1.Ұйымдастыру
2. Өткен тақырыпты еске
түсіру\ қайталау\
|
Мақсаты: үй жұмысын
тексеру
(K) Бұдан бұрынғы
тақырыпты білуін тексеру үшін
жұмыс
Music
Box
Музыка қорапбындағы
карточкалардан алдыңғы сабақтың терминдер мен ұғымдары табылады.
музыка ойнайды, тоқтағанда оқушы карточканың мағынасын түсіндіреді.
Содан кейін музыка қайтадан ойнайды және әрбір оқушы жауап бергенше
жалғасада .
Бағалау критерийі
|
Дескриптор
|
компьютер желілерінің түрін аныктайды және
мысал келтіреді
|
Топологияны біледі
|
клиент-серверную
технологиясын біледі
|
3. мұғалім
жаңа тақырып және сабақ оқу мақсаттарын (ОМ)
айтады
4. Оқушылар
ОМ-на сәйкес өз табыс критерийлерін
жасайды
Жұмыс тобы. Мұғалімі екі топқа студенттерді
бөледі. Тапсырма 2 топ: кестеде байланыс арналарының артықшылықтары
мен кемшіліктері
толтырыңыз.
1 топ - сымды
байланыс арнасы
2-топ - сымсыз
арна
(P) бір-бірін
тексеру кестесін
толтыру.
Бағалау:
СК4
Оқушылар
кестені толтырады,
интернетті пайдалана
алады.
Кестелерді
толтырғаннан кейін бір-бірін
тексеру жүзеге
асырылады
Бағалау критерийі
|
Дескрипторлар
|
Анализ
(СК
4. Желіні орта түрі және ақпарат беру
жылдамдығы бойынша жіктеу)
|
- сымсыз байланыс каналын
анықтайды;
- сымды байланыс каналын
анықтайды
-байланыс каналы жылдамдығын
анықтайды;
|
Оценивание
(СК7. Бір-бірін бағалау)
|
- сымды байланыс каналы артықшылығын
анықтайды;
- сымсыз байланыс каналы артықшылығын
анықтайды;
- сымды байланыс каналы кемшілігін
анықтайды;
- сымсыз байланыс каналы кемшілігін
анықтайды;
|
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен
танысады.
4.шаттық шеңбер құрып,
өздерінің игі тілектерін
айтады
Мұғалімді
тыңдайды
Видеомен
танысады
|
Смайлик
3
балл
Смайлик
5
балл
Смайлик
2
балл
|
Жаттығулар көрсетілімі немесе
видео материалдар.
|
3. Жаңа сабақты
меңгерту
4.
Бекіту
|
Жаңа сабақты
түсіндіру
Бүгінгі сабақта
болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы
бағалау.
|
|
|
Оқулық,
дәптерлер.
Смайликтер
|