№40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Бөлім: |
І бөлім:Таза, мінсіз асыл сөз |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Утегулова Айала Нусипбаевна |
|
|
Күні: |
10.09.24 |
|
|
Сынып: 5 қазақ әдебиеті |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны. |
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Керқұла атты Кендебай» ертегісінің құрылымдық сипаты |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
5.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; 5.2.3.1 шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау; |
|
|
Сабақтың мақсаты. |
Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау; |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
||||||||||||||||||||||||||||
|
1.Ұйымдастыру кезеңі Сабақтың басы 5минут |
Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру; Оқушыларды түгендеу. Алдыңғы білімді тексеру. Мұғалім білім алушыларды сабақтың алгоритмімен таныстырады. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады. Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады. |
-Сәлемдеседі. -0қу құралдарын дайындайды.Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады. |
Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.; Әр оқушыны сөз маржандарымен марапаттау. ҚБ 1-10 балл. |
Күн.кз Смарт-фон
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
2.Жаңа сабақты түсіндіру
5минут
|
Мұғалім көркемдеуіш құралдары туралы мақсат бойынша қосымша түсінік қалыптастырады. «Түртіп алу» әдісі Қажетті мәліметті дәптерге жазып алу ұсынылады.
Білім алушылардың жаңа сабақты меңгергенін тексеру мақсатында «Мина» әдісін пайдалана отырып, «Керқұла атты Кендебай» ертегісі бойынша түсініктерін қалыптастыру мақсатында сұрақ қойып, жауап алады. |
Өз ойларымен бөліседі. Білім алушылар жаңа сабақты түсінеді. Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады. Қажетті мәліметті дәптерге жазып алады. Білім алушылар ертегі мазмұнымен танысады «Мина» әдісі арқылы сұраққа жауап береді. |
Бағалау критерий: Шығармадағы негізгі кейіпкерлердің портретін жинақтайды. Кейіпкердің образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдайды. Жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкер образына қатысты өз көзқарасын білдіреді. Бейнелеу құралдарын анықтайды. Анықталған бейнелеу құралдарының мағынасына талдау жасайды. Ойлау дағдысының деңгейі:қолдану |
Оқулық 10-22-беттер
Бағалау парақша сы
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
10минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. 1-тапсырма. Мәтіннен өздеріңе тиісті кейіпкердің сипаттауларын іздеп тауып, портретін жинақтаңдар. Кейіпкердің ертегідегі ең маңызды әрекеттерін анықтаңдар. Жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкер образына қатысты қорытынды жасаңдар (жұптағы бір оқушы - Кендебай, екінші оқушы – Керқұла образына талдау жасайды).
|
Білім алушылар 1-тапсырмада жеке жұмыс жасайды. Ертегідегі кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады. Кестемен жұмыс жасайды.
.
|
Дескриптор:
Жалпы балл-5
кері байланыс |
Оқулық
10-22-беттер
Топтама
кесте
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
15минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. 2-тапсырма Жұппен жұмыс.Ертегіден 5 бейнелеу құралын анықтап, мағынасын өз сөздеріңмен түсіндіріңдер.
|
Білім алушылар 2-тапсырмада кестемен, жұппен жұмыс жасайды. Ертегідегі тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтайды. |
Дескриптор:
Жалпы балл-5 Кері байланыс |
Оқулық, топтама
10-22-беттер оқулық
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 2минут
3.Бекіту. 3минут |
«Түйінді идея» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекіту Үйге тапсырма беру Үзінді жаттау Әр білім алушыға жеке-жеке тоқталып бағалайды, кері байланыс береді.Келесі сабақта неге назар аудару керек екендігін ескертеді. Рефлексия. «Құндылықтар терегі» әдісі. Pollie қосымшасы арқылы немесе парақшада орындаңдар Жемісі: Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын аша алдым. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтадым. Жапырағы: Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтауда қиындық туындады. |
Мақсат бойынша орындалған тапсырманы түйіндеу үшін оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Үйге тапсырма алады.
Білім алушылар бүгінгі сабақ бойынша нені білді,нені білгісі келетіні туралы өзіндік пікірлерін рефлексия парақшасына толтырады |
Әр білім алушыны жеке бағалау, неше балл алғандарын айту.
1-10 балл Күнделік кз баға қойылады
ҚБ құндылық терегі
|
Бағалау парақша сы
22-бет оқулық
|
||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Керқұла атты Кендебай» ертегісінің құрылымдық сипаты
«Керқұла атты Кендебай» ертегісінің құрылымдық сипаты
№40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Бөлім: |
І бөлім:Таза, мінсіз асыл сөз |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Утегулова Айала Нусипбаевна |
|
|
Күні: |
10.09.24 |
|
|
Сынып: 5 қазақ әдебиеті |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны. |
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Керқұла атты Кендебай» ертегісінің құрылымдық сипаты |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
5.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; 5.2.3.1 шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау; |
|
|
Сабақтың мақсаты. |
Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау; |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
||||||||||||||||||||||||||||
|
1.Ұйымдастыру кезеңі Сабақтың басы 5минут |
Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру; Оқушыларды түгендеу. Алдыңғы білімді тексеру. Мұғалім білім алушыларды сабақтың алгоритмімен таныстырады. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады. Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады. |
-Сәлемдеседі. -0қу құралдарын дайындайды.Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады. |
Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.; Әр оқушыны сөз маржандарымен марапаттау. ҚБ 1-10 балл. |
Күн.кз Смарт-фон
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
2.Жаңа сабақты түсіндіру
5минут
|
Мұғалім көркемдеуіш құралдары туралы мақсат бойынша қосымша түсінік қалыптастырады. «Түртіп алу» әдісі Қажетті мәліметті дәптерге жазып алу ұсынылады.
Білім алушылардың жаңа сабақты меңгергенін тексеру мақсатында «Мина» әдісін пайдалана отырып, «Керқұла атты Кендебай» ертегісі бойынша түсініктерін қалыптастыру мақсатында сұрақ қойып, жауап алады. |
Өз ойларымен бөліседі. Білім алушылар жаңа сабақты түсінеді. Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады. Қажетті мәліметті дәптерге жазып алады. Білім алушылар ертегі мазмұнымен танысады «Мина» әдісі арқылы сұраққа жауап береді. |
Бағалау критерий: Шығармадағы негізгі кейіпкерлердің портретін жинақтайды. Кейіпкердің образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдайды. Жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкер образына қатысты өз көзқарасын білдіреді. Бейнелеу құралдарын анықтайды. Анықталған бейнелеу құралдарының мағынасына талдау жасайды. Ойлау дағдысының деңгейі:қолдану |
Оқулық 10-22-беттер
Бағалау парақша сы
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
10минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. 1-тапсырма. Мәтіннен өздеріңе тиісті кейіпкердің сипаттауларын іздеп тауып, портретін жинақтаңдар. Кейіпкердің ертегідегі ең маңызды әрекеттерін анықтаңдар. Жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкер образына қатысты қорытынды жасаңдар (жұптағы бір оқушы - Кендебай, екінші оқушы – Керқұла образына талдау жасайды).
|
Білім алушылар 1-тапсырмада жеке жұмыс жасайды. Ертегідегі кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады. Кестемен жұмыс жасайды.
.
|
Дескриптор:
Жалпы балл-5
кері байланыс |
Оқулық
10-22-беттер
Топтама
кесте
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
15минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. 2-тапсырма Жұппен жұмыс.Ертегіден 5 бейнелеу құралын анықтап, мағынасын өз сөздеріңмен түсіндіріңдер.
|
Білім алушылар 2-тапсырмада кестемен, жұппен жұмыс жасайды. Ертегідегі тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтайды. |
Дескриптор:
Жалпы балл-5 Кері байланыс |
Оқулық, топтама
10-22-беттер оқулық
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 2минут
3.Бекіту. 3минут |
«Түйінді идея» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекіту Үйге тапсырма беру Үзінді жаттау Әр білім алушыға жеке-жеке тоқталып бағалайды, кері байланыс береді.Келесі сабақта неге назар аудару керек екендігін ескертеді. Рефлексия. «Құндылықтар терегі» әдісі. Pollie қосымшасы арқылы немесе парақшада орындаңдар Жемісі: Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын аша алдым. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтадым. Жапырағы: Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтауда қиындық туындады. |
Мақсат бойынша орындалған тапсырманы түйіндеу үшін оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Үйге тапсырма алады.
Білім алушылар бүгінгі сабақ бойынша нені білді,нені білгісі келетіні туралы өзіндік пікірлерін рефлексия парақшасына толтырады |
Әр білім алушыны жеке бағалау, неше балл алғандарын айту.
1-10 балл Күнделік кз баға қойылады
ҚБ құндылық терегі
|
Бағалау парақша сы
22-бет оқулық
|
||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














