Климат және адам

Тақырып бойынша 30 материал табылды

Климат және адам

Материал туралы қысқаша түсінік
Материалда климаттық белдеулердің ерекшеліктері және климаттың адам шаруашылығындағы маңызын айқындауға көмектесетін мұғалімдерге араналған сабақ жоспары берілген.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары:

Бөлім

Физикалық география

3.2 Атмосфера

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып: 8

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы


Климат және адам

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.3.2.3- климаттық белдеулерді талдайды

8.3.2.5 - жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде климаттың адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсеріне баға береді

8.3.2.6 -адамзат әрекетінің атмосфера мен климатқа тигізетін кері әсерін топтастырып, шешу жолдарын ұсынады

Сабақтың мақсаты


Климаттық белдеулердің ерекшеліктері біледі

Климаттың адам шаруашылығындағы маңызына баға береді

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Өткенді қайталау

Гугл формамен дайындалған тапсырмаларды орындатады.


Мұғалім бүгінгі сабақтың мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстырады. Сабаққа қысқаша шолу жасалады.

Оқушыларды топқа бөлу.

1-топ. Экватор

2-топ. Тропик

3- топ. Қоңыржай

4-топ. Арктика

Оқушы ұялы телефонмен гугл форма тапсырмаларын орындайды

Балдық жүйе бойынша: 11 ұпайды толық жинаған оқушы 4 балл алады





Ұялы телефон

және интернет желілері

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSegfeF06_aJ2ynR0Y2KdctCb-PLpun8WPnw5pnGp9dYGfxQaA/viewform?usp=sf_link

Ортасы

Жаңа сабақты меңгеру.

Түсіндірме жұмыс. Мұғалім оқушыларға климаттық белдеулердің қалыптасу шарттарын таныстырып, негізгі және аралық климаттық беледеулерді анықтау мақсатында тапсырма орындатады.


1-тапсырма (Жеке жұмыс) 8-сынып атласындағы

  • «Климаттық белдеулер» картасын пайдаланып, Негізгі және ауыспалы (өтпелі) климаттық белдеулерді анықтаңыз.

  • Неліктен бұл белдеулер ауыспалы деп аталады?

  • Неліктен тұрақты белдеулер деп аталады ?

Дескриптор

  • Картадан климаттық белдеулерді анықтайды

  • -Тұрақты климаттық белдеулерді жазады

  • -Өтпеліклиматтық белдеулерді жазады

2-тапсырма. Оқулық мәтіні пайдаланып, кестені толтырыңдар

Климаттық белдеулер

Ауа массалары

Климат ерекшелігі

Экватор



Субэкватор



Тропик



Субтропик



Қоңыржай



Субарктика



Арктика (субантарктика)



Дескриптор

  • Климаттық белдеулер бойынша ауа массаларын анықтайды

  • -климат ерекшелігін: темпиратура, ылғалдылығын біледі


Тақырыпты ары қарай ашу үшін сұрақ қойылады

  • Климаттың адам денсаулығы мен шаруашылығына әсері бар ма?

Климаттың адам шаруашылығына әсері туралы мұғалімнің түсіндірмесі жүргізіледі


3-тапсырма. Суретке қарап топтар (оқушылар) әр климаттық белдеуге бейімделуін және климаттың адам шаруашылығына әсерін сипаттау қажет болады .

Мұғалім сабақты қорытындлайды


Оқушыларды атласты пайдаланып климаттық белдеулерді анықтайды





Оқушылар оқулық мәтінін пайдаланып климаттық белдеулердің ерекшелігін анықтайды







Оқушылар бұрынғы білімдері негізінде жауап береді




























Суретке қарап топтар (оқушылар) әр климаттық белдеуге бейімделуін және климаттың адам шаруашылығына әсерін сипаттайды








Мұғалімнің ауызша мадақтауы


ҚБ: өзін өзі бағалауы «Баспалдақ» әдісі 1.Білімім төмен

2.Орташа 3.Орташадан жоғары Жоғары 3 балл


ҚБ: Мұғалім тарапынан жүретін бағалау «Ауызша мадақтау
























ҚБ: Мұғалім тарапынан жүретін бағалау «Ауызша мадақтау






Атлас

Оқулық

Слайд












8-сынып оқулығы.

Слайд.

Суреттер

Сабақтың соңы


Рефлексия.


Мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі.

Үй тапсырмасы:

§16, 18 оқу,

Адамзат әрекетінің атмосфера мен климатқа тигізетін кері әсерін және шешу жолдарын ұсыныңдар.


Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.

қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.


Рефлексия парағы





Бағалау парағы

Аты-жөні

Үй жұмысы:

1-тапсырма:

2-тапсырма:






























Бағалау парағы

Аты-жөні

Үй жұмысы:

1-тапсырма:

2-тапсырма:






























Бағалау парағы

Аты-жөні

Үй жұмысы:

1-тапсырма:

2-тапсырма:






























Бағалау парағы

Аты-жөні

Үй жұмысы:

1-тапсырма:

2-тапсырма:






























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.03.2025
307
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі