Тақырыбы: «Кім
жүйрік»
Құзіреттілікке жеткізетін
мақсат- міндеттері:
а)
ақпараттық: Балалардың қызығушылығын
арттыру, шымырда ширақ өсіру, оқушылардың шапшаң, тұрақты
іс-әрекеттерін
тәрбиелеу.
ә)
коммуникативтік: Ойын жүргізу барысында білімін
жандандыру, ойын арқылы баланың ұйымшылдық қабілетін
арттыру.
б) проблеманы
шешу: Балалардың қызығушылығын
арттыру. Балаларды икемділікке, ептілікке
тәрбиелеу. Тәрбиелік шараның
түрі: Концерттік
кеш.
Тәрбиелі шараның
әдісі: Ойын
Көрнекілігі: Плакаттар, , ашық
хаттар.
Өтетін
орны: Акт
залы.
Барысы:
I.
Ұйымдастыру
бөлімі.
Жүргізуші: Сәлеметсіздер ме? Құрметті
оқушылар, әділқазылар алқасы, қонақтар! Қазақстан болашағы –білімді
ұрпағында,-дей келе «Кәм жүйрік»ойнымызды
бастаймыз.
Ал, келіңдер келіңдер
Біріңе-бірің еріңдер
Білімді тексеріп,
Ойынңа қатысып көріңдер
II.
Негізгі
бөлім.
Қазір біз осы уақытқа дейін
алған білімдерімізді көрсетіп, ән-күймен, өлеңдермен, маөал-
мәтелдермен өрнектеліп өнерімізді білімімізді ортаға
салайық.ьБіліміміздің артып, санамыздың момайлағанын
көрсетейік.
Бәйге түспей жарыспай
Жүйріктің бағы жанар ма?
Біліммен өнер жарысып,
Тәрбие, тәләм табар мән
Бұл бәйге ойдың бәйгесі
«Кім
жүйрік» ойға,сол алда дегендей ойын
жарыс түрінде өтеді.
А)Командаға бөліп отырғызу
Б)Ребус арқылы топ атын шешеу
В)Алғырлар мен Тапқырлар
Г)Ұрандары
Алғырлар ұрандары «Тәуелсіз
елдің тірегі білімді ұрпақ»
Тапқырлар ұраны: «Егеменді елдің тірегі оқу мен білімнің
тереңдігімен өлшенеді»
Д)Төсбелгі беру,оны қорғау.
Әділқазылар
сайлау.
Ашық жарқын түзді
Әділқазылар біздің
Таңдап бағы берерге
Шақырайық төреге
Топ басшаларын
сайлау.
Жұлдыздарың жарқырай берсін
Жұлдыздарың жарқырау үшін
Топ басшыларын сайлап алыңдар.Ойында осы тапсырмаларды бірінші
орындаған топ бастайы, дайын боліан кезде қолдарындағы туы көтере
қоясыңда. Дұрыс жауапқа бір-бір жұлдыз беріп
отырамын.
Ұшқар ойға серік болсын
шеберлік
Сөз кезегін математикаға беремін
Арамызда тапқыр достар көп екен
Солаардың енді жауаптарын көрейік
Математикадан
сұрақтар:
-
Ағаш басында 2 балық отыр еді.
Оларға 2балық ұшып келді.
Барлығы неше балық болды?
(Балық ұшпайды).
-
2+2=неше болады?
(4)
-
Тышқанның неше құлағы бар
(2)
-
Бір жылда неше мезгіл бар?
(4)
-
1сағат =? (60
секунд)
Жылдар жылдар тарихтың мол
жылдары
Сен әкелсең жақсылықтың көптегі
Көңіліңді шат сезімге баурайды
Халқымыздың бүгінгі мен ертеңі
2.Ана тілінен
сұрақтар
1.Қазақтың алфавитін
құрастырған кім?
2.Қандай ертегілерді
білесің?
3.Төрт түлік малға не
жатады?
4.Қазақстанның астанасын
ата?
5.Қазақ билерін
ата?
Шешендік өнер:Қазақ халқы
басқа қасиеттерімен бірге шешен халық. Шешендік өнер біздің
халқымыздың асыл мұрасы. Қазіргі заманда ата дәстүріміз қайтып
келіп, оралғанда біз де сол дәстүрді жалғастыруымыз керекпіз. Әр
ұлттың өзіндік ерекшелігі, салт- дәстүрі, діні болатыны белгіл.
Біздің тәрбиемңзде аналық қасиетті сөздерінен бастау алады. Үлкенді
тыңдау, оның сөзлерін еске түсіріп, құрметтеуіміз керек. Үш бидің
сөздерін, ұлағатын айту.
3.Мақал-мәтел
шешу.
1.Кітіап білім бұлағы – білім өмір шырағы.
2.Оқусыз білім жоқ – білімсіз күнің жоқ
3.Бірлік болмай – тірлік болмас.
4.Еңбек түбі – береке.
5.Оқы да біл – ойна да күл.
Ән:
Бізге берік ұлы достық
Бірлік құрып тілек қостық.
Ұлы мақсат биікке
Дос жолына жүрек қостық
Дей келе «Дос сыры» атты әнді тамашалаңыздар.
-Екі топқа да плакат беріледі әр тол өзінің топ бұрышын шығаруы
тиіс.
Бұған 10 минут уақыт беріліді.
Жайнатып таңымызды
Келтіріп сәнімізді
Арнайық бас қосқанда
Көрерменге ән менен жырымызды.
Ән: «Әрқашан күн
сөнбесін»
Қорытынды бөлім: Әділқазылар қорытындысын
жасайды.Марапаттау.Алғыс хат беру.
Құрметті лагерь
бөбектері,біздің бүгінгі интеллектуалды «кім жүйрік» ойыны
аяқталды.Біздің бәрімізді біріктіріп басымызды қосқан мектеп
лагеріне мың да бір рахмет.
Ән: «Елім менің»
Қош болыңыздар!Кездескенше!
ХХІ ғасыр білім ғасыры.Өткенімізді білетін, бүгінді
түсінетін,ертеңімізге сеніммен қарайтын азамат
болығдар!