кмж

Материал туралы қысқаша түсінік
кмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2023
320
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Қазақ тілі

Бөлім:

«Табиғат құбылыстары».

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

4

Сабақтың тақырыбы:

Күн райы болжамы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.​1.​1.​1* анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру

4.​1.​2.​1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәнмәтінге қатысты анықтап түсіну

Сабақтың мақсаты

Жаңа сөздерді меңгеру;

Тыңдаған мәтінінің жалғасын болжап айту;

Етістіктің шағын жазбаша қолдану;

Болып кеткен оқиға туралы айта алады немесе жаза алу;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

5-мин


Өзін-өзі тексеру

5-мин


Өткен білімді еске түсіру


5-мин

Сәлемдесу (оқушылардың назарын сабаққа аудару. Оқушыларға сұрақтар қойылады).

«Шаттық шеңбері» тренингiн ұйымдaстыру

Қуанамын мен де,

Қуанасың сен де.

Қуанады достарым

Арайлап атқан күнге.

Оқушылардың бойында еркiндік пaйда бoлып, көңiл-күйлерi көтерiледі.

Жұмыс дәптердегі тапсырманы тексеру.

Өтілген материалды сұрау.

Оқушылар шеңберге тұрып, хормен айтады.



Оқушылар сұрақтарға жауап береді.


Қолпаштау











Сурет қиындылары (смайлдар)

Интербелсенді тақтадағы суреттер көмегімен



Жаңа білім

20-мин






































Мұғалім «Триггерлік суреттер» тәсілі арқылы сабақ басында тақтаға тақырыпқа қатысты сурет және сұрақ белгісінің суреті ілінеді. Не көріп тұрсыңдар? Мынау не? Ол не туралы сұрап тұр деп ойлайсыңдар? деген сұрақтар қою арқылы тақырыпқа қызығушылықтарын оятып алады. «Жаңа сөз үйрен» айдары оқушыларды сабаққа қатысты жаңа сөздерді меңгерту мақсатында жүргізіледі. Оқушыларға бірнеше жаңа сөздерге қатысты суреттер көрсетіледі. Ашық, бұлтты, жаңбыр, жылы.

«Суретті сөздік» арқылы оқушылар жаңа сөздерді меңгеріп сөз тіркестерін, сөйлемдер құрастырады. Оқулықтағы Тыңдайық айдарырындағы мәтінді орындату.

Ойланайық.2-тапсырма ойланып,сұрақтарға жауап береді.Оқулықта ұсынылған Көрсетейік және айтайық айдарымен берілген тапсырмаоқушылардың айтылым дағдысын дамытуға арналған.

Мұғалім оқушылар назарын оқулықтағы суретке аударады.Суреттегі болып жатқан оқиғаны жұбымен талқылайды.Оқушылардың өзара сұхбаттасуына жағдайтуғызу. «Сен маған,мен саған» әдісі арқылы бір-біріне сұрақ қояды.Оқушыларға жұптаса оқып, сұрақтың жауабын өз бетінше ойлануға бағыт беру.«Жазайық» айдарында ұсынылған тапсырмадағыны жазады. Сөз тіркестерді меңгереді. Мұғалім оқушы- лардың сабаққа қызығушылықтарын ояту үшін мүмкіндік болып жатса, интербелсенді тақтадан суреттерін көрсетеді. Оқушылардың назарларын Сөйлесейік мәтініне аударады. Мұғалім оқушыларға мәтіннің оқу үлгісін көрсетеді. Оқушыларға мәтінді тыңдап болғаннан кейін іштей оқып шығуына, өз бетімен мәтіндегі сөздерді түсінуіне мүмкіндік беру керек. «Сергіту сәті» «Боди-арт» оқушылар бір-бірінің артына сурет салып не салгандарын айтады Мәтінді оқытуда «Белгі қою» әдісін қолданады. Оқушылар мәтінді оқып отырып, ондағы түсінбеген сөздермен сөйлемдеріне белгі қойып отырады. Мұғалім оқушылардың түсінбеген сөздерімен тұтастай сөйлемдері болса, қайта түсіндіріледі. Мәтінді қаншалықты меңгергендерін сұрақ-жауап арқылы пысықталады:

Оқушылар хормен қайталайды
















Өз пікірлерін айтады


Сұраққа жауап береді.









Оқушыларға жұптаса оқып, сұрақтың жауабын өз бетінше ойлануға бағыт беру.










Ойланайық тапсырмасын жұптасып жұмыс жасайды.

Дескриптор:

Жаңа сөздерді түсінеді, аударады;

Тірек сөздердің көмегімен сөйлемдер құрайды;


Мұғалім ауызша комментарий береді. «Жақсы! Тамаша! Керемет!»






























Дұрыс сөйлеу және сөз тіркестерін дұрыс қолданылуына қарай бағалаймын



Суреттер.


















Оқулық -51бет.

Оқулық -54бет
























Оқулық -52 бет

Бекіту 5-мин




«Ойлан» айдарында ұсынылған тапсырма оқушылардыңайтылым дағдыларынжетілдіругеарналған. Бұл тапсырманы орындауда оқушылар сабақ бойы үйренген жаңа сөздерді қатыстыра отырып, кестедегі сөйлемдерді салыстырып, айырмасын айтады.

«Есте сақта!» айдарында оқушылар кестеде берілген тірек сөздерге етістіктің шақ формаларын ауызша/шазбаша тілде қолдану. Оқушыларды мәтін бойынша қосымша сұрақтар қою арқылы етістіктің шақ формаларын дұрыс жалғап айтуға жаттықтыруға болады. Мәселен,

Сөздеді үлгіге қарап өзгерт. Үлгі: беру-берген.

Үй тапсырмасы 7-8 тапсырма

Сабақ аяқталды.


Сау болыңдар, балалар!


Қолпаштау.

Тамаша

Керемет

Жақсы

Оқулық 57-бет

Кері байланыс

5-мин


«Бөлмедегі заттар»

Сабаққа рефлексия жасау үшін әр оқушы бөлмедегі бір жансыз заттың атын жазады. Қағаздар жиналып, әр оқушы бір қағаздан суырып алады да, сол заттың атынан бүгінгі сабақ, өзінің оған қатысы туралы сөйлейді. Мысалы: «Мен столмын. Бүгін маған тыныштық болмады. Алдымен, топқа бөліну үшін құлағымнан ұстап алып жан-жаққа сүйреледі. Содан соң үстіме қағаздар жайып тастап, постер сызды. Мен бүгін «Ауа райы жайлы өткендерін.» т.с.с. жалғасып кете береді.оқушылардың жауаптарын тыңдау, ауызша тексеріп комментарий беру.

Оқушылар өз пікірлерін жазады.

Мұғалім ауызша комментарий береді. «Жақсы! Тамаша! Керемет!»




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ