Кеңістікте бағдарлау

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Кеңістікте бағдарлау

Материал туралы қысқаша түсінік
Семинар, ұйымдастырылған ашық оқу іс-әрекет
Материалдың қысқаша нұсқасы

Алматы облысы

Еңбекшіқазақ ауданы

Шелек ауылы

«Келешек» бөбекжай балабақшасының

тәрбиешісі Туржупарова Балболар

Білім беру саласы: Таным

Бөлімі: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

Тақырыбы: Кеңістікте бағдарлау.

Мақсаты: Арнайы құрылған кеңістік жағдайларында бағдарлауға және қойылған шарт бойынша өз орнын анықтауға үйрету; В.Воскобович технологиясы «Сиқырлы сегіздік» арқылы баланың саусақ қимылдарын дамыту арқылы сандар туралы білімдерін шыңдау. Балалардың кеңістік туралы түсініктерін дамыту, солға, оңға, астында, үстінде, маңында және Ф.Фребель технологиясы «Пішіндер және таяқшалар» қағаз бетінде бағдарлауды, сөздерді пайдалануға үйрету.

Қос тілді құрам: оң жақта – справа, сол жақта – слева, жоғарыда – вверху, төменде – внизу, жанында – рядом, алдында – спереди, артында – сзади.

Дидактикалық көрнекіліктер: В.Воскобович технологиясының «Сиқырлы сегіздік» элементі (әр балаға), Ф.Фребель сыйы №7, №8 – «Пішіндер және таяқшалар», ақ қағаз, қалам. Бағалауға смайликтер, кері байланыс «Кір жаю» әдісіне – қысқыштар.

Іс-әрекет кезеңдері

Тәрбиеші іс-әрекеті:

Баланың

іс-әрекеті


Мотивациялық-қозғаушылық кезеңі

Балаларды шаттық шеңберге шақырып, көңіл –күйлерін көтеру.

Шақырамын сендерді,

Жолдастарым кел бері.

Толтырайық шаттыққа,

Дөңгеленген шеңберді.

Жарайсыңдар балалар, қане, бәріміз орындарымызға отырамыз.

Шеңберге жиналып, шаттық шеңберін орындайды.

Ұйымдастырушылық-ізденушілік кезеңі

  • Балалар қазір қай жыл мезгілі?

  • Далаға қараңдаршы, ауа райы қандай?


  • Аптаның қай күні?

  • Балалар сендер нешеге дейін санай аласыңдар? Қане санайықшы.

  • Қане, Воскобович технологиясының Дидактикалық ойын: «Сиқырлы сегіздік» бойынша сандарды жазамыз, мына суреттердегі заттарды санап, санын сиқырлы сегіздікте белгілеп көрсетеміз? Балалар сол санды белгілеп, «Сиқырлы сегіздік»-те орындаңдар.

Саусақ жаттығуы: «Кірпі»

Момақанмын алайда.

Тікенім көп абайла,

Кіріп кетсе қолыңа,

Өкпелеме жарайма!

  • Балалар сендер оң жақ, сол жақтарыңды ажырата білесіңдер ме?

  • Балалар, яғни біз бүгін кеңістікте бағдарлауды үйренеміз.

1 тапсырма. Суреттер бойынша жұмыс заттардың бір-біріне қатысты орналасқан орнын анықтаңдар.

  • Сайқымазақ доптың қай жағында орналасқан? (т.с.с. суреттер бойынша сұрақтар).

  • 2тапсырма. Келесі тапсырма, Фербель таяқшаларынан шаршы, дөңгелек, төртбұрыш, үшбұрыш құрастырамыз.

Сергіту сәті:  Орнымыздан тұрайық,

Алақанды ұрайық

Оңға қарай бұрылып

Солға қарай бұрылып

Бір отырып, бір тұрып

Бой сергітіп алайық.  

  • 3 тапсырма. Келесі тапсырма, геометриялық пішіндерді қағаз бетінде бағдарлау.

  • Яғни, ақ қағаз бетіне Фербель таяқшаларынан шаршы құраймыз.

  • Енді, Фербель пішіндерін шаршының ішінде кеңістікті бағдарлап орналастырамыз.

  • Мынау қандай пішін?

  • Балалар, шеңберді шаршының сол жақ жоғарғы бұрышына орналастырамыз.


  • Ал мынау қандай пішін?

  • Ал, үшбұрышты шаршының оң жақ жоғарғы бұрышына орналастырамыз.


  • Ал мынау қандай пішін?

  • Балалар, тікбұрышты шаршының сол жақ төменгі бұрышына орналастырамыз.


  • Ал мынау қандай пішін?

  • Балалар, сопақшаны шаршының оң жақ төменгі бұрышына орналастырамыз.


  • Ал мынау қандай пішін?

  • Балалар, шаршыны шаршының ортасына орналастырамыз.

  • Көктем мезгілі.

  • Ауа-райы жылы, күн шығып тұр.

  • Сейсенбі.

  • Балалар санайды. 10 ға дейін тура және кері санайды.

  • 1 трактор бар.

  • Балалар сол санды белгілеп, «Сиқырлы сегіздік»-те орындап көрсетеді.





  • Үш саусақтарын түйістіріп, кірпінің жүрісін салады.

  • Екі қолының саусақтарын айқастырып, кірпінің тікенектері жасайды

  • Оң жақ, сол жақты көрсетеді.



  • Сайқымазақ доптың сол жағында орналасқан, оң жағында, үстінде, астында.




  • Балалар Фребель таяқшаларын қолданып пішіндерді құрастырады.




  • Балалар сергіту сәтін орындайды.







  • Фербель таяқшаларынан шаршы құрастырады.



  • Шеңбер.

  • Балалар тапсырманы орындайды.


  • Үшбұрыш.

  • Балалар тапсырманы орындайды.


  • Тікбұрыш.

  • Балалар тапсырманы орындайды.


  • Сопақша

  • Балалар тапсырманы орындайды.


  • Шаршы

  • Балалар тапсырманы орындайды.


Рефлексивті-түзетушілік

кезең


Балалар сендерге бүгінгі оқу қызметіміз сендерге ұнады ма?

Кері байланыс: «Кір жаю» әдісі. Тақтада орнатылған жіпке пішіндерді атап қысқышпен іледі. Біз қандай сөздермен таныстық?


Тапсырма орындау барысында балалардың жинаған смайликтерін санап, мадақтау.





Пішіндерді атап жіпке қысқышпен іледі.

Өз ойларын айтады.

Оңға, солға, жоғарыда, төменде сөздерімен таныстық.



Күтілетін нәтиже:

Жүйелейді: кеңістікті бағдарлау мағынасын білді.

Қолданады: заттарды санап «Сиқырлы сегіздік»-те сандарды дұрыс орындады.

Түсінеді: заттың түсі, орналасуы, саны туралы түсінеді.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.03.2025
42
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі