Сабақтың
тақырыбы:
Климаттың өзгеру
себептері
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
Күні:
|
СЫНЫП: 7
|
Қатысқан оқушылар
саны:
|
Қатыспаған оқушылар саны:
0
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаттары
|
7.ӘТН1. Жалғаулар мен
шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес
орфографиялық нормаға сай
жазу
|
Сабақ
нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады: Топтық жұмысты брлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс
берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша
мәліметтер мен дәлелдер келтіре
алады.
|
Бағалау
критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық
тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын
өзіне аудара алады.
|
Тілдік
құзіреттілік
|
Климат
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер,
топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі
заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс,
стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап,
әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік.
Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Музыка, қазақ
тілі.
|
Алдыңғы
оқу
|
Ауа-райы
болжамдары
|
Сабақтың
жоспары
|
Жоспарланған уақыт
|
Сабақ барысы
:
|
Бағалау
түрлері
|
Басталуы
5
минут
|
Ұйымдастыру кезеңі 2
минут
Топтарға бөлу. «Қағаз
қиындылары»
Бірнеше құттықтау қағаздарын
топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды
араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды
құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға
бөлінеді.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру: 3 минут
«Өзі туралы кластер»
тренинг
Оқушылар танысу үшін
өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың
ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге
өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы:
Жанұяның еркесі, адал дос
т.б
|
1-топ:
Жазушылар
2-топ:
Зерттеушілер
3-топ:
Суретшілер
«Өзі туралы кластер»
тренинг, қағаздар, қалам.
|
Жаңа
білім
10
минут
|
Білу және
түсіну
Берілген мәтіндерді балалар
оқып алады.
«Жариялау»
әдісі
(Әрбір топ берілген сұрақ
бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер
берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп,
топ ұстанымын
жеткізеді.)
Тұсаукесу.
|
Оқулық,
мәтіндер.
|
Ортасы
10
минут
|
Қолдану
Оқулықта берілген жаттығуларды
орындау
Климаттың өзгеру
себептері
Т
алдау
«Ыстық
орындық» орындық
әдісі
(Бір оқушы алдыңғы жақта,
орындықтар оны айнала қоршай
орналастырылады.
Жаттығудың
сипаттамасы:
Бір оқушы алға шығып өз
пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап
береді.
Сұрақты анағұрлым мазмұнды
қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып
сөйлей алады.
Төменде берілген пікірдерге
келсіе ме екен?
Табиғат қашан да адамзаттың
анасы деп есептелгені мәлім.Климаттың өзгеруі мыңдаған жылдар
бойына қалыптасқан табиғи ланшафтылардың өзгеруіне әкеледі. Бұл
әрине шешімін табуға тиісті ғалымдық проблемаларды туындатады.
Табиғи апаттардың көпшілігі адамдардың өнеркәсіпті дамыту
барысындағы іс-әрекеттеріне тікелей байланысты. Табиғаттың
өзгеруінің алдын алу және сол өзгерістердің табиғи апаттарға дейін
жетуінің алдын алу барлық адам атаулының міндеті деп есептеймін.
Сондықтан автордың осы төңіректе айтқан ойына
қосыламын.
Климат жағдайының өзгеруі,
ауытқуына адамзаттың да белгілі бір мөлшерде кінәсі бар деп
ойлаймын. Қарапайым күнделікті тіршіліктен алуға да болады. Өзен,
көлдерді қоқыстан таза ұстау, зиянды қоқыстарды арнайы жәшіктерге
салу, өнеркәсіптерді пайдалану барысында сауаттылықты сақтау дұрыс
пайдалана білу, бұлда табиғатты сақтауға халықтың денсаулығының
жақсы, ұзақ өмір сүруіне көмегі болар еді деп ойлаймын. Қазіргі
уақытта ең басты мәселелердің
бірі.
Негізі бұл мәселе
ғаламшарымызда өмір сүріп отырған барлық халықтардың ортақ мәселесі
болып табылады. Себебі бұл мәселенің атмосфераға тікелей қатысы
бар. Ал, атмосфера - біздің жұтып отқан ауамыз барлығымызға ортақ .
Ғаламдық жылынуға өндіріс орындары, кен орындары, ЖЭС, АЭС-тер мен
автокөліктерден шығатын улы газдар тікелей себеп болуда. Мұны
ескере отырып, біз бұл мәселені қолға алуға тиіспсіз. Киот
хаттамасындағы парник газдарды тастау көлемін қысқарту жобасы өте
орынды әрі сауатты жасалған жоба. Ғаламшарымызды алдағы қауіптен
сақтап қалуға жасалған үлкен бір қадам болды дегім келеді. Ғаламдық
жылыну тек климаттық қауіп қана емес, жер шарындағы тұщы су
мөлшерінің басым бөлігін жойып жіберуге мүмкіндігі бар екендігін
ұмытпағаймыз. Сондықтан автордың қозғап отқан мәселесі өте
орынды.
|
Оқулық,қабырғаға ілінген
ватмандар, түрлі-түсті
маркерлер
«Ыстық
орындық» орындық әдісі, сұрақтар,
орындық.
|
Сергіту
сәті
2
минут
|
https://www.youtube.com/watch?v=mvolys8aLaw
|
миды шынықтыруға
арналған логикалық сұрақтар.
|
Аяқталуы
Сабақты
бекіту
10
минут
|
Синтез «Ойлан – жұптас – бөліс»
әдісі
|
«Ойлан – жұптас –
бөліс» әдісі
|
Бағалау
5
минут
Кері
байланыс
3
минут
|
Бағалау парақшасы
Дұрыс жауапқа 5 балл.
Оқушының
аты-жөні
|
«Жария
лау»
әдісі
|
«Салыстыру
кестесі»
|
«Ыстық
орын
дық» орындық
әдісі
|
«Ойлан – жұптас – бөліс»
әдісі
|
Балл
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«Рефлексиялық
шеңбер»
Оқушылар шеңберге тұрып,
төмендегі сұрақтарға жауап
береді.
-
Сабақ барысында
көңіл-күйіңіз қандай болды?
Неліктен?
-
Бүгін не білдіңіз?
Сіз үшін не жаңалық болды?
-
Сабаққа қатысуыңызды
қалай бағалайсыз?
-
Сабақта қандай
қиындықтар туындады?
-
Сабақ аяқталғанда
көңіл-күйіңіз қандай?
Неліктен?
|
Бағалау
парақшасы
Рефлексиялық
шеңбер
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау – Сіз
қосымша
көмек
көрсетуді қалай
жоспарлайсыз?
Сіз
қабілеті
жоғары
оқушыларға
тапсырманы
күрделендіруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау -
Оқушылардың
үйренгенін
тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық
байланыс
Қауіпсіздік жəне
еңбекті
қорғау
ережелері
АКТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
|
|
|
Рефлексия
Сабақ /
оқу
мақсаттары
шынайы
ма?
Бүгін
оқушылар
не
білді?
Сыныптағы
ахуал
қандай
болды?
Мен
жоспарлаған
саралау
шаралары
тиімді болды
ма?
Мен
берілген
уақыт
ішінде
үлгердім бе?
Мен
өз
жоспарыма
қандай
түзетулер
енгіздім
жəне
неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ
туралы өз пікіріңізді
жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің
сабағыңыздың тақырыбына
сəйкес
келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды
да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды
(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе
жекелеген оқушылар туралы менің келесі
сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|