Кесені әшекейлейміз

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Кесені әшекейлейміз

Материал туралы қысқаша түсінік
Жапсыру сабағында балалар кесеге ою жапсырады. Жұмысты ұқыпты, реттілікпен уйрету
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы


Күні:

Тәрбиеші: Мұфтахиева Жанна Ғабиденқызы

Білім беру саласы: Шығармашылық

Бөлімі: Жапсыру

Тақырыбы: «Кесені әшекейлейміз»

Мақсаты:Сабақ барысында балалармен ойын-ойнау, сөйлеу, байқау, есту, көру, қабілеттерін дамыту. Балалардың қазақтың ою-өрнектері туралы түсініктерін қалыптастыру. Кесені әшекейлегенде «тұмарша», «ирексу» ою-өрнек элементтерін пайдаланып жапсыруды үйрету үйрету.

Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: әңгімелесу, түсіндіру, жапсыру

Әдіс-тәсілдері: Триз технологиясының элементтері, сұрақ- жауап, көрсету, түсіндіру

Көрнекілігі:дайын аппликация үлгілері. Кесенің суреттері

Сөздік жұмыс: кесе, қошқар мүйізді ою, тығылмақ

Билингвальді компонент: ою-аргумент, кесе-пиала

Іс-әрекет

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың әрекеті

Мотивациялық

қозғаушы










Кәне, балалар келген қонақтарға амандасайық

Жылулық шеңбері.

Біз әдепті баламыз,

Біз ерекше боламыз.

Үйге қонақ келгенде:

«Сәлеметсіз бе!»,-деп,

Амандасып аламыз.

Жарайсыңдар балалар! Іске сәт, сабақтарың көңілді өтсін! Балалар сендердің сабақтарыңды көру үшін көптеген апайлар келіпті.

«Антоним» ойыны арқылы балаларға сабақтың тақырыбына сай сұрақтар қояды.

Балалар мен бүгін балабақшағы келе жатқанда қатты ыстықтадым , ыстықтағаным соншалық, үстімдегі жеңіл күртемді шешіп тастадым.

Балалардың жауабы мінетті түрде күтіледі.

-Балалар Біздің ойын алаңында гүлдер ыстықтан қурап тұр, оларды суару қажет.

Балалар ойын барысында тәрбиешінің қателіктерін аңғарып, оларды түзету тиіс.

Балалар шеңберге тұрып педагогтің іс-әрекетін қайталайды.



2-3 балаладан жауап алу





Балалар мұқият тыңдайды.






Қыста жеңіл күрте кимейміз, қыста гүлдер өспейді

Ұйымдастырушы ізденушілік


-Ғажайып сәт.Балалар біреу есік қағатын сияқты, ашамыз ба? Балалар, бұл біздің Алмагүл апайымыз ғой.

Алмагүл апай:

-Балалар, маған қазір алыстан қонақтар келетін еді, үйімдегі кәселерім онша әдемі емес. Сол кәселерді безендіруге көмектесесіңдер ме?

-Балалар мына суретке назар аударыңдаршы не көріп тұрсыңдар?

-Қандай оюмен безендірілген?

-Балалар, қошқар мүйіз-қазақ халқының ою-өрнегінің төркіні деуге болады, өйткені барлық жаңа элементтер соның негізінде жасалып, тек атаулары ғана өзгеріп отырған. Қошқар мүйіз ою өрнегі қойдың төбесі мен екі жаққа иіріле түскен мүйіз бейнесінде келіп, оның қолтық тұсынан құлағын долбарлайтын тағы бір шолақ мүйіз тәрізді екі буын шығып тұрады. Одан байқағанадамға қошқардың тұмсық бейнесі аң,арылады.

Ендеше,Алмагүл апайдың үйіндегі кеселерін оюмен әшекейлейік.

ою-, кесе-пиала

-Балалар оюдың түсі қандай болады?

Жұмысымызды бастайық: алдымен кесенің жоғарғы жағына оюды тізіп жапсырамыз. Осылайша оюды рет-ретімен қойып жапсырамыз. Кесеміз өте әдемі болды.

Сергіту сәті.

-Ал балалар тұрайық

Ою-өрнек салайық,

Құс қанаты, ирек толқын өрнегін

Сәндеп, сәндеп салайық

Мынау не? Кесемен не ішеміз?

Кесе әр-түрлі болады? Үлкен ксе, орташа кесе, кіші кесе. Кіші кесені –тостаған деп айтады.Кесенің сыртқы өрнектері әр-түрлі болады. Кесенің басқа ыдыстан ерекшелігі ұстайтын арнайы жері жоқ, дөңгелек пішінді

Балалардың жасаған жұмыстарын талдау.

«Эмпатия» әдісі

Кесе болсаңдар қандай сезімде боласыңдар?

Ою болсаңдар?

«Тығылмақ ойыны»

Шарты: әуен көмегімен балалар текшелердің арасында тығылған кесе суреттерін табу қажет. Кесе жасырылған текшеге жақындаған сйын әуен қаттырақ ойнайды, алыстаған сайын баяу ойнайды.

Балалар тапқан кеселерін тақтаға іле береді

Алмагүл апай: «Балалар, сендерге үлкен рақмет. Енді дастарханымның сәнін келтіретін болды.

«Сендер өнерлі екенсіңдер»,- деп балалармен қоштасады.


Балалар есік жаққа қарайды.



Көмектесеміз

Қайталайды: кесе,


ою


Педагогтің айтқанын мұқият тыңдайды.


-Қайталайды.


Түрлі-түсті


Балалар мұқият тыңдап алдарындағы кесені қошқар мүйіз оюымен безендіреді.



Бойларын жазып сергіп алды.




Балалар мұқият тыңдайды







2-3 баладан жауап алу






Ойынды ойнайды


Балалар Алмагүл апаймен қоштасады.

Рефлексиялық

қортындылаушы


-Балалар, біз бүгінгі оқуіс-әрекетінде не істедік? Қандай әсер алдыңдар?

Кесені әдемі, безендіргендерің үшін мен сендерге жұлдызша дайындадым.

-Кесені қошқар мүйіз оюмен безендірдік. Өте қызық болды..

Балалар жұлдызша алғандарына қуанады.

Күтілетін нәтиже:

жасайды: кеңістікте бағдарлай отырып, оюды рет-ретімен жапсыруды

түсінеді: жұмысты ұқыпты, реттілікпен жасауды;

қолданады: жапсыру іс-әрекетінде көркемдік талғамды.













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.12.2020
458
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі