөйлем: «Оны мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … »

  • Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім.... ».


Білім алушылар 1-тапсырмада

жеке жұмыс жасайды.

Ертегіге сай тақырыпты белгілеп,

шығарманың идеясын анықтайды. Анықтаған идеясын «ПОПС» формуласы бойынша жазбаша түсіндіреді.



.


Дескриптор:

берілген нұсқалардың ішінен ертегіге сай келетін тақырыпты белгілейді;

1

бірінші сөйлемде шығарманың идеясын анықтайды;

1

екінші сөйлемде идеяны таңдау себебін түсіндіреді;

1

үшінші сөйлемде идеяны нақтылауға қатысты ертегіден 2 дәлел келтіреді;

1

төртінші сөйлемде идеяға қатысты өзіндік тұжырым жасайды.

1

ойын жүйелі жеткізеді;

1

Жалпы балл-6

кері байланыс

Оқулық


10-22-беттер


Топтама


15минут

Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.


2-тапсырма Жұппен жұмыс.Шығармадағы кейіпкерлерге қатысты 5 қарама-қарсы немесе салыстыра суреттеуді тауып, көркемдік түрін анықтаңдар.

Суреттеу

Қарама-қарсы суреттеу

Бейнелеу түрі

1




2




3




4




5






Білім алушылар 2-тапсырмада кестемен,

жұппен жұмыс жасайды.

Шығармадағы кейіпкерлерге қатысты 5 қарама-қарсы немесе салыстыра суреттеуді тауып, көркемдік түрін анықтайды.







Дескриптор:

ертегіден кейіпкерлерге қатысты бір суреттеуді анықтайды;

1

анықталған суреттеуге шығармадан қарама-қарсы суреттеуді табады;

1

салыстыра суреттеуді табады;

1

суреттеулердің түрін ажыратады;

1

Жалпы балл-4

Кері байланыс

Оқулық, топтама





10-22-беттер

оқулық






Сабақтың соңы

2минут


3.Бекіту.

3минут

«Түйінді идея» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекіту


Үйге тапсырма беру

8-тапсырма 22-бет


Әр білім алушыға жеке-жеке тоқталып бағалайды, кері байланыс береді.Келесі сабақта неге назар аудару керек екендігін ескертеді.


Рефлексия. «Құндылықтар терегі» әдісі. Pollie қосымшасы арқылы немесе парақшада орындаңдар

Жемісі: Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтадым

Жапырағы: Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табуда қиындық туындады.

Тамыры:Мақсат бойынша мұрағым бар-----

Мақсат бойынша орындалған тапсырманы түйіндеу үшін оқушылар сұрақтарға жауап береді.


Үйге тапсырма алады.


Білім алушылар бүгінгі сабақ бойынша нені білді,нені білгісі келетіні туралы өзіндік пікірлерін рефлексия парақшасына толтырады

Әр білім алушыны жеке бағалау, неше балл алғандарын айту.


1-10 балл Күнделік кз баға қойылады




ҚБ құндылық терегі






22-бет оқулық






Тексерген:

















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.10.2025
34
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі