КМЖ

Тақырып бойынша 25 материал табылды

КМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық сабақ қамтылған .
Материалдың қысқаша нұсқасы

САБАҚ:

9-сабақ

Күні: 7.11.2019ж

Мұғалімнің аты-жөні:

Аманғалиев Б.М.


Сынып: 9 Т1

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім тақырыбы

Шоқан Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі». (9-сағат)

Сабақтың түрі

Жаңа сабақ

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар
зерттеу еңбек мазмұнын біледі, өзге жазушылар шығармасымен салыстыруға тырысады.
Көптеген оқушылар

әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазады

Кейбір оқушылар
әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстырады

Бағалау критерийлері

Әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстырады;
шағын сын мақала жаза алады.

Тілдік мақсаттар

Пән лексикасы және терминология: күнделік, сын мақала.

Пәнаралық байланыс:

тарих

Ұлттық құндылықтар

Өзіңе және қоршаған ортаға деген сыйластық: әлеуметтік бейімделу және өз мәдениеті мен тіліне деген құрмет сезімін білдіреді.

Мектеп құндылықтары

Өзіңе және қоршаған ортаға деген сыйластық; оқушылардың өз бетімен білім алуына қажетті дағдыларды қалыптастыру, Отансүйгіштікке тәрбиелеу

Осыған дейін меңгерілген білім

Шоқан Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі». (8-сағат)





Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөз
дер

Сабақтың басы
1 минут





3 минут




Ұйымдастыру.

Оқушыларға

  • бөлімнің атауы

  • сабақтың тақырыбы

  • оқу мақсаты таныстырылады.

ЖЖ

Зерттеу еңбек, сын мақала сөздеріне анықтама табу.

Ағылшын жазушысы Даниель Дефоның Робинзон Крузо романын еске түсіру.


Сабақтың ортасы



14 минут



















15 минут



5 минут







Сабақтың соңы Рефлексия
2 минут












ЖЖ

1-тапсырма

Тақырып мақсатына сай зерттеп оқыңыз. Екі шығарманы салыстырыңыз. Мәтіннің негізгі ойы қандай?

Тақырып бойынша ұсынылған мәтіндермен танысып, талдау нәтижесін кестеге жазады.


Салыстыру өлшемдері

Ш.Уәлиханов «Ыстықкөл сапары»

Д.Дефо «Робинзон Крузо»

Тақырыбы



Негізгі деректер



Мақсатты аудиториясы



Тілдік ерекшелігі



Идеясы




2-тапсырма

Ж Жоғарыда ұсынылған кесте негізінде екі шығарманы салыстыра отырып, шағын сын мақала жазады.











Сабақтың соңында оқушылар:

Үйренгендері туралы ойланады

1. Қызық?

2. Қажет?

3. Қиын?
























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.03.2025
360
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі