Керқұла атты Кендебай ертегісі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Керқұла атты Кендебай ертегісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Керқұла атты Кендебай ертегісін жан-жақты талдау
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

Сабақ: Тақырыбы


1-бөлім

2-сабақ

«Керқұла атты Кендебай» ертегісі. Кендебайдың ерліктері.

Мектеп: Иманов атындағы жом

Күні


Мұғалім: Оспан Әсия

Сынып

5

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

5.Т/Ж3. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образды ашу;

5.Б/С2. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Көркем шығарма мазмұны мен тақырыбын біледі. Кейіпкерлерді суреттейді.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Әңгіме кейіпкерлерінің бейнесін ашуға сай берілген тапсырмаларды орындай алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Кендебай образын шынайы өмірмен салыстырады, баға береді.

Ойлау дағдыларының деңгейі

қолдану,талдау,бағалау

Бағалау критерийлері

Көркемдік шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образды ашады.

Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалайды.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Кер,құла, алты кез , торсық шеке, жалақ т.б

Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер:

Менің ойымша..., Маған ... әсер етті, Меніңше, ... .

Талқылауға арналған сұрақтар:

1) Неліктен Кендебай буаз биенің қарнын жарып, құлынын алады?

2) Неге Кендебай қойшы баланың ата-анасын іздеп шығады?

3) Керқұла атқа тіл біткенін қалай түсінесіңдер?

4) Кендебайдың жеті басты дәу мен арыстанды жеңуі нені білдіреді?

Құндылықтар

«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» 6-тармағы

Кендебай бойындағы адалдық, жанашырлық, табандылық, төзімділік, еңбекқорлық сияқты құнды қасиеттерге бейімделеді

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі, тарих, бейнелеу өнері.

Алдыңғы оқу

Ертегінің түрлері және «Керқұла атты Кендебай» ертегісі.


Жоспар

Жоспар-

ланған уақыт

Сабақ кезеңдері

Әдіс-тәсілдер

Ресурстар

Басы


2 минут





2 минут






4 минут

Ұйымдастыру кезеңі.


Жағымды психологиялық ахуал орнату.

(Оқушылар бір-біріне жылы сөздер, тілектер айтады).



Топқа біріктіру.Сынып оқушыларын қазақ ертегілері мен аңыздарындағы кейіпкерлердің есімдері бойынша 3 топқа бірігеді:


Топ аттары: «Кендебай», «Ер Төстік», «Ер Тарғын».


Үй тапсырмасын сұрау

  • Қаратаудың етегінде, Қарасудың бойында кім өмір сүрді?

  • Қазанғап баласын қалай атады?

  • Ол қалай өсті?

  • Кендебай аң аулап жүріп, жолыққан буаз биені неден арашаламақ болды?

  • Құлынды немен асырады?

  • Ол қалай өсті?

  • Ел Кендебайды қалай атайтын болды?


ҚБ Жұлдызшалар арқылы бағалау.

Shape1 Shape2 Shape3


Миға шабуыл.

Жаңа сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттары күтетін нәтижемен ақпарат беру.








Кейіпкерлердің есімдері арқылы біріктіру





«Ашық микрофон» әдісі




Жұлдызшалар арқылы





Таныстырылым



Ноутбук





Суреттер


А4















Жұлдызша-лар





АКТ

Ортасы



10 минут

























7 минут






























8 минут


1-тапсырма

Топтық жұмыс

«Торлы диаграмма» әдісі арқылы көркем шығармадағы кейіпкердің іс-әрекеті арқылы Кендебайдың образын ашыңдар.



Shape6 Shape7 Shape4 Shape5

Shape11 Shape10

Кендебай


Shape12 Shape13


Shape21 Shape19 Shape20 Shape18


Shape23 Shape22

Shape27 Shape24 Shape26 Shape25




Дескриптор

- Кендебай бойындағы жақсы қасиеттерді жаза алады;

- образын аша алады;


ҚБ «Шапалақ» әдісі арқылы оқушылар топты бағалайды.

2-тапсырма

Жұптық жұмыс:«Үш шеңбер» әдісі арқылы кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалап, шынайы өмірмен салыстыр.Кейіпкерлерге баға беріңдер.


Shape28

Дескриптор

-Кейіпкерлердің іс-әрекетін атай алады;

- Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстыра алады;

-Кейіпкерлеге баға береді.


ҚБ: Жұптар бірін-бірі «Басбармақ» әдісі арқылы бағалайды

3-тапсырма

Жеке жұмыс. «Екі жақты күнделік» әдісі Берілген тақырыптардың біреуін таңдап, шығармадағы тиісті үзіндіні тауып оқып, Кендебайдың іс-әрекеті бойынша ой өрбітіп, образын ашыңдар.

Кендебайдың адамгершілігі туралы айтылатын тұсын тап

Кендебайдың құлын күзеткендегі іс-әрекеті







Дескрипторлар:

-Мәтіннен тиісті үзіндіні дұрыс таба алады.

-Кейіпкерлердің іс-әрекеті бойынша жүйелі ой өрбітеді.

-Өз сөзімен кейіпкерлердің образын ашады


ҚБ Оқушыларды мұғалім смайлик арқылы бағалайды

. Shape29 Shape30 Shape31





«Торлы диаграмма» әдісі






















«Үш шеңбер» әдісі





















Басбармақ арқылы








«Екі жақты күнделік»






















Торлы диаграмма, А4





















Үш шеңбер





























А 4




















Смайлик- тер арқылы


Соңы

7 мин

Әр топ қарсылас топқа өтілген сабақ бойынша үш сұрақтан дайындау арқылы сабақты қорытындылау:

«Кендебай» тобы – «Ер Төстік» тобына;

«Ер Төстік» тобы – «Ер Тарғын» тобы на;

«Ер Тарғын» тобы – «Кендебай» тобына.



«Желпуіш» әдісі


Парақша -лар


Үйге тапсырма

Ертегіні оқу, өзіне ұнаған кейіпкерлердің суретін салып келу.



Рефлексия

Жазбаша кері байланыс

«ҚҚҚ» әдісі арқылы кері байланыс алу.


құнды

қызық

қиын










«ҚҚҚ» әдісі

Парақша -лар





Қосымша ақпарат


Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс-Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)


Әр оқушының қабілетіне байланысты «Торлы диаграмма», «Үш шеңбер», «Екі жақты күнделік» әдістерін таңдадым. Сабақ бойы әр оқушыға көмек көрсетемін

Қабілетті оқушыларға тапсырма берілгенде өздері ойланатын , жетелейтін сұрақтар қойып отырамын

Әр тапсырмаға дескриптор құрамын. Оқушылардан кері байланыс алу арқылы білімдерін толықтырып отырамын.Оқушыларға жұлдызша, смайлик беріп мақтаулар айтып критерийлер арқылы бағалаймын. Сабақтың соңында кері байланыс беремін.

Бүгінгі сабақта қазақ тілі,тарих, бейнелеу өнері

пәндерімен байланыстырдым.













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.06.2018
1018
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі