Қысқа мерзімді жоспар №4-сабак
|
Педагогтің аты-жөні: |
Кулымбетова А.Ш |
|
Күні: |
16.01.2025ж |
|
Сыныбы: 10 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Кеңістіктегі арақашықтық. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.3.4 нүктеден жазықтыққа дейінгі және айқас түзулер арасындағы арақашықтықтарды таба білу; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: нүктеден жазықтыққа дейінгі және айқас түзулер арасындағы арақашықтықтарды таба біледі; Оқушылардың басым бөлігі: нүктеден жазықтыққа дейінгі және айқас түзулер арасындағы арақашықтықтарды тұжырымдайды Кейбір оқушылар: нүктеден жазықтыққа дейінгі және айқас түзулер арасындағы арақашықтықтарды табады; |
|
Бағалау критерийлері |
- нүктеден жазықтыққа дейінгі және айқас түзулер арасындағы арақашықтықтарды таба біледі; - нүктеден жазықтыққа дейінгі және айқас түзулер арасындағы арақашықтықтарды тұжырымдайды - нүктеден жазықтыққа дейінгі және айқас түзулер арасындағы арақашықтықтарды табады; |
|
Құндылықтарға баулу |
Пәнге қатысты лексика және терминология: Түзу,жазыктык, ,бұрыш,градус,,формула, тікбұрыш, параллелепипед,теорема, екіжақты бұрыш Диалогтар мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: - түзу мен жазықтық арасындағы бұрыштың... - түзу мен жазықтық арасындағы бұрыш дегеніміз не? - жазықтықтар арасындағы бұрыш (екіжақты бұрыш) дегеніміз не? |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. Ұжымдық жұмыс. 8 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. «Ақ тілек»әдісі арқылы психологиялық жағымды ахуал орнатамын. «Броун» әдісімен үш топқа реттік сандар бойынша бөлемін. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару мақсатында ширату жаттығуын жүргіземін. Сыныптық жұмысты өзара бағалау арқылы бағалап,кері байланысты ауызша орнатамын 2.Үй тапсырмасын тексеру |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту. Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
Дұрыс жауаппен салыстыру Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,. |
Түрлі түсті қима қағаздар |
||
|
Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі. 7 мин. |
Сұрак-жауап
|
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Бағалау: «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,. |
ДК экраны Сұрақтар топтамасы. Оқулық 10-сынып.
|
||
|
Сабақтың ортасы 13мин. Жеке жұмыс. |
«Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі
Саралау: берілген тапсырманы орындау барысында ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларға қабілетті оқушылар көмек береді |
Берілген тапсырма бойынша есепті орындайды Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады. Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету. |
Дескриптор: - белгісіз элементтерін анықтайды -есептің шешімін табады Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
ДК экраны 10сынып, геометрия А.Әбілқасымова, В.Корчевский, З.Жұмағұлова Алматы «Мектеп» 2019 |
||
|
Жеке жұмыс. 13 мин. |
«Бірге ойланайық » әдісі арқылы оқушының қажеттілігіне қарай деңгейлік тапсырмалар беремін.
Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады. |
Берілген тапсырма бойынша есепті орындайды Саралау: берілген тапсырманы орындау барысында ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларға қабілетті оқушылар көмек береді Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады. Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету. |
Дескриптор: -жазыктыктар арасындагы бұрыштарын тангенсін табады - жазыктыктар арасындагы бұрыштарын косинусын табады -жауабын жазады Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
Оқулық 10-сынып. Смирнов В Тұчков Е Мектеп 2019 |
||
|
Сабақтың соңы. Ой толғаныс. Рефлексия 4-мин |
Жеке жұмысты «Жинақтау» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын
Үйге тапсырма № 2.15 Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау. Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады. |
Оқушылар сабақ соңында келесі сөйлемдерді толықтырады Бүгін сабақта мен.....үйрендім Бүгін сабақта маған....ұнады Бүгін сабақта мен.....қайталадым Бүгін сабақта мен өзіме....деген баға қойдым Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. |
Дескриптор: -сурет бойынша сұрақтарға жауап береді Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
. Оқулық 10-сынып. Смирнов В Тұчков Е Мектеп 2019 |
||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу». Қажеттілігіне қарай тапсырмалар беремін. Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету. |
10 баллдык жүйе бойынша бағалау |
Сынып бөлмесін сабақтан бұрын желдету. Сыныптағы орындық парталардың түзу тұруына назар аудару. |
||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Кеңістіктегі арақашықтық. Геометрия 10 сынып ҚГБ
Кеңістіктегі арақашықтық. Геометрия 10 сынып ҚГБ
Қысқа мерзімді жоспар №4-сабак
|
Педагогтің аты-жөні: |
Кулымбетова А.Ш |
|
Күні: |
16.01.2025ж |
|
Сыныбы: 10 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Кеңістіктегі арақашықтық. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.3.4 нүктеден жазықтыққа дейінгі және айқас түзулер арасындағы арақашықтықтарды таба білу; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: нүктеден жазықтыққа дейінгі және айқас түзулер арасындағы арақашықтықтарды таба біледі; Оқушылардың басым бөлігі: нүктеден жазықтыққа дейінгі және айқас түзулер арасындағы арақашықтықтарды тұжырымдайды Кейбір оқушылар: нүктеден жазықтыққа дейінгі және айқас түзулер арасындағы арақашықтықтарды табады; |
|
Бағалау критерийлері |
- нүктеден жазықтыққа дейінгі және айқас түзулер арасындағы арақашықтықтарды таба біледі; - нүктеден жазықтыққа дейінгі және айқас түзулер арасындағы арақашықтықтарды тұжырымдайды - нүктеден жазықтыққа дейінгі және айқас түзулер арасындағы арақашықтықтарды табады; |
|
Құндылықтарға баулу |
Пәнге қатысты лексика және терминология: Түзу,жазыктык, ,бұрыш,градус,,формула, тікбұрыш, параллелепипед,теорема, екіжақты бұрыш Диалогтар мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: - түзу мен жазықтық арасындағы бұрыштың... - түзу мен жазықтық арасындағы бұрыш дегеніміз не? - жазықтықтар арасындағы бұрыш (екіжақты бұрыш) дегеніміз не? |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. Ұжымдық жұмыс. 8 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. «Ақ тілек»әдісі арқылы психологиялық жағымды ахуал орнатамын. «Броун» әдісімен үш топқа реттік сандар бойынша бөлемін. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару мақсатында ширату жаттығуын жүргіземін. Сыныптық жұмысты өзара бағалау арқылы бағалап,кері байланысты ауызша орнатамын 2.Үй тапсырмасын тексеру |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту. Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
Дұрыс жауаппен салыстыру Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,. |
Түрлі түсті қима қағаздар |
||
|
Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі. 7 мин. |
Сұрак-жауап
|
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Бағалау: «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,. |
ДК экраны Сұрақтар топтамасы. Оқулық 10-сынып.
|
||
|
Сабақтың ортасы 13мин. Жеке жұмыс. |
«Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі
Саралау: берілген тапсырманы орындау барысында ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларға қабілетті оқушылар көмек береді |
Берілген тапсырма бойынша есепті орындайды Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады. Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету. |
Дескриптор: - белгісіз элементтерін анықтайды -есептің шешімін табады Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
ДК экраны 10сынып, геометрия А.Әбілқасымова, В.Корчевский, З.Жұмағұлова Алматы «Мектеп» 2019 |
||
|
Жеке жұмыс. 13 мин. |
«Бірге ойланайық » әдісі арқылы оқушының қажеттілігіне қарай деңгейлік тапсырмалар беремін.
Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады. |
Берілген тапсырма бойынша есепті орындайды Саралау: берілген тапсырманы орындау барысында ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларға қабілетті оқушылар көмек береді Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады. Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету. |
Дескриптор: -жазыктыктар арасындагы бұрыштарын тангенсін табады - жазыктыктар арасындагы бұрыштарын косинусын табады -жауабын жазады Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
Оқулық 10-сынып. Смирнов В Тұчков Е Мектеп 2019 |
||
|
Сабақтың соңы. Ой толғаныс. Рефлексия 4-мин |
Жеке жұмысты «Жинақтау» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын
Үйге тапсырма № 2.15 Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау. Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады. |
Оқушылар сабақ соңында келесі сөйлемдерді толықтырады Бүгін сабақта мен.....үйрендім Бүгін сабақта маған....ұнады Бүгін сабақта мен.....қайталадым Бүгін сабақта мен өзіме....деген баға қойдым Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. |
Дескриптор: -сурет бойынша сұрақтарға жауап береді Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
. Оқулық 10-сынып. Смирнов В Тұчков Е Мектеп 2019 |
||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу». Қажеттілігіне қарай тапсырмалар беремін. Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету. |
10 баллдык жүйе бойынша бағалау |
Сынып бөлмесін сабақтан бұрын желдету. Сыныптағы орындық парталардың түзу тұруына назар аудару. |
||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||||
шағым қалдыра аласыз

















