Алматы облысы
Еңбекшіқазақ ауданы
Шелек ауылы
«Келешек» бөбекжай балабақшасының
тәрбиешісі Туржупарова Балболар
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
Тақырыбы: Кеңістікте бағдарлау.
Мақсаты: Арнайы құрылған кеңістік жағдайларында бағдарлауға және қойылған шарт бойынша өз орнын анықтауға үйрету; В.Воскобович технологиясы «Сиқырлы сегіздік» арқылы баланың саусақ қимылдарын дамыту арқылы сандар туралы білімдерін шыңдау. Балалардың кеңістік туралы түсініктерін дамыту, солға, оңға, астында, үстінде, маңында және Ф.Фребель технологиясы «Пішіндер және таяқшалар» қағаз бетінде бағдарлауды, сөздерді пайдалануға үйрету.
Қос тілді құрам: оң жақта – справа, сол жақта – слева, жоғарыда – вверху, төменде – внизу, жанында – рядом, алдында – спереди, артында – сзади.
Дидактикалық көрнекіліктер: В.Воскобович технологиясының «Сиқырлы сегіздік» элементі (әр балаға), Ф.Фребель сыйы №7, №8 – «Пішіндер және таяқшалар», ақ қағаз, қалам. Бағалауға смайликтер, кері байланыс «Кір жаю» әдісіне – қысқыштар.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиеші іс-әрекеті: |
Баланың іс-әрекеті
|
|
Мотивациялық-қозғаушылық кезеңі |
Балаларды шаттық шеңберге шақырып, көңіл –күйлерін көтеру. Шақырамын сендерді, Жолдастарым кел бері. Толтырайық шаттыққа, Дөңгеленген шеңберді. Жарайсыңдар балалар, қане, бәріміз орындарымызға отырамыз. |
Шеңберге жиналып, шаттық шеңберін орындайды. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденушілік кезеңі |
Саусақ жаттығуы: «Кірпі» Момақанмын алайда. Тікенім көп абайла, Кіріп кетсе қолыңа, Өкпелеме жарайма!
№1 тапсырма. Суреттер бойынша жұмыс заттардың бір-біріне қатысты орналасқан орнын анықтаңдар.
Сергіту сәті: Орнымыздан тұрайық, Алақанды ұрайық Оңға қарай бұрылып Солға қарай бұрылып Бір отырып, бір тұрып Бой сергітіп алайық.
|
|
|
Рефлексивті-түзетушілік кезең |
Балалар сендерге бүгінгі оқу қызметіміз сендерге ұнады ма? Кері байланыс: «Кір жаю» әдісі. Тақтада орнатылған жіпке пішіндерді атап қысқышпен іледі. Біз қандай сөздермен таныстық? Тапсырма орындау барысында балалардың жинаған смайликтерін санап, мадақтау. |
Пішіндерді атап жіпке қысқышпен іледі. Өз ойларын айтады. Оңға, солға, жоғарыда, төменде сөздерімен таныстық. |
Күтілетін нәтиже:
Жүйелейді: кеңістікті бағдарлау мағынасын білді.
Қолданады: заттарды санап «Сиқырлы сегіздік»-те сандарды дұрыс орындады.
Түсінеді: заттың түсі, орналасуы, саны туралы түсінеді.

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Кеңістікте бағдарлау
Кеңістікте бағдарлау
Алматы облысы
Еңбекшіқазақ ауданы
Шелек ауылы
«Келешек» бөбекжай балабақшасының
тәрбиешісі Туржупарова Балболар
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
Тақырыбы: Кеңістікте бағдарлау.
Мақсаты: Арнайы құрылған кеңістік жағдайларында бағдарлауға және қойылған шарт бойынша өз орнын анықтауға үйрету; В.Воскобович технологиясы «Сиқырлы сегіздік» арқылы баланың саусақ қимылдарын дамыту арқылы сандар туралы білімдерін шыңдау. Балалардың кеңістік туралы түсініктерін дамыту, солға, оңға, астында, үстінде, маңында және Ф.Фребель технологиясы «Пішіндер және таяқшалар» қағаз бетінде бағдарлауды, сөздерді пайдалануға үйрету.
Қос тілді құрам: оң жақта – справа, сол жақта – слева, жоғарыда – вверху, төменде – внизу, жанында – рядом, алдында – спереди, артында – сзади.
Дидактикалық көрнекіліктер: В.Воскобович технологиясының «Сиқырлы сегіздік» элементі (әр балаға), Ф.Фребель сыйы №7, №8 – «Пішіндер және таяқшалар», ақ қағаз, қалам. Бағалауға смайликтер, кері байланыс «Кір жаю» әдісіне – қысқыштар.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиеші іс-әрекеті: |
Баланың іс-әрекеті
|
|
Мотивациялық-қозғаушылық кезеңі |
Балаларды шаттық шеңберге шақырып, көңіл –күйлерін көтеру. Шақырамын сендерді, Жолдастарым кел бері. Толтырайық шаттыққа, Дөңгеленген шеңберді. Жарайсыңдар балалар, қане, бәріміз орындарымызға отырамыз. |
Шеңберге жиналып, шаттық шеңберін орындайды. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденушілік кезеңі |
Саусақ жаттығуы: «Кірпі» Момақанмын алайда. Тікенім көп абайла, Кіріп кетсе қолыңа, Өкпелеме жарайма!
№1 тапсырма. Суреттер бойынша жұмыс заттардың бір-біріне қатысты орналасқан орнын анықтаңдар.
Сергіту сәті: Орнымыздан тұрайық, Алақанды ұрайық Оңға қарай бұрылып Солға қарай бұрылып Бір отырып, бір тұрып Бой сергітіп алайық.
|
|
|
Рефлексивті-түзетушілік кезең |
Балалар сендерге бүгінгі оқу қызметіміз сендерге ұнады ма? Кері байланыс: «Кір жаю» әдісі. Тақтада орнатылған жіпке пішіндерді атап қысқышпен іледі. Біз қандай сөздермен таныстық? Тапсырма орындау барысында балалардың жинаған смайликтерін санап, мадақтау. |
Пішіндерді атап жіпке қысқышпен іледі. Өз ойларын айтады. Оңға, солға, жоғарыда, төменде сөздерімен таныстық. |
Күтілетін нәтиже:
Жүйелейді: кеңістікті бағдарлау мағынасын білді.
Қолданады: заттарды санап «Сиқырлы сегіздік»-те сандарды дұрыс орындады.
Түсінеді: заттың түсі, орналасуы, саны туралы түсінеді.

шағым қалдыра аласыз













