Басы
|
Сәлемдесу. Сапқа отырғызу. сабақ барысын
түсіндіру. Қауіпсіздік және тәртіп
ережелері.жүру ,
Кеңістікте топпен жүгіргенде неге сақ болу керек
екенімізді айта аласын ба?
1 . Екі қол жоғарыда аяқтың ұшымен, екі қол белде
өкшемен жүру.
2. Жеңіл жүгіріске көшу .
3.аяқты артқа , қолға жеткізе жүгіру, екі қол
алдыда тізені биік көтере жүгіру. 4.Оң және сол жақ қырымен адымдап
жүгіру екі қол белде
5 .Жылдамдыққа жүгіру
6. қолды екі жақтан тыныс ала көтеріп , түсіру,
демді қалпына келтіру.
Ж.Д.Ж. орнында
|
Оқушылар сапқа тұрады
жалпы дамыту жаттығуларын
орындайды
|
ҚБ «Талпын»
«Жақсы»
«Жарайсың»
|
Үлкен бос кеңістік
Мұғалімге ысқырық
|
Ортасы
|
Қауіпсіздік техникасы
Гимнастика қауіпсіздік техникасын қайталау,
әнгімелесу, түсіндіру, көрсету. Қауіпсіздік техникасын журналына
оқушылар тансыну арнайы аты жөніне қарама- қарсы қол
қояды.
Мектепте және денешынықтыру сабағында тәртіп
ережелерін сақтауды жүруді қайталау, түсіндіру,
әнгімелесу.
Гимнастикалық жаттығулардың кең
жиынтығы.
Әрбір оқушы белінде еңберді айналдырады және оның
қозғалысын қаншалықты ұзақ сақтай алатынын бақылайды. Ең жақсы
оқушыларды бақылау және олардың техникалық үйрену. (YouTube
сайтындағы клипті қөру – оқу ресурстарын көру). Кез келген қауіпсіз
қозғалысты түзетіңіз және барлық оқушыларға туындайтын кез келген
қауіп туралы айтылады.
Бұл суретте көрсетілгендей гимнастикаға арнайы
жаттығуларді орындау қажет.
Қауіпсіздік ережені сақтау
біледі.
Бастапқы тұрысқа дұрыс
тұрады.
Жалпы дамытатын жаттығуларды
орындауда, дұрыс жасайды және
көрсетед

Сапқа тұрғызылу - бұл сапқа тұрғызылу
нұсқаларының бір қатардан екінші қатарға ауысуы:
1. Колоннадан бір-бірден екі, үш, төрт
бағанға.
2.
Бағанадан бір-бірден шеңберге, бірнеше шеңберге
3. Бір қатардан екі қатарға
4. Бір қатардан шеңберге, екі, үш, төрт шеңберге
5. Бір шеңберден -
екіге.
|
денені тік ұстап,қаптал-дағы аяқты тіке ұстап
толық отыру.
Допты ойынға қосу техникасын допсыз
орындайды.
Допты ойынға қосуды алдыңғы алаңнан бастап доп
пен орындайды.
Бір адым кейін тұрып,
жалғастырады.
оқушылар қауіпсіздік
ережелерін сақтайды
ынтымақтастықта қиындықтар
болған
жоқ
|
ҚБ «Талпын»
«Жақсы»
«Жарайсың»
|
Үлкен бос кеңістік. Баскетбол доптары, кегли,
ысқырық.
|
Сабақтың соңы
|
Рефлексия «Таңдау мен
себеп»
1.Мен сабақ қызықты, қызықсыз болды деп ойлаймын,
себебі...
2. Мен сабақта: көп
нәрсені, үйрендім, үйренгенім
аз болды,
себебі....
3. Мен
басқаларды мұқият
зейінсіз тыңдадым, себебі....
5.Мен сабақтағы өз
жетістіктеріме ризамын риза емеспін, себебі
....
.
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына
байланысты кері байланыс жасайды.
|
|
Рефлексия парағы
|