|
Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектебі: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сыныбы: 6 |
Сабақ тақырыбы: КІТАПХАНА |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: |
6.3.5.1. оқылым және тыңдалым матеиалдары бойынша негіззігі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазу; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
6.4.4.3- үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізігі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазады; Үстеудің мағыналық түрлерін ажыратады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері:
|
Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негіззігі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктейді; жинақы мәтін жазады; Үстеудің мағыналық түрлерін ажыратады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы. |
1.Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу Кезекшілермен жұмыс Жағымды психологиялық тапсырма. «Жүректен жүрекке» әріптесінің бойындағы жақсы қасиетті айтып жігерлендіру
Үй тапсырмасын сұрау. Қызығушылығын ояту «Зымыран сұрақтар» 1.Үстеу дегеніміз не ? 2.Үстеу мағынасына қарай нешеге бөлінеді ? 3.Үстеу құрамына қарай нешеге бөлінеді ? 4.Күрделі үстеулер қалай жасалады ? 5.Мезгіл үстеуі дегеніміз не ? 6.Мекен үстеу дегеніміз не ? 7.Сын-қимыл үстеу дегеніміз не ? 8.Мөлшер үстеу дегеніміз не ? |
Оқушылардың назарын сабаққа аударады. Жағымды психологиялық тапсырманы орындайды. «Жүректен жүрекке» әдісі арқылы әріптесінің бойындағы жақсы қасиетті айтып жігерлендіреді Үй тапсырмасына жауап береді. Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын танысады. |
Бағалау критерийлері бойынша бағалау |
6-сынып Қазақ тілі оқулығы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы. Жаңа сабақ: |
1-тапсырма. «Стопкадр» әдісі Ежелгі «Отырар кітапханасы» туралы бейнематериал көру Пікіріңмен бөліс
2-тапсырма «Ақпарат сүзу әдісі Мәтінді
оқы.
Мәтінді жан-жақты мазмұнын талдау. 3-тапсырма «Идеялар галереясы» әдісі Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізігі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жаз.
4-тапсырма ӘТН Мақсат
үстеу Мақсат үстеуін дұрыс қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз. Саралау тапсырмасы 1-деңгей «Жабық тест» 1.«Ерте тұр, ерте жат іңірден, 2. Алыста шағылысады – 3. Таңертең ерте түскен екен - 4. Артына қарады – 5. Қыстыгүні жаяу келе жатқан – 6. Ол ақырын жүрді – 7. біраз иіскелеп алған соң 2-деңгей Синонимдерін
үстеумен
жаз. Үстеулерді теріп жазып, мағыналық түрлерін ажырату. |
Ежелгі «Отырар кітапханасы» туралы бейнематериал көреді. Пікіріңмен бөліседі. Оқылым мәтінініндегі материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктеп жазады. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізігі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазады. Грамматикалық тапсырма орындайды. Саралау тапсырмасын орындайды |
Бағалау критерийлері бойынша бағалау Бағалау критерийлері бойынша бағалау Бағалау критерийлері бойынша бағалау |
Оқулық
дәптер
кеспе қағаздар
кеспе қағаздар
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Соңы. |
Сабақты бекіту Тақырып бойынша қорыту «Бір ауыз сөз» әдісі Дескриптор: жауап береді.1 балл Өз ойын нақты жеткізеді 1 балл
|
Жауап береді.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Шалдарбекова МолдирШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Кітапхана 6 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Кітапхана 6 сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
өте жақсы жасалған қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













