Материалдар / «Керқұла атты Кендебай» ертегісінің кейіпкерлерінің сипаты. ҚМЖ 5-сынып арман пв

«Керқұла атты Кендебай» ертегісінің кейіпкерлерінің сипаты. ҚМЖ 5-сынып арман пв

Материал туралы қысқаша түсінік
«Керқұла атты Кендебай» ертегісінің кейіпкерлерінің сипаты. тақырыбында арман пв баспасы бойынша қмж
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Бөлім: Таза, мінсіз асыл сөз

Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып: 5

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

«Керқұла атты Кендебай» ертегісінің кейіпкерлерінің сипаты.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.2.1.1. Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.

5.3.2.1.Кейіпкерлерін шынайы өмірмен салыстырып бағалау.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: ертегідегі екі нәрсені салыстыра суреттеу, көркем шығармадағы кейіпкерлер бейнесін талдау;

Көпшілігі: әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу, кейіпкердің образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдайды;

Кейбір оқушылар: әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу, көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу, кейіпкерлерін шынайы өмірмен салыстырып бағалау.

Бағалау критерийі

  • әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулерді анықтайды;

  • қарама-қарсы суреттеулерді анықтайды;

  • көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады;

  • кейіпкерлерін шынайы өмірмен салыстырып бағалайды.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Жинақтау, бағалау

Құндылықтарға баулу

Зайырлы қоғам және жоғары руханият(3-құндылық)

Тілдік мақсаттар

Портрет, бейне, образ, мінез

Алдыңғы білім

«Керқұла атты Кендебай» ертегісі

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар назарын сабаққа аудару.

Сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнату. «Мейірімділік шеңбері» әдісімен ертегі кейіпкерлері туралы айтады.

Қызығушылықты ояту.

«Жадыныдамытуға арналған ойын».

Тақтаға ертегі кейіпкерлерінің тізімін іліп қоямын, оларды жаттауға

10 секунд уақыт беріледі. Шектеулі уақыт ішінде бұл сөздерді есте сақтау керек. Дұрыс есте сақтай білген оқушыларға арнайы сыйлық беріледі.

Кендебай

Қазанғап

Қазанғаптың әйелі

Қойшы бала

Керқұла ат

Хан

Хан балалары

Ханның қызы

«Керқұла атты Кендебай» ертегісінің орны ауысып кетткен сюжеттік дамуын реттеп жазыңыз.

1. Кендебай және қойшы бала

2. Хан мен балалары

3. Керқұла ат пен Кендебай

4. Кендебайдың өмірге келуі

5. Малшы Кендебай

6.  Қазанғап кедей.

7. Кендебайдың ерлігі

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

Оқушылар назарын сабаққа аудару. Тақтаға ертегі кейіпкерлерінің тізімін іліп қоямын, оларды жаттауға

10 секунд уақыт беріледі. Шектеулі уақыт ішінде бұл сөздерді есте сақтау керек. Дұрыс есте сақтай білген оқушыларға арнайы сыйлық беріледі.

«Керқұла атты Кендебай» ертегісінің орны ауысып кетткен сюжеттік дамуын реттеп жазыңыз.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.








ҚБ «Нысана»

Оқушы

лар стикер жапсыру арқылы бағалай

ды.

5-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы





Сабақтың ортасы



































Мағынаны тану.

1-тапсырма. «Үш қадам» әдісі. Ортаға табан іздері тасталады. Әр топтан 1 оқушыдан шығады. Әр оқушыға ертегі бойынша

3 сұрақтан қойылады.

Дескриптор:

  • ертегі мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;

  • дәлелді жауап береді.

ҚБ

«Кейіпкерді таны» әдісі. Ертегінің образдар жүйесіне талдау жасау, мінездеме беру.

Дескриптор:

  • Кендебай образына талдау жасайды, мінездеме береді;

  • Керқұла образына талдау жасайды;

  • Қазанғап образына талдау жасайды, мінездеме береді;

  • Іс-әрекетін анықтайды, ойын дәлелдейді.

ҚБ

3-тапсырма. «Ойлаудың алты қалпағы» әдісі.

«Ойлаудың алты қалпағы» әдісімен Кендебай ертегісін мазмұндай отырып, кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.

1-топ: Ханның балаларына берген тапсырмасы қандай болды ?

2-топ:Кендебай қандай ерлік жасады?

3-топ:Ханның тапсырмаларын орындау үшін, Кендебай қандай қандай қиындықтарға кездесті ?

4-топ:Хан мен Кендебай татуласып, Мергенбай батырды құтқаруына себеп болған оқиғаны айтыңдар.

5-топ:Ертегідегі оқиғаны бүгінгі өмірмен байланысты салыстырыңдар.

6-топ: Кендебайдың ерлігіне баға беріңдер.

Дескриптор:

  • Ханның балаларына берген тапсырмасын айта алады.

  • Кендебай қандай ерлік жасағанын айта алады.

  • Ханның тапсырмаларын орындау үшін, Кендебай қандай қандай қиындықтарға кездескенін айта алады.

  • Хан мен Кендебай татуласып, Мергенбай батырды құтқаруына себеп болған оқиғаны айта алады.

  • Ертегідегі оқиғаны бүгінгі өмірмен байланысты салыстырады;

  • Кендебайдың ерлігіне баға бере алады.

ҚБ

«Үш қадам» әдісі. Ортаға табан іздері тасталады. Әр топтан

1 оқушыдан шығады. Әр оқушыға ертегі бойынша

3 сұрақтан қойылады.


Ертегі мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;

дәлелді жауап береді.








«Кейіпкерді таны» әдісі. Ертегінің образдар жүйесіне талдау жасау, мінездеме беру.

Кендебай образына талдау жасайды, мінездеме береді;

Керқұла образына талдау жасайды.


«Ойлаудың алты қалпағы» әдісі.

Ханның балаларына берген тапсырмасын айта алады.

Кендебай қандай ерлік жасағанын айта алады.

Ханның тапсырмаларын орындау үшін, Кендебай қандай қандай қиындықтарға кездескенін айта алады.

Хан мен Кендебай татуласып, Мергенбай батырды құтқаруына себеп болған оқиғаны айта алады.

Ертегідегі оқиғаны бүгінгі өмірмен байланысты салыстырады;

Кендебайдың ерлігіне баға бере алады.



















ҚБ «Нысана»

Оқушы

лар стикер жапсыру арқылы бағалай

ды.





ҚБ «Нысана»

Оқушы

лар стикер жапсыру арқылы бағалай

ды.













ҚБ «Нысана»

Оқушы

лар стикер жапсыру арқылы бағалай

ды.

5-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы




«Керқұла атты Кендебай» ертегісі

Сабақтың соңы


2 минут

Рефлексия.


Бүгінгі тақырып бойынша қандай ой түйдім?


Үй жұмысы

«Венн диаграммасы» арқылы Кендебай мен ЕрТөстікті, Керқұла атпен ЕрТөстіктің аты Шалқұйрықты салыстырыңдар.


Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын?

Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын?

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау






Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма?

Барлық оқушылар ОМ жетті ме?

Егер жоқ болса, неге?

Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме?

Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге?








Жалпы бағалау

Қандай екі аспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз)

1:


Жариялаған:
Ермек Ермек
13 Қырқүйек 2023
1843
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі