Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді жоспар бөлімі:

    Мектебі:


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сыныбы: 6

    Сабақ тақырыбы: КІТАПХАНА

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

    6.3.5.1. оқылым және тыңдалым матеиалдары бойынша негіззігі ойды білдіретін сөйлемдерді

    іріктей отырып, жинақы мәтін жазу;


    6.4.4.3- үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану

    Сабақ мақсаттары:

    Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізігі ойды білдіретін сөйлемдерді

    іріктей отырып, жинақы мәтін жазады;

    Үстеудің мағыналық түрлерін ажыратады.

    Бағалау критерийлері:



    Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негіззігі ойды білдіретін сөйлемдерді

    іріктейді;

    жинақы мәтін жазады;

    Үстеудің мағыналық түрлерін ажыратады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау


    Ресурстар

    Басы.


    1.Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен сәлемдесу

    Кезекшілермен жұмыс

    Жағымды психологиялық тапсырма.

    «Жүректен жүрекке»

    әріптесінің бойындағы жақсы қасиетті айтып жігерлендіру




    Үй тапсырмасын сұрау.

    Қызығушылығын ояту

    «Зымыран сұрақтар»

    1.Үстеу дегеніміз не ?

    2.Үстеу мағынасына қарай нешеге бөлінеді ?

    3.Үстеу құрамына қарай нешеге бөлінеді ?

    4.Күрделі үстеулер қалай жасалады ?

    5.Мезгіл үстеуі дегеніміз не ?

    6.Мекен үстеу дегеніміз не ?

    7.Сын-қимыл үстеу дегеніміз не ?

    8.Мөлшер үстеу дегеніміз не ?


    Оқушылардың назарын сабаққа аударады.



    Жағымды психологиялық тапсырманы орындайды.

    «Жүректен жүрекке» әдісі арқылы

    әріптесінің бойындағы жақсы қасиетті айтып жігерлендіреді






    Үй тапсырмасына жауап береді.




    Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын танысады.



















    Бағалау критерийлері бойынша бағалау

    6-сынып

    Қазақ тілі

    оқулығы























    Сабақтың ортасы.

    Жаңа сабақ:


    1-тапсырма. «Стопкадр» әдісі

    Ежелгі «Отырар кітапханасы» туралы бейнематериал көру

    Пікіріңмен бөліс


    Дескриптор

    негізгі ойды сөздерді жазады білдіретін сөйлемдерді жазады.


    негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді жазады.

    2-тапсырма «Ақпарат сүзу әдісі

    Мәтінді оқы.
    Оқылым мәтінініндегі материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктеп жаз

    Дескриптор

    негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді жазады.


    Мәтінді жан-жақты мазмұнын талдау.

    3-тапсырма «Идеялар галереясы» әдісі

    Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізігі ойды білдіретін сөйлемдерді

    іріктей отырып, жинақы мәтін жаз.

    Дескриптор

    негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді жазады.


    Жинақы мәтін жазады.

    4-тапсырма

    ӘТН Мақсат үстеу
    Мақсат үстеу кимылдың, іс-әрекеттің болу мақсатын білдіреді де, қалай? не мақсатпен? деген сұрақтарға жауап береді. Мақсат үстеулері сан жағынан көп емес. Оған: әдейі, жорта, әдейілеп, қасақана т. б. сөздер жатады. Мысалы: әдейі, келдім, жорта айтты, әдейілеп шақырды, қасақана үндемеді т. б.

    Мақсат үстеуін дұрыс қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз.

    Саралау тапсырмасы

    1-деңгей «Жабық тест»

    1.«Ерте тұр, ерте жат іңірден,
    Таңғы нәсіп тәңірден.» мақалында үстеудің қандай түрі бар? –

    2.  Алыста шағылысады –

    3.  Таңертең ерте түскен екен -

    4.  Артына қарады –

    5.  Қыстыгүні жаяу келе жатқан –

    6.  Ол ақырын жүрді –

    7.  біраз  иіскелеп алған соң

     2-деңгей

    Синонимдерін үстеумен жаз.
    Кірпік қаққанша – (тез, лезде, шапшаң)
    Тайға таңба басқандай – (дәл, анық)

    Еріншекке (қашанғыдан? Қашанғы?) оңай?
    (Қашан?) тұрған жігіттің ырысы артық?
    Синонимдерін жаз.
    Құр, босқа, бекерге.
    Әдейі, жорта, қасақана.

    3-деңгей
    Терме диктант.

    Үстеулерді теріп жазып, мағыналық түрлерін ажырату.

    Ежелгі «Отырар кітапханасы» туралы бейнематериал көреді. Пікіріңмен бөліседі.










    Оқылым мәтінініндегі материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктеп жазады.







    Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізігі ойды білдіретін сөйлемдерді

    іріктей отырып, жинақы мәтін жазады.











    Грамматикалық тапсырма орындайды.



    Саралау тапсырмасын орындайды

    Бағалау критерийлері бойынша бағалау













    Бағалау критерийлері бойынша бағалау


















    Бағалау критерийлері бойынша бағалау



    Оқулық
















    дәптер






























    кеспе

    қағаздар









    кеспе

    қағаздар




    Соңы.


    Сабақты бекіту Тақырып бойынша қорыту

    «Бір ауыз сөз» әдісі

    Дескриптор: жауап береді.1 балл

    Өз ойын нақты жеткізеді 1 балл





    Жауап береді.





    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Шалдарбекова Молдир
    31 Наурыз 2023
    593
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Кітапхана 6 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Кітапхана 6 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    өте жақсы жасалған қмж
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді жоспар бөлімі:

    Мектебі:


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сыныбы: 6

    Сабақ тақырыбы: КІТАПХАНА

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

    6.3.5.1. оқылым және тыңдалым матеиалдары бойынша негіззігі ойды білдіретін сөйлемдерді

    іріктей отырып, жинақы мәтін жазу;


    6.4.4.3- үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану

    Сабақ мақсаттары:

    Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізігі ойды білдіретін сөйлемдерді

    іріктей отырып, жинақы мәтін жазады;

    Үстеудің мағыналық түрлерін ажыратады.

    Бағалау критерийлері:



    Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негіззігі ойды білдіретін сөйлемдерді

    іріктейді;

    жинақы мәтін жазады;

    Үстеудің мағыналық түрлерін ажыратады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау


    Ресурстар

    Басы.


    1.Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен сәлемдесу

    Кезекшілермен жұмыс

    Жағымды психологиялық тапсырма.

    «Жүректен жүрекке»

    әріптесінің бойындағы жақсы қасиетті айтып жігерлендіру




    Үй тапсырмасын сұрау.

    Қызығушылығын ояту

    «Зымыран сұрақтар»

    1.Үстеу дегеніміз не ?

    2.Үстеу мағынасына қарай нешеге бөлінеді ?

    3.Үстеу құрамына қарай нешеге бөлінеді ?

    4.Күрделі үстеулер қалай жасалады ?

    5.Мезгіл үстеуі дегеніміз не ?

    6.Мекен үстеу дегеніміз не ?

    7.Сын-қимыл үстеу дегеніміз не ?

    8.Мөлшер үстеу дегеніміз не ?


    Оқушылардың назарын сабаққа аударады.



    Жағымды психологиялық тапсырманы орындайды.

    «Жүректен жүрекке» әдісі арқылы

    әріптесінің бойындағы жақсы қасиетті айтып жігерлендіреді






    Үй тапсырмасына жауап береді.




    Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын танысады.



















    Бағалау критерийлері бойынша бағалау

    6-сынып

    Қазақ тілі

    оқулығы























    Сабақтың ортасы.

    Жаңа сабақ:


    1-тапсырма. «Стопкадр» әдісі

    Ежелгі «Отырар кітапханасы» туралы бейнематериал көру

    Пікіріңмен бөліс


    Дескриптор

    негізгі ойды сөздерді жазады білдіретін сөйлемдерді жазады.


    негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді жазады.

    2-тапсырма «Ақпарат сүзу әдісі

    Мәтінді оқы.
    Оқылым мәтінініндегі материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктеп жаз

    Дескриптор

    негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді жазады.


    Мәтінді жан-жақты мазмұнын талдау.

    3-тапсырма «Идеялар галереясы» әдісі

    Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізігі ойды білдіретін сөйлемдерді

    іріктей отырып, жинақы мәтін жаз.

    Дескриптор

    негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді жазады.


    Жинақы мәтін жазады.

    4-тапсырма

    ӘТН Мақсат үстеу
    Мақсат үстеу кимылдың, іс-әрекеттің болу мақсатын білдіреді де, қалай? не мақсатпен? деген сұрақтарға жауап береді. Мақсат үстеулері сан жағынан көп емес. Оған: әдейі, жорта, әдейілеп, қасақана т. б. сөздер жатады. Мысалы: әдейі, келдім, жорта айтты, әдейілеп шақырды, қасақана үндемеді т. б.

    Мақсат үстеуін дұрыс қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз.

    Саралау тапсырмасы

    1-деңгей «Жабық тест»

    1.«Ерте тұр, ерте жат іңірден,
    Таңғы нәсіп тәңірден.» мақалында үстеудің қандай түрі бар? –

    2.  Алыста шағылысады –

    3.  Таңертең ерте түскен екен -

    4.  Артына қарады –

    5.  Қыстыгүні жаяу келе жатқан –

    6.  Ол ақырын жүрді –

    7.  біраз  иіскелеп алған соң

     2-деңгей

    Синонимдерін үстеумен жаз.
    Кірпік қаққанша – (тез, лезде, шапшаң)
    Тайға таңба басқандай – (дәл, анық)

    Еріншекке (қашанғыдан? Қашанғы?) оңай?
    (Қашан?) тұрған жігіттің ырысы артық?
    Синонимдерін жаз.
    Құр, босқа, бекерге.
    Әдейі, жорта, қасақана.

    3-деңгей
    Терме диктант.

    Үстеулерді теріп жазып, мағыналық түрлерін ажырату.

    Ежелгі «Отырар кітапханасы» туралы бейнематериал көреді. Пікіріңмен бөліседі.










    Оқылым мәтінініндегі материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктеп жазады.







    Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізігі ойды білдіретін сөйлемдерді

    іріктей отырып, жинақы мәтін жазады.











    Грамматикалық тапсырма орындайды.



    Саралау тапсырмасын орындайды

    Бағалау критерийлері бойынша бағалау













    Бағалау критерийлері бойынша бағалау


















    Бағалау критерийлері бойынша бағалау



    Оқулық
















    дәптер






























    кеспе

    қағаздар









    кеспе

    қағаздар




    Соңы.


    Сабақты бекіту Тақырып бойынша қорыту

    «Бір ауыз сөз» әдісі

    Дескриптор: жауап береді.1 балл

    Өз ойын нақты жеткізеді 1 балл





    Жауап береді.





    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Презентация 7 сынып
    31.03.2023
    593
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Шалдарбекова Молдир
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации