Материалдар / «Кітапты сүйіп оқы, көңілге түйіп оқы»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Кітапты сүйіп оқы, көңілге түйіп оқы»

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбие сағаты
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітілді ___________

Тәрбие сағаты

«Кітапты сүйіп оқы, көңілге түйіп оқы»

Күні

20.02.23ж.

Класс жетекші:

Турмагамбетова М.И.

Класс: 9В

Қатысушылар саны: 25

Қатыспағандар саны: 0


Сабақтың тақырыбы: Эпиграфтар (тақырып мазмұнын ашатын)

«Кітапты сүйіп оқы, көңілге түйіп оқы»

Кітап-әлемдегі құпиялы ұлы ғажайыптардың бірі.

М. Горький.

Сабақтың мақсаты:

  • Зейінін шоғырландыру, шығармашылық қабілеттерін, ой-өрісін дамыту, ой қозғау.

  • Оқушылардың кітапқа деген қызығушылығын арттыру.

Құндылықтарды дарыту

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу.

Ресімдеу

видеоролик

Дайындыққа арналған әдебиет

Ғаламтор деректері

Сабақтың барысы



Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар

Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары

Ұйымдастыру кезеңі (5мин)


Сабаққа дайындау

Жағымды психологиялық ахуал орнату. «Үзінді оқу» оқыған кітаптарынан үзінді оқу


Слайд,интер-активті тақта


Сабақ басы

(10 мин)


Мұғалімнің кіріспе сөзі:

Қайырлы күн құрметті оқушылар. Бүгінгі тәрбие сағатымыздың тақырыбы «Кітапты сүйіп оқы, көңілге түйіп оқы»

Қоғамда жазу-сызу басталғалы бері кітап адамдардың жанын жадыратып келе жатқан рухани құндылық ретінде есептелінеді. Кітап адам өмірінде аса маңызды рөл атқарады. Кітап елді сүюге, талапты, кішіпейіл болуға, мейірімділікке, төзімділікке баулиды. Кітап жаман әдеттерден аулақ болуға шақырады.


Кітап оқудың адамға тигізер пайдасы қандай? | Анимациялық видео


Бүгінгі тәрбие сағатымызды оқушылар үш топқа бөліп сайыс түрінде өткізгелі отырмын.

Сайыс 2-кезеңнен тұрады.

1-кезеңде білімдеріңді тексереміз

2-кезеңде бейнебаянды бойынша жұмыстанамыз


Оқушылар қатар бойынша топқа бөлінеді



Padlet тақтасы











https://youtu.be/E2iY6EtscZw





Ортасы

(20 мин)



1-кезең Wordwall қосымшасы арқылы өткізіледі


1-топ

«Кім тапқыр?» ойыны.Жұмбақтар шешіп жарысамыз.

1. Теңіздей түбі терең,
Сүңгіген жетер әрең.
Білім

2.Жаны жоқ болса да,
Ақылды адам ісін істейді.
Кітап

3.Білімнен мол сый асы,

Балардың ұясы .Мектеп

4.Білімнің жолбасшысы

Шәкірттің қолбасшысы.Мұғалім

5. Қабат-қабат қаттама

Ақылың болса аттама. Кітап


2-топ

«Білегіңе сенбе,біліміңе сен» ойыны

1.Кітап алтын .... (қазына)

2.Күш – білімде, Білім ... (кітапта).

3.Кітап - білім бұлағы, Білім -.... ( өнер шырағы). 4.Кітап - қаймақ, білім - .... (оймақ )

5.Кітап - оқығандікі, білім .... (тоқығандікі).


3-топ

«Жасырын сөзді тап» ойыны

1.Наданмен қас болғанша,

Кітаппен ... бол.(Дос)

2.Өнер алды-қызыл ...(Тіл)

3....-білім бесігі,

Ғылым-білім есігі (Мектеп)

4.Кітапты сүйіп оқы,

Көңіліне түйіп... (Оқы)

5.Оқу ... құдық қазғандай (Инемен)


Оқушылар топпен жұмыс жасай отырып,

1-кезең тапсырма-

сын орындайды.



























Слайд,

Интер-

активті тақта

Wordwall қосымшасы






























2-кезең Тарсия әдісі.

Әр топқа таратпа қағаздар беріледі.

Оқушылар фигурадағы сұрақтарды бір-біріне сәйкестендіруі қажет.

Берілген фигуралар-

ды бір-біріне сәйкестендіреді


Таратпа қағаздар

Соңы

5 минут

Қорытындылау

Марапаттау кезеңі


A4 қағаз

стикер



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!