«Керқұла атты Кендебай» ертегісінің құрылымдық сипаты

Тақырып бойынша 31 материал табылды

«Керқұла атты Кендебай» ертегісінің құрылымдық сипаты

Материал туралы қысқаша түсінік
«Керқұла атты Кендебай» ертегісінің құрылымдық сипаты
Материалдың қысқаша нұсқасы

40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім:

І бөлім:Таза, мінсіз асыл сөз

Педагогтің аты-жөні:

Утегулова Айала Нусипбаевна

Күні:

10.09.24

Сынып: 5 қазақ әдебиеті

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны.

Сабақтың тақырыбы:

«Керқұла атты Кендебай» ертегісінің құрылымдық сипаты

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

5.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; 5.2.3.1 шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау;

Сабақтың мақсаты.

Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау;

Сабақтың барысы:

Сабақ уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

1.Ұйымдастыру кезеңі

Сабақтың басы

5минут

Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру; Оқушыларды түгендеу.

Алдыңғы білімді тексеру.

Мұғалім білім алушыларды сабақтың алгоритмімен таныстырады. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады. Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады.

-Сәлемдеседі. -0қу құралдарын дайындайды.Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады.

Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.; Әр оқушыны сөз маржандарымен марапаттау. ҚБ 1-10 балл.

Күн.кз

Смарт-фон






2.Жаңа сабақты түсіндіру







5минут










Мұғалім көркемдеуіш құралдары туралы мақсат бойынша қосымша түсінік қалыптастырады.

«Түртіп алу» әдісі

Қажетті мәліметті дәптерге жазып алу ұсынылады.



Білім алушылардың жаңа сабақты меңгергенін тексеру мақсатында

«Мина» әдісін пайдалана отырып, «Керқұла атты Кендебай» ертегісі бойынша түсініктерін қалыптастыру мақсатында сұрақ қойып, жауап алады.

Өз ойларымен бөліседі. Білім алушылар жаңа сабақты түсінеді.

Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады.


Қажетті мәліметті дәптерге жазып алады. Білім алушылар

ертегі мазмұнымен танысады

«Мина» әдісі арқылы сұраққа жауап береді.

Бағалау критерий: Шығармадағы негізгі кейіпкерлердің портретін жинақтайды.

Кейіпкердің образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдайды.

Жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкер образына қатысты өз көзқарасын білдіреді.

Бейнелеу құралдарын анықтайды.

Анықталған бейнелеу құралдарының мағынасына талдау жасайды.

Ойлау дағдысының деңгейі:қолдану

Оқулық 10-22-беттер



Бағалау парақша сы










Сабақтың ортасы





10минут

Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

1-тапсырма. Мәтіннен өздеріңе тиісті кейіпкердің сипаттауларын іздеп тауып, портретін жинақтаңдар. Кейіпкердің ертегідегі ең маңызды әрекеттерін анықтаңдар. Жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкер образына қатысты қорытынды жасаңдар (жұптағы бір оқушы - Кендебай, екінші оқушы – Керқұла образына талдау жасайды).

Кейіпкер

Ертегідегі портрет

Кейіпкер-дің ең маңызды 3 әрекеті

Кейіпкер образына қатыс-ты көзқарас

Кендебай

Торсық шеке, аппақ ұл ....

1. Аң аулап, кедейлер-ді қарық қылыпты.

2.

3.



Кейіпкер

Ертегідегі портрет

Кейіпкер-дің ең маңызды 3 әрекеті

Кейіпкер образы-на қатыс-ты көзқарас

Керқұла ат


1.

2.

3.





Білім алушылар 1-тапсырмада жеке жұмыс жасайды. Ертегідегі кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады.

Кестемен жұмыс жасайды.



.



Дескриптор:

ертегіден өзіне тиісті кейіпкерді анықтайды;

1

кейіпкердің портретіне қатысты сөз тіркестерін анықтайды;

1

кейіпкердің портретіне қатысты сөйлемдерді анықтайды;

1

1кейіпкердің ең маңызды 3 әрекетін анықтайды;

1

портрет пен маңызды әрекеттер негізінде кейіпкер образына қатысты өз пікірін 1 сөйлеммен жеткізеді

1


Жалпы балл-5


кері байланыс

Оқулық



10-22-беттер



Топтама



кесте



15минут

Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

2-тапсырма Жұппен жұмыс.Ертегіден 5 бейнелеу құралын анықтап, мағынасын өз сөздеріңмен түсіндіріңдер.

Бейнелеу құралы кездесетін тармақтар

Бейнелеу құрал түрі

Мағынасы

1.


2.



3.



4.



5.





Білім алушылар 2-тапсырмада кестемен,

жұппен жұмыс жасайды. Ертегідегі тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтайды.

Дескриптор:

шығармадағы 5 түрлі бейнелеу, суреттеу құралдары кездесетін тармақтарды анықтайды;

1

5 бейнелеу құралының түрін ажыратады;

1

қолданылу мағынасын өз сөзімен жеткізеді.

1

анықтамасын айтады;

2

Жалпы балл-5

Кері байланыс

Оқулық, топтама









10-22-беттер

оқулық





Сабақтың соңы

2минут



3.Бекіту.

3минут

«Түйінді идея» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекіту

Үйге тапсырма беру

Үзінді жаттау

Әр білім алушыға жеке-жеке тоқталып бағалайды, кері байланыс береді.Келесі сабақта неге назар аудару керек екендігін ескертеді.

Рефлексия. «Құндылықтар терегі» әдісі. Pollie қосымшасы арқылы немесе парақшада орындаңдар

Жемісі: Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын аша алдым. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтадым.

Жапырағы: Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтауда қиындық туындады.

Тамыры:Мақсат бойынша мұрағым бар-----

Мақсат бойынша орындалған тапсырманы түйіндеу үшін оқушылар сұрақтарға жауап береді.



Үйге тапсырма алады.





Білім алушылар бүгінгі сабақ бойынша нені білді,нені білгісі келетіні туралы өзіндік пікірлерін рефлексия парақшасына толтырады

Әр білім алушыны жеке бағалау, неше балл алғандарын айту.



1-10 балл Күнделік кз баға қойылады

















ҚБ құндылық терегі



Бағалау парақша сы





22-бет оқулық



















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.10.2025
46
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі