Материалдар / Кері тригонометриялық функциялар, олардың қасиеттері мен графиктері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Кері тригонометриялық функциялар, олардың қасиеттері мен графиктері

Материал туралы қысқаша түсінік
Кері тригонометриялық функциялар, олардың қасиеттері мен графиктері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қараша 2020
4150
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін: ..........................

10.1С Кері тригонометриялық функциялар Сабақ : №27

Мектеп: М.Төлегенов атындағы ЖББОМ КММ

Күні: 19.10.20ж

Мұғалім: Берікқали А.Б.

Сынып: 10

Пәні: алгебра

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы:

Кері тригонометриялық функциялар, олардың қасиеттері мен графиктері


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

10.2.3.4 - кері тригонометриялық функциялардың анықтамалары мен қасиеттерін білу;

10.2.3.5 - кері тригонометриялық функциялардың графиктерін салу;

10.2.3.6 - кері тригонометриялық функциялары бар өрнектерді түрлендірулер орындау

Сабақ мақсаты:

Кері тригонометриялық функцияларды өрнектерді ықшамдауда,тепе-теңдіктерді дәлелдеуде қолдануды үйрету, және олардың қасиеттерімен таныстыру.Арксинус,арккосинус,арктангенс,арккотангенс мәндерін түрлендіруді меңгерту. Тригонометриялық формулаларды қолдануда білік пен дағдыларын жетілдіру..

Бағалау критерийі

Кері тригонометриялық функциялар ұғымын,қасиеттерін,графиктерін сызуды меңгереді

Кері тригонометриялық функциялардың мәндерін есептеуді үйренеді

Кері тригонометриялық өрнектерді ықшамдауды меңгереді

Құндылықтарды игерту:

Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша толық орындауда, бір-біріне қолдау көрсетуінде көрініс табады. Патриотизм мен азаматтық жауапкершілік уақытты пайдамен өткізу қажеттігін түсіну арқылы жүзеге асырылады. Өмір бойы оқу қағидасы ақпаратты өздігінен табу, сабақ мақсатын білуде, кері байланыс беруде, рефлексия жасауда, алған білімінің практикалық мәнін түсінуде көрініс табады. Ашықтық оқушыларға ақпаратты алуында бірдей мүмкіндіктер беруде, сабақ мақсатын бірге құрастыруда, бағалау мен кері байланыс беруде, бірнеше көзқарастың бар екенін түсінуде орын алады. Еңбексүйгіштік жұмыс орынын таза сақтауда, оқушылардың белсенді жұмысында, ал шығармашылық жаңа идеяларды ұсынуда көрініс табады.

Пәнаралық байланыс:

Математика

АКТ-ны қолдану дағдылары:

PowerPoint таныстырылымы.

Тілдік мақсаттар:

Келесі ұғымды сіздер ………………………….. тамашалайсыздар.

Назарларыңызға ұсынылған анықтамалардың ………………… куәгері боласыздар.

: а санының арксинусы

а санының арккосинусы;

а санының арктангенсі

а санының арккотангенсі еске алу

Осыған дейін меңгерілген білім

«Санаудың дағдысы; түбір бойынша қосу дағдысы; өзгертіп қайта айту.

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақ басы


Қызығушылықты ояту үшін миға шабуыл.

Тақырыпқа ену үшін уақыт өлшемдері туралы сұрақтарға жауап береді.

Үй тапсврмасын тексеру


Үлестірме қағаз;





Сабақ ортасы


Жаңа сабақ

Аты-жөні: ............................................... Класы: 10 Пәні: алгебра Күні: 19.10.20ж

Тақырыбы: «Кері тригонометриялық функциялар»

1.

11.

2.

12.

3.

13.

4.

14.

5.

15.

6.

16.


7.

17.


8.

18.

9.

19.

10.

20.

21.




22.



23.

24. ........................ мәнін табу үшін:


25 ...................... мәнін табу үшін:



Оқулықпен жұмыс

Оқулық





Оқу құралдары


Сабақ соңы


Рефлексия. Оқушылар қиық қағаздарға жазып береді.

Сабақта маған не пайдалы болды?

Сабақта маған не қызықты болды?

Сабақта маған не қиын болды?


Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Дифференциация үш түрде іске асады:

1- үлгерімі төмен оқушыларға қолдау топтық жұмыста үлгерімі жақсы оқушылар тарапынан көрсетіледі.

2 –оқушылардың тапсырмасынан күтілетін нәтиже дифференциацияланған.


Оқушылар бір-бірін дискрипторлар арқылы бағалайды. Сол арқылы кері байланыс беріледі.

Сабақ философияға қатысты болғандықтан, белсенді азаматтық позициясын қалыптастыруға септігін тигізеді. Сабақта оқушылардың өміріне қауіпті ештеңе пайдаланылмайды. PowerPoint таныстырылымы, аудиофайл тыңдау үшін компьютер қолданылады.

Ойлану




Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма?


Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?


Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?



Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақ талаптарға сай өтті. Оқушылар сөздік қорын молайтты. Жұпта бір-біріне қолдау көрсетіп, қарым-қатынас жасады.

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.

2..

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.


Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!