"Киім түрлері және талғам" 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Киім түрлері және талғам" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
жас мамандарға қажет деп ойлаймын
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ: қазақ тілі

Күні: 28.09.2020 жыл.

Мұғалімнің аты-жөні: Мамытбекова Ж.Б

Сынып: 5 а

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы: « Киім түрлері және талғам»

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

5.Ж2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, жарнама құрастырып жазу.

5.О3. Жарнама құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату;

Сабақ мақсаттары


Мәтінді тез және тиімді оқып түсіну, керек ақпаратты жылдам тауып, өңдей алады;

Тілдік мақсат


Пәндік лексика мен терминология: Қыстырма сөздер, қарапта сөздер, одағай сөздер, орфоэпиялық норма

Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер:

Ұқсатымдылық, менің ойымша... «Сыпайы тоңбайды, қалтырайды» дегендей,... Ретімен киіне білсек,... «Біреу тойып секіреді, біреу тоңып секіреді» демекші,... Қорытындылай келе...

Жоспар

Жоспар

ланған уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Ресурстар

Сабақ

тың басы

(12 мин.)

«Ой түрткі»

  • Киімнің қандай түрлерін білесіңдер?

  • Қазақ халқының киім киюдегі талғамы неден көрінеді?

  • Кім қалай киінгенді жақсы көреді?

  • Неліктен көшеде шалбар киген қыздар, шашын өсірген жігіттер көп?


Оқушылар өз пікірлерімен бөліседі.



Аудио мәтін

Сабақтың ортасы (20мин.)














Оқушыларға «Сән. Талғам» тақырыбында мәтін беріледі.

Тыңдалым тапсырмасы.

1-тапсырма.


Айтылым тапсырмасы.

2- тапсырма. Сұрақтарға жауап бер(тыңдалым мәтіні бойынша )






Жазылым тапсырмасы.

  1. топ

4- тапсырма. Қазақ шеберлері киімді қалай сәндеген? Нақты мысалдармен дәлелде.

2-топ

5- тапсырма. Қазақ халқының талғамын танытатын киім үлгілері туралы жарнама мәтінін жаз.

Жіберілген аудио мәтінді тыңдайды.





2- тапсырма. Мәтіннің 1 абзацындағы қандай? Деген сұраққа жауап беретін сөздерді атайды. (ұлғайған, қонымды, кең, мол, қарапайым)

Киім тігуде қолданатын өнер түрлерін айтады. (кестелеу, зерлеу,оюлау, сырып тігу)


4- тапсырма. Қазақ шеберлері киімді қалай сәндеген? Нақты мысалдармен дәлелде.


5- тапсырма. Жарнама мәтінін жазады

оқулық

Сабақ

тың соңы

(8 мин.)

Рефлексия





Үй тапсырмасы:

  1. топ. 10- тапсырма

  2. топ.11- тапсырма

Менің жұмысымның жетістігі...

Менің жұмысымдағы кедергі...

Мен неліктен кедергілерге тап болдым?


Жасалған жұмысты мұғалімнің почтасына немесе WhatsApp номеріне жазыңыз.









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.10.2020
2090
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі