Материалдар / «Керқұла атты Кендебай» ертегісі. Кендебайдың ерліктері. 5 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Керқұла атты Кендебай» ертегісі. Кендебайдың ерліктері. 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Көркем шығармадағы кейіпкер портретін табады; Кейіпкерлердің іс-әрекетін өзінің көзқарасы тұрғысынан талдау жасайды, Топтық жұмыс арқылы кейіпкерлер бейнесін ашады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қаңтар 2020
1990
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: «Таза, мінсіз асыл сөз»

Мектебі: Қарасу жалпы орта білім беретін мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Күні, айы:

Мұғалімнің аты-жөні: Харесова З.Т

Сынып: 5

Сабаққа қатысқан оқушылар

саны:


Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Сабақтың тақырыбы

«Керқұла атты Кендебай» ертегісі. Кендебайдың ерліктері.


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

5.1.3.1 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.

Сабақ мақсаты:

Көркем шығармадағы кейіпкер портретін табады;

Кейіпкерлердің іс-әрекетін өзінің көзқарасы тұрғысынан талдау жасайды,

Топтық жұмыс арқылы кейіпкерлер бейнесін ашады.

Бағалау критерийі:

Көркем шығармадан кейіпкерлер портретін табады.

Кейіпкер іс-әрекетін өзіндік көзқарасы тұрғысынан бағалайды;

Кейіпкерлер образын ашады.

Тілдік мақсаттар:

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: портрет, бейне, образ, іс-әрекет т .б.


Диалог құруға/шығарма жазуға арналған тірек сөздер:

Менің ойымша....

Менің пікірімше........

Оның себебі.......

Мынадай дәлел келтіремін.......

Талқылауға арналған сұрақтар:


Құндылықтарды дамыту:

Ынтымақтастық, жауапкершілік, шығармашылық.

Пәнаралық байланыстар:

қазақ тілі, тарих.

Тақырып бойынша алдыңғы білім


Әдеби шығарманың идеясы мен тақырыбын анықтай алды, шығарма мазмұнымен таныс.

Сабақтың кезеңдері:

Жоспарланған жұмыс



Ресурстар

Сабақтың басы


7 минут

Ұйымдастыру бөлімі.

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Шаттық шеңбері. «Жылы лебіз» әдісі


Топқа бөлу. Кейіпкерлер есімдеріне байланысты


Оқушыларға сабақ мақсатын хабарлау.


1-тапсырма


«Жетекші сұрақтар» әдісі

  1. Ертегі « Керқұла атты Кендебай» деп неліктен аталған?

  2. Ертегіде басқа қандай кейіпкерлер бар?

  3. Кендебай қандай адам?

  4. Ол ел тұрмысын жақсартуға қалай көмектесті?

  5. Шығармадағы өзге кейіпкерлер туралы не айтуға болады?


Дескриптор:

Сұрақтарға дәл, нақты жауап береді;

Шығармадан нақты дәлелдер мен фактілерді келтіреді;

Өзіндік көзқарас тұрғысынан пікір білдіреді.


ҚБ «Мұғалімнің мадақтау сөзі»

Саралау: «Досыңа қол ұшыңды бер» әдісі



Сабақтың ортасы

20 минут






















5 минут



























5 минут


2-тапсырма:

«Галереяда ой шарлау» әдісі

Жұмыс түрі: ТЖ

Таңдалған топ аттарына сай, топтар кейіпкерлердің портреті мен іс-ірекетін саралап, постер қорғайды. Галереяда ой шарлау арқылы өзге топтарға түсіндіріледі.


1-топ: Кендебай

2- топ: Хан

3-топ: Қойшы бала


Дескриптор:

Тақырып ашылады;

Шығармадан нақты фактілер келтіріледі;

Эстетикалық талапқа сай орындалады;

Өзге топтарға толық ақпарат беріледі.

Топтар тарапынан түскен сұрақтарға жауап береді.


ҚБ: «Өзара бағалау»

Саралау: «Күн шуағы» (Мұғалім топтарға барып, кей тұстарда қолдау көрсетеді)


3-тапсырма:

«Концептуалдық кесте» әдісі

Жұмыс түрі: Ж, ТЖ

Топта талқылап, үздігін ұсыну.


Кейіпкер

Өмірге қызығушылығы

Адамгершілік қасиеті

Менің бағам

Кендебай




Хан




Қойшы бала





Дескриптор:

Жұмысты толық орындайды;

Өзіндік көзқарасын білдіреді;

Түйінді ой жасайды.


ҚБ: «Көршіңнің пікірі»

Саралау: «Диалог» әдісі


«Автор орындығы» (Үздік жұмыспен бөлісу)


Дескриптор:

Үздік жұмысты анықтайды;

Көзқарасын білдіреді;

Пікірін нақтылайды.


ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек»



Оқулық












Сабақтың соң

3 минут

Рефлексия: «Шығу билеті»



Шығу билеті



  • Ciз бүгін не үйрендіңіз?




  • Ciз тағы нe бiлгiңiз кeлeдi?









Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!