Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Балалар кітапханасы" жобасы бойынша кітапхананың жылдық жұмыс жоспары 2024-2025 оқу жылы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
БЕКІТЕМІН: ____________
Мектеп директоры
«___» ____________ 2024 жыл
орта мектебінің 2024-2025 оқу жылына мектеп кітапханасының жұмыс жоспары
Білім беру ұйымындағы кітапхана – мектептің білім беру саласындағы мәдени, ақпараттық, ағартушылық және тәрбиелеу орталығы болуы керек.
Кітапхананың басты мақсаты:
1. кітаппен жұмыс үдерісінде балаларды азаматтық сезімге тәрбиелеу, рухани-шығармашылық ұстанымдарын ашу;
2. оқушылардың оқу және оқу мәдениетін қолдау;
3. оқушыларды оқуға тарту;
4. кітапханаға жаңа оқырмандарды тарту;
Кітапхананың басты міндеттері:
1. педагогтар мен оқушылардың өзіндік білімдерін шыңдау мен оқу-тәрбие үдерісінде ақпараттық-құжаттық қолдауды қамтамасыз ету;
2. оқушыларда ақпараттық мәдени және оқу мәдениетін қалыптастыру;
3. оқуға деген уәждеме мен кітапқа деген құрметке тәрбиелеу;
4. оқушыларда тұлғаның өздігінен дауын, өзін-өзі ұстау мәдениетін, адамгершілікке тәрбиелеу жөніндегі әдебиеттерді насихаттауға назар аударуды күшейту;
5. ақпараттық-кітапханалық, кітапханалық қызмет көрсетудің сапасын арттыру;
6. ұлтжандылық, табиғатты сүю, салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыруға әсер ету.
Кітапхана жұмысының басты бағыттары:
• кітапханадан ақпарат алуға педагогтарға, оқушыларға, олардың ата-аналарына әдістемелік көмек беру.
• білім берудің жаңа құралдары туралыпедагогикалық және әдістемелік әдебиеттер туралы ақпарат алуда мұғалімдер үшін жағдай жасау.
• кітап оқу, баспаларды қарау, компьютерлік бағдарламалармен жұмыста мұғалімдер мен оқушыларға жағдай жасау.
• қордың жинақталуы мен сақталуын қамтамасыз ету.
• мектеп сайтындағы «Кітапхана» парақшасындағы материалдардың жүйелі толықтырылуын жүзеге асыр
Жұмыс жоспары
№ |
Іс-шараның атауы |
өткізу мерзімі |
||
Оқу қорымен жұмыс |
||||
1 |
Оқулықтарды қабылдап, тарату |
Қыркүйек, мамыр |
||
2 |
Оқулықтарды тарату журналын жүргізу |
Жыл бойы |
||
3 |
Жаңа түскен оқулықтарды қабылдап, техникалық өңдеу |
Жаңа оқулықтардың түсуіне байланысты |
||
4 |
Жаңа түскен оқулықтар мен оқу құралдары туралы мұғалімдер мен оқушыларды ақпараттандыру |
Жаңа оқулықтардың түсуіне байланысты |
||
5 |
Оқу қорының сақталуы жөнінде іс жүргізу (оқулықтардың жай-күйін тексеру үшін сыныптарға рейд). |
Жартыжылдықта 1 рет |
||
6 |
Кітапханадан берілген баспалардың уақытылы қайтарылуын бақылау |
Жыл бойы |
||
7 |
Баспаларға шағын жөндеу жұмыстары мен түптеу жұмысын ұйымдастыру |
Жыл бойы |
||
8 |
Артық оқулықтар қорымен жұмыс |
Оқу жылы бойы |
||
9 |
Бағдарламаның ауысуын мен көмескіленуін есепке ала отырып қорды есептен шығару |
маусым |
||
10 |
Білім және ғылым министрлігі ұсынған оқулықтар тізімімен оқу құралдарымен және аймақтық оқулықтар кешенімен жұмыс. Оқу әдебиеттерін алуға тапсырыс әзірлеу. |
Жыл бойы |
||
11 |
Оқулықтарды жинау мен 2024 -2025 оқу жылына оқу әдебиеттерін алдын ала кешендеу |
Мамыр-қыркүйек |
||
Көркем әдебиеттер қорымен жұмыс |
||||
1 |
Түскен әдебиеттерді тіркеу мен өңдеуді уақытылы өткізу |
түсуіне байланысты |
||
2 |
Кітапханаға еркін кіруді қамтамасыз ету |
Жыл бойы |
||
3 |
Оқырмандарға баспалар беру |
Үнемі |
||
4 |
Сөрелерде кітаптардың дұрыс қойылу тәртібін сақтау |
Үнемі |
||
5 |
Кітапханадан берілген баспалардың уақытылы қайтарылуын жүйелі түрде қадағалау |
Үнемі |
||
6 |
Қордың сақталуы жөнінде іс жүргізу |
Үнемі |
||
7 |
Оқырмандармен жұмыс үшін қолайлы жағдай құру |
Үнемі |
||
8 |
Оқушыларды тартумен әдістемелік әдебиеттер мен оқулықтарды, көркем баспаларды шағын жөндеу жүргізу |
Жыл бойы |
||
9 |
Тозуы, сақталу мерзімінің аяқталуын есепке ала отырып, қорды есептен шығару |
маусым |
||
10 |
«Мектепке кітап сыйла» акциясына белсене қатысуды насихаттау |
Қазан-мамыр |
||
Мерзімдік баспалар қорын жинақтау |
||||
1 |
1 жартыжылдыққа мерзімдік баспаға жазылу |
Қазан |
||
2 |
2 жартыжылдыққа мерзімдік баспаға жазылу |
Сәуір |
||
Ақпаратты-кітапханалық іс |
||||
1 |
Жаңа оқулықтармен танысу |
Жаңа оқулықтардың түсуіне байланысты |
||
2 |
Кітапханалық сабақтар |
Кестеге сәйкес |
||
3 |
Мерзімді шығарылымдармен танысу |
Жаңа оқулықтардың түсуіне байланысты |
||
4 |
Мектеп сайтымен жұмыс |
Жыл бойы |
||
5 |
Кітапхананың ауызша жарнамалық ісі |
Үнемі |
||
6 |
Рефераттар, хабарламалар, сынып сағаттары, қабырға газеттерін безендіру үшін материалдар таңдауда жеке көмек көрсету |
Жыл бойы |
||
7 |
Пән апталықтарына қатысуға әзірлік пән апталықтарына әзірлік пен қатысу |
Жыл бойы |
||
Оқырмандармен жеке жұмыстар |
||||
1 |
Оқу әдебиеттерін беру |
Тамыз-қыркүйек |
||
2 |
Әрбір сыныптарға кітапханаға келіп оқу туралы сынып жетекшілерін ақпараттандыру |
бейсенбі сайын |
||
3 |
Кітапхананың әрбір оқырманының жасына сәйкес көркем әдебиеттер мен мерзімдік баспаларды ұсыну |
Күнделікті |
||
4 |
Кітапхананың жұмыс кестесіне сәйкес мектеп оқушыларына қызмет көрсету |
Күнделікті |
||
5 |
Берешектерді анықтау мақсатында оқырмандар формулярларымен жұмыс |
Желтоқсан, мамыр |
||
6 |
Абонементтермен әңгімелесу: |
Үнемі |
||
|
а) кітапханаға жаңадан түскенкітаптар, энциклопедиялар, журналдар туралы жарнамалық; б) қайта тіркелген оқырмандармен кітапханада өзін-өзі ұстау ережесі, кітап оқу мәдениеті туралы әңгімелерсулер |
|
||
Педагогикалық ұжыммен жұмыс |
||||
1 |
Мұғалімдерге жаңа оқулықтар мен әдістемелік әдебиеттер, педагогикалық журналдар мен газеттер туралы ақпараттар беру |
Жаңа оқулықтардың түсуіне байланысты |
||
2 |
Жаңа оқу жылына оқулықтар мен оқу құралдарын тиімді таңдауға бағытталған пән мұғалімдері ӘБ ақпараттық кеңес беру ісі |
Сәуір |
||
3. |
Сабаққа әдістемелік көмек көрсету |
Жыл бойы |
||
4. |
Берілген тақырып бойынша әдебиеттер мен мерзімдік баспаларды іздеу. Пән апталықтары мен сынып сағаттарына материалдар таңдау |
Мұғалімдердің сұранысы бойынша |
||
5. |
Оқушылардың мектеп кітапханасына келуі туралы мұғалімдерді ақпараттандыру |
Жыл бойы |
||
6. |
Жаңа түскен кітаптармен таныстыру көрмелері |
Жаңа оқулықтардың түсуіне байланысты |
||
7. |
Қорытынды жасау жөнінде мұғалімдерді жетістіктермен таныстыру: «Кітапхананың ең үздік оқырманы» және «Ең оқырман сынып» |
Мамыр |
||
Қоғамдық іс |
||||
Кітапханалық және ақпараттық сабақтар |
||||
1-сынып |
Кітапханаға алғашқы қадам. Кітапханаға саяхат: «Мұнда балалар келіп, әлемдегінің барлығын біледі». «Оқырман», «кітапхана», «кітапханашы»ұғымдары. Кітапхананы пайдаланудың басты ережелері |
Қараша |
||
Кітапты ұстау тәртібі. Балаларға кітапқа деген оң көзқарасты қалыптастыру. Балаларды кітапты дұрыс ұстауға үйрету (мұқаба, түптеу, қарапайым жөндеу жұмыстары) |
Ақпан |
|||
2-сынып |
Кітап құрылымы. Кітапты кім және қалай жасайды? Кітаптың құрылымдық безендірілуі: мұқабасы, тігінделуі, түптелуі. Ішкі безендірілуі: мәтін, парақтары, иллюстрация. «Сөйлейтін мұқабалар»- кітапты өздігінше таңдау |
Қараша |
||
Ертегілер оқу |
Сәуір |
|||
3-сынып |
«Кітаптар әлеміне және білім әлеміне саяхат». Балаларды кітаптар , қазіргі заманға дейін сақталу тарихымен таныстыру. Дүниежүзіндегі көне кітапханалар |
Желтоқсан |
||
Табиғат туралы иллюстрациялық кітаптармен таныстыру. Библиогр. шолу |
Мамыр |
|||
4-сынып |
Кітапханалық сабақ: «Кітап досым, ақылшым» |
Қараша |
||
1-4-сыныптар |
Әңгімелесу. Кітапты ұстау мәдениеті. Балаларда кітапқа деген оң көзқарасты қалыптастыру. Кітапты ұстау тәртібімен таныстыру. Жыртылған кітапты жөндеу дағдысына үйрету. |
Наурыз |
||
|
«Әжемнің ертегілері» атты мульти-пати «Балалар кітапханасы» республикалық жобасы аясында |
Қазан |
||
|
Сурет сайысы «Балалар кітапханасы» республикалық жобасы аясында |
Желтоқсан |
||
5-9-сыныптар |
Оқулықтардың сақталуы туралы әңгімелесу. |
Қазан |
||
|
Ақпарат уақыты Қазақстан Республикасының атақты, көрнекті тұлғалары өмірінен 20 дерек «Балалар кітапханасы» республикалық жобасы аясында |
Қараша |
||
|
Әдеби кеш, кітап кейіпкерлерінің байқауы «Балалар кітапханасы» республикалық жобасы аясында |
Желтоқсан |
||
1-9 сыныптар |
«Бір ел-бір кітап» жобасы бойынша көрме ұйымдастыру |
Жыл бойы |
||
|
Каникулда кітап оқимыз |
Қазан |
||
|
Мектепте оқудың бірыңғай сағаты, үзілісте кітап оқу «Балалар кітапханасы» республикалық жобасы аясында |
Қараша |
||
|
Ертіс өңірінің ұлы ақындарының шығармалары бойынша әдеби оқулар «Балалар кітапханасы» республикалық жобасы аясында |
Қаңтар |
||
|
«Шын жүректен кітап сыйла» челлендж «Балалар кітапханасы» республикалық жобасы аясында |
Ақпан |
||
|
Кітап оқу сағаты «Балалар кітапханасы» республикалық жобасы аясында |
Ақпан |
||
|
Буккросинг «Балалар кітапханасы» республикалық жобасы аясында |
Наурыз |
Оқу үдерісіне қолдау көрмелері |
|||
1 |
Мерейтой иесінің көркем шығармалар көрмесі |
Жыл бойы |
|
2 |
Білім күні |
Қыркүйек |
|
3 |
Мұғалімдер күні |
Қазан |
|
4 |
Республика күні |
Қазан |
|
5 |
Наурыз - көктем мерекесі! |
Наурыз |
|
6 |
23-сәуір Халықаралық кітап күні |
Сәуір |
|
7 |
«Жеңіс бағасы» жеңіс күні |
Мамыр |
|
Оқушылар арасындағы акция |
|||
1 |
«Кітаптар айналымы» |
Жыл бойы |
|
2 |
«Шын жүректен кітап сыйла», |
Ақпан |
|
3 |
«Ең үздік жыл оқырманы» |
Мамыр |
|
Біліктілікті арттыру мен кәсіби даму |
|||
1 |
Аудандық кітапханашылар әдістемелік бірлестіктерінің отырысына қатысу |
Кестеге сәйкес |
|
2 |
Мектеп және қала кітапханашыларымен әріптестік |
Үнемі |
|
3 |
Заманауи және дәстүрлі кітапханалық технологияларды жетілдіру |
Оқу жылы бойы |
|
4 |
Кітапханалық ақпараттық қызмет көрсету түрлерін кеңейту, жаңа технологияларды қолдана отырып оның сапасын арттыру |
Оқу жылы бойы |
|
5 |
Өзіндік білімді шыңдау жұмысы |
Жыл бойы |
Кітапхана меңгерушісі Г.Садвакасова
БЕКІТЕМІН: ____________
Мектеп директоры
Какимова Г.Е.
«___» ____________ 2023 жыл
Н.Алшынов атындағы Жалаулы орта мектебінің 2023-2024 оқу жылына мектеп кітапханасының жұмыс жоспары
Білім беру ұйымындағы кітапхана – мектептің білім беру саласындағы мәдени, ақпараттық, ағартушылық және тәрбиелеу орталығы болуы керек.
Кітапхананың басты мақсаты:
1. кітаппен жұмыс үдерісінде балаларды азаматтық сезімге тәрбиелеу, рухани-шығармашылық ұстанымдарын ашу;
2. оқушылардың оқу және оқу мәдениетін қолдау;
3. оқушыларды оқуға тарту;
4. кітапханаға жаңа оқырмандарды тарту;
Кітапхананың басты міндеттері:
1. педагогтар мен оқушылардың өзіндік білімдерін шыңдау мен оқу-тәрбие үдерісінде ақпараттық-құжаттық қолдауды қамтамасыз ету;
2. оқушыларда ақпараттық мәдени және оқу мәдениетін қалыптастыру;
3. оқуға деген уәждеме мен кітапқа деген құрметке тәрбиелеу;
4. оқушыларда тұлғаның өздігінен дауын, өзін-өзі ұстау мәдениетін, адамгершілікке тәрбиелеу жөніндегі әдебиеттерді насихаттауға назар аударуды күшейту;
5. ақпараттық-кітапханалық, кітапханалық қызмет көрсетудің сапасын арттыру;
6. ұлтжандылық, табиғатты сүю, салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыруға әсер ету.
Кітапхана жұмысының басты бағыттары:
• кітапханадан ақпарат алуға педагогтарға, оқушыларға, олардың ата-аналарына әдістемелік көмек беру.
• білім берудің жаңа құралдары туралыпедагогикалық және әдістемелік әдебиеттер туралы ақпарат алуда мұғалімдер үшін жағдай жасау.
• кітап оқу, баспаларды қарау, компьютерлік бағдарламалармен жұмыста мұғалімдер мен оқушыларға жағдай жасау.
• қордың жинақталуы мен сақталуын қамтамасыз ету.
• мектеп сайтындағы «Кітапхана» парақшасындағы материалдардың жүйелі толықтырылуын жүзеге асыр
Жұмыс жоспары
№ |
Іс-шараның атауы |
өткізу мерзімі |
||
Оқу қорымен жұмыс |
||||
1 |
Оқулықтарды қабылдап, тарату |
Қыркүйек, мамыр |
||
2 |
Оқулықтарды тарату журналын жүргізу |
Жыл бойы |
||
3 |
Жаңа түскен оқулықтарды қабылдап, техникалық өңдеу |
Жаңа оқулықтардың түсуіне байланысты |
||
4 |
Жаңа түскен оқулықтар мен оқу құралдары туралы мұғалімдер мен оқушыларды ақпараттандыру |
Жаңа оқулықтардың түсуіне байланысты |
||
5 |
Оқу қорының сақталуы жөнінде іс жүргізу (оқулықтардың жай-күйін тексеру үшін сыныптарға рейд). |
Жартыжылдықта 1 рет |
||
6 |
Кітапханадан берілген баспалардың уақытылы қайтарылуын бақылау |
Жыл бойы |
||
7 |
Баспаларға шағын жөндеу жұмыстары мен түптеу жұмысын ұйымдастыру |
Жыл бойы |
||
8 |
Артық оқулықтар қорымен жұмыс |
Оқу жылы бойы |
||
9 |
Бағдарламаның ауысуын мен көмескіленуін есепке ала отырып қорды есептен шығару |
маусым |
||
10 |
Білім және ғылым министрлігі ұсынған оқулықтар тізімімен оқу құралдарымен және аймақтық оқулықтар кешенімен жұмыс. Оқу әдебиеттерін алуға тапсырыс әзірлеу. |
Жыл бойы |
||
11 |
Оқулықтарды жинау мен 2023 -2024 оқу жылына оқу әдебиеттерін алдын ала кешендеу |
Мамыр-қыркүйек |
||
12 |
2023 – 2024 оқу жылына оқу-әдістемелік кешенін әзірлеу |
Сәуір, қыркүйек |
||
Көркем әдебиеттер қорымен жұмыс |
||||
1 |
Түскен әдебиеттерді тіркеу мен өңдеуді уақытылы өткізу |
түсуіне байланысты |
||
2 |
Кітапханаға еркін кіруді қамтамасыз ету |
Жыл бойы |
||
3 |
Оқырмандарға баспалар беру |
Үнемі |
||
4 |
Сөрелерде кітаптардың дұрыс қойылу тәртібін сақтау |
Үнемі |
||
5 |
Кітапханадан берілген баспалардың уақытылы қайтарылуын жүйелі түрде қадағалау |
Үнемі |
||
6 |
Қордың сақталуы жөнінде іс жүргізу |
Үнемі |
||
7 |
Оқырмандармен жұмыс үшін қолайлы жағдай құру |
Үнемі |
||
8 |
Оқушыларды тартумен әдістемелік әдебиеттер мен оқулықтарды, көркем баспаларды шағын жөндеу жүргізу |
Жыл бойы |
||
9 |
Тозуы, сақталу мерзімінің аяқталуын есепке ала отырып, қорды есепте шығару |
маусым |
||
10 |
«Мектепке кітап сыйла» акциясына белсене қатысуды насихаттау |
Қазан-мамыр |
||
Мерзімдік баспалар қорын жинақтау |
||||
1 |
1 жартыжылдыққа мерзімдік баспаға жазылу |
Қазан |
||
2 |
2 жартыжылдыққа мерзімдік баспаға жазылу |
Сәуір |
||
Ақпаратты-кітапханалық іс |
||||
1 |
Жаңа оқулықтармен танысу |
Жаңа оқулықтардың түсуіне байланысты |
||
2 |
Кітапханалық сабақтар |
Кестеге сәйкес |
||
3 |
Мерзімді шығарылымдармен танысу |
Жаңа оқулықтардың түсуіне байланысты |
||
4 |
Мектеп сайтымен жұмыс: систематическое пополнение раздела «Кітапхана» на сайте школы |
Жыл бойы |
||
5 |
Кітапхананың ауызша жарнамалық ісі |
Үнемі |
||
6 |
Рефераттар, хабарламалар, сынып сағаттары, қабырға газеттерін безендіру үшін материалдар таңдауда жеке көмек көрсету |
Жыл бойы |
||
7 |
Пән апталықтарына қатысуға әзірлік пән апталықтарына әзірлік пен қатысу |
Жыл бойы |
||
Оқырмандармен жеке жұмыстар |
||||
1 |
Оқу әдебиеттерін беру |
Тамыз-қыркүйек |
||
2 |
Әрбір сыныптарға кітапханаға келіп оқу туралы сынып жетекшілерін ақпараттандыру |
бейсенбі сайын |
||
3 |
Кітапхананың әрбір оқырманының жасына сәйкес көркем әдебиеттер мен мерзімдік баспаларды ұсыну |
Күнделікті |
||
4 |
Кітапхананың жұмыс кестесіне сәйкес мектеп оқушыларына қызмет көрсету |
Күнделікті |
||
5 |
Берешектерді анықтау мақсатында оқырмандар формулярларымен жұмыс |
Желтоқсан, мамыр |
||
6 |
Абонементтермен әңгімелесу: |
Үнемі |
||
|
а) кітапханаға жаңадан түскенкітаптар, энциклопедиялар, журналдар туралы жарнамалық; б) қайта тіркелген оқырмандармен кітапханада өзін-өзі ұстау ережесі, кітап оқу мәдениеті туралы әңгімелерсулер |
|
||
Педагогикалық ұжыммен жұмыс |
||||
1 |
Мұғалімдерге жаңа оқулықтар мен әдістемелік әдебиеттер, педагогикалық журналдар менгазеттер туралы ақпараттар беру |
Жаңа оқулықтардың түсуіне байланысты |
||
2 |
Жаңа оқу жылына оқулықтар мен оқу құралдарын тиімді таңдауға бағытталған пән мұғалімдері ӘБ ақпараттық кеңес беру ісі |
Сәуір |
||
3. |
Сабаққа әдістемелік көмек көрсету |
Жыл бойы |
||
4. |
Берілген тақырып бойынша әдебиеттер мен мерзімдік баспаларды іздеу. Пән апталықтары мен сынып сағаттарына материалдар таңдау |
Мұғалімдердің сұранысы бойынша |
||
5. |
Оқушылардың мектеп кітапханасына келуі туралы мұғалімдерді ақпараттандыру |
Жыл бойы |
||
6. |
Жаңа түскен кітаптармен таныстыру көрмелері |
Жаңа оқулықтардың түсуіне байланысты |
||
7. |
Қорытынды жасау жөнінде мұғалімдерді жетістіктермен таныстыру: «Кітапхананың ең үздік оқырманы» және «Ең оқырманы көп сынып» |
Мамыр |
||
Қоғамдық іс |
||||
Кітапханалық және ақпараттық сабақтар |
||||
1-сынып |
Кітапханаға алғашқы қадам. Кітапханаға саяхат: «Мұнда балалар келіп, әлемдегінің барлығын біледі». «Оқырман», «кітапхана», «кітапханашы»ұғымдары. Кітапхананы пайдаланудың басты ережелері |
Қазан |
||
Кітапты ұстау тәртібі. Балаларға кітапқа деген оң көзқарасты қалыптастыру. Балаларды кітапты дұрыс ұстауға үйрету (мұқаба, түптеу, қарапайым жөндеу жұмыстары) |
Ақпан |
|||
2-сынып |
Кітап құрылымы. Кітапты кім және қалай жасайды? Кітаптың құрылымдық безендірілуі: мұқабасы, тігінделуі, түптелуі. Ішкі безендірілуі: мәтін, парақтары, иллюстрация. «Сөйлейтін мұқабалар»- кітапты өздігінше таңдау |
Қараша |
||
Ертегілер оқу |
Сәуір |
|||
3-сынып |
«Кітаптар әлеміне және білім әлеміне саяхат». Балаларды кітаптар , қазіргі заманға дейін сақталу тарихымен таныстыру. Дүниежүзіндегі көне кітапханалар |
Желтоқсан |
||
Табиғат туралы иллюстрациялық кітаптармен таныстыру. Библиогр. шолу |
Мамыр |
|||
4-сынып |
Кітапханалық сабақ: «Кітап досым, ақылшым» |
Қараша |
||
1-4-сыныптар |
Әңгімелесу. Кітапты ұстау мәдениеті. Балаларда кітапқа деген оң көзқарасты қалыптастыру. Кітапты ұстау тәртібімен таныстыру. Жыртылған кітапты жөндеу дағдысына үйрету. |
Наурыз |
||
1-9 сыныптар |
«Бір ел-бір кітап» жобасы бойынша көрме ұйымдастыру |
|
||
5-9-сыныптар |
Оқулықтардың сақталуы туралы әңгімелесу. |
Қазан |
||
|
|
|
Оқу үдерісіне қолдау көрмелері |
|||
1 |
Мерейтой иесінің көркем шығармалар көрмесі |
Жыл бойы |
|
2 |
Білім күні |
Қыркүйек |
|
3 |
Отбасы күні |
Қыркүйек |
|
4 |
Мұғалімдер күні |
Қазан |
|
5 |
Республика күні |
Қазан |
|
6 |
Мерейтой иелері (ақындар) |
Жыл бойы |
|
7 |
Наурыз - көктем мерекесі! |
Наурыз |
|
8 |
23-сәуір Халықаралық кітап күні |
Сәуір |
|
9 |
«Жеңіс бағасы» жеңіс күні |
Мамыр |
|
Оқушылар арасындағы акция |
|||
|
«Мектепке кітап сыйла»«Ең үздік жыл оқырманы» |
Қазан-мамыр |
|
Біліктілікті арттыру мен кәсіби даму |
|||
1 |
Аудандық кітапханашылар әдістемелік бірлестіктерінің отырысына қатысу |
Кестеге сәйкес |
|
2 |
Мектеп және қала кітапханашыларымен әріптестік |
Үнемі |
|
3 |
Заманауи және дәстүрлі кітапханалық технологияларды жетілдіру |
Оқу жылы бойы |
|
4 |
Кітапханалық ақпараттық қызмет көрсету түрлерін кеңейту, жаңа технологияларды қолдана отырып оның сапасын арттыру |
Оқу жылы бойы |
|
5 |
Өзіндік білімді шыңдау жұмысы |
Жыл бойы |
Кітапхана меңгерушісі Г.Садвакасова
БЕКІТЕМІН: ____________
Мектеп директоры
Какимова Г.Е.
«___» ____________ 2021 жыл
Н.Алшынов атындағы Жалаулы орта мектебінің 2021-2022 оқу жылына мектеп кітапханасының жұмыс жоспары
Білім беру ұйымындағы кітапхана – мектептің білім беру саласындағы мәдени, ақпараттық, ағартушылық және тәрбиелеу орталығы болуы керек.
Кітапхананың басты мақсаты:
1. кітаппен жұмыс үдерісінде балаларды азаматтық сезімге тәрбиелеу, рухани-шығармашылық ұстанымдарын ашу;
2. оқушылардың оқу және оқу мәдениетін қолдау;
3. оқушыларды оқуға тарту;
4. кітапханаға жаңа оқырмандарды тарту;
Кітапхананың басты міндеттері:
1. педагогтар мен оқушылардың өзіндік білімдерін шыңдау мен оқу-тәрбие үдерісінде ақпараттық-құжаттық қолдауды қамтамасыз ету;
2. оқушыларда ақпараттық мәдени және оқу мәдениетін қалыптастыру;
3. оқуға деген уәждеме мен кітапқа деген құрметке тәрбиелеу;
4. оқушыларда тұлғаның өздігінен дауын, өзін-өзі ұстау мәдениетін, адамгершілікке тәрбиелеу жөніндегі әдебиеттерді насихаттауға назар аударуды күшейту;
5. ақпараттық-кітапханалық, кітапханалық қызмет көрсетудің сапасын арттыру;
6. ұлтжандылық, табиғатты сүю, салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыруға әсер ету.
Кітапхана жұмысының басты бағыттары:
• кітапханадан ақпарат алуға педагогтарға, оқушыларға, олардың ата-аналарына әдістемелік көмек беру.
• білім берудің жаңа құралдары туралыпедагогикалық және әдістемелік әдебиеттер туралы ақпарат алуда мұғалімдер үшін жағдай жасау.
• кітап оқу, баспаларды қарау, компьютерлік бағдарламалармен жұмыста мұғалімдер мен оқушыларға жағдай жасау.
• қордың жинақталуы мен сақталуын қамтамасыз ету.
• мектеп сайтындағы «Кітапхана» парақшасындағы материалдардың жүйелі толықтырылуын жүзеге асыр
Жұмыс жоспары
№ |
Іс-шараның атауы |
өткізу мерзімі |
||
Оқу қорымен жұмыс |
||||
1 |
Оқулықтарды қабылдап, тарату |
Қыркүйек, мамыр |
||
2 |
Оқулықтарды тарату журналын жүргізу |
Жыл бойы |
||
3 |
Жаңа түскен оқулықтарды қабылдап, техникалық өңдеу |
Жаңа оқулықтардың түсуіне байланысты |
||
4 |
Жаңа түскен оқулықтар мен оқу құралдары туралы мұғалімдер мен оқушыларды ақпараттандыру |
Жаңа оқулықтардың түсуіне байланысты |
||
5 |
Оқу қорының сақталуы жөнінде іс жүргізу (оқулықтардың жай-күйін тексеру үшін сыныптарға рейд). |
Жартыжылдықта 1 рет |
||
6 |
Кітапханадан берілген баспалардың уақытылы қайтарылуын бақылау |
Жыл бойы |
||
7 |
Баспаларға шағын жөндеу жұмыстары мен түптеу жұмысын ұйымдастыру |
Жыл бойы |
||
8 |
Артық оқулықтар қорымен жұмыс |
Оқу жылы бойы |
||
9 |
Бағдарламаның ауысуын мен көмескіленуін есепке ала отырып қорды есептен шығару |
маусым |
||
10 |
Білім және ғылым министрлігі ұсынған оқулықтар тізімімен оқу құралдарымен және аймақтық оқулықтар кешенімен жұмыс. Оқу әдебиеттерін алуға тапсырыс әзірлеу. |
Жыл бойы |
||
11 |
Оқулықтарды жинау мен 2021 -2022 оқу жылына оқу әдебиеттерін алдын ала кешендеу |
Мамыр-қыркүйек |
||
12 |
2021 – 2022 оқу жылына оқу-әдістемелік кешенін әзірлеу |
Сәуір, қыркүйек |
||
Көркем әдебиеттер қорымен жұмыс |
||||
1 |
Түскен әдебиеттерді тіркеу мен өңдеуді уақытылы өткізу |
түсуіне байланысты |
||
2 |
Кітапханаға еркін кіруді қамтамасыз ету |
Жыл бойы |
||
3 |
Оқырмандарға баспалар беру |
Үнемі |
||
4 |
Сөрелерде кітаптардың дұрыс қойылу тәртібін сақтау |
Үнемі |
||
5 |
Кітапханадан берілген баспалардың уақытылы қайтарылуын жүйелі түрде қадағалау |
Үнемі |
||
6 |
Қордың сақталуы жөнінде іс жүргізу |
Үнемі |
||
7 |
Оқырмандармен жұмыс үшін қолайлы жағдай құру |
Үнемі |
||
8 |
Оқушыларды тартумен әдістемелік әдебиеттер мен оқулықтарды, көркем баспаларды шағын жөндеу жүргізу |
Жыл бойы |
||
9 |
Тозуы, сақталу мерзімінің аяқталуын есепке ала отырып, қорды есепте шығару |
маусым |
||
10 |
«Мектепке кітап сыйла» акциясына белсене қатысуды насихаттау |
Қазан-мамыр |
||
Мерзімдік баспалар қорын жинақтау |
||||
1 |
1 жартыжылдыққа мерзімдік баспаға жазылу |
Қазан |
||
2 |
2 жартыжылдыққа мерзімдік баспаға жазылу |
Сәуір |
||
Ақпаратты-кітапханалық іс |
||||
1 |
Жаңа оқулықтармен танысу |
Жаңа оқулықтардың түсуіне байланысты |
||
2 |
Кітапханалық сабақтар |
Кестеге сәйкес |
||
3 |
Мерзімді шығарылымдармен танысу |
Жаңа оқулықтардың түсуіне байланысты |
||
4 |
Мектеп сайтымен жұмыс: систематическое пополнение раздела «Кітапхана» на сайте школы |
Жыл бойы |
||
5 |
Кітапхананың ауызша жарнамалық ісі |
Үнемі |
||
6 |
Рефераттар, хабарламалар, сынып сағаттары, қабырға газеттерін безендіру үшін материалдар таңдауда жеке көмек көрсету |
Жыл бойы |
||
7 |
Пән апталықтарына қатысуға әзірлік пән апталықтарына әзірлік пен қатысу |
Жыл бойы |
||
Оқырмандармен жеке жұмыстар |
||||
1 |
Оқу әдебиеттерін беру |
Тамыз-қыркүйек |
||
2 |
Әрбір сыныптарға кітапханаға келіп оқу туралы сынып жетекшілерін ақпараттандыру |
бейсенбі сайын |
||
3 |
Кітапхананың әрбір оқырманының жасына сәйкес көркем әдебиеттер мен мерзімдік баспаларды ұсыну |
Күнделікті |
||
4 |
Кітапхананың жұмыс кестесіне сәйкес мектеп оқушыларына қызмет көрсету |
Күнделікті |
||
5 |
Берешектерді анықтау мақсатында оқырмандар формулярларымен жұмыс |
Желтоқсан, мамыр |
||
6 |
Абонементтермен әңгімелесу: |
Үнемі |
||
|
а) кітапханаға жаңадан түскенкітаптар, энциклопедиялар, журналдар туралы жарнамалық; б) қайта тіркелген оқырмандармен кітапханада өзін-өзі ұстау ережесі, кітап оқу мәдениеті туралы әңгімелерсулер |
|
||
Педагогикалық ұжыммен жұмыс |
||||
1 |
Мұғалімдерге жаңа оқулықтар мен әдістемелік әдебиеттер, педагогикалық журналдар менгазеттер туралы ақпараттар беру |
Жаңа оқулықтардың түсуіне байланысты |
||
2 |
Жаңа оқу жылына оқулықтар мен оқу құралдарын тиімді таңдауға бағытталған пән мұғалімдері ӘБ ақпараттық кеңес беру ісі |
Сәуір |
||
3. |
Сабаққа әдістемелік көмек көрсету |
Жыл бойы |
||
4. |
Берілген тақырып бойынша әдебиеттер мен мерзімдік баспаларды іздеу. Пән апталықтары мен сынып сағаттарына материалдар таңдау |
Мұғалімдердің сұранысы бойынша |
||
5. |
Оқушылардың мектеп кітапханасына келуі туралы мұғалімдерді ақпараттандыру |
Жыл бойы |
||
6. |
Жаңа түскен кітаптармен таныстыру көрмелері |
Жаңа оқулықтардың түсуіне байланысты |
||
7. |
Қорытынды жасау жөнінде мұғалімдерді жетістіктермен таныстыру: «Кітапхананың ең үздік оқырманы» және «Ең оқырманы көп сынып» |
Мамыр |
||
Қоғамдық іс |
||||
Кітапханалық және ақпараттық сабақтар |
||||
Балабақша |
Кітапханаға алғашқы қадам: «Кітаптар қаласына саяхат». Кітапты қолдану тәртібі: «Кітап шеберханасы» |
Қазан |
||
Топтарға бөлу оқырмандар абонементін толтыру мақсатында кітапханаға келу: «Кітапқа қонаққа бару» |
Ақпан |
|||
1-сынып |
Кітапханаға алғашқы қадам. Кітапханаға саяхат: «Мұнда балалар келіп, әлемдегінің барлығын біледі». «Оқырман», «кітапхана», «кітапханашы»ұғымдары. Кітапхананы пайдаланудың басты ережелері |
Қазан |
||
Кітапты ұстау тәртібі. Балаларға кітапқа деген оң көзқарасты қалыптастыру. Балаларды ктіапты дұрыс ұстауға үйрету (мұқаба, түптеу, қарапайым жөндеу жұмыстары) |
Ақпан |
|||
2-сынып |
Кітап құрылымы. Кітапты кім және қалай жасайды? Кітаптың құрылымдық безендірілуі: мұқабасы, тігінделуі, түптелуі. Ішкі безендірілуі: мәтін, парақтары, иллюстрация. «Сөйлейтін мұқабалар»- кітапты өздігінше таңдау |
Қазан |
||
Танымдық саяхат ойыны: «Ғарышқа ұшу»дүниежүзілік авияция және ғарыш күніне орай |
Сәуір |
|||
Ертегілер оқу |
Сәуір |
|||
3-сынып |
«Кітаптар әлеміне және білім әлеміне саяхат». Балаларды кітаптар , қазіргі заманға дейін сақталу тарихымен таныстыру. Дүниежүзіндегі көне кітапханалар |
Қазан |
||
Экологиялық ағарту сабағы. «Табиғатты аялайық!» |
Сәуір |
|||
4-сынып |
Кітапханалық сабақ: «Сөздік біздің көмекшіміз» |
Қараш |
||
Әңгімелесу сабағы: «Ғарыштық заман таңы» |
Сәуір |
|||
1-4-сыныптар |
Әңгімелесу. Кітапты ұстау мәдениеті. Балаларда кітапқа деген оң көзқарасты қалыптастыру. Кітапты ұстау тәртібімен таныстыру. Жыртылған кітапты жөндеу дағдысына үйрету. |
Қыркүйек |
||
5-9-сыныптар |
Оқулықтардың сақталуы туралы әңгімелесу. «Мен қандай оқушымын ол туралы менің кітабым айтады» |
Қыркүйек |
||
6-7-сыныптар |
Шылым шегудің зияны туралы презентация көрсету |
Қаңтар |
||
8-9-сынып |
пікірталас: «Балағат сөз айту – жан ауруы» презентация көрсету |
Ақпан |
Оқу үдерісіне қолдау көрмелері |
|||
1 |
Мерейтой иесінің көркем шығармалар көрмесі |
Жыл бойы |
|
2 |
Білім күні |
Қыркүйек |
|
3 |
Отбасы күні |
Қыркүйек |
|
4 |
Мұғалімдер күні |
Қазан |
|
5 |
Мерейтой иелері (ақындар) |
Жыл бойы |
|
6 |
Наурыз - көктем мерекесі! |
Наурыз |
|
7 |
Ғарышкерлер күні «Олар білсең ғарышқа, Оқтай ұшқан зымырандар.» |
Сәуір |
|
8 |
«Тәні саудың, жаны сау» дүниежүзілік денсаулық күні |
Сәуір |
|
9 |
«Жеңіс бағасы» жеңіс күні |
Мамыр |
|
Оқушылар арасындағы акция |
|||
|
«Мектепке кітап сыйла» «Ең үздік жыл оқырманы» «Ең үздік оқырман сынып» |
Қазан-мамыр |
|
Біліктілікті арттыру мен кәсіби даму |
|||
1 |
Аудандық кітапханашылар әдістемелік бірлестіктерінің отырысына қатысу |
Кестеге сәйкес |
|
2 |
Мектеп және қала кітапханашыларымен әріптестік |
Үнемі |
|
3 |
Заманауи және дәстүрлі кітапханалық технологияларды жетілдіру |
Оқу жылы бойы |
|
4 |
Кітапханалық ақпараттық қызмет көрсету түрлерін кеңейту, жаңа технологияларды қолдана отырып оның сапасын арттыру |
Оқу жылы бойы |
|
5 |
Өзіндік білімді шыңдау жұмысы |
Жыл бойы |
Кітапхана меңгерушісі
БЕКІТЕМІН: ____________
Мектеп директоры
«___» ____________ 2020 жыл
Күзгі демалыс уақытында оқушылармен жұмыс жоспары
2020-2021 оқу жылы
№ |
Іс-шараның атауы |
Сынып |
өткізу мерзімі |
1 |
«Ертегілер әлеміне саяхат» ертеңгілік |
1-2 сыныптар |
11 қараша сағ 11.00 |
2 |
«Жүз бір жұмбақ» сайысы |
3-4 сыныптар |
10 қараша сағ 11.00 |
3 |
«Кітап ең сабырлы ұстазың» кітап қорымен таныстыру |
5-6 сыныптар |
10 қараша сағ 10.00 |
4 |
«Мың бір мақал» сайысы |
7 сынып |
11 қараша сағ 10.00 |
5 |
«Кітап ең сабырлы ұстазың» кітап қорымен таныстыру |
8 сынып |
12 қараша сағ 10.00 |
6 |
«Ұстаздан шәкірт озар» тақырыптық шолу |
9 сынып |
12 қараша сағ 11.00 |
Кітапханашы: