«Керқұла атты Кендебай» ертегісінің көркемдік ерекшелігі

Тақырып бойынша 31 материал табылды

«Керқұла атты Кендебай» ертегісінің көркемдік ерекшелігі

Материал туралы қысқаша түсінік
«Керқұла атты Кендебай» ертегісінің көркемдік ерекшелігі
Материалдың қысқаша нұсқасы

40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім:

І бөлім:Таза, мінсіз асыл сөз

Педагогтің аты-жөні:

Утегулова Айала Нусипбаевна

Күні:

12.09.24

Сынып: 5 қазақ әдебиеті

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны.

Сабақтың тақырыбы:

«Керқұла атты Кендебай» ертегісінің көркемдік ерекшелігі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

5.1.4.1 көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту 5.3.1.1 шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау;

Сабақтың мақсаты.

Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту. Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау.

Сабақтың барысы:

Сабақ уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

1.Ұйымдастыру кезеңі

Сабақтың басы

5минут

Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру; Оқушыларды түгендеу.

Алдыңғы білімді тексеру.

Мұғалім білім алушыларды сабақтың алгоритмімен таныстырады. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады. Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады.

-Сәлемдеседі.

-0қу құралдарын дайындайды.

Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады.

Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.; Әр оқушыны сөз маржандарымен марапаттау. ҚБ 1-10 балл.

Күн.кз

Смарт-фон






2.Жаңа сабақты түсіндіру







5минут






Мұғалім көркемдеуіш құралдары туралы мақсат бойынша қосымша түсінік қалыптастырады.

«Түртіп алу» әдісі

Қажетті мәліметті дәптерге жазып алу ұсынылады.



Білім алушылардың жаңа сабақты меңгергенін тексеру мақсатында

«Попкорн» әдісін пайдалана отырып, «Керқұла атты Кендебай» ертегісі бойынша түсініктерін қалыптастыру мақсатында сұрақ қойып, жауап алады.

Өз ойларымен бөліседі. Білім алушылар жаңа сабақты түсінеді.

Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады.


Қажетті мәліметті дәптерге жазып алады. Білім алушылар

ертегі мазмұнымен танысады

«Попкорн» әдісі арқылы сұраққа жауап береді.

Бағалау критерийі: шығармадан өзіне ұнаған эпизодты анықтайды.

  • Эпизодты мәнерлеп жатқа айтады.

  • Шығармадағы құндылықтарға қатысты эпизодтарды анықтайды.

Анықталған эпизодтар негізінде ертегінің тарихи құндылығына баға береді.

Ойлау дағдысының деңгейі:қолдану

Оқулық 10-22-беттер












Сабақтың ортасы





10минут

Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

1-тапсырма. Ертегіден өздеріңе ерекше әсер қалдырған эпизодты таңдап, мәнерлеп жатқа оқыңдар.


Білім алушылар 1-тапсырмада

жеке жұмыс жасайды. Ертегіден шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқып, жатқа айтады.


Дескриптор:

ертегіден әсер еткен эпизодты анықтайды;

1

эпизодты жаттайды;

1

мәнерлеп жатқа оқиды;

1

үзіндіге талдау жасайды;

2

Жалпы балл-5

кері байланыс

Оқулық



10-22-беттер



Топтама

кесте

15минут

Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

2-тапсырма ТЖ.Топта берілген құндылықтарға қатысты шығармадан бірнеше эпизодтарды анықтаңдр.

1-топ:

Құндылық

Эпизодтар

Отбасы

1.

2.

2-топ:

Құндылық

Эпизодтар

Отанды қорғау

1.

2.

3-топ:

Құндылық

Эпизодтар

Адамгершілік

1.

2.

3-тапсырма Шығарманың тарихи құндылығын тиісті құндылықпен байланыстыра отырып, өзіндік баға беріңдер.

Білім алушылар 2-тапсырмада кестемен,

топпен жұмыс жасайды.



Ертегідегі құндылықтарға қатысты эпизодтарды анықтайды.

Анықталған эпизодтар негізінде ертегінің тарихи құндылығына баға береді.





Дескриптор:

құндылықты танытатын эпизодтарды анықтайды;

1

шығарманың тарихи құндылығын өздеріне тиісті құндылықпен байланыстыра-ды;

баға береді.

1

шығарманың тарихи құндылығына

баға береді;

1

әр құндылыққа талдау жасайды;

1

тәрбиелік мәнін атайды;

1

Жалпы балл-5

Кері байланыс

Оқулық, топтама









10-22-беттер

оқулық



кесте





Сабақтың соңы

2минут



3.Бекіту.

3минут

«Түйінді идея» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекіту

Үйге тапсырма беру

9-тапсырма. «Керқұла атты Кендебай» ертегісіндегі Мергенбай батырға қандай хат жазар едіңдер?

Әр білім алушыға жеке-жеке тоқталып бағалайды, кері байланыс береді.Келесі сабақта неге назар аудару керек екендігін ескертеді.

Рефлексия. «Құндылықтар терегі» әдісі. Pollie қосымшасы арқылы немесе парақшада орындаңдар

Жемісі: Ертегіден өзіме ұнаған эпизодты анықтап, жатқа айттым.Анықталған эпизодтар негізінде ертегінің тарихи құндылығына баға бердім.

Жапырағы: Шығармадағы құндылықтарға қатысты эпизодтарды анықтадым.

Анықталған эпизодтар негізінде ертегінің тарихи құндылығына баға бердім.

Тамыры:Мақсат бойынша мұрағым бар-----

Мақсат бойынша орындалған тапсырманы түйіндеу үшін оқушылар сұрақтарға жауап береді.



Үйге тапсырма алады.





Білім алушылар бүгінгі сабақ бойынша нені білді,нені білгісі келетіні туралы өзіндік пікірлерін рефлексия парақшасына толтырады

Әр білім алушыны жеке бағалау, неше балл алғандарын айту.



1-10 балл Күнделік кз баға қойылады

















ҚБ құндылық терегі













23-бет оқулық бағалау парақша сы

















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.10.2025
62
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі