|
Тәрбие сағаты |
Мектеп №194 |
||||
|
Күні: 12.04.2024 |
Сынып жетекшісі: Искендирова Күлаш Толегеновна |
||||
|
Сынып 5 «б» |
Қатысқандар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Тәрбие сағатының тақырыбы |
Болашағым бүгіннен: Кім болам? |
||||
|
Тәрбие сағатының мақсаты |
оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыта отырып, болашақ мамандыққа байланысты ұғымдарын тереңдетіп, қызығушылықтарын арттыру. Мың түрлі мамандықтар туралы түсінік қалыптастыру. Оқушылардың бойына жақсы қасиеттерді сіңіру, мамандық таңдай білуге, еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу. |
||||
|
Рәсімдеу |
Даналық сөздер: Мамандықтың жаманы жоқ, бірақ оның кез келгеніне икемділік қажет, бұл жай күнелту, тамақ асыраудың ғана жолы емес, үлкен өнерді, зор шеберлікті қажет ететін нәрсе. (Ж.Аймауытов)
«Мамандықты дұрыс таңдау — ол өмір жолының сәттілігінің негізі» психолог Эвальд Фридрихович Зеер
Әсемпаз болма әрнеге, Өнерпаз болсаң арқалан Сен де бір кірпіш дүниеге Кетігін тапта бар қалан, (Абай) |
||||
|
Үлестірмелі материалдар |
Мамандыққа байланысты құрал түрлері, А3, А4 форматтары, түрлі қаламдар |
||||
|
Тақырыпқа сай көрнекіліктер мен материалдар |
Суреттер, бейнесюжет, слайдтар, нақыл сөздер, мамандыққа қажетті құралдар |
||||
|
Тәрбие сағатның барысы |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сынып жетекшісінің іс – әрекеті |
Оқушының іс - әрекеті |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу Сәлем бердік алтын күн Сәлем бердік ұстазым Сәлем бердік баршаға Психологиялық ахуал қалыптастыру, топқа бөлу |
Оқушылар сәлемдесу сәтін орындап, бөлме қабырғаларына ілінген суреттердің біреуін таңдау арқылы топқа бөлінеді |
Суреттер
|
||
|
|
Суреттер арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу. Сонымен балалар сабақтың тақырыбын қандай деп ойлайсыңдар? Дұрыс айтасыңдар мамандыққа байланысты Бүгінгі өтетін сабағымыздың тақырыбы : «Болашағым бүгіннен: Кім болам?» |
Суреттер бойынша сабақтың тақырыбын ашады |
Суреттер |
||
|
Сабақ ортасы 30 мин |
Қанатты сөз Әсемпаз болма әрнеге, Өнерпаз болсаң арқалан Сен де бір кірпіш дүниеге Кетігін тапта бар қалан, (Абай) Миға шабул Балалар мамандық дегеніміз не? Мұғалім түсіндіруі: Мамандық - қарапайым өмір сүру көзі болып табылатын және қандай да бір мамандықты талап ететін еңбек қызметінің маңызды бөлігі. Ал енді еңбек пен мамандықтың айырмашылығы неде деп ойлайсыңдар? Еңбек – адамның қызметі материалдық және рухани жағдайын құруға бағытталған. Еңбек әрқашан мақсатты, яғни әрдайым нәтижелі болу керек. Ал мамандық – еңбек қызметнң түрі, ол арнайы біліктілік пен білімділкті талап етеді. Мамандық таңдау да мектеп қабырғасынан басталады. Мамандық таңдау деген сөз тағдырыңды таңдау деген сөз . Кейінгі өмірде өкінбейтіндей өз қабілеті мен бейімділігіне сай кәсіп түрін таңдау бұл өте жауапкершілікті және маңызды іс Мамандықты таңдау үшін ең алдымен өзін, өз бейімділігін тану қажет.
Мамандық таңдауда адам қызығушылығына, қабілетіне, бейімділігіне, қалауына сүйену керек. Сондай — ақ өз мамандығының 10 — 20 жылға дейін өз сұранысын жоғалтпауына көңіл бөледі
Әсмепаз болма әрнеге Өнерпаз болсаң арқалан Сен де бір кірпіш дүниеге Кетігін тапта бар қалан, деп өмірден өз орнын тауып, елімізге қажетті кәсіп иесі болу бәріміздің арманымыз Тапсырмалар беру. 1 тапсырма Балалар сендер қандай мамандық түрлерін білесіңдер.? Әріптер бойынша мамандық түрлерін айтқызу. 2 тапсырма .Біздің мектебімізде қандай маман иелері жұмыс жасайды? Галерияға саяхат . Әр мамандықтың пайдасы қандай деп ойлайсыңдар? Ойын шарты: Тақтаға суреттер ілінеді. Бала өз қалаған мамандығын таңдап алады да, сол мамандықтың пайдасы туралы айтады Әлемде 50 мыңға жуық мамандық бар екен және жыл сайын оған 500 — ге тарта жаңа түрі қосылып отырады екен. Олардың ішінен өзімізге қажеттісін қалай таңдауға болады? 1. Жойылып бара жатқан мамандықтар, 2.Жаңадан пайда болып жатқан мамандықтар, 3. Тоқтаусыз жүріп жатқан мамандықтар 4. Маңызды үздік 10 мамандық түрлерімен таныстыру |
Оқушылар пікірі тыңдалады Сұраққа жауап береді
(Мұғалім, медбике, кітапханашы, тәлімгер, психолог, арнайы мамандар, аспазшы). Бір мамандық түрін таңдап алып, сол мамандықтың пайдасы туралы айтады Мамандық түрлерімен танысады |
Әріптер (а,д,м,ш, т,с,ж)
Мамандыққа байланысты бірнеше суреттер
Слайдтар
|
||
|
|
Мамандық таңдауға кеңестер беру
Мамандық таңдауда мынадай бір формула бар: «ҮЙРЕНГІМ КЕЛЕДІ – ҮЙРЕНЕ АЛАМЫН – ҮЙРЕНУ КЕРЕК». ҮЙРЕНГІМ КЕЛЕДІ – бұл талап — тілектің, мақсат пен мүдденің, ынта мен ықыластың кеңістігі; ҮЙРЕНЕ АЛАМЫН – қабілет — қарымның, таланттың, денсаулықтың кеңістігі; ҮЙРЕНУ КЕРЕК – еңбек рыногындағы сұраныстардың, аймақтағы әлеуметтік — экономикалық проблемалардың, әлемдік экономикалық даму тенденцияларының кеңістігі. Кәсіп осы үш дөңгелектің тоғысу нүктесі арқылы оңтайлы таңдалады.
Мамандықтың жаманы жоқ
әлемде, « Сәттіліктің құпиясы» қойылым Топтық жұмыс 1 топ «Кім болам» Мамандыққа байланысты құралдар қойылады . Балалар өздеріне жақын деген құралды таңдап алып жұмыс жасайды 2 топ. Өздеріңіздің болашақ таңдаған мамандықтарыңызды жазып , сол мамандықтың бір күнін сипаттап беріңіздер 3 топ:Мамандық түрін таңдап, бір әннің мелодиясына салып орындайсыздар |
Қойылым көрсетеді Оқушылар топтық жұмысты жасап, қорғайды |
Мамандық иелеріне қатысты құралдар |
||
|
Сабақ соңы 5 мин |
Қорытындылау Белгілі бір мамандық иесі болу үшін не істеу керек? Өзіңіз үшін қандай қорытынды жасадыңыз? Кері байланыс. «SMS» әдісі арқылы оқушылар үзінділерді қолдана отырып мұғалімге хат жазады 1. Мен бүгін білдім 2.Мені қызықтырды 3.Менің түсінгенім 4. Өз өміріме ақыл – ой түрттім 5.Енді менің қолымнан келеді Сабақ соңында тілек ағашына өз қалаған мамандықтары жайлы жазып іледі
Еңбек етсем, ертеңгі –
бақытыма сенемін. |
Сұраққа жауап береді Кері байланыс жасайды |
|
||
№194 орта мектебі
ТӘРБИЕ САҒАТЫ
ТАҚЫРЫБЫ: «Болашағым бүгіннен: Кім болам?»
Әсемпаз болма әрнеге,
Өнерпаз болсаң арқалан
Сен де бір кірпіш дүниеге
Кетігін тапта бар қалан, (Абай)

Сынып: 5 «б»
Сынып жетекшісі: Искендирова Күлаш Толегеновна
Күні: 12.04.2024 жыл
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Кім болам
Кім болам
|
Тәрбие сағаты |
Мектеп №194 |
||||
|
Күні: 12.04.2024 |
Сынып жетекшісі: Искендирова Күлаш Толегеновна |
||||
|
Сынып 5 «б» |
Қатысқандар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Тәрбие сағатының тақырыбы |
Болашағым бүгіннен: Кім болам? |
||||
|
Тәрбие сағатының мақсаты |
оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыта отырып, болашақ мамандыққа байланысты ұғымдарын тереңдетіп, қызығушылықтарын арттыру. Мың түрлі мамандықтар туралы түсінік қалыптастыру. Оқушылардың бойына жақсы қасиеттерді сіңіру, мамандық таңдай білуге, еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу. |
||||
|
Рәсімдеу |
Даналық сөздер: Мамандықтың жаманы жоқ, бірақ оның кез келгеніне икемділік қажет, бұл жай күнелту, тамақ асыраудың ғана жолы емес, үлкен өнерді, зор шеберлікті қажет ететін нәрсе. (Ж.Аймауытов)
«Мамандықты дұрыс таңдау — ол өмір жолының сәттілігінің негізі» психолог Эвальд Фридрихович Зеер
Әсемпаз болма әрнеге, Өнерпаз болсаң арқалан Сен де бір кірпіш дүниеге Кетігін тапта бар қалан, (Абай) |
||||
|
Үлестірмелі материалдар |
Мамандыққа байланысты құрал түрлері, А3, А4 форматтары, түрлі қаламдар |
||||
|
Тақырыпқа сай көрнекіліктер мен материалдар |
Суреттер, бейнесюжет, слайдтар, нақыл сөздер, мамандыққа қажетті құралдар |
||||
|
Тәрбие сағатның барысы |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сынып жетекшісінің іс – әрекеті |
Оқушының іс - әрекеті |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу Сәлем бердік алтын күн Сәлем бердік ұстазым Сәлем бердік баршаға Психологиялық ахуал қалыптастыру, топқа бөлу |
Оқушылар сәлемдесу сәтін орындап, бөлме қабырғаларына ілінген суреттердің біреуін таңдау арқылы топқа бөлінеді |
Суреттер
|
||
|
|
Суреттер арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу. Сонымен балалар сабақтың тақырыбын қандай деп ойлайсыңдар? Дұрыс айтасыңдар мамандыққа байланысты Бүгінгі өтетін сабағымыздың тақырыбы : «Болашағым бүгіннен: Кім болам?» |
Суреттер бойынша сабақтың тақырыбын ашады |
Суреттер |
||
|
Сабақ ортасы 30 мин |
Қанатты сөз Әсемпаз болма әрнеге, Өнерпаз болсаң арқалан Сен де бір кірпіш дүниеге Кетігін тапта бар қалан, (Абай) Миға шабул Балалар мамандық дегеніміз не? Мұғалім түсіндіруі: Мамандық - қарапайым өмір сүру көзі болып табылатын және қандай да бір мамандықты талап ететін еңбек қызметінің маңызды бөлігі. Ал енді еңбек пен мамандықтың айырмашылығы неде деп ойлайсыңдар? Еңбек – адамның қызметі материалдық және рухани жағдайын құруға бағытталған. Еңбек әрқашан мақсатты, яғни әрдайым нәтижелі болу керек. Ал мамандық – еңбек қызметнң түрі, ол арнайы біліктілік пен білімділкті талап етеді. Мамандық таңдау да мектеп қабырғасынан басталады. Мамандық таңдау деген сөз тағдырыңды таңдау деген сөз . Кейінгі өмірде өкінбейтіндей өз қабілеті мен бейімділігіне сай кәсіп түрін таңдау бұл өте жауапкершілікті және маңызды іс Мамандықты таңдау үшін ең алдымен өзін, өз бейімділігін тану қажет.
Мамандық таңдауда адам қызығушылығына, қабілетіне, бейімділігіне, қалауына сүйену керек. Сондай — ақ өз мамандығының 10 — 20 жылға дейін өз сұранысын жоғалтпауына көңіл бөледі
Әсмепаз болма әрнеге Өнерпаз болсаң арқалан Сен де бір кірпіш дүниеге Кетігін тапта бар қалан, деп өмірден өз орнын тауып, елімізге қажетті кәсіп иесі болу бәріміздің арманымыз Тапсырмалар беру. 1 тапсырма Балалар сендер қандай мамандық түрлерін білесіңдер.? Әріптер бойынша мамандық түрлерін айтқызу. 2 тапсырма .Біздің мектебімізде қандай маман иелері жұмыс жасайды? Галерияға саяхат . Әр мамандықтың пайдасы қандай деп ойлайсыңдар? Ойын шарты: Тақтаға суреттер ілінеді. Бала өз қалаған мамандығын таңдап алады да, сол мамандықтың пайдасы туралы айтады Әлемде 50 мыңға жуық мамандық бар екен және жыл сайын оған 500 — ге тарта жаңа түрі қосылып отырады екен. Олардың ішінен өзімізге қажеттісін қалай таңдауға болады? 1. Жойылып бара жатқан мамандықтар, 2.Жаңадан пайда болып жатқан мамандықтар, 3. Тоқтаусыз жүріп жатқан мамандықтар 4. Маңызды үздік 10 мамандық түрлерімен таныстыру |
Оқушылар пікірі тыңдалады Сұраққа жауап береді
(Мұғалім, медбике, кітапханашы, тәлімгер, психолог, арнайы мамандар, аспазшы). Бір мамандық түрін таңдап алып, сол мамандықтың пайдасы туралы айтады Мамандық түрлерімен танысады |
Әріптер (а,д,м,ш, т,с,ж)
Мамандыққа байланысты бірнеше суреттер
Слайдтар
|
||
|
|
Мамандық таңдауға кеңестер беру
Мамандық таңдауда мынадай бір формула бар: «ҮЙРЕНГІМ КЕЛЕДІ – ҮЙРЕНЕ АЛАМЫН – ҮЙРЕНУ КЕРЕК». ҮЙРЕНГІМ КЕЛЕДІ – бұл талап — тілектің, мақсат пен мүдденің, ынта мен ықыластың кеңістігі; ҮЙРЕНЕ АЛАМЫН – қабілет — қарымның, таланттың, денсаулықтың кеңістігі; ҮЙРЕНУ КЕРЕК – еңбек рыногындағы сұраныстардың, аймақтағы әлеуметтік — экономикалық проблемалардың, әлемдік экономикалық даму тенденцияларының кеңістігі. Кәсіп осы үш дөңгелектің тоғысу нүктесі арқылы оңтайлы таңдалады.
Мамандықтың жаманы жоқ
әлемде, « Сәттіліктің құпиясы» қойылым Топтық жұмыс 1 топ «Кім болам» Мамандыққа байланысты құралдар қойылады . Балалар өздеріне жақын деген құралды таңдап алып жұмыс жасайды 2 топ. Өздеріңіздің болашақ таңдаған мамандықтарыңызды жазып , сол мамандықтың бір күнін сипаттап беріңіздер 3 топ:Мамандық түрін таңдап, бір әннің мелодиясына салып орындайсыздар |
Қойылым көрсетеді Оқушылар топтық жұмысты жасап, қорғайды |
Мамандық иелеріне қатысты құралдар |
||
|
Сабақ соңы 5 мин |
Қорытындылау Белгілі бір мамандық иесі болу үшін не істеу керек? Өзіңіз үшін қандай қорытынды жасадыңыз? Кері байланыс. «SMS» әдісі арқылы оқушылар үзінділерді қолдана отырып мұғалімге хат жазады 1. Мен бүгін білдім 2.Мені қызықтырды 3.Менің түсінгенім 4. Өз өміріме ақыл – ой түрттім 5.Енді менің қолымнан келеді Сабақ соңында тілек ағашына өз қалаған мамандықтары жайлы жазып іледі
Еңбек етсем, ертеңгі –
бақытыма сенемін. |
Сұраққа жауап береді Кері байланыс жасайды |
|
||
№194 орта мектебі
ТӘРБИЕ САҒАТЫ
ТАҚЫРЫБЫ: «Болашағым бүгіннен: Кім болам?»
Әсемпаз болма әрнеге,
Өнерпаз болсаң арқалан
Сен де бір кірпіш дүниеге
Кетігін тапта бар қалан, (Абай)

Сынып: 5 «б»
Сынып жетекшісі: Искендирова Күлаш Толегеновна
Күні: 12.04.2024 жыл
шағым қалдыра аласыз























