Сызу 9-сынып күні : 27.09.2018ж.
Сабақтың тақырыбы: «Кесіндіні және шеңберлерді тең бөліктерге бөлу»
Мақсаты: Өзара параллель немесе перпендикуляр түзулерді салып, түзу кесіндісін және шеңберді тең бөліктерге бөлуге дағдыландыру Күтілетін нәтиже: Параллель және перпендикуляр түзулерді аспаптар арқылы салып үйренеді;Шеңберсызар көмегімен шеңберлерді 3, 6, 12, 8, 16 тең бөліктерге бөле алады.Сабақтың түрі: жаңа сабақты меңгеруӘдістері: жаңа тақырыпты таныстыруҚұрал-жабдықтар: әдістемелік нұсқа, оқулық, тақта, сызба құралдары жұмыс дәптері Сабақ барысы1.Ұйымдастыру бөлімі.2.Үй жұмысын тексеру. Сызған сызбаларын тексеру.Жаңа тақырыпты түсіндіру Берілген АВ кесіндісін тең п бөлікке бөлу (17. а-сурет).Ол үшін осы кесіндінің бір ұшы, мысалы, А нүктесі арқылы қалауымызша сәуле жүргіземіз. Осы түзудің бойына ұзындығы қалауымызша алынған өзара тең п кесіндіні А нүктесінен бастап өлшеп саламыз. Ап нүктесін В нүктесімен түзу арқылы қосамыз. Бөліну нүктелері А1, А2, ... , Ап-1 арқылы АпВ түзуіне параллель түзулер жүргізсек, олар АВ кесіндісін В1, В2, ... , Вп-1 нүктелерінде қияды. А2 В В2 А1 В1
А Шеңберді тең 3, 6, 12 бөлікке бөлу (18, а-сурет). С Д Е С Е И В Сызу әдісі түсіндіріледі. А О В А Ж К М Д Ғ П Р ТШеңберді тең 4, 8, 16 бөлікке бөлу (18, б, в-сурет).
Сызу әдісі түсіндіріледі.
Шеңберді тең 5, 10 бөлікке бөлу (18, г-сурет). Өзіндік жұмыс. 24-бет, №1,2,3, жаттығу
Үйге жұмыс. Диаметрі 48 мм-ге тең шеңберді тең бес бөлікке бөл. Осы бөліну нүктелері төбелері болатын бесбұрышты жұлдыз сал.