"Инклюзивті білім беру"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Инклюзивті білім беру"

Материал туралы қысқаша түсінік
Инклюзивті білім беру қысқа мерзімді сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін: МДОЖЖО А.Жексенова

Пәні

«Білім жетіспеушілігін жетілдіруге арналған түзету сабағы»


Бөлім

Менің отбасым және достарым


Педагогтың аты жөні

Есекенова Гүлжан Нәубетқызы


Күні



Сынып

3сынып


Сабақтың тақырыбы

Шамалар және өлшем бірліктер


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

3.1.8.1 әртүрлі өлшеу аспаптары шәкілдерін бір бірінен ажырату және шамалардың сәйкес мәндерін анықтау


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі

Педагог әрекеті

Оқушы әрекеті


Ресурстар


Ұйымдастыру


Өзін өзі тексеру

Психологиялық ахуал
Оқушылар сабаққа қажетті құрал-жабдықтарын дайындап отырады.


Шаттық шеңбері


Мейірімді жүрекпен
Ақпейілді тілекпен
Амандасып алайық
Бір жадырап қалайық

Дескрипторы:

Жаңа тақырыпты меңгереді.Сұрақтар,а жауап береді

Интербелсенді тақта


Қажетті құрал жабдықтар


Өткен білімді еске түсіру

Сандар мен амалдарды орындалу ретін еске түсіру




Жаңа білім

Шамалар және өлшем бірліктер әр түрлі өлшеу аспаптарының межелерін ажырата біледі; ұзындықты: см,дм,м,массаны: кг,ц/уақытты: с,мин., ай ,жыл олардың арасындағы арақатынастарын анықтай алады;

Сұрақтарға жауап береді




Тапсырма орындау

1. 4 жұмыртқа 4минут піссе,1 жұмыртқа неше минутта піседі?

А) 1минут в)2минут с) 3минут д)4минут


2. 2 кг мақта ауыр ма әлде 2кг темір ауыр ма?
а) 2кг мақта ауыр в)2кг темір ауыр с
)бірдей д)жауабы жоқ


3.Сиыр 4аяғымен тұрса 200кг, 2 аяғымен тұрса неше кг болады?

А) 200кг в) 100кг с) 300кг д) 400кг


4.Үш баланың жалпы салмағы 72кг№Екі кіші қарындастарының салмағы қанша болса,Айдостың салмағы сонша. Айдостың салмағы қанша кг?

А) 18кг В)24кг С)32кг Д)36кг


5.Бір қатарға аралары 2метрден 8алма ағашы отырғызылды.Екінші қатарға аралары 1метрден 15 алмұрт ағашы отырғызылды.Әр қатардың ұзындығын тап


А) 14м және 14м В)7м және 8м С) 10м және 10м Д)8м және 12м




Сабақтың соңы

«Бағдаршам» әдісі бойынша бағалау


Қызыл –мен ештене түсінбедім

Сары- маған әлі де түсініксіздеу

Жасыл-маған бәрі түсінікті

Кері байланыс береді















Бекітемін: МДОЖЖО А.Жексенова

Пәні

«Білім жетіспеушілігін жетілдіруге арналған түзету сабағы»


Бөлім

Менің отбасым және достарым


Педагогтың аты жөні

Есекенова Гүлжан Нәубетқызы


Күні



Сынып

3сынып


Сабақтың тақырыбы

Шамалар және өлшем бірліктер


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

3.1.8.2 көлемдерді см,дм,өлшем бірліктерін қолданып өлшеу


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі

Педагог әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар



Ұйымдастыру


Өзін өзі тексеру


Психологиялық ахуал
Оқушылар сабаққа қажетті құрал-жабдықтарын дайындап отырады.


Шаттық шеңбері


Мейірімді жүрекпен
Ақпейілді тілекпен
Амандасып алайық
Бір жадырап қалайық

Дескрипторы:

Жаңа тақырыпты меңгереді.Сұрақтарға жауап береді

Интербелсенді тақта


Қажетті құрал жабдықтар


Өткен білімді еске түсіру

Сандар мен амалдарды орындалу ретін еске түсіру




Жаңа білім

Шамалар және өлшем бірліктер әр түрлі өлшеу аспаптарының межелерін ажырата біледі; ұзындықты:см,дм,м,массаны: кг,ц/уақытты: с,мин., ай ,жыл олардың арасындағы арақатынастарын анықтай алады;

Сұрақтарға жауап береді




Тапсырма орындау

1.Бір аптада 7 күн бар.Апта күндерінің атауын есіңе түсір.

-бір жылда неше күн,неше ай бар екенін анықта

2.Бір айда неше күн бар?

Бір жылда неше ай бар?

-әр бағаннан артық күнді тап

3.Апта күндері

Дүйсенбі.Сейсенбі ....





Сабақтың соңы

«Бағдаршам» әдісі бойынша бағалау


Қызыл –мен ештене түсінбедім

Сары- маған әлі де түсініксіздеу

Жасыл-маған бәрі түсінікті

Кері байланыс береді



































Бекітемін: МДОЖЖО А.Жексенова

Пәні

«Білім жетіспеушілігін жетілдіруге арналған түзету сабағы»


Бөлім

Менің отбасым және достарым


Педагогтың аты жөні

Есекенова Гүлжан Нәубетқызы


Күні



Сынып

3сынып


Сабақтың тақырыбы

Шамалар және өлшем бірліктер


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

3.1.8.3 шамалар мәндерін:ұзындық см,дм,м/масса кг/көлем сыймдылық,л өлшем бірліктерін салыстыру және қосу азайту амалдарын орындау


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі

Педагог әрекеті

Оқушы әрекеті


Ресурстар


Ұйымдастыру


Өзін өзі тексеру

Психологиялық ахуал
Оқушылар сабаққа қажетті құрал-жабдықтарын дайындап отырады.


Шаттық шеңбері


Мейірімді жүрекпен
Ақпейілді тілекпен
Амандасып алайық
Бір жадырап қалайық

Дескрипторы:

Жаңа тақырыпты меңгереді.Сұрақтарға жауап береді

Интербелсенді тақта


Қажетті құрал жабдықтар


Өткен білімді еске түсіру

Сандар мен амалдарды орындалу ретін еске түсіру




Жаңа білім

Шамалар және өлшем бірліктер әр түрлі өлшеу аспаптарының межелерін ажырата біледі; ұзындықты:см,дм,м,массаны: кг,ц/уақытты: с,мин., ай ,жыл олардың арасындағы арақатынастарын анықтай алады;

Сұрақтарға жауап береді




Тапсырма орындау

37см = *дм *см 4дм 1см =*см

63см = *дм *см 8дм 4см = *см

72см = *дм * см 5дм 6см = *см

96см = *дм * см 2дм 8см = *см

т.с.с

20кг-10кг 35см-5см

30кг+10кг 40см-4см

17л-7л 18л-8л




Сабақтың соңы

«Бағдаршам» әдісі бойынша бағалау


Қызыл –мен ештене түсінбедім

Сары- маған әлі де түсініксіздеу

Жасыл-маған бәрі түсінікті

Кері байланыс береді

































Пәні

«Білім жетіспеушілігін жетілдіруге арналған түзету сабағы»


Бөлім

Менің отбасым және достарым


Педагогтың аты жөні

Есекенова Гүлжан Нәубетқызы


Күні



Сынып

3сынып


Сабақтың тақырыбы

Санды және әріпті өрнектер


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

3.2.1.6 екі-үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектер


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі

Педагог әрекеті

Оқушы әрекеті


Ресурстар


Ұйымдастыру


Өзін өзі тексеру

Психологиялық ахуал
Оқушылар сабаққа қажетті құрал-жабдықтарын дайындап отырады.


Психологиялық дайындық


Жақсы оқып сабақты

Әдеп сақтай сәніміз

Сәлем бердік сіздерге

Басымызды иіп бәріміз

Дескрипторы:

Жаңа тақырыпты меңгереді.Сұрақтарға жауап береді

Интербелсенді тақта


Қажетті құрал жабдықтар


Өткен білімді еске түсіру

Шамалар және өлшем бірліктері




Жаңа білім

Бүгінгі сабақта нені үйренеміз?(санды және әріпті өрнектерді оқуды,санды және әріпті өрнектердің(әріптің мәні берілген жағдай)мәнін табуды

Сұрақтарға жауап береді




Тапсырма орындау

1.Санды,әріпті және санды теңсіздік пен теңдеуді бөліп жазу:


А+5 72/а=24/3 45-а=13-9

52-а 42-15 75-а=18/9

56+14


Тапсырманы талдау: Теңдеу дегеніміз не?

Санды өрнектің мәнін табуға бола ма?

Әріпті өрнектің мәнін ше?


2.Матиматикалық диктант


60пен 2-нің қосындысын 30ға кеміт

900-ден 45-пен 33-тің қосындысын азайт

69-дың 3-ке бөліндісін 30-ға арттыр






Сабақтың соңы

«Бағдаршам» әдісі бойынша бағалау


Қызыл –мен ештене түсінбедім

Сары- маған әлі де түсініксіздеу

Жасыл-маған бәрі түсінікті

Кері байланыс береді























Пәні

«Білім жетіспеушілігін жетілдіруге арналған түзету сабағы»


Бөлім


Педагогтың аты жөні

Есекенова Гүлжан Нәубетқызы


Күні



Сынып

3сынып


Сабақтың тақырыбы

Есептер және математикалық модель


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

3.5.1.1 бір; екі амалмен орындалатын есепті кесте,сызба,қысқаша жазба түрінде модельдеу


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі

Педагог әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар


Ұйымдастыру


Өзін өзі тексеру

Психологиялық ахуал

Оқушылар сабаққа қажетті құрал-жабтықтарын дайындап отырады.


Шаттық шеңбері


Мейірімді жүрекпен

Ақпейілді тілекпен

Амандасып алайық

Бір жадырап қалайық

Дескрипторы:

Жаңа тақырыпты меңгереді.Сұрақтарға жауап береді

Интербелсенді тақта


Қажетті құрал жабдықтар


Өткен білімді еске түсіру

Сандар тізбегін құру




Жаңа білім

Артық,кем,тең,сонша,бірнеше бірлікке артық/кем,ұзын,қысқа,ауыр,жеңіл,қымбат,арзан ұғымдарын түсінеді,біледі.

Сұрақтарға жауап береді




Тапсырма орындау


Тапсырманы орындау барысында қиындық туындаған кезде монеталар қолданып орындауға ұсынамын.

Мысалы: 15тг=5тг+5тг+5тг=10тг+5тг т.б


«Керісінше» ойыны. Допты оқушыға лақтырғанда допты ұстап алған оқушы айтқан сөзге қарама қарсы сөзді айтады.Ұзын- ... , кем... , қысқа... , арзан... ,артық... , ауыр... , қымбат... , ұзын... .


Заттарды пайдалана отырып пиктограмма жасауға арналған тапсырма суреттер доп,шар,көйлек,қасық,машина,сөмке,велосипед,кәмпит,үй,қолшатыр.


Логикалық тапсырма

Алма алмұрттан ауырлау,алмұрт шабдалдан ауырлау.Не ауырлау алма ма,алмұрт па?

Не жеңілдеу?




Сабақтың соңы

Бала суреттер арқылы өз қөңілкүйлерін білдіріп,сабақтан алған әсерлерін смайлик арқылы көрсетеді



















Пәні

«Білім жетіспеушілігін жетілдіруге арналған түзету сабағы»


Бөлім



Педагогтың аты жөні

Есекенова Гүлжан Нәубетқызы


Күні



Сынып

3сынып


Сабақтың тақырыбы

Натурал сандар және 0 саны


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

3.1.6.3 12-ге дейінгі сандардың римдік нумерациясын оқу,жазу және пайдалану


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі

Педагог әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар


Ұйымдастыру


Өзін өзі тексеру

Психологиялық ахуал


Жақсы көңіл күй қалыптастыру


Қағаз,қалам

Қолға алам

Елге барам

Малшы болам

Сиыр бағам

Ешкі сауам

Отын шабам

Оны жарам

Отын жағам

Он атта

Оң жаққа


Дескрипторы:

Жаңа тақырыпты меңгереді.Сұрақтарға жауап береді

Интербелсенді тақта


Қажетті құрал жабдықтар


Өткен білімді еске түсіру

Цифрлардан әр түрлі сандар құрастырылады.Сөзімді бастамас бұрын сан деген ұғымның өзі нені білдіреді.Осыған тоқталып өтуді жөн көріп тұрмын.Сан- математикадағы заттардың нәрселердің мөлшерін анықтауғасанаудың немесе өлшеудің нәтижесін өрнектеуге арналған бірліктерден құрастырылған жиын.Цифрлар әріптерге қарағанда аз.Олар бар болғаны он цифр -0,1,2,3,4,5,6,7,8,9.Мені осы сандар қалай пайда болғаны қызықтырады.




Жаңа білім

Қандай да бір нәрсені есептеу үшін 1,2,3,4 және т.б сандар қолданылатынын белгілі. Санау үшін пайдаланылатын сандар натурал сандар деп аталады. 1саны –ең кіші натурал сан. Өсу ретімен жазлған 1,2,3,4,5... натурал сандар натурал қатарды немесе натурал сандар қатарын құрайды.Өсу ретімен жазылған 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15... натурал сандар натурал қатарды немесе натурал сандар қатарын құрайда.

1-саны натурал қатардың ең кіші саны,ал ең үлкен сан болмайды.

  1. Натурал санына жатпайды

Сандар 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 белгілері арқылы









Сабақтың соңы

«Бағдаршам» әдісі бойынша бағалау


Қызыл –мен ештене түсінбедім

Сары- маған әлі де түсініксіздеу

Жасыл-маған бәрі түсінікті

Кері байланыс береді























Пәні

«Білім жетіспеушілігін жетілдіруге арналған түзету сабағы»


Бөлім


Педагогтың аты жөні

Есекенова Гүлжан Нәубетқызы


Күні



Сынып

3сынып


Сабақтың тақырыбы

Натурал сандар және 0


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

3.1.6.4


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі

Педагог әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар


Ұйымдастыру


Өзін өзі тексеру

Психологиялық ахуал


Жақсы көңіл күй қалыптастыру


Қағаз,қалам

Қолға алам

Елге барам

Малшы болам

Сиыр бағам

Ешкі сауам

Отын шабам

Оны жарам

Отын жағам

Он атта

Оң жаққа


Дескрипторы:

Жаңа тақырыпты меңгереді.Сұрақтарға жауап береді

Интербелсенді тақта


Қажетті құрал жабдықтар


Өткен білімді еске түсіру

Цифрлардан әр түрлі сандар құрастырылады.Сөзімді бастамас бұрын сан деген ұғымның өзі нені білдіреді.Осыған тоқталып өтуді жөн көріп тұрмын.Сан- математикадағы заттардың нәрселердің мөлшерін анықтауғасанаудың немесе өлшеудің нәтижесін өрнектеуге арналған бірліктерден құрастырылған жиын.Цифрлар әріптерге қарағанда аз.Олар бар болғаны он цифр -0,1,2,3,4,5,6,7,8,9.Мені осы сандар қалай пайда болғаны қызықтырады




Жаңа білім

Жүздік –жаңа санау бірлігі

Бүгінгі сабақта біз 1000-ға дейін жүздіктермен санаймыз,жазамыз,салыстырамыз.

1.тапсырма

100-ге дейін бірліктермен сана

100-ге дейін ондықтармен сана

Жүздіктермен кері сана.

100-ге дейін бірліктермен және ондықтармен сана.10қарындашты қалай санауға болады?

Заттар көп болғанда,оларды жүздіктермен санауға болады.Жүздікті алу үшін неше ондықты біріктіріп буу қажет?Жүздіктермен сана.

1жүздік=10ондық-100бірлік

100 200 300 400 500 600 700 800 900

Сұрақтарға жауап береді








Сабақтың соңы

«Бағдаршам» әдісі бойынша бағалау


Қызыл –мен ештене түсінбедім

Сары- маған әлі де түсініксіздеу

Жасыл-маған бәрі түсінікті

Сабақтан алған әсерлерін түстерді таңдау арқылы көрсетеді

















Пәні

«Білім жетіспеушілігін жетілдіруге арналған түзету сабағы»


Бөлім


Педагогтың аты жөні

Есекенова Гүлжан Нәубетқызы


Күні



Сынып

3сынып


Сабақтың тақырыбы

Сандар мен амалдар орындау


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

3.1.7.3 қосудың ауыстырымдылық,терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану;


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі

Педагог әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар


Ұйымдастыру


Өзін өзі тексеру

Психологиялық ахуал


Жақсы көңіл күй қалыптастыру


Қағаз,қалам

Қолға алам

Елге барам

Малшы болам

Сиыр бағам

Ешкі сауам

Отын шабам

Оны жарам

Отын жағам

Он атта

Оң жаққа


Дескрипторы:

Жаңа тақырыпты меңгереді.Сұрақтарға жауап береді

Интербелсенді тақта


Қажетті құрал жабдықтар


Өткен білімді еске түсіру

100-ге дейін бірліктермен сана

100-ге дейін ондықтармен сана

Жүздіктермен кері сана




Жаңа білім

Қосудың аустырымдылық қасиеті

Қосылғыштардың орындарын ауыстырғаннан қосындының мәні өзгермейді.

Кез келген с және d сандары үшін:

c+d=d+c

Мысалы: 83+15=98 және 15+83=98, яғни 83+15=15+83=98

Екі санның қосындысына үшінші санды қосу үшін бірінші санға екінші сан мен үшінші санның қосындысын қосуға болады:

(b+c)+d=b+(d+c)

Мысалы: (9+16)+17=9+(16+17)+42

Сұрақтарға жауап береді




Тапсырма орындау


Менің сөмкем

«Ойлан тап»ойыны




Сабақтың соңы

«Бағдаршам» әдісі бойынша бағалау


Қызыл –мен ештене түсінбедім

Сары- маған әлі де түсініксіздеу

Жасыл-маған бәрі түсінікті

Сабақтан алған әсерлерін түстерді таңдау арқылы көрсетеді



























Пәні

«Білім жетіспеушілігін жетілдіруге арналған түзету сабағы»


Бөлім


Педагогтың аты жөні

Есекенова Гүлжан Нәубетқызы


Күні



Сынып

3сынып


Сабақтың тақырыбы

Сандар мен амалдар орындау


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

3.1.7.8 мынадай жағдайларда: 34+23, 57-23, 27+34, 61-27,47+33,80-47 екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолдану


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі

Педагог әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар


Ұйымдастыру


Өзін өзі тексеру

Психологиялық ахуал.Оқушылар сабаққа қажетті құрал-жабдықтарын дайындап отырады.

  1. Ұйымдастыру кезеңі
    Психологиялық дайындық:

  2. «Мен –саған,сен -маған» ойыны арқылы көбейту кестесіне қайталау жасау.




Дескрипторы:

Жаңа тақырыпты меңгереді.Сұрақтарға жауап береді

Интербелсенді тақта


Қажетті құрал жабдықтар


Өткен білімді еске түсіру

Қосудың ауыстырымдылық қасиеті

Қосылғыштардың орындарын ауыстырғаннан қосындының мәні өзгермейді




Жаңа білім

«Кім тапқыр»ойыны арқылы бастау.

(10х4):5 10:5х4 мына екі өрнекті салыстыр. Ұқсастығы неде?

Айырмашылығы неде? Оқушылардың жауаптарын тындау.

Ұқсастығы: сандары бірдей,жақшалары бар,таңбалары бірдей.

Айырмашылығы: бірінші жақшада көбейту,екінші жақша жоқ,мәндері әр түрлі.Оқушы жауаптарын тындау.

(10х4):5=8 10:5х4=8

  1. 10х4=40 10:5=2

  2. 40:5=8 2х4=8

Жақшамен өрнек-міндетті түрде жақша ішін бірінші орындалады,содан кейн жақшаның сыртын орындаймыз.Жақшасыз өрнек-амалдар ретімен орындалады.

Сұрақтарға жауап береді




Тапсырма орындау

Мына өрнектегі амалдардың орындалу ретін түсіндір

(6х4)+8х7=

1)6х4=24

2)8х7=56

3)24+56=80

Галерея саяхат жасау арқылы жұмыстарына өзара бағалау жасайды




Сабақтың соңы

«Бағдаршам» әдісі бойынша бағалау


Қызыл –мен ештене түсінбедім

Сары- маған әлі де түсініксіздеу

Жасыл-маған бәрі түсінікті

Сабақтан алған әсерлерін түстерді таңдау арқылы көрсетеді

























Пәні

«Білім жетіспеушілігін жетілдіруге арналған түзету сабағы»


Бөлім


Педагогтың аты жөні

Есекенова Гүлжан Нәубетқызы


Күні



Сынып

3сынып


Сабақтың тақырыбы

Тізбектер


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

3.4.3.1 100-ге дейінгі сандар тізбектерінің заңдылығын анықтау


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі

Педагог әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар


Ұйымдастыру


Өзін өзі тексеру

Психологиялық ахуал туғызу


Күннің нұрын алақанға саламын

Жүрегіме басып ұстай қаламын

Жарық,жылы,нәзік әрі мейірімді

Болып кетер сонда дереу жан-жағым.


Дескрипторы:

Жаңа тақырыпты меңгереді.Сұрақтарға жауап береді

Интербелсенді тақта


Қажетті құрал жабдықтар


Өткен білімді еске түсіру

Сандар мен амалдардың орындалу ретін түсіру




Жаңа білім

Мына өрнектегі амалдардың орындау ретін түсіндір

6х4+8х7=

Мына өрнектегі амалдардың орындалу ретін түсіндір

(6х4)+8х7=

Мына өрнектегі амалдардың орындалу ретін түсіндір

(6х4)+(8х7)=

6,4,8,7 сандарын және таңбаларды пайдаланып,жақшамен өрнек құрастыр және мәнін тап

Сұрақтарға жауап береді




Тапсырма орындау


Математикалық диктант

«кім тапқыр ойыны.

Коектік тізбекпен жұмыс жасадық.

Амалдарды орындау тәртібін білдік




Сабақтың соңы

«Бағдаршам» әдісі бойынша бағалау


Қызыл –мен ештене түсінбедім

Сары- маған әлі де түсініксіздеу

Жасыл-маған бәрі түсінікті

Сабақтан алған әсерлерін түстерді таңдау арқылы көрсетеді





































Пәні

«Білім жетіспеушілігін жетілдіруге арналған түзету сабағы»


Бөлім


Педагогтың аты жөні

Есекенова Гүлжан Нәубетқызы


Күні



Сынып

3сынып


Сабақтың тақырыбы

Тізбектер


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

3.4.3.2 берілген заңдылық бойынша тізбекті құрастыру,тізбекткгі заңдылықтың бұзылуын табу


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі

Педагог әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар


Ұйымдастыру


Өзін өзі тексеру

Психологиялық ахуал


Шаттық шеңбері


Мейірімді жүрекпен

Ақпейілді тілекпен

Амандасып алайық

Бір жадырап қалайық


Дескрипторы:

Жаңа тақырыпты меңгереді.Сұрақтарға жауап береді

Интербелсенді тақта


Қажетті құрал жабдықтар


Өткен білімді еске түсіру

Сандар мен амалдарды орындалу ретін еске түсіру




Жаңа білім

Екі таңбалы сандардың разрядтарын атау

Екі таңбалы санға сипаттама беру

Бірліктер,ондықтар,разрядтар: есептеу,тура ретте есептеу,кері ретте есептеу;артық;кем;... қарағанда артық;... қарағанда кем; разрядтық қосылғыштар; разрядтық қосылғыштардың жиынтығы;

Сұрақтарға жауап береді




Тапсырма орындау


Келесі сандар тізбегін жаз


10,30,50,...

9,29,49,...

29,28,26,23,...

Заңдылықтар бойынша тізбекті үш санға жалғастыр

99,96,93,...

16,61,26,62,36,63,46,64,...

Сергіту сәті

Заңдылығын анықтап,бос орындарға сан қой

27,... , 33,36,39,... , 45,48,... , 24,21,19,18,15,13,... ,... , 7.

Кім не кигенін анықта


Бим,Бам және Бом сайқымазақтар.Олар қызыл,көк және жасыл түсті қалпақ пен бант тағып шықты.Бомның қалпағы да,банты да көк түсті емес. Бимның қалпағы жасыл,ал банты басқа түсті.Бамның қалпағы да,банты да бірдей түсті.




Сабақтың соңы

«Бағдаршам» әдісі бойынша бағалау


Қызыл –мен ештене түсінбедім

Сары- маған әлі де түсініксіздеу

Жасыл-маған бәрі түсінікті

Сабақтан алған әсерлерін түстерді таңдау арқылы көрсетеді































Пәні

«Білім жетіспеушілігін жетілдіруге арналған түзету сабағы»


Бөлім


Педагогтың аты жөні

Есекенова Гүлжан Нәубетқызы


Күні



Сынып

3сынып


Сабақтың тақырыбы

Есептер және математикалық модель


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

3.5.1.1 бір; екі амалмен орындалатын есепті кесте,сызба қысқаша жазба түрінде модельдеу


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі

Педагог әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар


Ұйымдастыру


Өзін өзі тексеру

Психологиялық ахуал


Шаттық шеңбері


Мейірімді жүрекпен

Ақпейілді тілекпен

Амандасып алайық

Бір жадырап қалайық


Дескрипторы:

Жаңа тақырыпты меңгереді.Сұрақтарға жауап береді

Интербелсенді тақта


Қажетті құрал жабдықтар


Өткен білімді еске түсіру

Сандар тізбеген құру




Жаңа білім


Сұрақтарға жауап береді








Сабақтың соңы

«Бағдаршам» әдісі бойынша бағалау


Қызыл –мен ештене түсінбедім

Сары- маған әлі де түсініксіздеу

Жасыл-маған бәрі түсінікті

Сабақтан алған әсерлерін түстерді таңдау арқылы көрсетеді































Пәні

«Білім жетіспеушілігін жетілдіруге арналған түзету сабағы»


Бөлім


Педагогтың аты жөні

Есекенова Гүлжан Нәубетқызы


Күні



Сынып

3сынып


Сабақтың тақырыбы

Тізбектер


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

3.4.3.2 берілген заңдылық бойынша тізбекті құрастыру,тізбекткгі заңдылықтың бұзылуын табу


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі

Педагог әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар


Ұйымдастыру


Өзін өзі тексеру

Психологиялық ахуал


Шаттық шеңбері


Мейірімді жүрекпен

Ақпейілді тілекпен

Амандасып алайық

Бір жадырап қалайық


Дескрипторы:

Жаңа тақырыпты меңгереді.Сұрақтарға жауап береді

Интербелсенді тақта


Қажетті құрал жабдықтар


Өткен білімді еске түсіру

Сандар мен амалдарды орындалу ретін еске түсіру




Жаңа білім


Сұрақтарға жауап береді








Сабақтың соңы

«Бағдаршам» әдісі бойынша бағалау


Қызыл –мен ештене түсінбедім

Сары- маған әлі де түсініксіздеу

Жасыл-маған бәрі түсінікті

Сабақтан алған әсерлерін түстерді таңдау арқылы көрсетеді











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.12.2024
276
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі