№40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Бөлім: |
І бөлім:Таза, мінсіз асыл сөз |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Утегулова Айала Нусипбаевна |
|
|
Күні: |
12.09.24 |
|
|
Сынып: 5 қазақ әдебиеті |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны. |
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Керқұла атты Кендебай» ертегісінің көркемдік ерекшелігі |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
5.1.4.1 көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту 5.3.1.1 шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау; |
|
|
Сабақтың мақсаты. |
Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту. Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау. |
|
Сабақтың барысы:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Керқұла атты Кендебай» ертегісінің көркемдік ерекшелігі
«Керқұла атты Кендебай» ертегісінің көркемдік ерекшелігі
№40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Бөлім: |
І бөлім:Таза, мінсіз асыл сөз |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Утегулова Айала Нусипбаевна |
|
|
Күні: |
12.09.24 |
|
|
Сынып: 5 қазақ әдебиеті |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны. |
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Керқұла атты Кендебай» ертегісінің көркемдік ерекшелігі |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
5.1.4.1 көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту 5.3.1.1 шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау; |
|
|
Сабақтың мақсаты. |
Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту. Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
|||||||||||||||||||||||||
|
1.Ұйымдастыру кезеңі Сабақтың басы 5минут |
Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру; Оқушыларды түгендеу. Алдыңғы білімді тексеру. Мұғалім білім алушыларды сабақтың алгоритмімен таныстырады. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады. Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады. |
-Сәлемдеседі. -0қу құралдарын дайындайды. Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады. |
Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.; Әр оқушыны сөз маржандарымен марапаттау. ҚБ 1-10 балл. |
Күн.кз Смарт-фон
|
|||||||||||||||||||||||||
|
2.Жаңа сабақты түсіндіру
5минут
|
Мұғалім көркемдеуіш құралдары туралы мақсат бойынша қосымша түсінік қалыптастырады. «Түртіп алу» әдісі Қажетті мәліметті дәптерге жазып алу ұсынылады.
Білім алушылардың жаңа сабақты меңгергенін тексеру мақсатында «Попкорн» әдісін пайдалана отырып, «Керқұла атты Кендебай» ертегісі бойынша түсініктерін қалыптастыру мақсатында сұрақ қойып, жауап алады. |
Өз ойларымен бөліседі. Білім алушылар жаңа сабақты түсінеді. Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады. Қажетті мәліметті дәптерге жазып алады. Білім алушылар ертегі мазмұнымен танысады «Попкорн» әдісі арқылы сұраққа жауап береді. |
Бағалау критерийі: шығармадан өзіне ұнаған эпизодты анықтайды.
Анықталған эпизодтар негізінде ертегінің тарихи құндылығына баға береді. Ойлау дағдысының деңгейі:қолдану |
Оқулық 10-22-беттер
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
10минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. 1-тапсырма. Ертегіден өздеріңе ерекше әсер қалдырған эпизодты таңдап, мәнерлеп жатқа оқыңдар. |
Білім алушылар 1-тапсырмада жеке жұмыс жасайды. Ертегіден шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқып, жатқа айтады. |
Дескриптор:
Жалпы балл-5 кері байланыс |
Оқулық
10-22-беттер
Топтама кесте |
|||||||||||||||||||||||||
|
15минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. 2-тапсырма ТЖ.Топта берілген құндылықтарға қатысты шығармадан бірнеше эпизодтарды анықтаңдр. 1-топ:
2-топ:
3-топ:
3-тапсырма Шығарманың тарихи құндылығын тиісті құндылықпен байланыстыра отырып, өзіндік баға беріңдер. |
Білім алушылар 2-тапсырмада кестемен, топпен жұмыс жасайды.
Ертегідегі құндылықтарға қатысты эпизодтарды анықтайды. Анықталған эпизодтар негізінде ертегінің тарихи құндылығына баға береді.
|
Дескриптор:
Жалпы балл-5 Кері байланыс |
Оқулық, топтама
10-22-беттер оқулық
кесте
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 2минут
3.Бекіту. 3минут |
«Түйінді идея» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекіту Үйге тапсырма беру 9-тапсырма. «Керқұла атты Кендебай» ертегісіндегі Мергенбай батырға қандай хат жазар едіңдер? Әр білім алушыға жеке-жеке тоқталып бағалайды, кері байланыс береді.Келесі сабақта неге назар аудару керек екендігін ескертеді. Рефлексия. «Құндылықтар терегі» әдісі. Pollie қосымшасы арқылы немесе парақшада орындаңдар Жемісі: Ертегіден өзіме ұнаған эпизодты анықтап, жатқа айттым.Анықталған эпизодтар негізінде ертегінің тарихи құндылығына баға бердім. Жапырағы: Шығармадағы құндылықтарға қатысты эпизодтарды анықтадым. Анықталған эпизодтар негізінде ертегінің тарихи құндылығына баға бердім. Тамыры:Мақсат бойынша мұрағым бар----- |
Мақсат бойынша орындалған тапсырманы түйіндеу үшін оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Үйге тапсырма алады.
Білім алушылар бүгінгі сабақ бойынша нені білді,нені білгісі келетіні туралы өзіндік пікірлерін рефлексия парақшасына толтырады |
Әр білім алушыны жеке бағалау, неше балл алғандарын айту.
1-10 балл Күнделік кз баға қойылады
ҚБ құндылық терегі
|
23-бет оқулық бағалау парақша сы
|
шағым қалдыра аласыз














