Оқушылар: әріптeстік және топтық гимнастикалық
тапсырмаларды, сондай-ақ композициялық қозғалыс әрекеттерін
сипаттай және талқылай алады.
Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: орын
ауыстыру, тепе-теңдік, айналу, алға аударылып түсу, артқа аударылып
түсу, домалау; кең адым, отырып секіру және 360 градусқа бұрылып
ыршып түсу, домалау, снарядтар, көтеру, алып жүру, қою, байланыс,
реттілік, вариациялар, топ қалыптастыру, міндет, қауіп-қатер,
қауіпсіздік
Талқылауға арналған
сұрақтар:
- «Бағдарлама» сөзі нені
білдіреді?
- «Унисон» және «реттілік» сөзімен біз нені
мегзейміз?
- бағдарламаны құрастыру кезінде унисон және реттілік
тәрізді композициялық құралдардың көмегімен қарым-қатынасты
өзгерткен неліктен маңызды?
- гимнастика сендерді қалай
дамытады?
- сендер қандай траектория бойынша қозғала
аласыңдар?
- үлкен гимнастикалық снарядтарды пайдаланумен қандай
қиындықтар мен тәуекелдер
байланысты?
- басқа топтардың жұмысын бақылау кезінде сындарлы
ұсынымдар беру неліктен маңызды?
|