|
САБАҚ: |
9-сабақ |
|||||||||||||||||||||
|
Күні: 7.11.2019ж |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||
|
Сынып: 9 Т1 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||
|
Бөлім тақырыбы |
Шоқан Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі». (9-сағат) |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа сабақ |
|||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық
оқушылар әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазады Кейбір
оқушылар |
|||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Әдеби шығарманы қазақ әдебиеті
мен әлем әдебиеті үлгілерімен
салыстырады; |
|||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пән лексикасы және терминология: күнделік, сын мақала. |
|||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс: |
тарих |
|||||||||||||||||||||
|
Ұлттық құндылықтар |
Өзіңе және қоршаған ортаға деген сыйластық: әлеуметтік бейімделу және өз мәдениеті мен тіліне деген құрмет сезімін білдіреді. |
|||||||||||||||||||||
|
Мектеп құндылықтары |
Өзіңе және қоршаған ортаға деген сыйластық; оқушылардың өз бетімен білім алуына қажетті дағдыларды қалыптастыру, Отансүйгіштікке тәрбиелеу |
|||||||||||||||||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Шоқан Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі». (8-сағат) |
|||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөз |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
3 минут
|
Ұйымдастыру. Оқушыларға
ЖЖ Зерттеу еңбек, сын мақала сөздеріне анықтама табу. Ағылшын жазушысы Даниель
Дефоның Робинзон Крузо романын еске
түсіру. |
|
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
14 минут
15 минут
5 минут
Сабақтың
соңы Рефлексия
|
ЖЖ 1-тапсырма Тақырып мақсатына сай зерттеп оқыңыз. Екі шығарманы салыстырыңыз. Мәтіннің негізгі ойы қандай? Тақырып бойынша ұсынылған мәтіндермен танысып, талдау нәтижесін кестеге жазады.
2-тапсырма Ж Жоғарыда ұсынылған кесте негізінде екі шығарманы салыстыра отырып, шағын сын мақала жазады.
Сабақтың соңында оқушылар: Үйренгендері туралы ойланады 1. Қызық? 2. Қажет? 3.
Қиын? |
|
||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
КМЖ
КМЖ
|
САБАҚ: |
9-сабақ |
|||||||||||||||||||||
|
Күні: 7.11.2019ж |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||
|
Сынып: 9 Т1 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||
|
Бөлім тақырыбы |
Шоқан Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі». (9-сағат) |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа сабақ |
|||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық
оқушылар әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазады Кейбір
оқушылар |
|||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Әдеби шығарманы қазақ әдебиеті
мен әлем әдебиеті үлгілерімен
салыстырады; |
|||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пән лексикасы және терминология: күнделік, сын мақала. |
|||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс: |
тарих |
|||||||||||||||||||||
|
Ұлттық құндылықтар |
Өзіңе және қоршаған ортаға деген сыйластық: әлеуметтік бейімделу және өз мәдениеті мен тіліне деген құрмет сезімін білдіреді. |
|||||||||||||||||||||
|
Мектеп құндылықтары |
Өзіңе және қоршаған ортаға деген сыйластық; оқушылардың өз бетімен білім алуына қажетті дағдыларды қалыптастыру, Отансүйгіштікке тәрбиелеу |
|||||||||||||||||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Шоқан Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі». (8-сағат) |
|||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөз |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
3 минут
|
Ұйымдастыру. Оқушыларға
ЖЖ Зерттеу еңбек, сын мақала сөздеріне анықтама табу. Ағылшын жазушысы Даниель
Дефоның Робинзон Крузо романын еске
түсіру. |
|
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
14 минут
15 минут
5 минут
Сабақтың
соңы Рефлексия
|
ЖЖ 1-тапсырма Тақырып мақсатына сай зерттеп оқыңыз. Екі шығарманы салыстырыңыз. Мәтіннің негізгі ойы қандай? Тақырып бойынша ұсынылған мәтіндермен танысып, талдау нәтижесін кестеге жазады.
2-тапсырма Ж Жоғарыда ұсынылған кесте негізінде екі шығарманы салыстыра отырып, шағын сын мақала жазады.
Сабақтың соңында оқушылар: Үйренгендері туралы ойланады 1. Қызық? 2. Қажет? 3.
Қиын? |
|
||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













