Сабақтың
басталуы
10
минут
Сабақтың
ортасы
20
минут
10
минут
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Оқушылармен амандасу, қатысуын
түгендеу.
Психологиялық көңіл күй
тудыру
Алдыңғы оқу
тапсырмасы https://wordwall.net/ru
платформасы.
“Кездейсоқ
дөңгелек» әдісі бойынша сұрақтарға
жауап беріңдер.
1.Шыншыл ертегілердің
кейіпкерлері кімдер?
2.Кендебай аралдағы хан еліне
кім болып барады?
3.Қандай мақал-мәтелдер ертегі
мазмұнын ашады?
4.Неліктен Керқұла атты
Кендебай ертегісі қиял-ғажайып ертегілер түріне
жатады?
5.Неліктен Кендебай буаз
биенің қарнын жарып, құлынын
алады?
6.Қойшы бала неге жүдеп
қайғыдан қан жұтып жүр?
7.Керқұла атқа тіл бітіп
егесіне не деп айтты?
8.Хан ордасына алтын құйрықты
құлынды кім алып келді?
9.Хан екі ұлына не айтты?Оны
кім естіді?
10.Кендебай еліне қандай пайда
келтірді?
11. «Кер» деген сөз қандай
мағынаны білдіреді?
12. «Құла» деген сөз қандай
мағынаны білдіреді?
13.Ертегі айтушы адамды кім
деп атайды?
14.Ауыз әдебиеті неше түрге
бөлінеді?
15.Ертегі дегеніміз
не?
16.Ауыз әдебиетінің жазба
әдебиетінен қандай айырмашылығы
бар?
17.Ауыз әдебиеті ғылымда қалай
аталады?
18.Әдебиет дегеніміз
не?
19.Ертегінің қандай түрлері
бар?
20.Хайуанаттар туралы
ертегінің кейіпкерлерін білесің
бе?
Жаңа
сабақ
Ертегі кейіпкері Кендебайдың
бейнесін сипаттай отырып ашамын.Батырдың іс-әрекеттерін
мақал-мәтелмен байланыстыра отырып
түсіндіремін.
«Джигсо»
әдісі
Оқулықтан кейіпкерлерді салыстыра
суреттеуді тауып оқыңдар. Тұрақты тіркестерді тауып, дәптерге
жазыңдар. Мағынасын
түсіндіріңдер.
Кендебай бейнесін жасанды
интелект арқылы сөйлетемін.Ал балалар енді Кендебайға қандай
сипаттама бересіңдер.
«Пікірлер»
әдісі арқылы Кендебайдың бейнесін
ашыңдар.
«Галереяны шарлау»
әдісі арқылы суреттердегі
іс-әрекетті мазмұндаңдар.
Бекіту
«Ойлан,тап»
әдісі
Кейіпкер бейнесінің сипаты
арқылы жасырылған кейіпкер есімін табыңдар.Кейіпкердің әрекетін оқи
отырып, жасырылған бейнені
табыңдар.
Кері
байланыс
«Бәйге
жолы»
Оқушыларды
бағалаймын.
Үй тапсырмасын
беремін.
Үй тапсырмасы:Кендебайға
хат жазып келеді.
|
Психологиялық
ахуал
Оқушылар өз есімдерінің бас
әріпінен басталатын жақсы сөздерді есімдерімен қатар
айтады.
“Кездейсоқ дөңгелек» әдісі
бойынша сұрақтарға жауап
береді.
Оқушылар тыңдайды, сұраққа
жауап береді.
Оқулықтан салыстыра суреттеуді
тауып оқиды.Тұрақты тіркестерді тауып дәптерлеріне жазады,
мағынасын түсіндіреді.
Оқушылар Кендебайдың бейнесіне
ассоцасия жасайды.Кейіпкерді сипаттау дәлелін
түсіндіреді.
Тақтадағы суреттерге қарап
кейіпкерлердің іс-әрекетін
мазмұндайды.
Оқушылар кейіпкердің
бейнесімен әрекетін оқи отырып жасырылған бейнені,есімді
табады.
Оқушылар сабақтан алған
әсерлері туралы бөліседі. Жасыл түс- түсіндім.Қызыл
түс-түсінбедім.Сары түс-айтарым бар. Осы 3 түрлі түсті аттарға өз
есімдерім жазып қалдырады.
Оқушылар күнделіктеріне үй
тапсырмасын жазып алады.
|
Ауызша
мадақтау
Жарайсың!
Керемет
!
Дескриптор
Білім
алушы
-сұрақтарға жауап береді.
2балл
«Бәйге» әдісі арқылы
бағалау
Дескриптор:
-кейіпкерді салыстыра
суреттеуді оқиды, тұрақты тіркесті дәптерге жазады, мағынасын ашады
2 балл
«Бәйге» әдісі арқылы
бағалау
-кейіпкерге ассоцасия
жасап,сипаттау дәлелін түсіндіреді
2балл
«Бәйге» әдісі арқылы
бағалау
Дескриптор:
-суретті мазмұндайды2
балл
«Бәйге» әдісі арқылы
бағалау
Дескриптор:
-кейіпкердің бейнесі мен
іс-әркетін табады 2балл
«Бәйге» әдісі арқылы
бағалау
Қорытынды
бағалауды
«Бәйге» әдісі арқылы
бағалаймын.
|
Жақсы мотивация-лық
сөздер
https://wordwall.net/ru
слайд
Оқулық
5-сынып
«Атамұра»
баспасы
2017жыл
мақал-мәтелдер
слайд
Оқулық
5-сынып
«Атамұра»
баспасы
2017жыл
Слайд
дәптер
D-DI жасанды
интелект
слайд, плакат,
маркер,
слайд
сурет
https://wordwall.net/ru
слайд
Плакат,
аттың
суреті
|