Басы
10
мин
|
Сәлемдесу. Сапқа
оұрғызу.
сабақ барысын
түсіндіру. Қауіпсіздік және тәртіп
ережелері.жүру
,
Кеңістікте топпен
жүгіргенде неге сақ болу керек екенімізді айта аласын
ба?
орташа қалыпта жүгіру ,
алаңның оң жағынан сол жағына қарай .
1 . Екі қол жоғарыда
аяқтың ұшымен, екі қол белде өкшемен жүру.
2. Жеңіл жүгіріске көшу
.
3.аяқты артқа , қолға
жеткізе жүгіру, екі қол алдыда тізені биік көтере жүгіру. 4.Оң және
сол жақ қырымен адымдап жүгіру екі қол белде
5 .Жылдамдыққа
жүгіру
6. қолды екі жақтан
тыныс ала көтеріп , түсіру, демді қалпына
келтіру.
Ж.Д.Ж.
орнында
|
Оқушы
амандасады
Жинақталады
Тапсырма
орындайды
Өз сұрақтарын
қояды
Әдіс
арқылы
қайталау
Сұрақ жауап
орындайды
Бұйрықтарды
орындайды
ҚЕ
сақтайды
ӨҚН туралы ақпарат
алады
|
Қол
шапалақ


|
Смайликтер «тамаша»,
«жарайсың», «қолыңнан келеді»
|
Ортасы
25
мин
|
Жалпы дамыту
жаттығуларын дамыта отырып дененің шыдамдылығын жетілдіру
.
Домалау кезіндегі
техниканы игеру , екі қолдың , ені аяқтың ,тыныс алу
шыдамдылығынның төзімділігін жетілдіру .
Екі элементің қосылысы,
алға домалай екіншісінде( көпірше жасау) (екі қолдың көмегімен
боспен тұру) , артқадомалай екіншісінде жауырынға тұру және екі
қолды көтере бастапқы қалыпқа келу.Ойын ретінде
эстапеталық,акробатикалық жаттығулар орындау.
БҚ қол ұстасып,
бір-біріне қарама-қарсы тұру. Бір қолды екі жаны арқылы жоғары
көтеру, сол аяқты артта ұстау.
2.БҚ
3.Екінші аяқпенен де
осылай жасау.
Б арлық оқушылардың
бірдей жасауын қадағалау.
БҚ қолдарын төмен
ұстап, бір-біріне арқаларын беріп тұрады.
1.Сол аяғын ұшымен
жанға қояды, оң қолды жоғары көтеріп, солға
еңкейеді.
2.БҚ Екінші жаққа да осылай
жасау.
Аяқты бүкпей түзу жасауын
қадағалау.
БҚ Бір-бірінің иықтарынан ұстап, алға
еңкейіп, қарама-қарсы тұрады. Аяқтардың арасы алшақ
ұсталады.
1.Алға қарай серіппелі түрде
еңкею
2.Солға бұрылу. Екінші жаққа бұрылыс
жасай, осылай істеу.
Аяқты бүкпеу керек.
БҚ қолдарын жоғары көтеріп ұстап,
бір-біріне арқаларын беріп тұрады.
1.Сол аяқпен ілгері аттау, артқа
шалқаю.
2.БҚ екінші аяқпен де осылай
жасау.
Қолдарын жібермеуін қадағалау.
БҚ Қолдарын шынтақтан іліп алып,
бір-біріне арқаларын беріп тұру.
1.Жартылай отыру.
2.БҚ келу.
Арқаларын түзу болу керек.
БҚ серіктерінің иығына қолды салып,
бір-біріне қарама-қарсы тұрады.
1.Сол аяқты алға-оңға қарай
сілтеу.
2.БҚ келу. Екінші аяқпенда осылай
жасау.
Аяқтарын түзу көтеруін
қадағалау.
|
БҚ табандарын тіреп,
аяқтарын тізеден бүгіп, қолдарынан ұстасып, гимнастикалық төсеніште
қарама-қарсы отыру.
1.Сол аяқты жоғары
көтьеріп, созып ұстайды.
2.БҚ
3-4 Оң аяқпен де осылай жасау.
Аяқтарын түзу ұстауын
қадағалау.
БҚ табандарын тіреп аяқтарын алшақ қойып
бір-біріне қарама-қарсы отыру, оң қолдарымен ұстасады.
1.Біреуі алға еңкейсе, екіншісі
шалқайды.
2.БҚ
3.Екінші жаққа еңкейіп шалқаю.
4.Бұл да сондай, бірақ сол қолмен
ұстайды.
Аяқтарын түзу ұстауын
қадағалау.
БҚ арқаларын бір-біріне беріп, аяқтарын
тіке жазып отырады. Қолдарын көтеріп басынан ұстайды.
1.«А» алға еңкейеді. «Б» аяқтарын бүге,
табанмен еденге тіреле «А»- ның иығына жатады.
2.БҚ
3.Қайталау.
Бір жаққа құламай қолдарын басынан ұстауын
қадағалау
|
Смаликтер
арқылы
ҚБ өзін өзі
бағалау

ҚБ
«Бағдаршам»
ҚБ «От
шашу»


|
|