Керқұла атты Кендебай ертегісінің кейіпкерлері

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Керқұла атты Кендебай ертегісінің кейіпкерлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Керқұла атты Кендебай ертегісінің кейіпкерлері тақырыбында тапсырмалар берілген
Материалдың қысқаша нұсқасы



Бөлім:

Таза, мінсіз асыл сөз

Мұғалімнің аты-жөні:

Мирзакеева А.Р

Күні:

24.09

Сынып: 5 Е

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

«Керқұла атты Кендебай» ертегісінің кейіпкерлері


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.3.2.1 кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау;

Сабақтың мақсаты

кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалайды

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар назарын сабаққа аудару.

Психологиялық ахуал

Топқа бөлу

1.Кендебай тобы

2.Қазанғап тобы

3.Хан тобы

4.Қойшы бала тобы

5.Мергенбай тобы

Үй тапсырмасын орындау Қандай мақал мәтелдер ертегі мазмүнын ашады ?

Топтық жұмыс 1- топ

«Визуалды айғақтар» әдісі. топтың оқушыларына бірдей суреттер таратылады. Оқушылар таратылған суреттерді ертегі мазмұнына сай жүйелеп, плакатқа жапсырып шығуы тиіс. Осылай оқушылардың ертегі мазмұнын қаншалықты меңгергендігі аңғарылады.




Дескриптор:

Ертегі желісі бойынша суреттерді ретімен қояды -2

Ертегі мазмұнын біледі- 2

2-ТОП
Кейіпкерді таны

Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар бес топқа бөлінеді.











Біртінші топтың оқушыларына ертегі мазмұнына байланысты суреттер таратылады. Оқушылар таратылған суреттерді ертегі мазмұнына сай жүйелеп, плакатқа жапсырып шығуы тиіс. Осылай оқушылардың ертегі мазмұнын қаншалықты меңгергендігі аңғарылады.





















ҚБ қол шапалақтау


5-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы





Сабақтың ортасы



































Кейіпкер

Ертегідегі портрет

Кейіпкердің ең маңызды 3 іс әрекеті

Кендебай



Қазанғап



Қойшы бала



Хан



Мергенбай



Дескриптор :

Кейіпкердің ертегідегі портретін жасайды-2

Кейіпкердің әрекетін жазады-2

3- топ образ жасап көр

Топқа үзінді беріледі ,сол үзінді бойынша көрініс қояды

Ертегі желісі бойынша көрініс қояды-2

Кейіпкердің образын жасап шығады-2

4- топ Кейіпкерді танып біл

Кейіпкерлер

Кейіпкер сөздері

Кендебай

« Жауыма қызмет істемеймін. Бірақ, қол-аяғым ды босатсаң, содан кейін сөйлесем»,

Қойшы бала

Бүгін қара бие құлындайды. Бұл – тоғызыншы құлындауы.

Хан

Ардақтаған анаңды алса, төгілмей ме ырысың? Асқар таудай әкеңді алса, көрген күнің құры сын!

Мергенбай

Бұдан бірнеше жыл бұрын сіздің жорықшыларыңыз елімізді шауып, малымызды айдап, қолға түскен батырымызды байлап алып кетіпті. Міне, сол батырды босатып әкетпек бо лып келдім.

Дескриптор.

Ертегі мазмүнын біледі-2

Кейіпкер мен кейіпкер сөздерін салыстырады-2

5-топКейіпкерлерге мінездеме жаса

Кейіпкер

мінездеме

Кендебай


Қазанғап


Қойшы бала


Хан


Мергенбай


Дескриптор: Ертегі желісін біледі -2

Кейіпкерге мінездеме жасайды-2

Топтар бір-бірін бағалайды

Сергіту сәті

Нейрожаттығу жасайды

https://youtu.be/6UFoNm7TEYo?si=ej3EqH3CC3534iYi

Жұптық жұмыс

Тапсырма. «Концептуалдық кестемен» жұмыс.

Бүгінгінің Кендебайлары

Кендебайдың тұлпарындай аттар бүгінгі күні кездесе ме?

Жауабыңды бүгінгі күнмен байланыстыр



Дескриптор:

  • Пікірін дәлелді жеткізеді-2

  • Бүгінгі күнмен салыстырады-2

Шығарма үзіндісінен ертегідегі кейіпкерлер 3 іс әркетін жазаып шығады







Басты кейіпкерлер дің образын сипаттау.

Кейіпкердің сыртқы бейнесін сипаттайды; •Іс-әрекетін анықтайды, ойын дәлелдейді.


Кейіпкердің сөзі, пікірі арқылы қандай адам екенін анықтайды, дәлел келтіреді;






Кейіпкерлерге мінездеме береді









Нейрожаттығу арқылы сергіту жұмысын жасайды«Концептуалдық кестемен» жұмыс жүргізеді.

Пікірін дәлелді жеткізеді;

Бүгінгі күнмен салыстырады














ҚБ топтар бір бірін бағалайды




























«Керқұла атты Кендебай» ертегісі

Сабақтың соңы

2 минут

Сабақ соғында сабаққа рефлексия жасайды



Үй жұмысы

Ғажайыпқа толы ертегілерді оқыдыңдар, ертегі кейіп керлері мен таныстыңдар. «Ертегілер еліне саяхат» тақырыбына өздеріңе ұнаған ертегі мазмұнын суреттер арқылы беріңдер.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.01.2025
101
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі