Сабақтың
басы
10
минут
Сабақтың
ортасы
10
минут
15
минут
|
Мағына
тану
Сабақтың мақсаты, тақырыбы,
бағалау критерийі таныстырылады.
Т
«Біз білетін
ақпарат»
Сынып ішіне 4 флипчарт
тасталады.
3 ерекшелік»
әдісі
|
Оқушылар 4-5-тен топтастып,
Кенесары – Наурызбай жыры туралы өздері білетін ақпараттарды
флипчарттарға жазады
Уақыт аяқталғаннан кейін
флипчарттарды сынып ішіне іліп, бір-бірінің жұмысымен
танысады.
Топтар бір-бірінің жұмысына
жазылған ақпараттардың қайсы өздері үшін маңызды, қайсысы маңызсыз
ақпарат болғандығы туралы кері байланыс
береді.
Алдыңғы сабақтарда айтылған
түсінікті естеріне түсіред
і.
Оқушылар оқыған шығармалармен«Кенесары
-Наурызбай» жырының ұқсастығы жайында пайыздық өлшеммен
көрсетеді
Гомердің «Одессея», «Илиада», Илья
Муромец

Сынып алдында диаграммаларын
қорғайды
|
-
Жырды ұқсас шығармалармен
салыстырады;
-
Жырға қатысты пікірлерді
қолданады;
-
Жырдың өзіндік ерекшеліктерін
анықтайды;
-
Кейіпкерлердің іс-әрекетін
тарихи шындықпен байланыстырады
Ф. Топатар бір-бірін
бағалайды.
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті
үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала
жазу
|
|
|
|
|