Материалдар / Кенесары

Кенесары

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

САБАҚ:

Мектеп:


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:Жомартова З,Е,


Сынып: 9

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:


Бөлім тақырыбы

Нысанбай жырау «Кенесары – Наурызбай» жыры


Сабақтың түрі

Талдау сабақ


оқу мақсаттары

9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу


Сабақтың мақсаттары

  • Жырға ұқсас шығармаларды атайды;

  • Жырға сыни көзқараспен бағалайды;

  • Кейіпкерлердің іс-әрекетін тарихи шындықпен байланыстырады




құндылықтары

Академиялық адалдық: өзге адамдардың пікірі мен идеяларына деген құрмет, академиялық адалдық ұстанымдарын сақтау


Жоспар


Жоспарланатын уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеттері

Оқушының іс-әрекеттері

бағалау

ресурстар


Сабақтың басы








10 минут






Сабақтың

ортасы




10 минут


15

минут















Мағына тану

Сабақтың мақсаты, тақырыбы, бағалау критерийі таныстырылады.

Т

«Біз білетін ақпарат»

Сынып ішіне 4 флипчарт тасталады.



3 ерекшелік» әдісі


Оқушылар 4-5-тен топтастып, Кенесары – Наурызбай жыры туралы өздері білетін ақпараттарды флипчарттарға жазады

Уақыт аяқталғаннан кейін флипчарттарды сынып ішіне іліп, бір-бірінің жұмысымен танысады.

Топтар бір-бірінің жұмысына жазылған ақпараттардың қайсы өздері үшін маңызды, қайсысы маңызсыз ақпарат болғандығы туралы кері байланыс береді.


Алдыңғы сабақтарда айтылған түсінікті естеріне түсіред

і. Оқушылар оқыған шығармалармен«Кенесары -Наурызбай» жырының ұқсастығы жайында пайыздық өлшеммен көрсетеді

Гомердің «Одессея», «Илиада», Илья Муромец


Shape1

Сынып алдында диаграммаларын қорғайды

  • Жырға ұқсас шығармаларды атайды;

  • Жырға сыни көзқараспен бағалайды;


  • Жырды ұқсас шығармалармен салыстырады;

  • Жырға қатысты пікірлерді қолданады;

  • Жырдың өзіндік ерекшеліктерін анықтайды;

  • Кейіпкерлердің іс-әрекетін тарихи шындықпен байланыстырады

Ф. Топатар бір-бірін бағалайды.



Бағалау критерийі

Дескриптор

әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу

  • Шығармаларды салыстырады;

  • Сыни мақала жазады;





С = барлық сынып

Т = топтық жұмыс

ЖЖ = жұптық жұмыс

Ж = жеке жұмыс

Тәж = оқушы тәжірибесі

К = мұғалімнің көрсетуі

Ф = формативті бағалау



Келесі қысқартуларды қолданыңыз:

МН =Мұғалімге арналған нұсқаулық

МЖ = Мұғалім жасаған

ӨД = өзге дерек көздері




15

минут


«

.


Ж.


«Келер ұрпақты тәрбиелеуде «Кенесары – Наурызбай» жырының рөлі ерекше» деген оймен келісесіз бе?





























































Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі