Кеңістіктегі арақашықтық. Геометрия 10 сынып ҚГБ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Кеңістіктегі арақашықтық. Геометрия 10 сынып ҚГБ

Материал туралы қысқаша түсінік
Кеңістіктегі арақашықтық. 10.3.4 нүктеден жазықтыққа дейінгі және айқас түзулер арасындағы арақашықтықтарды таба білу;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар №4-сабак

Педагогтің аты-жөні:

Кулымбетова А.Ш

Күні:

16.01.2025ж

Сыныбы: 10

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Кеңістіктегі арақашықтық.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.3.4 нүктеден жазықтыққа дейінгі және айқас түзулер арасындағы арақашықтықтарды таба білу;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: нүктеден жазықтыққа дейінгі және айқас түзулер арасындағы арақашықтықтарды таба біледі;

Оқушылардың басым бөлігі: нүктеден жазықтыққа дейінгі және айқас түзулер арасындағы арақашықтықтарды тұжырымдайды

Кейбір оқушылар: нүктеден жазықтыққа дейінгі және айқас түзулер арасындағы арақашықтықтарды табады;

Бағалау критерийлері




- нүктеден жазықтыққа дейінгі және айқас түзулер арасындағы арақашықтықтарды таба біледі;

- нүктеден жазықтыққа дейінгі және айқас түзулер арасындағы арақашықтықтарды тұжырымдайды

- нүктеден жазықтыққа дейінгі және айқас түзулер арасындағы арақашықтықтарды табады;


Құндылықтарға баулу





Пәнге қатысты лексика және терминология:

Түзу,жазыктык, ,бұрыш,градус,,формула, тікбұрыш, параллелепипед,теорема, екіжақты бұрыш

Диалогтар мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

- түзу мен жазықтық арасындағы бұрыштың...

- түзу мен жазықтық арасындағы бұрыш дегеніміз не?

- жазықтықтар арасындағы бұрыш (екіжақты бұрыш) дегеніміз не?




Сабақтың барысы:


Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар



Сабақтың басы


Қызығушылықты ояту.


Ұжымдық жұмыс.

8 мин.


Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. «Ақ тілек»әдісі арқылы психологиялық жағымды ахуал орнатамын. «Броун» әдісімен үш топқа реттік сандар бойынша бөлемін.

Оқушылардың зейінін сабаққа аудару мақсатында ширату жаттығуын жүргіземін.

Сыныптық жұмысты өзара бағалау арқылы бағалап,кері байланысты ауызша орнатамын

2.Үй тапсырмасын тексеру

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.



Дұрыс жауаппен салыстыру

Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.


Түрлі түсті қима қағаздар


Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі.


7 мин.














Сұрак-жауап



Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады.

Бағалау:


«Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.









ДК экраны


Сұрақтар топтамасы.


Оқулық

10-сынып.






Shape1 Shape2

Сабақтың

ортасы


13мин.


Жеке жұмыс.



«Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі

Саралау:

берілген тапсырманы орындау барысында ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларға қабілетті оқушылар көмек береді



Берілген тапсырма бойынша есепті орындайды

Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады.

Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету.


Дескриптор:

- белгісіз элементтерін анықтайды

-есептің шешімін табады



Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады



ДК экраны

10сынып,

геометрия

А.Әбілқасымова,

В.Корчевский,

З.Жұмағұлова

Алматы «Мектеп» 2019



Жеке жұмыс.

13 мин.

«Бірге ойланайық » әдісі арқылы оқушының қажеттілігіне қарай деңгейлік тапсырмалар беремін.


Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады.


Берілген тапсырма бойынша есепті орындайды

Саралау:

берілген тапсырманы орындау барысында ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларға қабілетті оқушылар көмек береді

Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады.

Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету.


Дескриптор:

-жазыктыктар арасындагы бұрыштарын тангенсін табады

- жазыктыктар арасындагы бұрыштарын косинусын табады


-жауабын жазады



Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады




Оқулық

10-сынып.

Смирнов В

Тұчков Е

Мектеп 2019


Сабақтың соңы.







Ой толғаныс.

Рефлексия



4-мин




Жеке жұмысты «Жинақтау» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын

Үйге тапсырма № 2.15

Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады.


Оқушылар сабақ соңында келесі сөйлемдерді толықтырады

Бүгін сабақта мен.....үйрендім

Бүгін сабақта маған....ұнады

Бүгін сабақта мен.....қайталадым

Бүгін сабақта мен өзіме....деген баға қойдым

Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.

Дескриптор:

-сурет бойынша сұрақтарға жауап береді

Бағалау:


Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


.


Оқулық

10-сынып.

Смирнов В

Тұчков Е

Мектеп 2019


Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».

Қажеттілігіне қарай тапсырмалар беремін.

Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету.

10 баллдык жүйе бойынша бағалау

Сынып бөлмесін сабақтан бұрын желдету. Сыныптағы орындық парталардың түзу тұруына назар аудару.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.01.2025
272
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі