Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Бөлім: Таза, мінсіз асыл сөз

    Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:


    Сынып: 5

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    «Керқұла атты Кендебай» ертегісінің кейіпкерлерінің сипаты.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    5.2.1.1. Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.

    5.3.2.1.Кейіпкерлерін шынайы өмірмен салыстырып бағалау.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: ертегідегі екі нәрсені салыстыра суреттеу, көркем шығармадағы кейіпкерлер бейнесін талдау;

    Көпшілігі: әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу, кейіпкердің образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдайды;

    Кейбір оқушылар: әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу, көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу, кейіпкерлерін шынайы өмірмен салыстырып бағалау.

    Бағалау критерийі

    • әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулерді анықтайды;

    • қарама-қарсы суреттеулерді анықтайды;

    • көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады;

    • кейіпкерлерін шынайы өмірмен салыстырып бағалайды.

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Жинақтау, бағалау

    Құндылықтарға баулу

    Зайырлы қоғам және жоғары руханият(3-құндылық)

    Тілдік мақсаттар

    Портрет, бейне, образ, мінез

    Алдыңғы білім

    «Керқұла атты Кендебай» ертегісі

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы




    І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар назарын сабаққа аудару.

    Сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнату. «Мейірімділік шеңбері» әдісімен ертегі кейіпкерлері туралы айтады.

    Қызығушылықты ояту.

    «Жадыныдамытуға арналған ойын».

    Тақтаға ертегі кейіпкерлерінің тізімін іліп қоямын, оларды жаттауға

    10 секунд уақыт беріледі. Шектеулі уақыт ішінде бұл сөздерді есте сақтау керек. Дұрыс есте сақтай білген оқушыларға арнайы сыйлық беріледі.

    Кендебай

    Қазанғап

    Қазанғаптың әйелі

    Қойшы бала

    Керқұла ат

    Хан

    Хан балалары

    Ханның қызы

    «Керқұла атты Кендебай» ертегісінің орны ауысып кетткен сюжеттік дамуын реттеп жазыңыз.

    1. Кендебай және қойшы бала

    2. Хан мен балалары

    3. Керқұла ат пен Кендебай

    4. Кендебайдың өмірге келуі

    5. Малшы Кендебай

    6.  Қазанғап кедей.

    7. Кендебайдың ерлігі

    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

    Оқушылар назарын сабаққа аудару. Тақтаға ертегі кейіпкерлерінің тізімін іліп қоямын, оларды жаттауға

    10 секунд уақыт беріледі. Шектеулі уақыт ішінде бұл сөздерді есте сақтау керек. Дұрыс есте сақтай білген оқушыларға арнайы сыйлық беріледі.

    «Керқұла атты Кендебай» ертегісінің орны ауысып кетткен сюжеттік дамуын реттеп жазыңыз.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.








    ҚБ «Нысана»

    Оқушы

    лар стикер жапсыру арқылы бағалай

    ды.

    5-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы





    Сабақтың ортасы



































    Мағынаны тану.

    1-тапсырма. «Үш қадам» әдісі. Ортаға табан іздері тасталады. Әр топтан 1 оқушыдан шығады. Әр оқушыға ертегі бойынша

    3 сұрақтан қойылады.

    Дескриптор:

    • ертегі мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;

    • дәлелді жауап береді.

    ҚБ

    «Кейіпкерді таны» әдісі. Ертегінің образдар жүйесіне талдау жасау, мінездеме беру.

    Дескриптор:

    • Кендебай образына талдау жасайды, мінездеме береді;

    • Керқұла образына талдау жасайды;

    • Қазанғап образына талдау жасайды, мінездеме береді;

    • Іс-әрекетін анықтайды, ойын дәлелдейді.

    ҚБ

    3-тапсырма. «Ойлаудың алты қалпағы» әдісі.

    «Ойлаудың алты қалпағы» әдісімен Кендебай ертегісін мазмұндай отырып, кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.

    1-топ: Ханның балаларына берген тапсырмасы қандай болды ?

    2-топ:Кендебай қандай ерлік жасады?

    3-топ:Ханның тапсырмаларын орындау үшін, Кендебай қандай қандай қиындықтарға кездесті ?

    4-топ:Хан мен Кендебай татуласып, Мергенбай батырды құтқаруына себеп болған оқиғаны айтыңдар.

    5-топ:Ертегідегі оқиғаны бүгінгі өмірмен байланысты салыстырыңдар.

    6-топ: Кендебайдың ерлігіне баға беріңдер.

    Дескриптор:

    • Ханның балаларына берген тапсырмасын айта алады.

    • Кендебай қандай ерлік жасағанын айта алады.

    • Ханның тапсырмаларын орындау үшін, Кендебай қандай қандай қиындықтарға кездескенін айта алады.

    • Хан мен Кендебай татуласып, Мергенбай батырды құтқаруына себеп болған оқиғаны айта алады.

    • Ертегідегі оқиғаны бүгінгі өмірмен байланысты салыстырады;

    • Кендебайдың ерлігіне баға бере алады.

    ҚБ

    «Үш қадам» әдісі. Ортаға табан іздері тасталады. Әр топтан

    1 оқушыдан шығады. Әр оқушыға ертегі бойынша

    3 сұрақтан қойылады.


    Ертегі мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;

    •дәлелді жауап береді.








    «Кейіпкерді таны» әдісі. Ертегінің образдар жүйесіне талдау жасау, мінездеме беру.

    Кендебай образына талдау жасайды, мінездеме береді;

    Керқұла образына талдау жасайды.


    «Ойлаудың алты қалпағы» әдісі.

    Ханның балаларына берген тапсырмасын айта алады.

    Кендебай қандай ерлік жасағанын айта алады.

    Ханның тапсырмаларын орындау үшін, Кендебай қандай қандай қиындықтарға кездескенін айта алады.

    Хан мен Кендебай татуласып, Мергенбай батырды құтқаруына себеп болған оқиғаны айта алады.

    Ертегідегі оқиғаны бүгінгі өмірмен байланысты салыстырады;

    Кендебайдың ерлігіне баға бере алады.



















    ҚБ «Нысана»

    Оқушы

    лар стикер жапсыру арқылы бағалай

    ды.





    ҚБ «Нысана»

    Оқушы

    лар стикер жапсыру арқылы бағалай

    ды.













    ҚБ «Нысана»

    Оқушы

    лар стикер жапсыру арқылы бағалай

    ды.

    5-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы




    «Керқұла атты Кендебай» ертегісі

    Сабақтың соңы


    2 минут

    Рефлексия.


    Бүгінгі тақырып бойынша қандай ой түйдім?


    Үй жұмысы

    «Венн диаграммасы» арқылы Кендебай мен ЕрТөстікті, Керқұла атпен ЕрТөстіктің аты Шалқұйрықты салыстырыңдар.


    Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын?

    Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын?

    Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау






    Сабақ бойынша рефлексия


    Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма?

    Барлық оқушылар ОМ жетті ме?

    Егер жоқ болса, неге?

    Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме?

    Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге?








    Жалпы бағалау

    Қандай екі аспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз)

    1:


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ермек Ермек
    13 Қырқүйек 2023
    2019
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    «Керқұла атты Кендебай» ертегісінің кейіпкерлерінің сипаты. ҚМЖ 5-сынып арман пв

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    «Керқұла атты Кендебай» ертегісінің кейіпкерлерінің сипаты. ҚМЖ 5-сынып арман пв

    Материал туралы қысқаша түсінік
    «Керқұла атты Кендебай» ертегісінің кейіпкерлерінің сипаты. тақырыбында арман пв баспасы бойынша қмж
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Бөлім: Таза, мінсіз асыл сөз

    Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:


    Сынып: 5

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    «Керқұла атты Кендебай» ертегісінің кейіпкерлерінің сипаты.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    5.2.1.1. Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.

    5.3.2.1.Кейіпкерлерін шынайы өмірмен салыстырып бағалау.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: ертегідегі екі нәрсені салыстыра суреттеу, көркем шығармадағы кейіпкерлер бейнесін талдау;

    Көпшілігі: әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу, кейіпкердің образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдайды;

    Кейбір оқушылар: әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу, көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу, кейіпкерлерін шынайы өмірмен салыстырып бағалау.

    Бағалау критерийі

    • әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулерді анықтайды;

    • қарама-қарсы суреттеулерді анықтайды;

    • көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады;

    • кейіпкерлерін шынайы өмірмен салыстырып бағалайды.

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Жинақтау, бағалау

    Құндылықтарға баулу

    Зайырлы қоғам және жоғары руханият(3-құндылық)

    Тілдік мақсаттар

    Портрет, бейне, образ, мінез

    Алдыңғы білім

    «Керқұла атты Кендебай» ертегісі

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы




    І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар назарын сабаққа аудару.

    Сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнату. «Мейірімділік шеңбері» әдісімен ертегі кейіпкерлері туралы айтады.

    Қызығушылықты ояту.

    «Жадыныдамытуға арналған ойын».

    Тақтаға ертегі кейіпкерлерінің тізімін іліп қоямын, оларды жаттауға

    10 секунд уақыт беріледі. Шектеулі уақыт ішінде бұл сөздерді есте сақтау керек. Дұрыс есте сақтай білген оқушыларға арнайы сыйлық беріледі.

    Кендебай

    Қазанғап

    Қазанғаптың әйелі

    Қойшы бала

    Керқұла ат

    Хан

    Хан балалары

    Ханның қызы

    «Керқұла атты Кендебай» ертегісінің орны ауысып кетткен сюжеттік дамуын реттеп жазыңыз.

    1. Кендебай және қойшы бала

    2. Хан мен балалары

    3. Керқұла ат пен Кендебай

    4. Кендебайдың өмірге келуі

    5. Малшы Кендебай

    6.  Қазанғап кедей.

    7. Кендебайдың ерлігі

    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

    Оқушылар назарын сабаққа аудару. Тақтаға ертегі кейіпкерлерінің тізімін іліп қоямын, оларды жаттауға

    10 секунд уақыт беріледі. Шектеулі уақыт ішінде бұл сөздерді есте сақтау керек. Дұрыс есте сақтай білген оқушыларға арнайы сыйлық беріледі.

    «Керқұла атты Кендебай» ертегісінің орны ауысып кетткен сюжеттік дамуын реттеп жазыңыз.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.








    ҚБ «Нысана»

    Оқушы

    лар стикер жапсыру арқылы бағалай

    ды.

    5-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы





    Сабақтың ортасы



































    Мағынаны тану.

    1-тапсырма. «Үш қадам» әдісі. Ортаға табан іздері тасталады. Әр топтан 1 оқушыдан шығады. Әр оқушыға ертегі бойынша

    3 сұрақтан қойылады.

    Дескриптор:

    • ертегі мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;

    • дәлелді жауап береді.

    ҚБ

    «Кейіпкерді таны» әдісі. Ертегінің образдар жүйесіне талдау жасау, мінездеме беру.

    Дескриптор:

    • Кендебай образына талдау жасайды, мінездеме береді;

    • Керқұла образына талдау жасайды;

    • Қазанғап образына талдау жасайды, мінездеме береді;

    • Іс-әрекетін анықтайды, ойын дәлелдейді.

    ҚБ

    3-тапсырма. «Ойлаудың алты қалпағы» әдісі.

    «Ойлаудың алты қалпағы» әдісімен Кендебай ертегісін мазмұндай отырып, кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.

    1-топ: Ханның балаларына берген тапсырмасы қандай болды ?

    2-топ:Кендебай қандай ерлік жасады?

    3-топ:Ханның тапсырмаларын орындау үшін, Кендебай қандай қандай қиындықтарға кездесті ?

    4-топ:Хан мен Кендебай татуласып, Мергенбай батырды құтқаруына себеп болған оқиғаны айтыңдар.

    5-топ:Ертегідегі оқиғаны бүгінгі өмірмен байланысты салыстырыңдар.

    6-топ: Кендебайдың ерлігіне баға беріңдер.

    Дескриптор:

    • Ханның балаларына берген тапсырмасын айта алады.

    • Кендебай қандай ерлік жасағанын айта алады.

    • Ханның тапсырмаларын орындау үшін, Кендебай қандай қандай қиындықтарға кездескенін айта алады.

    • Хан мен Кендебай татуласып, Мергенбай батырды құтқаруына себеп болған оқиғаны айта алады.

    • Ертегідегі оқиғаны бүгінгі өмірмен байланысты салыстырады;

    • Кендебайдың ерлігіне баға бере алады.

    ҚБ

    «Үш қадам» әдісі. Ортаға табан іздері тасталады. Әр топтан

    1 оқушыдан шығады. Әр оқушыға ертегі бойынша

    3 сұрақтан қойылады.


    Ертегі мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;

    •дәлелді жауап береді.








    «Кейіпкерді таны» әдісі. Ертегінің образдар жүйесіне талдау жасау, мінездеме беру.

    Кендебай образына талдау жасайды, мінездеме береді;

    Керқұла образына талдау жасайды.


    «Ойлаудың алты қалпағы» әдісі.

    Ханның балаларына берген тапсырмасын айта алады.

    Кендебай қандай ерлік жасағанын айта алады.

    Ханның тапсырмаларын орындау үшін, Кендебай қандай қандай қиындықтарға кездескенін айта алады.

    Хан мен Кендебай татуласып, Мергенбай батырды құтқаруына себеп болған оқиғаны айта алады.

    Ертегідегі оқиғаны бүгінгі өмірмен байланысты салыстырады;

    Кендебайдың ерлігіне баға бере алады.



















    ҚБ «Нысана»

    Оқушы

    лар стикер жапсыру арқылы бағалай

    ды.





    ҚБ «Нысана»

    Оқушы

    лар стикер жапсыру арқылы бағалай

    ды.













    ҚБ «Нысана»

    Оқушы

    лар стикер жапсыру арқылы бағалай

    ды.

    5-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы




    «Керқұла атты Кендебай» ертегісі

    Сабақтың соңы


    2 минут

    Рефлексия.


    Бүгінгі тақырып бойынша қандай ой түйдім?


    Үй жұмысы

    «Венн диаграммасы» арқылы Кендебай мен ЕрТөстікті, Керқұла атпен ЕрТөстіктің аты Шалқұйрықты салыстырыңдар.


    Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын?

    Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын?

    Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау






    Сабақ бойынша рефлексия


    Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма?

    Барлық оқушылар ОМ жетті ме?

    Егер жоқ болса, неге?

    Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме?

    Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге?








    Жалпы бағалау

    Қандай екі аспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз)

    1:


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 5 сынып
    13.00.2023
    2019
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ермек Ермек
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации