Сабақтың басы
|
Ұйымдастырушылық кезең:
1. Оқушыларды қарсы алу және
белгілеу.
2. "Жақсы
қасиеттерді сипаттау"
Оқушылардың аты-жөні жазылған парақшалар
таратылады. Оқушының аты-жөні жазылған парақша түскен оқушы оның
жағымды қасиеттері туралы жазады. Ал басқа оқушылар бұл сипаттам
кімге қатысты екенін табу керек
3. Үй тапсырмасын тексеру
|
Мұғаліммен сәлемдесу.
Оқушылар бір-біріне жақсы қасиеттерін
айтады
|
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай
1-10 баллдық жүйе
бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады
|
Презентация
Оқулық
Жұмыс дәптері
Компьютер
|
Сабақтың ортасы
|
Өткен тақырыпты қайталау.
https://wordwall.net/ru/resource/28279431

Жаңа тақырыпты
меңгеру
Оқулықпен
жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа
ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация,
флипчарт қолдануға болады).
Егер
шартты тексеру операторының құрылымында екінші шартты тексеру
операторы қолданылса, онда мұндай дизайн кірістірілген шартты
дизайн деп аталады. Сондай-ақ, салынған шарттарды пайдаланудың 3
нұсқасы бар. Кірістірілген шарттардың жазба құрылымын және оларды
іс жүзінде қалай қолдану керектігін түсінуге көмектесетін
мысалдарды қарастырыңыз.
Ескерту. Кірістірілген шарттарды пайдалану
кезінде әрқайсысы
else
дизайны оның алдында орналасқан if-ге қатысты.
Бір
уақытта 2-3-тен көп if операторларын пайдаланбаған жөн.
Кірістірілген шарттардың осындай құрылымын пайдалану күрделі
бағдарламаға әкеледі, мұндай бағдарламаларды талдау және
нәтижелерді шығару қиын болады
Білімді
бекіту:
1-тапсырма.
Кірістірілген шарттардың жазылу құрылымын (1-нұсқасы) қалпына
келтір:
1
|
2
-командалар блогы
|
2
|
іf
2-шарт:
|
3
|
3
-командалар блогы
|
4
|
еlse:
|
5
|
іf
1-шарт:
|
6
|
1-командалар блогы
|
7
|
еlse:
|
2-тапсырма. Берілген есеп бойынша блок-схеманы толтыр: Арманда ақша
бар. Егер оның ақшасы 1000 теңгеден артық болса, онда
«Ақшасы
көп», ал егер 100 теңгеден артық,
бірақ 1000 таңгеден кем болса, онда «ақшасы жеткілікті»
ал егер 100 теңгеден кем болса, онда
«ақшасы
жеткіліксіз» хабарламаларын
шығаратын бағдарлама құру.

Сергіту сәті

3-тапсырма. Кодтарды ретімен орналастырып,
Python бағдарламасында орындап, нәтижесіне талдау
жүргіз:
1
|
еlse:
|
2
|
іf
x%2==0:
|
3
|
Print(“Бұл сан
жұп”)
|
4
|
Print(“Бұл сан
тақ”)
|
5
|
Print(“Сан 0-ге
тең”)
|
6
|
X=int(input())
|
7
|
if
x%2==1:
|
8
|
еlse:
|
4-тапсырма. Сілтемеге өтіп немесе qr code
сканерлеп тапсырманы орында:
https://wordwall.net/ru/resource/67727882
Тәжірибелік жұмыс: Пернетақтадан енгізілген
сан 1 мен 20 аралығында жататын болса, онда “YES” сөзін, кері
жағдайда “NO” сөзін шығаратын программа құру қажет. Бос орында
толтырып, толық бағдарламаны Python
программасында тексер

|
Тапсырмаларды
орындайды
Мұғалімнің ақпаратын
тыңдайды, тірек конспектісін жазады
Жұмыс парағы бойынша
тапсырмаларды орындайды:
Дескриптор:
- кірістірілген шарттардың
жазылу құрылымын жазады;
Дескриптор:
- блок-схеманы
толтырады
Көз жаттығуларын
орындайды
Дескриптор:
- программа кодын дұрыс
ретпен жазады, нәтижесін тексереді;
Дескриптор:
- интерактивті тапсырманы
орындайды
Дескриптор:
- программа кодын
толықтырып, нәтижесін тексереді;
|
«Мақтау»
ФБ
2 балл
2 балл
2 балл
2 балл
2 балл
|
https://wordwall.net/ru/resource/28279431
Презентация,
Оқулық,
жұмыс
дәптерлерікомпьютер
Жұмыс
парағы:
|