Сабақтың
басталуы
10
минут
Сабақтың
ортасы
20
минут
10
минут
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Оқушылармен амандасу, қатысуын
түгендеу.
Психологиялық көңіл күй
тудыру
“Жасырын
сұрақ» әдісі
алдыңғы оқу
тапсырмасын пысықтаймын.
1.Шыншыл ертегілердің
кейіпкерлері кімдер?
2.Кендебай аралдағы хан еліне
кім болып барады?
3.Қандай мақал-мәтелдер ертегі
мазмұнын ашады?
4.Неліктен Керқұла атты
Кендебай ертегісі қиял-ғажайып ертегілер түріне
жатады?
5.Неліктен Кендебай буаз
биенің қарнын жарып, құлынын
алады?
6.Қойшы бала неге жүдеп
қайғыдан қан жұтып жүр?
7.Керқұла атқа тіл бітіп
егесіне не деп айтты?
8.Хан ордасына алтын құйрықты
құлынды кім алып келді?
9.Хан екі ұлына не айтты?Оны
кім естіді?
10.Кендебай еліне қандай пайда
келтірді?
11. «Кер» деген сөз қандай
мағынаны білдіреді?
12. «Құла» деген сөз қандай
мағынаны білдіреді?
13.Ертегі айтушы адамды кім
деп атайды?
14.Ауыз әдебиеті неше түрге
бөлінеді?
15.Ертегі дегеніміз
не?
16.Ауыз әдебиетінің жазба
әдебиетінен қандай айырмашылығы
бар?
17.Ауыз әдебиеті ғылымда қалай
аталады?
Жаңа
сабақ
Ертегі кейіпкері Кендебайдың
бейнесін сипаттай отырып ашамын.Батырдың іс-әрекеттерін
мақал-мәтелмен байланыстыра отырып
түсіндіремін.
«Джигсо»
әдісі
Мәтіннен екі
кейіпкердің өсуіне байланысты ұқсастықты тауып,
оқыңдар. Жасырылған кейіпкерді
табыңдар. Кейіпкер бейнесінің сипаты
арқылы жасырылған кейіпкер есімін табыңдар.Кейіпкердің әрекетін оқи
отырып, жасырылған бейнені
табыңдар.
Кендебай бейнесін жасанды
интелект арқылы сөйлетемін.Ал балалар енді Кендебайға қандай
сипаттама бересіңдер.
Кендебайдың бейнесін
ашамыз.
«Галереяны шарлау»
әдісі арқылы суреттердегі
іс-әрекетті мазмұндаңдар.
Бекіту «Пікірлер» әдісі
арқылы сұраққа өз ойларыңды
жазыңдар
Нені
үйрену керек?
|
Неден
жирен-дім?
|
Менің
таңдауым
|
Кері
байланыс
«Бәйге
жолы»
Оқушыларды
бағалаймын.
Үй тапсырмасын
беремін.
Үй
тапсырмасы:Кендебайға хат жазып
келеді.
|
Психологиялық
ахуал
Оқушылар өз есімдерінің бас
әріпінен басталатын жақсы сөздерді есімдерімен қатар
айтады.
“Жасырын
сұрақ» әдісі бойынша сұрақтарға
жауап береді.
Оқушылар тыңдайды, сұраққа
жауап береді.
Екі кейіпкердің өсуіне
байланысты ұқсастықты мәтіннен тауып,
оқиды. Жасырылған кейіпкерді табады.Оқушылар Кендебайдың бейнесіне кластер жасайды. Кейіпкерді
сипаттау дәлелін түсіндіреді.
Тақтадағы суреттерге қарап
кейіпкерлердің іс-әрекетін
мазмұндайды.
Оқушылар кейіпкердің
бейнесімен әрекетін оқи
отырып.
Нені үйрену керек? Неден жирену керек? Менің
таңдауым деген сұрақтарға кесте бойынша оқушылар кейіпкерлердің
бойынан алған әсерлерімен бөліседі. Дәптерге жазып, оқып
береді.
Оқушылар сабақтан алған
әсерлері туралы бөліседі. Жасыл түс- түсіндім.Қызыл
түс-түсінбедім.Сары түс-айтарым бар. Осы 3 түрлі түсті аттарға өз
есімдерім жазып қалдырады.
Оқушылар күнделіктеріне үй
тапсырмасын жазып алады.
|
Ауызша
мадақтау
Жарайсың!
Керемет
!
Дескриптор
Білім
алушы
-сұрақтарға жауап
береді. 2 балл
«Бәйге» әдісі арқылы
бағалау
Дескриптор:
-
екі кейіпкердің ұқсастығын оқиды;
1балл
-жасырылған кейіпкерді табады;1
балл
Кендебайдың бейнесіне кластер
жасайды және
кейіпкерді сипаттау дәлелін
түсіндіреді;
2
балл
Дескриптор:
-
суретті
мазмұндайды
2
бал
«Бәйге» әдісі арқылы
бағалау
Дескриптор:
-
кейіпкер бойындағы қасиеттерді өз таңдауымен
кестеге жазады 2 балл
«Бәйге» әдісі арқылы
бағалау
Қорытынды
бағалауды
«Бәйге» әдісі арқылы бағалаймын және
ауызша мадақтаймын.
|
Жақсы мотивация-лық
сөздер
https://wordwall.net/ru
слайд
Оқулық
5-сынып
«Атамұра»
баспасы
2017жыл
мақал-мәтелдер
слайд
Оқулық
5-сынып
«Атамұра»
баспасы
2017жыл
Слайд
D-DI
жасанды
интелект
слайд, плакат,
маркер,
слайд
сурет
https://wordwall.net/ru
слайд
Плакат,
плакат
түрлі түсті аттың
макеті
|