Керқұла атты Кендебай

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Керқұла атты Кендебай

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып Қазақ әдебиеті ҚМЖ Керқұла атты Кендебай
Материалдың қысқаша нұсқасы

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ

Бөлім:

Таза мінсіз асыл сөз

Пән мұғалімі

Демеуова Жансая Ерланқызы

Күні:

12.09.2025

Сыныбы: 5

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Бөлім/ортақ тақырып:

Керқұла атты Кендебай

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) (А/И3)

Сабақтың мақсаты:


- Ертегі мазмұнын түсінеді, негізгі ойды анықтайды

- Кендебай бейнесіне сипаттама береді

- Мәтіннен көркемдегіш құралдарды табады

- Ойды жүйелі жеткізу мен жұмыс түрлеріне белсенді қатысады

Құндылыдықтар

Туған елді, туған жерді сүю. Уәдеге берік болу. Айналадағы адамдарға көмектесу.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




Психологиялық ахуал: «Жылы тілек шеңбері»

Топқа бөлу: «Ертегі кейіпкерлері» арқылы (Кендебай, анасы, Керқұла, хан)



Миға шабуыл:

1. Батыр адам қандай болу керек деп ойлайсың?

2. Сен өз өміріңде біреуге көмектескен сәтіңді есіңе түсірші. Сол кезде өзіңді қалай сезіндің?

3. Егер сенде ерекше күш немесе сиқырлы ат болса, оны не үшін қолданар едің?

Жылы тілек шеңберірінде бір-біріне жақсы сөз арнайды. Топқа бөлініп отырады.



Сұрақтарға ауызша жауап береді






«Үш шапалақ» әдісі

Ламинатталған стикер.




Интерактивті тақта,

Сабақтың ортасы




Жеке жұмыс (мәтінмен жұмыс – 10 мин)

  1. Тапсырма:

Мәтіннен 3 көркемдегіш құралды (эпитет, теңеу, метафора) тауып, астын сыз.


Жұптық жұмыс (10 мин)

Тапсырма:

Кендебай бейнесін сипатта. Оның қандай қасиеттері бар?

Жұбыңмен ақылдасып, 4 сөйлеммен жаз.


Cергіту сәті (3 мин)

immersive interactive warm up бейнематериалын қайталау


Топтық жұмыс (10 мин)

Тапсырма:

«Кендебай қазіргі заманда өмір сүрсе, қандай адам болар еді?» постер жасап, қорға.

- Қорғауға 1 топтан 1 оқушы

-

Тапсырманы жазбаша орындайды




Парталасымен тапсырманы бірігіп орындайды.

өзін-өзі бағалау парағы арқылы














Постерде шығармашылық көзқарас бағаланады

Кітап, интерактивті тақта









Интерактивті тақта, әлеуметтік желі


Постер, маркер

Сабақтың соңы






Бекіту

«Ашық микрофон» әдісі. Мұғалім бүгінгі сабақ бойынша сұрақтар қояды.


Рефлексия (2мин)

«Басбармақ» әдісі:

? – барлығы түсінікті

? – әлі де қайталау керек

? – түсінбедім

Ашық микрофонға өз еркімен шыққан оқушы сұраққа жауап береді.













Микрофон

Оқыту тапсырмасы

(Үй жұмысы)

Кендебайдың бейнесіне эссе жазу:

«Мен осындай батыр болғым келеді...»



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.00.2025
114
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі