|
Бөлім: Таза, мінсіз асыл сөз |
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Кіріспе. Халық ауыз әдебиеті |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.1.2.1. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау. |
||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: халық ауыз әдебиеті шығармаларының үлгілерімен танысу; Көпшілігі: халық ауыз әдебиеті үлгілеріндегі көтерілген мәселені анықтау; Кейбір оқушылар: Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау, өз көзқарасын таныту. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну |
||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы (6-құндылық) |
||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: шығармадан алған әсерін сипаттап айта алады Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: фольклор, ертегілер, қиял-ғажайып ертегілері, жануарлар туралы ертегілер, шыншыл ертегілер. Диалог құруға /шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Талқылауға арналған сұрақтар
|
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих, музыка |
||||||
|
Алдыңғы білім |
Ертегілер туралы бастауыштағы алған білімі. |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: «Сөзді тап» тәсілі. Қобдишаға тақырыпқа қатысты түйінді сөздер жазылған қағаз қиындылары салынады (тұрмыс, тіршілік, халық, салт-дәстүр). Бір оқушы қобдишадан қиынды қағазды алып, бір минутта ондағы сөздің атын атамай сипаттап түсіндіруі керек. Сөзді тапқан оқушы келесі сөзді түсіндіруді жалғастырады. Кіріспе сұрақтар:
І. Қызығушылықты ояту. «Ой шақыру» сұрақтары. 1. Ауыз әдебиеті ғылымда қалай деп аталады? 2. «Фольклор» қай елдің сөзі? 3. «Фольклор» сөзі қазақ тіліне аударғанда қандай мағынаны білдіреді? 4. Фольклор қашан туған? 5. Ауыз әдебиеті шығармалары біздің заманымызға дейін қалай жеткен? 6. Ауыз әдебиетінде халық өмірі қалай бейнеленген? (оқушылар жауабы тыңдалады). Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
Оқушылар назарын сабаққа аудару. Жағымды ахуал қалыптастыру. Оқушылар «ой шақыру» сұрақтарын жауап беріп, жаңа тақырыпты анықтайды. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
ҚБ
|
5-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы |
|||
|
Сабақтың ортасы |
ІІ. Мағынаны тану. Оқушыларға «Қазақ халқының ауыз әдебиеті» бейнеролигі көрсетіледі. Бейнероликтен оқушылар жаңа сабаққа байланысты ақпарат алады. https://www.youtube.com/watch?v=H9dfAF7cR6Y Тапсырма. Бейнероликтен тыңдаған мәтіннен алған ақпаратты ИНСЕРТ кестесімен түртіп алу.
Дескриптор:
ҚБ 2-тапсырма. Халық ауыз әдебиетінің топтастыруда көрсетілген үлгілеріне түсініктеме беріңдер.
Дескриптор:
ҚБ
Халық ауыз әдебиеті үлгілерінің идеясы бойынша МАҢЫЗДЫ және ОНША МАҢЫЗДЫ ЕМЕС деп санаған мәселелерді анықтаңыз. Жұбыңызға анықталған мәселелердің неліктен маңызды және маңызды емес екенін түсіндіріңіз. (6 маңызды ақпарат анықтайды, 3 маңызды емес ақпарат анықтайды).
Дескриптор: -әдебиет үлгілерінен маңызды деп санайтын 6 аспектісін анықтайды; -3 маңызды емес аспектісін анықтайды; -анықталған маңызды аспектілер негізінде халық бейнесін 2 сөйлеммен сипаттайды. ҚБ |
Оқушыларға «Қазақ халқының ауыз әдебиеті» бейнеролигі көрсетіледі. Бейнероликтен оқушылар жаңа сабаққа байланысты ақпарат алады. Бейнероликтен тыңдаған мәтіннен алған ақпаратты ИНСЕРТ кестесімен түртіп алады, ойларын айтады. Халық ауыз әдебиетінің топтастыруда көрсетілген үлгілеріне түсініктеме береді. -Халық ауыз әдебиетінің үлгілерімен танысады; -Үлгілерін сипаттайды; -Халық тұрмысымен байланыстырады Халық ауыз әдебиеті үлгілерінің идеясы бойынша МАҢЫЗДЫ және ОНША МАҢЫЗДЫ ЕМЕС деп санаған мәселелерді анықтаңыз. Жұбыңызға анықталған мәселелердің неліктен маңызды және маңызды емес екенін түсіндіріңіз. (6 маңызды ақпарат анықтайды, 3 маңызды емес ақпарат анықтайды). |
ҚБ ҚБ ҚБ |
https://www.youtube.com/watch?v=H9dfAF7cR6Y 5-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы Халық ауыз әдебиеті үлгілері. |
|||
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия. Бүгінгі тақырып бойынша қандай ой түйдім? |
|
|||||
|
Үй жұмысы |
Өлеңді жаттау |
|
|||||
|
Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын? |
Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын? |
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||
|
|
|
|
|||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жоқ болса, неге? Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме? Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге? |
|
||||||
|
Жалпы бағалау Қандай екі аспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз) 1: 2: Сабақты жақсартуға не себеп болатын еді? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз) 1: 2: Сабақ барысында сыныптың жетістігі туралы не ойладым/ жеке оқушылардың қиындығы, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет? |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Кіріспе. Халық ауыз әдебиеті
Кіріспе. Халық ауыз әдебиеті
|
Бөлім: Таза, мінсіз асыл сөз |
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Кіріспе. Халық ауыз әдебиеті |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.1.2.1. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау. |
||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: халық ауыз әдебиеті шығармаларының үлгілерімен танысу; Көпшілігі: халық ауыз әдебиеті үлгілеріндегі көтерілген мәселені анықтау; Кейбір оқушылар: Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау, өз көзқарасын таныту. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну |
||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы (6-құндылық) |
||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: шығармадан алған әсерін сипаттап айта алады Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: фольклор, ертегілер, қиял-ғажайып ертегілері, жануарлар туралы ертегілер, шыншыл ертегілер. Диалог құруға /шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Талқылауға арналған сұрақтар
|
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих, музыка |
||||||
|
Алдыңғы білім |
Ертегілер туралы бастауыштағы алған білімі. |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: «Сөзді тап» тәсілі. Қобдишаға тақырыпқа қатысты түйінді сөздер жазылған қағаз қиындылары салынады (тұрмыс, тіршілік, халық, салт-дәстүр). Бір оқушы қобдишадан қиынды қағазды алып, бір минутта ондағы сөздің атын атамай сипаттап түсіндіруі керек. Сөзді тапқан оқушы келесі сөзді түсіндіруді жалғастырады. Кіріспе сұрақтар:
І. Қызығушылықты ояту. «Ой шақыру» сұрақтары. 1. Ауыз әдебиеті ғылымда қалай деп аталады? 2. «Фольклор» қай елдің сөзі? 3. «Фольклор» сөзі қазақ тіліне аударғанда қандай мағынаны білдіреді? 4. Фольклор қашан туған? 5. Ауыз әдебиеті шығармалары біздің заманымызға дейін қалай жеткен? 6. Ауыз әдебиетінде халық өмірі қалай бейнеленген? (оқушылар жауабы тыңдалады). Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
Оқушылар назарын сабаққа аудару. Жағымды ахуал қалыптастыру. Оқушылар «ой шақыру» сұрақтарын жауап беріп, жаңа тақырыпты анықтайды. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
ҚБ
|
5-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы |
|||
|
Сабақтың ортасы |
ІІ. Мағынаны тану. Оқушыларға «Қазақ халқының ауыз әдебиеті» бейнеролигі көрсетіледі. Бейнероликтен оқушылар жаңа сабаққа байланысты ақпарат алады. https://www.youtube.com/watch?v=H9dfAF7cR6Y Тапсырма. Бейнероликтен тыңдаған мәтіннен алған ақпаратты ИНСЕРТ кестесімен түртіп алу.
Дескриптор:
ҚБ 2-тапсырма. Халық ауыз әдебиетінің топтастыруда көрсетілген үлгілеріне түсініктеме беріңдер.
Дескриптор:
ҚБ
Халық ауыз әдебиеті үлгілерінің идеясы бойынша МАҢЫЗДЫ және ОНША МАҢЫЗДЫ ЕМЕС деп санаған мәселелерді анықтаңыз. Жұбыңызға анықталған мәселелердің неліктен маңызды және маңызды емес екенін түсіндіріңіз. (6 маңызды ақпарат анықтайды, 3 маңызды емес ақпарат анықтайды).
Дескриптор: -әдебиет үлгілерінен маңызды деп санайтын 6 аспектісін анықтайды; -3 маңызды емес аспектісін анықтайды; -анықталған маңызды аспектілер негізінде халық бейнесін 2 сөйлеммен сипаттайды. ҚБ |
Оқушыларға «Қазақ халқының ауыз әдебиеті» бейнеролигі көрсетіледі. Бейнероликтен оқушылар жаңа сабаққа байланысты ақпарат алады. Бейнероликтен тыңдаған мәтіннен алған ақпаратты ИНСЕРТ кестесімен түртіп алады, ойларын айтады. Халық ауыз әдебиетінің топтастыруда көрсетілген үлгілеріне түсініктеме береді. -Халық ауыз әдебиетінің үлгілерімен танысады; -Үлгілерін сипаттайды; -Халық тұрмысымен байланыстырады Халық ауыз әдебиеті үлгілерінің идеясы бойынша МАҢЫЗДЫ және ОНША МАҢЫЗДЫ ЕМЕС деп санаған мәселелерді анықтаңыз. Жұбыңызға анықталған мәселелердің неліктен маңызды және маңызды емес екенін түсіндіріңіз. (6 маңызды ақпарат анықтайды, 3 маңызды емес ақпарат анықтайды). |
ҚБ ҚБ ҚБ |
https://www.youtube.com/watch?v=H9dfAF7cR6Y 5-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы Халық ауыз әдебиеті үлгілері. |
|||
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия. Бүгінгі тақырып бойынша қандай ой түйдім? |
|
|||||
|
Үй жұмысы |
Өлеңді жаттау |
|
|||||
|
Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын? |
Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын? |
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||
|
|
|
|
|||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жоқ болса, неге? Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме? Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге? |
|
||||||
|
Жалпы бағалау Қандай екі аспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз) 1: 2: Сабақты жақсартуға не себеп болатын еді? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз) 1: 2: Сабақ барысында сыныптың жетістігі туралы не ойладым/ жеке оқушылардың қиындығы, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет? |
|||||||
шағым қалдыра аласыз


















