Сабақтың
ортасы.
Жаңа
сабақ:
|
1-тапсырма.
«Стопкадр»
әдісі
Ежелгі «Отырар
кітапханасы» туралы бейнематериал
көру
Пікіріңмен
бөліс
Дескриптор
|
негізгі ойды сөздерді жазады білдіретін
сөйлемдерді жазады.
|
|
негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді
жазады.
|
2-тапсырма «Ақпарат сүзу
әдісі
Мәтінді
оқы. Оқылым мәтінініндегі материалдары бойынша
негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктеп
жаз
Дескриптор
|
негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді
жазады.
|
Мәтінді жан-жақты мазмұнын
талдау.
3-тапсырма «Идеялар галереясы»
әдісі
Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша
негізігі ойды білдіретін
сөйлемдерді
іріктей отырып, жинақы мәтін
жаз.
Дескриптор
|
негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді
жазады.
|
|
Жинақы мәтін
жазады.
|
4-тапсырма
ӘТН Мақсат
үстеу Мақсат үстеу
кимылдың, іс-әрекеттің болу мақсатын білдіреді де, қалай? не
мақсатпен? деген сұрақтарға жауап береді. Мақсат үстеулері сан
жағынан көп емес. Оған: әдейі, жорта, әдейілеп, қасақана т. б.
сөздер жатады. Мысалы: әдейі, келдім, жорта айтты, әдейілеп
шақырды, қасақана үндемеді т.
б.
Мақсат үстеуін дұрыс қойып, сөйлемдерді көшіріп
жаз.
Саралау
тапсырмасы
1-деңгей
«Жабық
тест»
1.«Ерте тұр, ерте жат іңірден,
Таңғы нәсіп тәңірден.» мақалында үстеудің қандай түрі бар?
–
2. Алыста шағылысады
–
3. Таңертең ерте түскен екен
-
4. Артына қарады
–
5. Қыстыгүні жаяу келе жатқан
–
6. Ол ақырын жүрді
–
7. біраз иіскелеп алған
соң
2-деңгей
Синонимдерін
үстеумен
жаз. Кірпік
қаққанша – (тез, лезде,
шапшаң) Тайға таңба
басқандай – (дәл,
анық)
Еріншекке
(қашанғыдан? Қашанғы?)
оңай? (Қашан?)
тұрған жігіттің ырысы
артық? Синонимдерін
жаз. Құр, босқа,
бекерге. Әдейі,
жорта,
қасақана.
3-деңгей Терме
диктант.
Үстеулерді
теріп жазып, мағыналық түрлерін
ажырату.
|
Ежелгі «Отырар
кітапханасы» туралы бейнематериал
көреді.
Пікіріңмен
бөліседі.
Оқылым мәтінініндегі материалдары бойынша
негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктеп
жазады.
Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша
негізігі ойды білдіретін
сөйлемдерді
іріктей
отырып, жинақы мәтін
жазады.
Грамматикалық тапсырма
орындайды.
Саралау тапсырмасын
орындайды
|
Бағалау критерийлері бойынша
бағалау
Бағалау критерийлері бойынша
бағалау
Бағалау критерийлері бойынша
бағалау
|
Оқулық
дәптер
кеспе
қағаздар
кеспе
қағаздар
|