Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Кіші топ мамыр циклограммасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін_______________________________
Меңгеруші:_____________________________
Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы
2024 жыл мамыр айы 1 апта
Күн тәртібінің кезеңдері |
Дүйсенбі 29.04.2024 |
Сейсенбі 30.04.2024 |
Сәрсенбі 01.05.2024 |
Бейсенбі 02.05.2024 |
Жұма 03.05.2024 |
|
Балаларды қабылдау |
Балаларды көтеріңкі көңіл-күймен қарсы алу.Жайлы жағдай жасап, смайлик арқылы көңіл күйін көтеру. Тәрбиешімен сәлемдесуді үйрету. Баладан қандай көңіл күймен келгенін сұрап, сұрақтарға жауап беру дағдысын қалыптастыру(сөйлеуді дамыту). |
|||||
Ата-аналармен немесе баланың басқа заңды өкілдерімен, кеңес, әңгімелесу |
Балалардың көңіл күйі, денсаулығы жайында ата-анамен әңгімелесу. |
|||||
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды, үстел үсті ойындары, бейнелеу іс- әрекеті, кітаптарды қарау және басқалар) |
Топта балалармен шағын ойын орталықтарында еркін ойындарды ұйымдастыру, Үстел үсті ойыны «Ұқсасын тап», Дидактикалық ойын «Зейінді бол», «Кім жоқ?», «Бұл не?» Саусақ ойыны «Орманда», Суретпен әңгіме:«Салыстыр да, атын ата» Өнер орталығында сурет салу, суретті кітапшаларды бояу, ойыншықтарды топтастыру, кітаптарды қарау, Табиғат бұрышындағы өсімдіктерді бақылау. Баланың жеке тұлғасының қалыптасуына ықпал ету, оның мүдделеріне, қажеттіліктеріне, қалауына, мүмкіндігіне құрметпен қарау, әр баланы басқа балалар сияқты жақсы көретініне сенім қалыптастыру. Балалармен жеке жұмыс. |
|||||
Ғажайып қоржын Міндеттері: Қоржыннан шыққан заттарды шелектерге салу алу және алмастырып салуды ұйымдастыру. Өлшемдері әр түрлі геометриялық фигураларды, өлшемі, пішіні, түсі бойынша ерекшеленетін немесе біркелкі заттарды топтастыруды үйрету (сенсорика) |
Қағаздарға салынған шарлардың түбінен жіптер салуды ұйымдастыру. (сурет салу) |
|
Сөйлеу қарқынын, дауыстың жоғарылығы мен күшін ескеріп артикуляциялық гимнастика жасауын ұйымдастыру: «Инеше» - ауызды кең ашып тілді алға қарай жіңішкертіп шығарып 10 - 15 секунд ұстап тұруды жасату. (сөйлеуді дамыту) |
Әртүрлі көлемдегі заттарды жинап гүл жасау дағдысын жетілдіру (Құрастыру) |
||
Ертеңгілік жаттығу |
Мамыр айына арналған таңертеңгі жаттығуларды жасату (Жалпы дамытушы жаттығулар, қимыл белсенділігі, ойын әрекеті). |
|||||
Таңғы ас |
Таңғы ас алдында қолдарын сумен сабындап жуу мәдениетін қалыптастыру. Жеңдерін өз бетімен түру, жуыну кезінде киімді суламау, жуыну кезінде суды шашыратпау білігін бекіту. (мәдени-гигиеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету) Өз орнын тауып отыру. Үстел басында қарапайым мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру: нанды үгігпеу, тамақты ауызды жауып шайнау, ауызды толтырып сөйлемеу. Тамақтанып болғаннан кейін алғыс айтуды үйрету |
|||||
Ұйымдастырылған іс-әрекетке дайындық |
Таңғы жиын. « Достық» әнін қойып балаларға түрлі қимылдар жасату. Балалар қандай ойындар ойнағысы келетінін айтуын қалыптастыру. «Достар» тақырыбында жеке әңгімелер. Сөзді тыңдай білуге, ересектермен және құрдастарымен тілдік қарым-қатынас жасауды дамыту, қарапайым Кім? Не? Не істейді? сұрақтарға жауап беруге үйрету. Қызығушылықтары бойынша әрекет түрін таңдау және т. б. (сөйлеуді дамыту) |
|||||
Мектепке дейінгі ұйымның кестесі бойынша ұйымдастырылған іс-әрекеттер |
|
Музыка Қарапайым би қимылдарын орындау: қолдың білектерін айналдыру, шапалақтау және аяқты тарсылдату, жүрелеп отыру, аяқтарын қозғау, айналу; денені оңға, солға бұру, басты оңға, солға ию, қолдарды сермеу. |
|
Дене шынықтыру Жалпы дамытушы жаттығулар. Негізгі қимылдар: Жүру. қолдарын әртүрлі қалыпта ұстап, бір-бірінің қолдарынан ұстап, аяқтың ұшымен жүру Еңбектеу, өрмелеу. гимнастикалық скамейканың астынан, әртүрлі заттардың: арқанның астынан нысанаға дейін төрттағандап (алақанымен, тіземен тіреп) еңбектеу. Секіру. Бір орында тұрып қос аяқпен секіруге үйрету. Қимылды ойын: Ұшақтар Спорттық жаттығулар: Велосипед тебу: үш дөңгелекті велосипедке отыруға, одан ересектердің көмегімен және көмегінсіз түсуге, ересектердің көмегімен және өз бетінше рөлді басқаруға үйрету. |
Дене шынықтыру Жалпы дамытушы жаттығулар. Негізгі қимылдар: Жүру. қолдарын әртүрлі қалыпта ұстап, бір-бірінің қолдарынан ұстап, аяқтың ұшымен жүру Еңбектеу, өрмелеу. гимнастикалық скамейканың астынан, әртүрлі заттардың: арқанның астынан нысанаға дейін төрттағандап (алақанымен, тіземен тіреп) еңбектеу. Секіру. Бір орында тұрып қос аяқпен секіруге 10-15 сантиметр биіктіктен секіруге үйрету. Қимылды ойын: Автобус |
|
|
Аю Міндеттері: Қонаққа келген аюдың қоржынындағы заттармен танысу арқылы қарапайым сұрақтарға жауап беруге, өз ойын айтуға үйрету. (сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет) |
«Достық күні» Міндеттері: Мамыр айының алғашқы мерекесі халықтар достығы күні екенін түсіндіру. Достарды қуанту үшін сыйлық сыйлаймыз. Тақпақ айтып би билейміз деп түсіндіру. Балаларға сыйлық қораптарын таңдап олармен би билету. (сөйлеуді дамыту, көркем әдебиет, музыка) |
|
«Көктем» Міндеттері: Күннің суретін көрсету. Оны танып атату. Бейнелеу әрекетіне деген қызығушылығын ояту, көркемдік қабылдауларын дамыту.Бірінші шағын топ балаларына қағазға күннің бейнесін салуды ұйымдастыру. екінші шағын топ балаларына фланелеграф тақтасына күн, гүл ағаш, құстарды үйлестіріп дұрыс жапсыруын ұйымдастыру. (сурет салу, жапсыру) |
«Ғажайып қорапша» Міндеттері: Ғажайып қорапшаның ішінен заттар алуын ұйымдастыру. Олардың түрлі көлемдегі геометриялық фигураларды негізгі түсі, неғұрлым ұқсас қасиеттері бойынша салыстыру және іріктеуді жетілдіру. (сенсорика) |
|
Серуенге дайындық |
Балалардың дербес қимыл белсенділігін дамыту. Ойын құрал-жабдықтады дұрыс пайдалану туралы әңгімелесу. Балаларды ретімен киіндіру (ауа-райы жағдайына байланысты), дұрыс киінуді бақылау. Киім шкафтарын таза ұстау және жинауды қалыптастыру (сөйлеуді дамыту, өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту). |
|||||
Серуен |
Балалардың дербес әрекеттері. Бақылау. Мақсаты: Ауа райның ерекшеліктерін байқату. Желдің соғуын байқату (қоршаған ортамен таныстыру) Ертегі оқып оны ойыншықтар, суреттер, үстел үсті театрының кейіпкерлері және басқа да көрнекі құралдарды көрсетумен сүйемелдеп мазмұнын түсінуге үйрету (көркем әдебиет) Қимылды ойын: Қимылдарды үйлесімді орындауға, кейбір кейіпкерлердің қарапайым әрекеттерін жеткізе білуге үйрету (қоян сияқты секіру; аю сияқты қорбаңдап жүру). |
Дидактикалық ойын Қимылды ойын: Балалардың ойынға қызығушылығын дамытуға ықпал ете отырып, негізгі қимылдарды (жүру, жүгіру, лақтыру, домалату) жетілдіру. |
|
Бақылау. Мақсаты: Ауа райның ерекшеліктерін байқату. Құстарды, күнді ағаштарды гүлдерді бақылату. Гүлдерді иіскеуді үйрету. (қоршаған ортамен таныстыру) Қимылды ойын «Өз үйіңді тап» Спорттық жаттығулар: Үш дөңгелекті велосипедке отыруға, одан ересектердің көмегімен және көмегінсіз түсуге, ересектердің көмегімен және өз бетінше рөлді басқаруға үйрету. |
Бақылау. Мақсаты: Ауа райның ерекшеліктерін байқату. Құстарды бақылап, құстар сияқты ұшуын үйрету.Ағаштың бұтақтары мен жапырақтары секілді желге тербелуді үйрету. (қоршаған ортамен таныстыру) Еркін ойындар Мазмұны қарапайым қимылды ойындарды ойнауға ынталандыру. |
|
Серуеннен оралу |
Топқа оралу кезінде қатарға тұруды дағдыландыру. Асықпай педагогтің артынан жүру, жұптасып жүруді үйрету. Өз шкафтарын тану дағдысын қалыптастыру. Топта киетін аяқ киімдерін өз бетінше ауыстырып, киюін қалыптастыру. (дербес қимыл әрекеті). |
|||||
Түскі ас |
Түскі ас алдында гигеналық шараларды орындау : қолды дұрыс жуу, өз орамалының орнын білу, қолды дұрыс сүрту, орамалды ілу көркем сөз қолдану, мысалы «Сылдырлайды мөлдір су, мөлдір суға қолыңды жу» Балаларды үстел басында дұрыс отыру, үстелді даярлау заттарымен таныстыруды жалғастыру (мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету) Кейбір еңбек әрекеттерін білуге және атауға (тәрбиешінің көмекшісі ыдыс жуады, тамақ әкеледі, сүлгілерді ауыстырады) үйрету. (қоршаған ортамен таныстыру) |
|||||
Күндізгі ұйқы |
Киімдерді шкафқа немесе орындыққа ұйқыға жатар алдында ұқыпты жинау білігін бекіту. Өз төсек орнын тауып жатуды үйрету. (өзіне-өзі қызмет ету длағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту) Балалардың тыныш ұйықтауы үшін жайлы баяу музыка тыңдату. Бесік жырын айтып беру (көркем әдебиет) |
|||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, сауықтыру шаралары |
Төсектен тұрып, түйіршекті және жұмсақ жолақшалармен жүруді дағдыландыру. (дене жаттығулар мен белсенділігі) Киімдерін реттілікпен өздігінен киіну. Түймелерін қадау, сырмаларын сыру, аяқ киімдерін дұрыс киюді үйрету. (өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту) Қолдарын жуу, құрғатып сүрту, сүлгіні өз орнына іліп қоюды үйрету. (мәдени-гигиеналық дағдылар). |
|||||
Бесін ас |
Үстел басында қарапайым мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, асты тауысып жеуге дағдыландыру. (мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету) |
|||||
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер) |
1500 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |