___________________________________________
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Кестелер (1 сабақ)
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Веб-жобалау |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Кестелер (1 сабақ) |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.4.2.1 web (веб)-парақшаларды әзірлеуде HTML (аш ти эм эл)- тегтерін қолдану |
|
|
Сабақтың мақсаты |
HTML тілінде кестелер жасауға арналған тегтерді біледі |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын түгендеу. "Қуаныш шеңбері" әдісі арқылы сыныпта қолайлы психологиялық атмосфера қалыптасады. Оқушылар бір-бірімен жақсы тілектер алмасып, бүкіл сыныптың көңіл-күйін көтереді.Үй тапсырмасын тексеру Өткен тақырыпты қайталау. Өткен сабақта алған білімдерін еске түсіру үшін "Ыстық орындық" ойынын қолдану. Оқушылар орындықта отырған оқушыға сұрақтар қояды. Оқушы қойылған сұрақтарға тез жауап беруі керек, әйтпесе ол күйіп кетеді. |
Балалар сабаққа дайындалады. Психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфера құру Сұрақтар қойып, сұрақтарға жауап береді |
Мақтау |
Интер белсенді тақта, презентация |
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты меңгеру. - Кесте түрінде қандай ақпаратты ұсынуға болады? - Сізге белгілі қандай бағдарламаларда кестелер жасауға болады? - Ұяшық дегеніміз не? - Кестені қалай құруға болады? Сабақтың тақырыбы мен мақсаттары тұжырымдалады «Тірек конспектісі» әдісі Материалды блокпен беру «Тірек конспектісі» арқылы жүреді. Өйткені блоктағы бүкіл материалдарды жүйелеп отыру, оны көз алдына сақтау үрдісі іске асады Білімді бекіту
Сергіту сәті.
|
Сұрақтарға жауап береді. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын, бағалау критерийін анықтайды Жұмыс парағы бойынша тапсыпмаларды орындайды - сәйкестікті белгілейді - кестені толтырады Сергіту жаттығуларын орындайды - интерактивті тапсырманы орындайды - үлгіге сәйкес HTML-кодын құрастырады - суреттегі кестеге сәйкес HTML-кодын құрастырады |
ФБ |
Презентация, оқулық, жұмыс дәптерлері Жұмыс парағы, |
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: Төмендегі сызбаны өздеріңнің достарың жайлы ақпарат жазу арқылы толтырыңдар
Рефлексия.
|
Ү/т жазады. Өз жұмыстарын бағалайды |
Өзін өзі бағалау |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ
ҚМЖ
___________________________________________
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Кестелер (1 сабақ)
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Веб-жобалау |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Кестелер (1 сабақ) |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.4.2.1 web (веб)-парақшаларды әзірлеуде HTML (аш ти эм эл)- тегтерін қолдану |
|
|
Сабақтың мақсаты |
HTML тілінде кестелер жасауға арналған тегтерді біледі |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын түгендеу. "Қуаныш шеңбері" әдісі арқылы сыныпта қолайлы психологиялық атмосфера қалыптасады. Оқушылар бір-бірімен жақсы тілектер алмасып, бүкіл сыныптың көңіл-күйін көтереді.Үй тапсырмасын тексеру Өткен тақырыпты қайталау. Өткен сабақта алған білімдерін еске түсіру үшін "Ыстық орындық" ойынын қолдану. Оқушылар орындықта отырған оқушыға сұрақтар қояды. Оқушы қойылған сұрақтарға тез жауап беруі керек, әйтпесе ол күйіп кетеді. |
Балалар сабаққа дайындалады. Психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфера құру Сұрақтар қойып, сұрақтарға жауап береді |
Мақтау |
Интер белсенді тақта, презентация |
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты меңгеру. - Кесте түрінде қандай ақпаратты ұсынуға болады? - Сізге белгілі қандай бағдарламаларда кестелер жасауға болады? - Ұяшық дегеніміз не? - Кестені қалай құруға болады? Сабақтың тақырыбы мен мақсаттары тұжырымдалады «Тірек конспектісі» әдісі Материалды блокпен беру «Тірек конспектісі» арқылы жүреді. Өйткені блоктағы бүкіл материалдарды жүйелеп отыру, оны көз алдына сақтау үрдісі іске асады Білімді бекіту
Сергіту сәті.
|
Сұрақтарға жауап береді. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын, бағалау критерийін анықтайды Жұмыс парағы бойынша тапсыпмаларды орындайды - сәйкестікті белгілейді - кестені толтырады Сергіту жаттығуларын орындайды - интерактивті тапсырманы орындайды - үлгіге сәйкес HTML-кодын құрастырады - суреттегі кестеге сәйкес HTML-кодын құрастырады |
ФБ |
Презентация, оқулық, жұмыс дәптерлері Жұмыс парағы, |
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: Төмендегі сызбаны өздеріңнің достарың жайлы ақпарат жазу арқылы толтырыңдар
Рефлексия.
|
Ү/т жазады. Өз жұмыстарын бағалайды |
Өзін өзі бағалау |
|
шағым қалдыра аласыз


















