Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
|
6.3.2.6 картада
оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар
мысалында крест жорықтарының себеп-салдарын
анықтау;
6.2.2.1 тарихи оқиғалардың
өзара байланысын орнату арқылы діндердің әлемдік мәдениетке ықпалын
анықтау
|
Ұйымдастыру
5 минут
|
Мұғалім оқушыларға тарихи
деректі ұсынып, келесі сұрақ қояды: дерек қандай ақпарат
береді?
Жұмыс дәптеріне сабақ
тақырыбын жазып, зерттеу жұмысының қадамдарымен, сабақ мақсаты мен
бағалау критерийлерімен, тарихи концептімен
танысу.
Оқушылармен бірлесіп, зерттеу
сұрақтары анықталады:
-
Крест жорықтарының салдарын
анықтау.
-
Кез келген тұжырымды таңдап,
дәлелдеу: «Европа көбірек өзгерді», «Мұсылман әлемі көбірек
өзгерді».
-
Крест жорықтары христиандық
Еуропа мен мұсылман әлемін қалай өзгертті? сұрақ бойынша қорытынды
жазу.
-
Тақырып бойынша
қорытынды жасау.
|
Болжам жасау арқылы төмендегі
сұрақтарға жауап береді:
|
Болжам жасау арқылы төмендегі
сұрақтарға жауап береді 2 б
Мұғалім мен оқушы арасында
кері байланыс жүреді.
|
Презентация №1 бет
Презентация №2 бет
Оқулық
|
Жаңа
сабақ
15
минут
|
Мұғалім крест жорықтарының
саладарлары карточкалаларын таратып, төменде берілген тапсырмаларды
орындауды сұрайды:
-
Крест жорықтарының салдарынан
болған өзгерістерді маңыздылық дәрежесі бойынша карточкаларды
орналастырыңыз.
-
Крест жорықтарының салдарларын
салалар бойынша жіктеңіз: саяси, экономикалық, әлеуметтік,
мәдени.
-
Крест жорықтарыныңоң
және теріс салдарлары бойынша карточкаларды
орналастырыңыз.
Мұғалім оқушыларды
карточкалаларды талдау барысында бағыттап
отырады. .
М/БСіздіңойыңызша,
қандайсалдарлареңмаңызды? Жалпысыныптық
талқылау.
Мұғалім сыныпта екі тұжырым
жазылған тақтайшаларды көрсетеді: «Еуропа көбірек өзгерді»,
«Мұсылман әлемі көбірек
өзгерді».
ЖМұғалім
оқушыларға «Крест жорықтары мұсылман
әлеміне қарағанда христиандық Еуропаны көбірек
өзгертті?»тақырып бойынша ПТМС әдісі
бойынша эссе жазуға тапсырма
береді.
П – Позиция
(Менің
ойымша, …)
Т
–
Тұжырым
(себебі,
…)
М
–
Мысал
(мысалы,
…)
С –
Салдары(қорытындылай
келе, …).
Б/ЖКейбір оқушылар жазбаларын
сынып алдында қорғайды, қалған оқушылар дескрипторларға сүйене
отырып, өзара бағалауды
жүргізеді.
|
Оқушылар кері байланыс беріп
отырады. Жаңа тақырыппен танысады, өз ойларын ортаға салады. Термин
сөздермен танысады.
|
Дескрипторлар
Крест жорықтарының маңызды
және қосалқы салдарын
анықтайды.
Крест жорықтарының саяси,
экономикалық, әлеуметтік, мәдени салдарын
анықтайды.
Крест жорықтарының оң және
теріс салдарын анықтайды.
Оқушылар екі тұжырымның
біреуін тағдайды, өз таңдауды
дәлелдейді.
Дескрипторлар
Таңдаған тұжырым
бойынша көзқарасын
дәлелдейді.
Дескрипторларкөзқарасын
дәлелдейді;
кем дегенде 2 дәлел
келтіреді;
қорытынды
шығарады;
ПТМС құрылымын
сақтайды
|
оқулық
презентация
|
5
минут
|
Сабақты
қорытындылау Мұғалім крест жорықтарының
оқиғаларын хронологиялық реттілікте орналастыруды сұрайды. Мұғалім
дұрыс жауаптарды ұсынады, өзін-өзі
тексеру.
Үйге
тапсырма
Крест
жорықтары
|
Оқушылар берілген мәліметтерге
сүйене отырып, берілген сұрақтарға жауап
береді.
Оқушылар берілген мәліметтерге
сүйене отырып, көшпелі және отырықшы өмір салты туралы деректерді
жіктейді.
|
Оқушылар берілген мәліметтерге
сүйене отырып, берілген сұрақтарға жауап
береді.
|
оқулық
дәптер
презентация
|
Сабақты
бекіту
Қорытынды
10
минут
|
X ғасыр - XIII ғасырларда Қазақстанның
оңтүстік және оңтүстік- шығыс аймақтарында қалалық мәдениет
дамып,суармалы жер шаруашылығы өркендеді.Бұл кезеңде аттары әлемге
әйгілі болған Әбу Наср әл- Фараби,Қожа Ахмет Йасауи,Махмуд
Қашғари,Жүсіп Баласағұни сияқты жарық жұлдыздар дүниеге
келді.
Үйге
тапсырма:
X ғасыр - XIII ғасырдың басындағы Қазақстан
аумағындағы саяси
процестер
|
Оқушылар тақырыпқа байланысты
сұрақтарға жауап береді
|
Мұғалім мен оқушы арасында
үнемі кері байланыс жүреді.
1-10 баллдық шкала бойынша
бағалайды.
|
оқулық
дәптер
презентация
|